::p::e::s::t::o:: ::g::o::ś::c::i::e::

Nick:poliwqa Dodano:2005-03-13 04:37:27 Wpis:Naprawde świetna stronka, połączenie kuchni z literatura to jest to. Tak trzymaj ;-)
Nick:malgo Dodano:2005-03-03 12:54:21 Wpis:Zima paskudna w wawie i zamarzylam o czyms - kwaskowatym serze jak w prawdziwym góralskim oscypku - i w natchnieniu wsypałam do miski 7/8 kubka mąki, 1/2 tego samego kubka wody i 1/2 jw. mleka. Chodzi o to, żeby woda plus mleko prawie sumowały sie na objetość mąki. Dodałam dwa całe jajka, szczypte soli, zmiksowałam i dodałam rozgniecioną widelcem całą osełkę białego świeżutkiego sera maślankowego (mój ulubiony). Zmiksowałam to coś końcówką z nożykiem (nie łopatki!) i wyszła dośc gęsta masa, potem na patelnię, na mocno rozgrzany olej, łyżką do zupy nakładałam masę, formowały sie same w ładniutkie okrągłe placuszki, pięknie rumiane z obu stron odsączyłam na ręcznikach papierowych i odkładałam do michy ... iiii... wuala. Ciepłych placów nie lubie więc polecam na zimno z łyżką kwaśnej śmietany szefa kuchni (obowiązkowo 18%) NIEBO w GĘBIE!!!! a czasu zajęło może 30 minut razem ze smażeniem. Oby wiosna już przyszła i świeze warzywa...
Nick:Leeloo Dodano:2005-03-02 13:59:44 Wpis:Właśnie piekę ciasto w/g Twojego przepisu. Jak będzie smaczne to wrócę tu jeszcze :P
Nick:infinity Dodano:2005-02-27 22:33:37 Wpis:to jeszcze raz ja , a propos chilli oil.dowiedzialam sie od naszago kucharza Manuela,ze:
-ziola i chilli musza byc wczesniej suszone (rozmaryn, jest najlepszy)
-dodajemy takze pieprz(ziarna) oraz troche sproszkowanego chilli
pozdrawiam
Nick:infinity Dodano:2005-02-22 19:51:07 Wpis:wielkie dzieki za strone!odwiedzanie jej to dla mnie wielka przyjemnosci.przypomina o rzeczach prostych i pieknych.wiem,to troche pompatycznie zabrzmialo, ale tak czuje.od pol roku mieszkam w Anglii, pracuje we wloskiej restauracji.chcialabym podzielic sie pomyslem na chilli oil, ktory serwujemy klientom do pizzy i chleba czosnkowego.po prostu zalewasz papryczki chilli i ziola (musza miec twarde duze galazki, jak rozmaryn czy oregano)olejem i wszystko ladnie sie przetrawia.jest super i nie tak strasznie ostre, jak sugeruje glowny skladnik.polecam.lol:)
Nick:carramel Dodano:2005-02-20 23:25:40 Wpis:jak to fajnie spotkać kogoś, kto też lubi jeść przy kompie! :)) świetne przepisy, świetne grafiki, doskonała stronka! Pozdrawiam!
Nick:Tyrek-żwirek Dodano:2005-02-11 00:13:40 Wpis:Gratulacje ,super stronka
Nick:Hubert Dodano:2005-02-07 14:03:38 Url:free.art.pl/astipalea_project Wpis:Swietna strona, nigdy nie wychodzicie z wprawy
Nick:szpaczek1 Dodano:2005-02-01 16:23:27 Wpis:Hej!! Pesto to fantastyczna strona, z bardzo ciekwymi przepisami i pięknymi zdjęciami!! Fascyje mnie rownież dział z ziołami- są tam niesamowite zdjęcia!! Jedno z nich jest właśnie na moim pulpicie...juz nie mogę się doczekać lata:D
Nick:szpaczek1 Dodano:2005-02-01 16:22:57 Wpis:Hej!! Pesto to fantastyczna strona, bardzo ciekwymi przepisami i pięknymi zdjęciam!! Fascyją mnie rownież dział z ziołami- są tam niesamowite zdjęcia!! Jedno z nich jest właśnie na moim pulpicie...juz nie mogę się doczekać lata:D
Nick:loris Dodano:2005-01-28 13:45:18 Url:www.jaguna.blog.onet.pl Wpis:podziwiam tę strone od dawna, jest prześwietna! zapraszam też na moją stronę - bloga /www.jaguna.blog.onet.pl/. dopiero jest początkujący, ale mam nadzieję poswięcić mu nieco więcej czasu i wzbogacić o stare i nowe przepisy czy też zdjęcia. pozdrawiam wszystkich smakoszy!
Nick:Sirota Dodano:2005-01-24 14:38:44 Wpis:Hej, wpisujesz w wyszukiwarke "fenkul" i pierwszy link prowadzi tutaj ;-) A swoja droga to moja wariacja na temat zupy marchewkowej jest nastepujaca:
- gotujemy w wywarze warzywnym soczewice [tak z 1/2 kubka na 4 talerze zupy], kiedy soczewica jest juz pol twarda [spojrzenie optymistki pol miekka] dodajemy marchewke;
- w swiecie idealnym soczewica powinna sie dogotowac w czasie w ktorym ugotuje sie marchewka;
- z przypraw dodajemy 1/2 lyzeczki imbiru;
- miksujemy
wariant pierwszy:
- dodajemy soku pomaranczowego [z kartonu lub z pomaranczy]
wariant drugi:
- wrzucamy fenkula pokrojonego w osemki [podduszonego wczesniej na oliwie.

Nalewac do talerzy granatowych albo zielonych. A w Wiedniu sypie snieg i niebo nad Hofburgiem jest grafitowe.
Nick:Ania Dodano:2005-01-06 23:15:56 Wpis:chcemy nowych pestoprzepisów!!!
są prześwietne
fantastycznie, że zamieszczasz też apetyczne zdjęcia
podziwiam
smakuję
pragnę więcej
Nick:Attila Dodano:2005-01-05 23:38:41 Wpis:Hmm.....nie dość, że lubię kulinarne tematy to także Sonic Youth nie jest mi obojętny, zioła rosną na moim parapecie, a przy odpowiedniej pogodzie śmigam se rowerem. Dlatego tutaj jest fajnie!

PS. Dzięki tej stronie regularnie zamawiam wspaniałą kawę z Meksyku: www.smakwolności.com ...........Wielkie dzieki
Nick:jola Dodano:2005-01-05 13:28:52 Wpis:pozdrawiam PESTO w Nowym Roku!!!
Oczekuję fajnych propozycji na małe karnawałowe przekąski - zimne lub może nawet gorące....
Sukcesów jeszcze większych dla świetlicy Raster i dla Ciebie osobiście - zaglądaj częściej z nowościami,nie tylko kulinarnymi,dobrze?
Nick:maruna Dodano:2005-01-04 20:04:49 Wpis:Ech! świetna zabawa na cały zimowy, ponury wieczór-czytanie tej strony.Tylko ta lejąca się Niagarą ślina, ssanie w żołądku!
Pogratulować takiej perwersji kulinarnej!
Pozdrawiam.
Nick:Lenka Dodano:2005-01-03 16:19:59 Wpis:Hmm...To ja tylko tak cichutko powiem, ze strona znakomita. ...i nie ma nic bardziej sexownego niż gotujący facet, a jeśli jeszcze do tego po wszytkim sam pozmywa i nie marudzi...to ósmy cud świata. Jeśli pozwolisz ta strona bedzie mi słuzyła jako ściągawka na różne imprezki. Tanio, szybko i niewatpliwie...smacznie . Pozdrawiam (i zazdroszcze Twojej dziewczynie takiego zdolnego chłopaka)...hihihi
Nick:goshka Dodano:2004-12-28 12:37:44 Wpis:niesamowite wiersze, niesamowita grafika.. dziękuję za tą stronę..
Nick:Justke Dodano:2004-12-20 17:27:12 Wpis:;-)
Nick:lindsay Dodano:2004-12-19 00:13:54 Wpis:jesli chodzi o HUMMUS to pewien arab z syrii zdradził mi taki przepis:
aby nie moczyć przez noc gotuje ciecierzycę z puszki, do tego sok z 1 cytryny, 5 łyżek tahiny, pieprz + sól + chili i obowiązkowo! kminek indyjski (zwany gdzieniegdzie kamulem) daje niezlego smaka, ale nie da się zastąpić go polskim kminkiem. czuwaj
Nick:McCann Dodano:2004-12-13 19:35:36 Wpis:Pestowe ::bułeczki ziołowe:: rzeczywiście mogą konkurować ze sklepowym pieczywem, które ładnie wygląda i właściwie niewiele więcej ma do zaoferowania. Pierwsza próba odbyła się niestety bez przepisowej mąki razowej, więc buły bladawe były, a i smakowo pewnie daleko im do ideału, ale i tak pycha, zwłaszcza z białym serem, koniecznie grubo krojonym :)
Przy okazji zostawiam przepis na chleb (koszt ok. 5 zl)

Składniki:
1 kg mąki pszennej lub mieszanej z żytnią; 3 szklanki płatków owsianych; 1 szklanka rodzynków; 1 szklanka ziaren słonecznika; 6 dag drożdży (ale nie takie proszkowe); 5 szklanek ciepłej przegotowanej wody; 1 łyżka stołowa soli; 2 łyżki stołowe cukru.
Wymieszać ze sobą mąkę, płatki, rodzynki i słonecznik, dodać sól. Drożdże rozpuścić w wodzie z cukrem (drożdży nie musi być dokładnie 6 dag, może być troche mniej, ale to trzeba samemu wypróbować, za dużo drożdży = dziura w chlebie, a to bardzo frustrujące), dodać do pozostałych składników i DOKŁADNIE wymieszać, tak żeby nie zostały jakieś mączne grudy. Przygotować formy (z tej ilości składników wychodzą dwa podłużne chleby), czyli wyłożyć je papierem do pieczenia, to ważne - dzięki papierowi nie trzeba będzie chleba odłupywać/zeskrobywać. Następnie wylać ciasto do form, przykryć lnianą ścierką i czekać aż wyrośnie (ok. 30 min). Piec 85 minut w temp. 200 stopni C.
No a później jest już tylko pysznie :) Oczywiście rodzynki i słonecznik to nie są rzeczy święte, można je zastąpić czym się bardziej lubi, można niczego nie dodawać, a i tak będzie smakować :)
Nick:kikusia Dodano:2004-12-12 23:24:33 Wpis:stronka jest mniamuśna!!!!dania robia furore na kazdej imprezce!!!proste łatwe i przepyszne........UWIELBIAM!!!!!!!!!!!!!!
Nick:len Dodano:2004-12-12 15:29:42 Wpis:swietna strona. niemalze neutralizuje niechec do warszawy. sklania do myslenia. aktywizuje :)
dobry pomysl z zastapieniem miesa -makaronem w zapiekance tiffany, bo mielone z angielskiego tesco jest wyjatkowo podejrzane.
Nick:marta Dodano:2004-12-09 16:36:04 Wpis:halo halo, tak mnie wlasnie natchnelo i pomyslalam, ze w zapiekance Tiffany mieso mozna zastapic np. makaronem. Chyba fajnie wyjdzie, tylko trzeba zadbac o przyprawienie, zeby mdle nie bylo. pozdrawiam.
Nick:sierus Dodano:2004-12-05 21:37:44 Url:http://sierus.bocznica.org Wpis:ah ten Joy Divison i Sonici :)
Nick:Kasssia Dodano:2004-12-03 19:48:40 Wpis:Super stronka!!!! Internet służy mi przede wszystkicm do podróży kulinarnych, ale to twojej strony wracam najczęściej. Nareszcie ktos kto tak jak ja uwielbia wszelkij maści kluski, bazylię i parmezan...mmm. Twoje przepisy ratują mnie przed typową kuchnią, która nuuudzii... Pozdrawiam gorąco!
Nick:Angl Dodano:2004-12-01 09:12:34 Wpis:i znów czas na ważne decyzje...
Nick:Isadora Dodano:2004-11-30 13:24:18 Wpis:Przepisy wiersze osobowość - dla mnie boba! Jak miło czytać kogoś kto lubi dobrą warzywno owocową kuchnie. Wykorzystam dużo przepisów i jestem pełna podziwu dla Ciebie. Pozdrawiam iss
Nick:megantoja Dodano:2004-11-29 18:27:56 Url:www.niania.pl Wpis:Witaj Michale!!! Miło się czyta twoich przepisów, tym bardziej jak za oknem szaro-buro:-)))) A jako, że opuściliśmy W-we i przyszło nam żyć "w Krainie Deszczowców"...tym bardziej fajnie wskoczyć na twoją stronkę i powąchać zapchów ojczyzny. Czekamy na więcej. M&M
Nick:su Dodano:2004-11-29 17:43:15 Wpis::) Fajne robisz miny, jak wcinasz :)
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >