Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Moniaczek1110 Dodano:2007-05-31 17:47:56 Url:britni.blog.interia.pl Wpis:Chciałam tu pozdrowić wszystkich moich przyjaciół . I tych gorszych,,,,i tych najlepszych(mam na myśli przede wszystkim Michała.Z z 4f,, Olcie.w z mojej klasy ..Darie.M ZMK,,Asię.K zmk,,,) i reszte moich kumplów z całej szkoły ...Kochani Dzięki wam za wszystko !!!!!!Nigdy o was nie zapomne!!!!OBIECUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Moniaczek1110 Dodano:2007-05-31 17:47:56 Url:britni.blog.interia.pl Wpis:Chciałam tu pozdrowić wszystkich moich przyjaciół . I tych gorszych,,,,i tych najlepszych(mam na myśli przede wszystkim Michała.Z z 4f,, Olcie.w z mojej klasy ..Darie.M ZMK,,Asię.K zmk,,,) i reszte moich kumplów z całej szkoły ...Kochani Dzięki wam za wszystko !!!!!!Nigdy o was nie zapomne!!!!OBIECUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Krzyś;-) Dodano:2007-05-31 16:20:26 Wpis:J
A

C
I
E
B
I
E

K
O
C
H
A
M

B
A
R
D
Z
I
E
J

Z
O
N
O

:*
Nick:Patrycja Dodano:2007-05-31 15:27:35 Url:nie mam Wpis:MAMY PRZYJACIÓŁ
Nick:Wioletka:) Dodano:2007-05-31 15:09:26 Wpis:Kocham cie Mariuszku i tak zostanie na zawsze
Nick:eluta Dodano:2007-05-30 15:40:22 Wpis:Trochę naszego życia pozostanie zawsze w nieznanych przyjaciołach, którzy nas zrozumieli i kochali.
Nick:Nionia Dodano:2007-05-30 12:22:14 Wpis:ELOOOO stronka mi sie podoba Zajefajna jest!! a filmik jest cudnyy !! mam pytanko czy ktos wie jaki tytul ma ta nutka z filmiku ??? dzieki z goryyyy pozdrowka papatki
Nick:marlen Dodano:2007-05-30 11:57:16 Url:---- Wpis:jakie to jest nice poprostu piekne pozdrawiam autorów i wszystkich romantyków buzialeeeeee
Nick:Justyna Las Vegas Dodano:2007-05-29 22:13:34 Wpis:Byłkam i spodobało mi sei fajna stronka heh :))
Nick:beatusia Dodano:2007-05-29 17:54:02 Wpis:jestes glupia tak jak twoja strona
Nick:Julcia ;-) Dodano:2007-05-29 17:26:07 Wpis:K
O
C
H
A
M

C
I
E

M
O
J

K
S
I
A
Z
E

:*
Nick:Ewcia Dodano:2007-05-29 16:49:15 Wpis:z tymi przyjazniami różne bywa!!!!moja przyjazń rozleciała sie przez zazdrosc mojej pseudo przyjaciółki,która zreszta obrabiała mnie na kazdym kroku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jak poznalam chlopaka zawsze znalazlam dla niej czas pomimo iz bylam zalatana lecz ona w tej samej sytuacji mnie olala!!ale ciesze sie ze sie to skonczylo teraz bo jak sie dowiedzialam jaka jest wredna to az mi uszy zwiędły!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bylam naprawde naiwne !!!!niezycze tego nikomu!!!!!!
Nick:Justysia18 Dodano:2007-05-29 08:27:36 Url:justysia18.przyklej.pl Wpis:Natalia ale jak ty sie obrazasz to jest dobrze a jak ja to juz nie !! i jestes czasem wkurzajaca!!
Nick:Naatalia Dodano:2007-05-29 08:13:17 Url:www.Gwiazda13.przyklej.pl Wpis:Justyna wiem że nieraz mnie nie lubisz ja Ciebie też ale nie powinnaś się obrażać na mnie
Nick:Ewelina Dodano:2007-05-28 21:22:13 Wpis:Olu, jesteś moją najleprzą przyjaciółką. Ale i też jesteś sobą nie pozwól aldonie tobą manipulować jeśli lubisz mnie wrócisz do mnie a od niej odejdziesz .. pamiętaj nie jestem taka chytra i przebiegła jak ona!
Nick:agulka2204 Dodano:2007-05-28 18:44:26 Wpis:Pozdrowionko dla mojej kochanej Anusi
Nick:ktos Dodano:2007-05-28 17:49:23 Wpis:masz fajny blog !!
Nick:marcinek_lomza Dodano:2007-05-28 16:12:22 Wpis:ewciu kochanie kocham cie i prosze wroc do mnie mam nadzieje ze po tym jak dostalas ta stronke wyslesz mi ja takze kocham cie ewa
Nick:Domiii Dodano:2007-05-28 08:58:43 Wpis:Mamy przyjaciół
Nick:K@$!A =* Dodano:2007-05-26 22:26:06 Url:www.life-is-sucks.blog.onet.pl Wpis:Chcialabym byc slowem w twoich ustach..
a nie jestem w nich nawet sylaba..
Chcialabym byc statkiem na wezbranym morzu..
a dla ciebie nie bylam nawet licha tratwa..
Chcialabym byc sloncem w deszczowy dzien..
nie wiedzialam ze ty wolisz mgle..

Czasem..
biore do reki kartke
i czytam te slowa
ktore skierowanie byly do mnie..
Czasem..
zwyczajnie ot tak
pisze do ciebie wiadomosc
aby potem ja skasowac i sprawdzic,
ze nigdy jej nie odczytasz..
Czasem..
mysle jaki to ma sens..
i..
choc zadaje tylko pytan -
nie oczekuje odpowiedzi..
Czasami ot tak..
lepiej trwac w niewiedzy..
anizeli poznac
zanadto razaca Prawde..

Serce skazone bólem..
i przesiakniete nienawiscia..
jesli strokroc mniej warte,
anizeli to,
ktore - pomimo wielkiej pustki -
potrafilo odnalezc dawna radosc
i milosc
nawet do tych
ktorzy tak samo skrzywdzili..

Czas odnowy duchowej,
wielki dzien przemian ?
tak..
Bo kiedy - widziana magia poranka -
znalazlam sie na pustkowiu,
ujrzalam swoja gwiazde.
swiecila..
mimo, iz byl dzien.
Nawet jasnosc poranka
nie byla tak silna
by realizowac z jej blaskiem..

Bez ciebie..
swiat bylby inny..
kazdy kwiat mialby bowiem tę sama barwe..
a paleta roznorodnosci
dawno splonelaby w wiecznym ogniu..
Bez ciebie..
samotna łódź
niegdy nie dobilaby do portu..
bowiem nikt nie zapalilby jej swiatla
na wielkiej latarni morskiej..
I w koncu..
z toba..
serce moje byloby nic nie warte..
albowiem zabraklo by w nim wiary
i dobroci..


SAMOTNA WSROD LUDZI KTORZY MYSLA:
"ONA NIGDY NIE JEST SAMA"
A TO WSZYSTKO SCIEMA !!!!

