DYSLEKSJA

<1>

2008-01-30 16:05:37
Jak zwykle dużo teorii, zero przykładów. Nie wiem po co coś takiego zamieszczać w interneci.

2007-02-15 18:56:55
Przede wszystkim nie usprawniamy analizatora, bo ten musi być sprawny! Usprawniamy zaburzone funkcje: słuchowo - językowe, wzrokowe, koordynację wzrokowo - ruchową oraz orientację przestrzenną.

2004-07-14 20:01:36
bardzo książkowe informacje i wiele nieścisłości, proszę głębiej poznać temat. Ukończyłam podyplomowe studia z zakresu diagnozy i terapii dysleksji rozwojowej i irytuje mnie wypowiadanie się osób, którym wydaje się że coś wiedzą bo przeczytali jedną z książek Pani Bogdanowicz. Jedną z wielkich herezji, które Pani tu prezentuje jest głoszenie poglądu, że dysleksja, dysgrafia i dysortografia rzadko występują oddzialnie, najczęściej jednocześnie. NIEPRAWDA. a DYSORTOGRAFIA TO NIE TYLKO TRUDNOŚCI W OPANOWANIU ZASAD POPRAWNEJ PISOWNI, to również gubienie liter, ich dostawianie, przestawianie sylab w wyrazie, gubienie znaków interpunkcyjnych lub stawianie ich w nieodpowiednim miejscu. Prośba do wszystkich nauczycieli - jeśli informujecie o czymś najpierw dokłanie zbadajcie temat.Pozdrawiam

2004-03-27 07:57:45
artykuł porządkuje wiadomości które znamy, nie trzeba wertować literatury,wystarczy zajrzeć.Jest ok!