Silnik mozesz zamocowac na dwa rozne sposoby (mowie w calkowitym ogole, rozwiazania te roznia sie szczegolami). Pierwszy z nich wykorzystuje szpilki normalnej lapy od cc/sc i na wieszaku wisi sobie przypiety do doatkowej belki tal kal hest obecnie w maluchu Madcara (drugi 1108 w swap center). Drugie roziwazanie to moze wykorzystujace istniejace otwory i sruby. W Zvoleniu zobaczylem jeszcze 3 rozwoazanie, ale uwazam je za przesztywnione, wiec nei bede o nim pisal. Porownujac zatem dwa rozwiazania mozna powiedziec, ze kazde z nich ma swoje wady i zalety. Zastosowanie wieszka powoduje wystepowanie bardzo duzych momentow gnacych na flanszy, ale jest latwiejsze do wykania. Jednak przy wyjmowaniu skrzyni, silnik trzeba czyms podeprzec. Przy zastosowaniu mojego rozwiaznia, silnik wisi neutralnie zatem na flanszy wystepuja jedynie sily tnace na srubach pochodzace od momentu obrotowego silnika. Jednoczesnie wyjecie skrzyni biegow nie wymaga podparcia silnika - wisi on w polozeniu neutralnym. I tyle.
|