KOCHAM CIE MISIU..
TYLKO SZKODA ZE TY MNIE NIE..
JEST MI PRZYKRO ZE MNIE WYKORZYSTALES.. ;(
A JA CIE TAK BARDZO KOCHAM...
A TY MI ZLAMALES SERDUSZKO
KTORE JUZ NIGDY NIE BD UMIALA SKLEIC..
ANI NIKT MI GO NIE SKLEI..
ZEGNAJ NA ZAWSZE, ZAPOMNIJ CO BYLO..
PRZEPRASZAM ZA KLOPOT..
DZIEKUJE ZA MILOSC..
CHOC TA MILOSC NIE BYLA SZCZESLIWA..
;(;(;(;(;(
Nick:Ewelina Dodano:2007-05-26 20:23:00 Wpis:Teraz wiem na pewno to wiem proszę WRÓĆ bez Ciebie nie ma mnie nie!;( Kocham Cię Przemuś proszę Cię wróć do mnie!
Nick:Anonimka Dodano:2007-05-26 13:54:10 Wpis:A kto jest moim przyjacielem.......????????????????????????????????????
Nick:sana13 Dodano:2007-05-26 11:49:23 Wpis:lika jestes moja przyjaciółka
Nick:wiesiek Dodano:2007-05-26 11:31:03 Wpis:Moniś wsiadłem do tweojego pociągu pozwól abym usiadł obok ciebie na chwilkę proszę
Nick:Krzyś;-) Dodano:2007-05-26 08:53:42 Wpis:K
O
C
H
A
M

C
I
E

K
S
I
E
Z
N
I
C
Z
K
O

Nick:Katika18 Dodano:2007-05-26 00:45:00 Wpis:Można zgromadzić różne skarby, ale najcenniejszym jest PRZYJACIEL!!!!!
Nick:kaczorek Dodano:2007-05-25 19:39:33 Wpis:Co mi chodzie po glowie?? Niewiem
Nick:Klaudia(Kajda) Dodano:2007-05-25 17:22:19 Wpis:Pozdrowienia dla wszystkich ciekawych osób!Piszcie na gg.Pozdrawiam...;)
Nick:Mania21 Dodano:2007-05-25 16:43:45 Wpis:A ja jestem sama niemam chlopaka i jest mi z tym dobrze-bo moze nigdy niebylam jeszcze zakochana ........................!!!!!!a co do przyjaciol to przejechalam sie pare razy!!niepowiem mam znajomych ale do przyjaciol ich niezaliczam!!!kiedys mialam dwie koleanki ktore uwazalam za prawdziwe przyjaciolki gotowa bylam za nie oddac wszystko a jednak sie przejechalam na jednej i na drugiej dla tego niewierze w przyjazn!!!!!!!!!!dlatego teraz jestem ostrozna jesli chodzi o takie sprawy i podchodze do nich z dystansem!!ale pozdrawiam ZAKOCHANYCH i WSZYSTKICH innych z tej stronki!!!!!!!...................................................................................... ..................................
Nick:Rzeznik100 Dodano:2007-05-25 16:09:43 Wpis:Pozdrawiam wszystkich przyjaciół i zakochanych bo sam jestem!!!!
Nick:Tusia Dodano:2007-05-25 14:32:27 Url:www.epuls.pl Wpis:POZDRO
Nick:Martyna Dodano:2007-05-25 13:26:25 Wpis:Kocham Cie Kamilku i to bardzo. na okrągło o tobie mysle ui nie moge pozbyc sie tych mysli mam zamiar sie o ciebie starac z całych sił i mam nadzieje ze juz niedlugo bedziemy razem:* kocham cie bardzoooooooo mocnoooooooo pamietaj o tym
Nick:Edyta Dodano:2007-05-25 10:34:14 Wpis:Wiem,że nie zasługuje na ciebie, wiem o tym a i tak pragne byc z Toba kochanie
Nick:Słoneczko12 Dodano:2007-05-24 19:26:52 Wpis:Mam wspanialego przyjaciela ktorego daze wielkim uczuciem. I za to mu dziekuje. Krzysiu dziekuje ci ze jestes.
Nick:Darunia Dodano:2007-05-24 18:53:51 Wpis:Hej. Chce tylko powiedzieć, że ta strona z jednej strony mnie dobija a z drugiej podnosi na duchu. nie mam zbyt wiele koleżanek a przyjaciół wcale. To znaczy nie takich prawdziwych od serca. Nie wiem co ludziom we mnie nie pasuje. Ale niech o tym powiedzą prosto w oczy a nie obraza wielka a później że to wszystko moja wina. Jak mam naprawić coś o czym nie wiem. i jeżeli ktoś to przeczyta i tak jak ja nie ma przyjacioł niech napisze... Ciągle trzeba mieć nadzieje....
Nick:kicza Dodano:2007-05-24 16:28:44 Wpis:Mamy fajną paczkę, razem, jako przyjaciele jest super!! chodzimy do kina, jeździmy na rowerach... Jest Super!!
Nick:zawiedziona Dodano:2007-05-24 16:08:20 Wpis:W ogóle dajcie spokój, mam, albo raczej miałam przyjaciółkę na której mogłam polegać (tak mi się wydawało). Zależało mi na niej. Ale ona obraziła się na mnie i moje (właściwie nasze) dwie najlepsze koleżanki o to... no właśnie nie wiem o co. Jednego dnia z nami rozmawiała następnego nas unikała i ignorowała.
Nick:Martus!!:) Dodano:2007-05-24 14:05:37 Url:www.swiat-marty-95.blog.onet.pl Wpis:Wiem ,ze nie mozna nikogo do niczego zmuszac ,ale ja chce tylko twojej przyjazni.Pamietam nasz wspólny spacer ,klikanie na gg,pisanie smsow ,rozmawianie ze soba.wtedy jeszcze wszystko bylo takie piekne jak ta stronka.a teraz? kocham cie M....j po przyjaielsku .co ja zrobilam?
Nick:KITKA Dodano:2007-05-23 22:37:43 Wpis:>>>>>>>>>>>>>>>>KOCHAM CIę MICHAł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:SeBoL Dodano:2007-05-23 20:09:49 Wpis:ja cię naprawde kocham Romka ale ty niemożesz tego zrozumieć????
Nick:Lucyna Dodano:2007-05-23 19:41:44 Url:www.gwiazdeczk323.fotka.pl Wpis:Ciągle myśle o Tobie!Strasznie za Tobą tęsknie!Tomek bardzo Cie mocno Kocham!
Nick:desert_rose Dodano:2007-05-23 18:55:59 Wpis:..MILJARDY BUZIACZKOW DLA MOJEJ KOCHANEJ PRZYJACIOLECZKI LIDKI ---- FRIEND FOR EVER.........
Nick:Martuś Dodano:2007-05-23 18:00:45 Wpis:Pozdro dla moich kochanych przyjaciół a szczególne pozdro dla Kini i mojego Miśka;* Dziekuje wam za wszystko, dzieki ze jestescie....
Nick:ania Dodano:2007-05-22 20:30:41 Url:ania1710fotka.pl Wpis:milosc ucuucie tensknota
Nick:wala Dodano:2007-05-22 16:47:23 Wpis:;-)
Nick:klaudia-slonce Dodano:2007-05-22 10:58:23 Url:www.klaudii-gifki.blog.onet.pl Wpis:fajna;))
Nick:paxOL Dodano:2007-05-21 18:39:35 Wpis:ja bym powiedział na twoim miejscu tak, ale o sobie, ze mną ostatnio zerwała dziewczyna, ja ją lubiłem(bardzo)ale ona mnie nie.
Nick:Paulinka Dodano:2007-05-20 12:54:04 Url:www.marycha-paula.jest.in Wpis:Taki jeden chłopak pyta mi się ciągle o chodzenie nie wiem czy się zgodzić jak myślicie???....nawet nie jest zły tylko mnie trochę wkurza piszcie e-maile papapa
Nick:Olusia Dodano:2007-05-20 11:23:57 Wpis:Pozdro dla moich przyjaciólek kasi,basi dzieki nim moje zycie ma sens...dziekuje wam
Nick:GoSiA =] Dodano:2007-05-20 10:17:21 Wpis:Alllleee suuuuuuuuper xD Naprawde faaajneee xD [nie klamie]
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >