Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Ilonkuś Dodano:2006-04-14 21:59:26 Wpis:to piękna stronka... :)) przyjaźń jest piekna i miłość też...:))pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko:*
Nick:*****a Dodano:2006-04-14 19:58:03 Url:- Wpis:podoba mi sie chłopak on o tym wie ale oczywiście wstydzi sie ze mną pogadać...a ja przecież nie fryze..
Nick:ala Dodano:2006-04-14 18:32:20 Wpis:kocham cię łukasz i nigdy nie przestane pamietaj o tym!ja nie moge bez ciebie życ! pozdrowienia misiaczku! I LOVE!
Nick:Neska Dodano:2006-04-14 18:31:39 Wpis:Hehe Chodzić nic mi nie chodzi po tej głowie, ale stronka jest suuupa

Pozdrowionka dla całego gimnazjum 143 w Wawce na Bródnie i dla mojego podwórka :*:*
Nick:barbarka Dodano:2006-04-14 18:20:57 Url:www.basia-blogasek.blog.onet.pl Wpis:Te stronki są fajne, ponieważ pamiętają np o rocznicy Jana Pawła II, o przyjaźni itp.
Nick:Pala Dodano:2006-04-14 17:37:20 Wpis:nic!
Nick:Słoneczko Dodano:2006-04-14 17:02:54 Wpis:Kocham chłopaka, który o tym wie lecz jestem mu obca, bo sam tego chce. Dlaczego nie zwraca ma mnie uwagi?!?! Ja naprawde go kocham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Ewelcia Dodano:2006-04-14 16:17:25 Wpis:najwarzniejsza w zyciu jest PRZYJAZN
Nick:*pętana Dodano:2006-04-14 15:51:15 Wpis:Kocham moje suonka :* .. nie moge bez was zyc;*
kocham Cie :* Kinia :* Kondzior ;* Artur ;*
zawsze jestescie przy mnie ;*
Nick:ANULLA Dodano:2006-04-14 15:43:21 Wpis:STRONA BARDZO MI SIE PODOBA-JEST SUPER-JESTEM SAMOTNA ,ALE NIE SAMA- MAM WIELU PRZYJACIOL -PRAWDZIWYCH-
Nick:Ewelina Dodano:2006-04-14 15:34:29 Wpis:Przyjaźń to skarb!Ja mam juz moja przyjaciółke!!Której ufam!!!!
Nick:Camillo Dodano:2006-04-14 14:22:46 Wpis:Nikt mnie niee kocha
Nick:MonIoo$ Dodano:2006-04-14 13:20:12 Wpis:Ta stronka jest poprostu za***ista widzialam njuz ruzne stronki ale ta jest najfajniejsza
Nick:mARcePAn =] Dodano:2006-04-14 13:08:27 Wpis:"...A JeŚLi teŻ tęSkNisZ Za mNą, TAk jaK zA ToBĄ tĘsKNię Ja, pRosZĘ odEZwiJ siĘ dO mniE..."
Nick:malutka Dodano:2006-04-14 12:50:48 Wpis:chodzi mi poglowie pewna osobaa ktora o niczym sie niedowie kocham cie
Nick:Paula Dodano:2006-04-14 12:22:13 Wpis:Lepszej stronki nie widziałam w moim życiu.
Jest superowa, odlotowa, wspaniała.
A to mój gg:7916134.
piszcie do mnie to pogadamy.
Nick:Milasia Dodano:2006-04-14 12:11:17 Wpis:Suuper stronka!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozdro dzla Natalii i Kaski!!!!!
MISIU KOCHAM CIE BARDZO!!!!!!!!!!:d:]:*
Nick:agaika Dodano:2006-04-14 12:11:04 Wpis:mam przyjaciela ale nie takiego porządnego czasem jest jak prawdziwa przyjażna a czase nie niewiem juz sama czy to jest moja prawdziwa połówka przyjazni
Nick:klaudusia Dodano:2006-04-14 12:07:00 Wpis:JEST TAKI DZIEN W KTÓRYM JEST COŚ MAGICNEGO... TEN DZIEN TO DZIEN W KTÓRYM CIĘ POZNAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Paulina Dodano:2006-04-14 11:36:31 Wpis:Ta stronka jest super tą muze słucham codziennie.
