Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Chrzania Dodano:2005-10-05 08:39:36 Wpis:Fajniutka stronka ))
Nick:ZIBI Dodano:2005-10-05 08:23:23 Wpis:OD WCZORAJ SZUKAM TEGO UTWORKU I BEZ SKUTKU KTO TO ZNA???????
Nick:ziutka Dodano:2005-10-05 08:06:14 Wpis:to jest śliczne, słodkie ...
Nick:WebMaster Dodano:2005-10-05 04:55:51 Url:www.olsyznka.net Wpis:Zaje***ta strona
Powiedzcie jaka to jest piosenka i podajcie wykonawce oraz tytół
Nick:drobny76 Dodano:2005-10-05 01:27:03 Wpis:dostałem ten link od mojej najukochanszej Asiuni.dla mnie bomba.kocham cie kiciu
Nick:przyjaciel Dodano:2005-10-04 23:03:39 Wpis:Co mi chodzi po głowie,
Nie streszczę w jednym słowie.
Wiem,że przyjazń warto pielęgnować,
W głębię serca warto schować.
Prawdziwa przyjażń wiele wymaga,
W rozterkach jednak wielce pomaga.
Więc bądż mi przyjacielem proszę,
dla Ciebie szczerą przyjażń wnoszę.
Nick:ania Dodano:2005-10-04 22:59:46 Wpis:Piekna stronka
Nick:majeczka Dodano:2005-10-04 22:31:22 Wpis:Kto wie naprawdę naczym polega PRZYJAŻŃ ? .Ale kotki przesliczne pozdrowienia dla autora strony
Nick:Beacia Dodano:2005-10-04 22:28:39 Wpis:Śliczne....warto wiedzieć, że ktoś, gdzieś tam o mnie myśli....
Nick:K----a Dodano:2005-10-04 22:24:08 Wpis:Z calego serduszka Zycze Wam alby kazdy znalazl sowoja osobe godna zaufania ... osoba ta bardzo sie przydaje w trudnych chwilach ... POWODZENIA
Nick:Oliwia Dodano:2005-10-04 22:20:30 Wpis:W glowie mam tylko jedno...Mojego najcudowniejszego mezczyzne....kocham Cie Marku
Nick:pitusia Dodano:2005-10-04 22:17:25 Wpis:aaaa....Dawid kocham Cie:*:*:*:*:*jestes moj the best friend bez wzgledu na wszystko...!!!!jestem na tej stronce kilka razy dziennie....i nie wyrabiam ...chciałabym tylko znac tytuł tej piosenki co leci bo jest boskaaa!!!!!
Nick:basiamakosa Dodano:2005-10-04 21:53:20 Wpis:Fajana stronka.Czasami naprawde jest smutno i potrzebujesz kogoź ufnego,wiernego,który ci pomorze w każdej godzinie.



Basia
Nick:pateńka Dodano:2005-10-04 21:49:57 Wpis:fajna stronka!!! ale popłakałam się bo bardzo tęsknię za mojim ukochanym
Nick:..::Ju(L)eczka::.. Dodano:2005-10-04 21:46:47 Wpis:Slodziutkie=*
Nick:KAczuSzKA Dodano:2005-10-04 21:37:57 Wpis:brawoooooooooooooooo
brawoooooooooooooooooo
brawooooooooooooooooooooo
Nick:Szuwi Dodano:2005-10-04 21:32:34 Url:unreal.szuwi.w.interia.pl Wpis:Aż mi łezka z oka poleciała. Zaraz będe płakał...
Nick:Natalia Dodano:2005-10-04 21:26:16 Wpis:tak mi dobrze, tak mi rób!!!
Nick:Patryk Dodano:2005-10-04 21:21:50 Wpis:Lubie przyjaciuł bo pomagają w trudneych sytuacjach prozsze piszcie na gg
Nick:dianem Dodano:2005-10-04 21:15:40 Url:------------- Wpis:pozdrowionka dla wszystkich gości
Nick:Siemaszko Dodano:2005-10-04 21:13:02 Wpis:stronka za***iscie fajna i podoba mi sie moze sie zakocham i kto we mnie Pozdro dla autora stronki
Nick:Mycha Dodano:2005-10-04 21:05:37 Wpis:ja znalazlam osobe z ktora bede sie przyjaznic przez cale zycie ... wam tez teo zycze
Nick:Edzia Dodano:2005-10-04 21:05:09 Wpis:Nauczmy się kohać bo ranić jusz potrafimy! ;]
Nick:Izunia Dodano:2005-10-04 20:55:44 Wpis:Jestem zakochana!!!
Nick:Dorcia Dodano:2005-10-04 20:45:06 Wpis:Bardzo fajna jest ta stonka garatulacje!!!!!temu kto... Pozdrówka
Nick:SAra Dodano:2005-10-04 20:43:20 Wpis:Aby znalżć miłość,nie pukaj do każdych drzwi.Gdy przyjdzie Twoja godzina ,sama wejdzie do twojego domu,życia,serca.
Nick:Snakus Dodano:2005-10-04 20:34:15 Wpis:Cos fajnego
Nick:Szwedek Dodano:2005-10-04 20:29:01 Wpis:Ta stronka jest za***ista tylko płakać mi się chce bo niemam już dziewczyny ale na szczęście w naszej szkole jest pare ładnych !!!!
Nick:muszka18 Dodano:2005-10-04 20:28:14 Wpis:KOCHAM CIE
Nick:kasik59 Dodano:2005-10-04 20:20:15 Wpis:...
Nick:karolcia Dodano:2005-10-04 20:12:26 Url:www.karolcia24111.blog.onet.pl Wpis:super kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kotki!!!!!!!;*;*;*;;*samam mam kocikaka i mam 15 kociakow z DWORU u babci
Nick:losii Dodano:2005-10-04 20:11:06 Wpis:Ta stronka jest po prostu zajedwabista !!!! napewno polece ja swoim przyjaciołom
Nick:C!aPuN!a Dodano:2005-10-04 20:10:53 Url:www.justynkaciapunia.blog.onet.pl Wpis:Hmmm...jeśli macie złe dni kiedy wszystko jest do dupy...napiszcie:* Pozdrowionka dla mojej kochanej przyjaciółki Klaudusi z którą przyjaźnie sie od ponad roczku:* Kocham Cię! Niezawsze jesteś fair ale jesteś niezastąpiona:*
Nick:malutka Dodano:2005-10-04 20:05:52 Wpis:siemka stronka boska ale mi sie robi smutno bo nie mam chlopaka a inni maja chcilabym kogos kto mnie zaakceptuje i powie mi kilka milych słow:]:*
Nick:..Ba$!Q.. Dodano:2005-10-04 20:05:48 Url:http://basix.blog.onet.pl Wpis:DodziobanA JesT Ta StronkA..
FilmiQ TesH..
PoprostU BardzO Mi SiE PodobA..
GratulujE ZalozycieloM/Zalozycielowi..
NaprawdE WaM/Ci SiE UdalA..
PozdrO DlA WszystkicH ZiomoW i ZiomeK OdwiedzajacycH Te StronkE:*:*:*
Nick:paulik Dodano:2005-10-04 20:03:33 Url:nie mam:P Wpis:co mi chodzi po głowie? skoro to jest strona >>przyjaciel
Nick:czaja Dodano:2005-10-04 19:53:33 Wpis:Spoko stronka i filmik tez bardzo wzruszajacy poprostu supper
Nick:Karolek Dodano:2005-10-04 19:44:18 Url:www.sprogow.neostrada.pl Wpis:Czesc zaje fajna stronka naprawde mi sie podoba)) Dziękuje ci Kamilko że mi ja Dałaś
Nick:Amore Dodano:2005-10-04 19:43:44 Wpis:pRZYJAŻŃ JEST OBOK MIŁOŚCI NAJWIĘKSZYM SKARBEM NA ŚWIECIE!!!!
Nick:Madzia Dodano:2005-10-04 19:38:56 Wpis:Uwierzcie, ze przyjaciele są jak ciche aniołki które podnoszą nas kiedy nasze skrzydła zapomniały jak latać
Nick:malutka Dodano:2005-10-04 19:33:35 Wpis:ta stronka jest za***ista dziekuje ci za to ze mi to przesłałes mam nadzieje ze to było szzceze bo ja naprawde kocham cie łukasz. Nazawsze bedziesz bliski sercu memu :*:*:* dziekuje za to
Nick:kika Dodano:2005-10-04 19:30:54 Wpis:przyjazn jest rzecza której rzycze każdemu z was. przyjaciel jest zawsze tylko jeden. na dobre i na złe, pamiętajcie o tym
Nick:piotrus=] Dodano:2005-10-04 19:25:17 Url:www.piotrkesy.jdm.pl Wpis:no wiec za duzo to mi wlasnie nie chodzi po glowie ale jest taka osoba ktora sobie cenie i ktora to widziala nazywa sie madzia
Nick:Asia Dodano:2005-10-04 19:25:17 Wpis:Bardzo ładna strona , ale mam ją tylko dzięki Tobie Mireczku , dziękuje Tobie zato
Nick:Jua Dodano:2005-10-04 19:07:19 Wpis:Bardzo fajna stronka..... a te kotki takie milusi......
Nick:Gumis Dodano:2005-10-04 19:00:28 Wpis:Piekne sa te zwierzatka nawet jesli jest komus tak zle jak mi
Nick:Sandra Dodano:2005-10-04 18:54:22 Wpis:Super jest ta strona!!! Przyjazn jest wazna i nie zapominajmy o niej pozdrawiam
Nick:Barbie Dodano:2005-10-04 18:53:58 Url:-------- Wpis:super stronka macie wiecej to prześlijcie mi na mój adres e-mail lub na gg plis a i bym zapomniała POZDROWIENIA DLA FILIPKA O. I BARTKA F. NIE ZAPOMNIJCIE O MNIE PLIS!
Nick:Pipi :P Dodano:2005-10-04 18:42:11 Wpis:TA STRONKA JEST ZACZEPISTA ,SLODZIUTKA I COOL A TA MUZYCZKA POPROSTU WZRUSZAJĄCA

ZAUWAZYLAM ZE DZIĘKI TEJ STRONIE MOZNA POZNAC DUZO LUDZI WIĘC JAK CHCECIE TO PISZCIE DO MNIE PAPA CALUSY STO DWA WASZA pipi
Nick:honka Dodano:2005-10-04 18:38:51 Wpis:Hej! Ta stronka jest superrrrrrr! Dla mnie przyjaźń jest bardzo ważna- kazdy powinien miec taka zaufana osobe przy sobie. Ciesze sie ze trafiłam na ta stronke!!!
Pozdrawiam
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >