Budowa silnika 800ccm

<1>

2004-07-08 14:07:41
a jak korby wytrzymają bo to juz większe przeciążenia w takim silniku 45-50km czy wystarczy je wywarzyc i odchudzic czy daac np od polo korby pozdrawiam

2004-06-03 13:41:53
kompresje regulujesz przy pomocy poszerzenia komory spalania które trzeba zrobić tak czy siak, wałek 555 pasuje ale nie testowałem go przypuszczalnie podniesie moment max na około 3,5 tyś, tłoki niepuchnące sa do kupienia

2004-06-02 18:23:50
A jak splanuje głowice do 800 powiedzmy 2mm pande głowice to spręzanie bardzo wzrosnie
i czy mozna jakostłoki zrobic aby nie puchły i czy wałek 555 bo on dół ponoc psuje będzie psował do 800 aby zaczynala ciąg od dolo do jakis 6tys pozdrawiam

2004-05-30 15:23:11
jak go nie przegrzejesz i zastosujesz dobry olej to wytrzyma dłużej niż seria na mineralu

2004-05-29 12:06:53
A jak moge spytac ile panewki i czop waLu wytrzymają jak sie niebedzie katowac tylko na jakims zlocie i moc silnika z 45-50km oczywiscie silnika 800 pozdrawiam i zgóry dzięki

2004-05-21 12:46:02
trwałość jest normalna silnik jest średnio obrotowy więc nie zużywa się jak typowe "wiertarki", natomiast bardzo ważne jest dokładne wykonanie ponieważ podczas spawania odkształca się blok i trzeba go nagrzać przed spawaniem żeby zminimalizować odkształcenia, słabym punktem jest otwór panewki od strony koła zamachowego który się robi jajowaty i trzeba go poprawić najlepiej na frezarce (przy poprawianiu ręcznym trzeba bardzo powolutku szlifować i sprawdzać żeby nie rozkalibrować otworu - można też szlifować panewkę - zawsze można wziąć inną) żeby panewka nie straciła prowadzenia co powoduje kleszczenie wału i ciężkie do usunięcia wycieki oleju.

2004-05-20 17:01:21
A jak jest z awaryjnością tego silnika? Mysle nad tym od dłuższego czasu.. u mnie silniki mają przerabane (KJSy + Miasto hardcore) i wacham się pomiędzy zwykłym rozwiertem na 700 a dość ciekawą 800-tka.... Ile cosik takiego w moich rączkach wytrzyma?

2004-05-20 13:03:13
na seryjnym wale się nie da. Temperatura oleju po dotarciu wraca do normy (max 130 stopni C)

2004-05-10 20:21:34
Mam 2 pytania:
- czy da sie zbudowac 800cm na seryjnym wale korbowym od 126p? (czy da rade tak zmodyfikowac cylindry aby przeciwaga z seryjnego walu miescila sie miedzy cylindrami czy tez z uwagi na srednice cylindra 86mm nic sie nie da zrobic poza wymiana walu...)
- jak z temp. oleju w 800cm przy zalozeniu duzej miski? (ilosc oleju >4l.). Zakladam uzywanie auta do spokojnej jazdy - male miasto i malo ruchliwe drogi poza nim, przekraczanie 80-90km/h sporadycznie, rozpedzanie silnika na poszczegolnych biegach powyzej 3500obr./min bardzo rzadko...
Z gory dziekuje za odpowiedz! Pozdrawiam fanow Malucha! :)

2004-05-09 18:44:20
TRZEBA BEDZIE SPRUBOWAC TO ZROBIC Z KUMPLEM MAMY PLAN TAKI NA WAKACJE JAK ZROBIMY O ILE SIE UDA :D TO DAMY ZNAC JAKIE OSIĄGNIĘCIA SA !! POZDRO DLA WSZYSTKICH MANIAKOW 126P