Nick:Ola Dodano:2006-04-14 10:27:00 Wpis:Słodziutkie te kotki tak jak mój Krzysio!!:]
Nick:nataleczka Dodano:2006-04-14 08:51:59 Url:http://nataleczka-koteczek.blog.onet.pl Wpis:Hey ;* Naprawde fajna stronka ;) PoZdRoFfKi I bUzIoLkI ;*;*
Nick:mariolcia2408 Dodano:2006-04-14 08:40:02 Wpis:zycie zabrało mi daleko z tąd najcenniejsza osoba na tym świecie...serce mi peka z bólu i rozpaczy...jest mi tak cięzko bez Ciebie...więc wróc i pozwól mi zyc...
Nick:upi Dodano:2006-04-14 08:25:42 Wpis:Bardzo lubie swoich przyjaciul......Ale mi ich brak
Nick:Wercia Dodano:2006-04-14 08:04:23 Wpis:Heyka!!!! spox ta twoja stronka,a te kociaki slodziutkie !!!!!!! :) :) :)
Nick:Doma ;) Dodano:2006-04-14 07:46:44 Wpis:ta strona ejst super !wiecej takich
Nick:kinga Dodano:2006-04-14 01:59:55 Wpis:jestescie super
Nick:Aguś Dodano:2006-04-13 22:19:28 Wpis:hmmmm....przyjażń to wielki dar...tak jak miłość...
Nick:Natalia Dodano:2006-04-13 21:58:45 Url:www.natalia-tala.bloog.pl Wpis:O Boze super ta stronka aż mi się chce płakać strasznie mi się podoba i ta uzyka do tego pasuje a i jeszce coś Wszystkiego NajNaj Dla wszystkich:*:*:*
Nick:aSiULEK=D Dodano:2006-04-13 21:54:46 Wpis:Fajnie mieć przyjaciół,zawsze możesz sie im wygadać i powiedziecim co ci chodzi po głowie=]a WOGÓLE FAJNUŚKA STRONA=DPOZDRO DLA WSZYSTKICH!!!
Nick:Moniczka Dodano:2006-04-13 21:51:23 Wpis:Ja to tylko bym chciała napisać że wierze że kiedyś znajdę swojego prawdziwego przyjaciela a narazie polegam na mojej koleżance Kasi, którą serdecznie pozdrawiam:*
Nick:Tadi Dodano:2006-04-13 21:49:48 Wpis:Miłość i Przyjaźń to tak bliskie Siostry ,a jednak są inne. Rozróżnić je to nie jest łatwo lecz zostają " one " do końca życia z " kimś" przy " kimś ".Tadi
Nick:młoda Dodano:2006-04-13 21:49:40 Wpis:koffam moich przyjaciół nad życie i zawsze będe was koffać wielkie buziole w pysiole zawsze mam was w serduszku i smutno mi nie raz gdy się nie widzimy papatki:*
Nick:Ola Dodano:2006-04-13 21:40:24 Wpis:Kocham Krzyska ale niewiem czy on mnie jak ktos wie jak mam rozpoznac czy on mnie tez to piszcie moje gg to 859903!! Pozdro dla wszystkich co odwiedzają ta stronke!SUPER STRONKA!!Jeszcze raz moje gg to 859903
Nick:zakochana ona Dodano:2006-04-13 21:29:57 Wpis:wszystko mi chodziu po głowie a naj bardziej on ten jedyny którego znam nie długo ale juz cos do niego czuje i chyba on do mnie tez cos czyje
Nick:Fermenty Dodano:2006-04-13 21:27:57 Wpis:blog jest super kocham zwierzatka i ten blog tez pokochałam!!!! :-)
Nick:Ola Dodano:2006-04-13 21:23:47 Wpis:Zajefajna jest wasza stronka ale najlepsza jest..................zresza wszystko jest fajne tylko wiecej filmików i piosenek!!:):)
Nick:Kinia Dodano:2006-04-13 21:01:27 Wpis:"Tak juz w tych czsach bywa,że każdy ma przyjaciela,jednego,wiernego,dobrego,aby zawsze ci pomógł,gdy przyjdzie cos złego.On Cie weźmie i mocno przytuli,a kiedy zapłaczesz Twą łezke utuli..."
TAK,to najprawdziwsza polska prawda!!ale prawdą jest tez to ze prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie....heh,za***ista ta stronka i...WIELKIE posstro dla założyciela
Nick:jgth Dodano:2006-04-13 20:43:45 Url:http://halo-blogjuli.blog.onet.pl Wpis:fajowska stronka
Nick:Martusia Dodano:2006-04-13 20:41:33 Wpis:Pozdrowienia dla Przemka(Baggia), którego kocham i bardzo mocno całuje. Dziękuje ci Adria że dzięki tobie sie poznaliśmy bo gdyby nie twoja osiemnastka to byśmy sie nie poznali z Baggiem.
Baggio KOCHAM CIĘ..................
Nick:klaudia Dodano:2006-04-13 20:20:52 Wpis:Tylko jedno słońce świeci,
Tylko jeden księżyc lśni,
Tylko jedno kocham serce-
które nosisz właśnie Ty! dla sebastiana:*:*:*:* kocham cie
Nick:sebastian Dodano:2006-04-13 20:17:41 Wpis:siemka wszystkim kocham jedna osobe i tyle
Nick:Daria Dodano:2006-04-13 18:56:34 Wpis:Wiedziala ta osoba kiedy miala to przyslac
w dobrym momecia
Nick:Alinka Dodano:2006-04-13 18:38:15 Wpis:Daria pozdrowienia!!!!
Pozder dla MoS ViTaRal JeLfA JelEnIa GórA
Nick:Adusia12 Dodano:2006-04-13 18:26:52 Wpis:super strona
Nick:Agnieszka Dodano:2006-04-13 18:23:58 Wpis:I love You Szymon!
________###_______###______
______#######__#######___
_____##################__
______## ##############___-
_______#############____
_____################___
___####################__
_ _##__######__#######____
_##____###______####_____
_##______________________
__##________________ _____
___##____________________
___##____________________
Nick:Żanetka Dodano:2006-04-13 18:17:27 Wpis:Wszystkiego naj dla zakochanych
Nick:Anusia Dodano:2006-04-13 18:12:26 Wpis:"Miłość jest wielka,
lecz mija jak mgła
Przyjaźń jest cicha,
lecz długo trwa"
Pozdrowionka dla wszystkich znajomych i PRZYJACIÓŁ!!!
Nick:Myszka Dodano:2006-04-13 18:09:09 Wpis:KOFFANI PISZCIE DO MNIE JAK MACIE JAKIES PROBLEMY TO JA WAM POMOGE tA STONKA JEST SUPER PAMIETAJCIE!NIE RANCIE INNYCH OSOB SWOICH BLISKICH I PRZYJACIOL.KOCHAM CIE TYGRYSKU.CALUSKI DLA ADRIANKA,DAWIDKA(MOJEGO SKARBA),EWELINY I WSZYSTKICH TYCH KTORZY TU SA I KTORZY WIERZA W PRAWDZIWA MILOSC I PRZYJAZN KOCHAM CIE TYGRYSKU
Nick:Myszka Dodano:2006-04-13 17:54:55 Wpis:Przyjaciel to slowo przynajmniej dla mnie znaczy wiecej niz cokolwiek ale wazniejsza od przyjazni jest milosc ja juz niezabardzo ufam ludziom bo zarnil mnie kiedys moj przyjaciel od tej pory ostroznie dobieram przyjaciol.Lecz mam przyjaciela w osobie ktora kocham calym sercem i zawesze bede.Pamietajcie nie rancie uczuc innych a w szczegulnosci nie rancie osob bliskich i przyjaciol.Kocham Cie Tygrysku:*
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >