Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:jagqda Dodano:2006-03-18 23:12:06 Wpis:ja poprostu szukam ,chce poznac nowych ludzi
Nick:twoja przyjaciółka Dodano:2006-03-18 22:54:39 Wpis:niunia dziekuje za to kim jestes i za to kim ja jestem odkad mam ciebie...wierze w przeznaczenie i nasza przyjazn,ktora przetrwa wszystko bo ty to ja ,ja to ty!tylko ciebie brakowalo mi bym mogla w pelni szczesliwa byc!pamietaj!pamietasz?
Nick:Ktoś:) Dodano:2006-03-18 21:33:34 Wpis:pozdrawiam moje przyjaciolki i chlopaka, ktorego bardzo kocham :):*
Nick:Pinu$ Dodano:2006-03-18 20:15:45 Wpis:Spoko :D Spoko :D pozdro =*
Nick:natka Dodano:2006-03-18 18:21:09 Wpis:kocham Cie ,bardzo Cie kocham a ja dla Ciebie jestem taka obojetna ,czemu ,czemu razem nie mozemy byc szczesliwi -ja tak tego pragne :*:*:*
Nick:Olciaaa Dodano:2006-03-18 18:05:00 Wpis:Mam przyjaciółkę o imieniu ........
Czasami jej nie lubię, ale Ją najbardziej lubię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nick:Pinu$ Dodano:2006-03-18 17:36:13 Wpis:Ta Stronka jest poprostu Super =)
Nick:yorka30 Dodano:2006-03-18 17:17:47 Wpis:ta strona jest śliczna ta piosenka a zresztą te zdjęcia zwierzaków poperostu słodka.Jest super.Pozdro
Nick:ivi Dodano:2006-03-18 17:05:01 Url:www.my-happy-times.blog.onet.pl Wpis:Jak ja GO KOCHAM!!!No a on mnie nie:(
Nick:Palinka Dodano:2006-03-18 17:01:06 Wpis:Czesc to stronka jest super =) słodzitkie kociaczki ;D
Nick:aniołek Dodano:2006-03-18 16:48:52 Wpis:Po raz drugi odwiedzam tą stronę,bo bardzo mi się podoba,jest suuper!!!Pozdrawiam wszystkich moich przyjaciół i znajomych!
Nick:ania Dodano:2006-03-18 15:30:38 Url:au13.funtest.pl Wpis:nic mi po glowie nie chodzi!!!
Nick:BuN!@ Dodano:2006-03-18 15:09:03 Wpis:Ja w głowie mam zawsze rodzine i przyjaciół ale także sport taniec i spiew :D:D
Nick:JAGODA Dodano:2006-03-18 15:00:40 Wpis:super bylo mi smutno ale przeszlo dzięki mojej przyjaciółce,
Nick:mina Dodano:2006-03-18 14:53:11 Url:www.minia94.blog.onet.pl Wpis:ŁADNA STRONA, ALE PIĘKNIEJSZE KOCIAKI
Nick:Maśka Dodano:2006-03-18 14:15:04 Url:nie mam Wpis:Na poprzednim moim wpisie napisalam nie prawde ale teraz napisze prawde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Milosc i przyjazn jest najwazniejsza!!!!!!!!Wiec jesli masz szanse zdobyc milosc lub przyjazn nie strac tej szansy..........................
Nick:ZuZZa Dodano:2006-03-18 13:56:44 Wpis:Ta stronka jest super!!!Ktoś kto robił tą strone nieźle sie napracował!!!!!!!!Omało brakowało żebym sie z moją przyjaciółką popłakała:(Miałyśmy w oczach łzy:(:(
Nick:wiolka99718 Dodano:2006-03-18 13:08:35 Wpis:cool stronka.. bardzo mi sie podobaaa hehehe pozdro dla wszystkich co zawsze o mnie pamietaja!!! wiecie o kogo chodzi.. pozdroo
Nick:Olcia Dodano:2006-03-18 12:44:32 Wpis:Ta stronka jest...świetna.Jestem teraz chora.Chciałabym mieć fajnoskiego przyjaciela lub chłopaka. :):)
Nick:uleckaa Dodano:2006-03-18 09:39:54 Wpis:PIĘKNY KOCIAK!!SPOKO PSINKA ;]]
Nick:AmAnDz!un!a Dodano:2006-03-18 09:33:27 Wpis:KOCHAMMMMMMMMM GOOOOOO!!!!!!!!!!!!!
Nick:renatka Dodano:2006-03-18 09:24:40 Url:nie mam Wpis:ta stronka jest świetna ;)
Nick:Izunia Dodano:2006-03-18 09:21:48 Url:http://blog.tenbit.pl/iza-jeny Wpis:Siemka!!!Ta stronka jest spoko czyli super!!
Lubię na nią wchodzić!!A wy????Jasne że tak!!!
Lubię pioseneczke................
Nick:PELKA Dodano:2006-03-18 09:04:09 Wpis:Stronka jest zajerzysta!!!super poprostu!
Nick:monisiaczek Dodano:2006-03-18 08:30:57 Wpis:Anetko jesteś moją jedyną przyjaciółką!!!Na Ciebie zawsze moge liczyć!!!!!Dziękuje Ci za to.Kocham Cię jak siostrę
Nick:Kasiauna Dodano:2006-03-17 21:27:26 Wpis:Pati i Agniesia jestescie super psiapsiulki:*
Nick:ania n Dodano:2006-03-17 21:14:03 Wpis:siema byłam na tej stronce moje marzonko sie spełniło!na sero!!! pa
Nick:gajardos Dodano:2006-03-17 21:13:48 Wpis:fajowska masz strona
Nick:Anusia misiaczek Dodano:2006-03-17 20:42:50 Wpis:http://www.przyjaciel.1k.pl/ jest to super stronka ja nie jestem samotna ale ta stronka mi przypomina mojego kochanego Qonradka KOCHAM CIE MISIACZQ cmok
Nick:Anka Dodano:2006-03-17 20:28:35 Url:nie mam :( Wpis:chodza mi po głowie myśli że te kotki musza byc moje kocham je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ale ja kazde zwierzatko kocham bez wyjatków
Nick:anka Dodano:2006-03-17 20:24:38 Wpis:stronka zajefajna pozdro dla "moich lasek": niuni, gosieńki i siwej. Dzieki za to ze jestescie :)))
Nick:*nataliaa* Dodano:2006-03-17 20:04:54 Wpis:fajnie jest miec przyjaciół!! pzdr dla ewelinki martynki asi gosi emila wrony gosi natalii krzyśka koguta natalii ani patrycji michała marty marty k. asi justyny darii czikena marleny donaty dominika czesia i wszystkich których znam a ich zapomniałam wymienić.. buziaki
Nick:ala95 Dodano:2006-03-17 19:40:58 Wpis:nie mam przyjaciól i tyle
Nick:Miska_13 Dodano:2006-03-17 19:24:18 Url:www.sliczna-biri.blog.onet.pl Wpis:Hejka ..mam marzebie jak każdy z was ale moje jest niecodzienne i chyba nierealne choś staram sie myśleć pozytywnie:) chciałabym zostać aktorką:):):):):):) jak by jakiś casting wam sie nasunął albo coś .......dajcie znac .z góry wielkie dzieki ....BUŹKA
Nick:Monika D. Dodano:2006-03-17 19:00:47 Wpis:KOCHAM CIĘ MARCINKU CAŁYM SWOIM MALENKI SERDZUSZKIEM KTÓRE BIJE TYLKO DLA CIEBIE:):):)
Nick:misia1952 Dodano:2006-03-17 18:57:11 Wpis:miłośc, przyjaźn
Nick:alexsts Dodano:2006-03-17 18:32:16 Wpis:Ta stronka jest piękna jest mi akurat smutno i czuje sie samotna:(
Nick:Anusia Dodano:2006-03-17 18:19:48 Wpis:POzdrowinia dla mojego kochanego misiaczka Krystiana Kocham Go!!! Strona super
Nick:Karinka Dodano:2006-03-17 17:16:35 Wpis:Tęsknię za moim misiaczkiem:)Michałek kocham Cię nad życie:):):):):):)Ale ty masz inną:(:(:(:(:(:(:(:(
Nick:laciutka Dodano:2006-03-17 16:33:50 Url:http://laciutka.mylog.pl/ Wpis:Ta stronka nudzi mi się bo często na nią wchodze ale nadal jest fajna !!!
Nick:laska Dodano:2006-03-17 15:45:04 Wpis:Proszę was podajcie mi tytuł tej piosenki. Błagam!!!
Ta stronka jest za***ista
Nick:daniello490 Dodano:2006-03-17 14:47:38 Wpis:fajna stronka. pozdrawiam wszystkich buziaki dla inez***[ostrzeszow}
Nick:Kora Dodano:2006-03-17 14:13:40 Wpis:ta stronka jest śliczna :)
Nick:nati Dodano:2006-03-17 13:57:56 Wpis:Sliczna stronka
mam malo przyjaciół
pozdrawim
buziaczki ruchaczki
Nick:monika Dodano:2006-03-17 13:51:13 Wpis:super jest ta stronka
Nick:Nisia Dodano:2006-03-17 13:04:16 Wpis:Ja chce znalezc prawdziwego przyjaciela.... Troche mi smutno sie zrobilo gdy te strone czytałam :( Ale strona jest super :) Podoba mi sie :):)
Nick:MoSkFiCz Dodano:2006-03-17 09:09:30 Wpis:I love my Friends
Asia,Paula,Madzia,Hanuśśś,Gaborek,Grześ,Paula, ewelinka:*:*:*:*:*:*
Nick:ŁUKASZ GRD Dodano:2006-03-16 23:48:32 Wpis:KaŻdY CzŁoWiEk mA SeRcE TyLkO NiEkTóRzY ZaPoMiNaJą żE Je mAjĄ
Nick:słońce Dodano:2006-03-16 22:32:47 Wpis:Wiem, że życie uszczęśliwia i upokaża. Ale dlaczego akurat to mósiało mnie spotkać?? DLACZEGO!!!??? Wiem, że tego nie przeczytasz, ale chciałabym żebys wiedział, że cię kocham. Boli mnie to że tego nie doceniasz. Nie wiesz jak ja cierpię. Chciałabym z toba o tym poważnie porozmawiać i ci wszystko powiedzieć, ale nie mam odwagi. Zadużo żeczy sie dowiedziałam i to bardzo przykrych. KOCHAM CIĘ!!!!!
Nick:Sabincia Dodano:2006-03-16 21:48:43 Wpis:misiu bardzo Cie kocham i nie potrafie żyć bez Ciebie...Jesteś pierwszą moja miłośćią...moze to przeczytasz a moze niee...:(
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >