Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Demon Dodano:2006-08-05 22:10:54 Wpis:Swietna stronka naprawde dobra ale zamiast podnosic na duch to wyciska Łzy;(
Szacunek dla Tworcy Stronki
Nick:Demon Dodano:2006-08-05 22:10:32 Wpis:Switna stronka naprawde dobra ale zamiast podnosic na duch to wyciska Łzy;(
Szacunek dla Tworcy Stronki
Nick:patryk i artur Dodano:2006-08-05 20:33:34 Url:www.maxior.pl Wpis:kocham blondynki i mam ferari:))))))))))))))
Nick:DAniel Dodano:2006-08-05 20:23:57 Wpis:MILOSC PRZYJAZN TESKNOTA
Nick:ElCiA Dodano:2006-08-05 19:20:35 Wpis:Fajna srtonka !!!!!!
Nick:Żabencja=] Dodano:2006-08-05 18:52:15 Wpis:
(,,)( v )(,,)
BRAK MI CIEBIE!!
Nick:kasiula:) Dodano:2006-08-05 18:48:07 Wpis:Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać dziekuje:*
Nick:ewelinka Dodano:2006-08-05 17:15:25 Wpis:prawdziwa przyjazn przetrwa wszystko pamietajcie o tym moje aniołki
Nick:Marcin Owsianka Koleka Ew Dodano:2006-08-05 17:09:31 Wpis:Chej wam wszystkim jak wam sie wiedzie ??
Nick:ewelinka Dodano:2006-08-05 16:15:35 Wpis:przyjazn jest wielka a milosc jeszcze wieksza dziekuje ci za wszystko marcinku i wam natalciu i klaudusiu
Nick:ewelina Dodano:2006-08-05 16:03:00 Wpis:dziękuje ci marcin za toze podałeś mi tę sliczną strone jaesr cudowna
Nick:Liberton Dodano:2006-08-05 15:41:11 Wpis:Piękna stronka!!Oby takich było więcej w sieci
Nick:madzia Dodano:2006-08-05 14:45:42 Wpis:oj adam ttttttttttttttaaaaaaaaakkkkkkkk cie kocham!!!!:)aaaaaaaa.........i sorki ze tak durzo miejsca zajełam poprzednim razem...:D
Nick:Kinderlala,Kasik Dodano:2006-08-05 12:48:27 Url:www.szalona-kinderlala.blog.onet.pl Wpis:Fajna stronka:)
Pozdrowienia papa
Nick:Ania Dodano:2006-08-05 00:16:06 Url:www.anusiawszystkoomnie.blog.onet.pl Wpis:Bardzo fajna stronka:) a przede wszystkim sliczna muzyczka:P Pozdro for Macius:* buzziiii
Nick:Elbabietka Dodano:2006-08-04 23:46:35 Wpis:Ta stronka jest super !!! Przyjaźn to jest coś...! Pozdrowionka dla Basieńki i wszystkich znajomych !!!
Nick:**lool** Dodano:2006-08-04 22:41:26 Wpis:za***ista stronka i oras:d fajny filmik:>:>:>:]
Nick:Załamana Dodano:2006-08-04 21:05:22 Wpis:Jestem bardzi smutna, bo pewnien bardzo ładny chłopak wyjechał do niemiec i już niegdy go nie zobacze...
Nick: Dodano:2006-08-04 20:13:42 Wpis:Mi chodzi coś ale niewiem co??
Może mruwka?? a może osa??
Nick:adusia Dodano:2006-08-04 18:20:56 Wpis:A co mam pisac?Ta stronka jet coll.Pozdrowka dla Agi P. Daniela B. Basi K. Agi Cz. Norka i wielu innych osob. Pozdro
Nick:monika Dodano:2006-08-04 16:31:14 Wpis:Chciałabym teraz Wam wszystkim podziękować za to że jesteście moimi przyjaciółmi i szczerze z całego serca jeszcze raz Wam dziękuje !!! KOCHAM WAS!!!
Nick:Karuśka Dodano:2006-08-04 15:59:53 Wpis:Zaje fajniutka stronaka! Pozdrowionka dla wszystkich odwiedzających tą stronke i wogóle!
Nick:MODELA Dodano:2006-08-04 15:35:53 Wpis:CIEPLUTKIE POZDROWIONKA DLA WSPANIALYCH OSBOEK .. MARCINKA.Z,,,JUSTYNKI.Z,,,BASI.L,,KASI.K,,KAROLNKI.L,,KAROLKA.D,,RODZINKI,, całego rancza :* :* :* I OCZYWISCIE DLA MOJEJ KOCHANEJ MAMUSI I TATUSIA:* KOCHAM WAS BARDZO............ EWCIA
Nick:murzynek12 Dodano:2006-08-04 15:27:56 Url:www.miki.pl Wpis:lwpiej zrobic i pużniej żałować niż żałować że się nie zrobiło
Nick:Niunia Dodano:2006-08-04 15:27:54 Wpis:Fajna stronka polecamPOZDRO
Nick:gwiazdeczka Dodano:2006-08-04 12:27:46 Url:http://gwiazdeczka155.blog.onet.pl Wpis:Super stronka. Taki fajny nastrój.Tylko pogratulować.Pozdrawiam
Nick:basiunia Dodano:2006-08-04 10:40:54 Wpis:fajna stonka i fajna muzyka tez
Nick:Gapa Dodano:2006-08-04 08:41:42 Wpis:FAjny blooghehehe
Nick:romeo chmielik Dodano:2006-08-03 22:38:26 Wpis:kocham asie i chcem zeby o tym wszystcy wiedzieli chcem poznac nowych przyjaciul moj gg 681044
Nick:Jowisia Dodano:2006-08-03 21:38:42 Wpis:pozdrawiam syskich :* buziaki
Nick:Karinka Dodano:2006-08-03 21:27:13 Wpis:Swietna stronka :) pozdrawiam
Nick:Beti Dodano:2006-08-03 21:23:14 Wpis:To jest naprawde piękna stronka.Gdyby sie tak spełniło to by było cudownie
Nick:Gogo Dodano:2006-08-03 20:49:55 Url:www.zbuntowanyaniol.blogownik.pl Wpis:Zapraszam chłopaków...i dziewczyny też:) Prosze wejdźcie na mojego bloga www.zbuntowanyaniol.blogownik.pl
Nick:aniołek Dodano:2006-08-03 19:22:22 Url:natalia-przybylak@wp.pl Wpis:hejka zapraszam na tą stronkę jest naprawde super!!pozdrawiam wszystkich )
Nick:*Amorek* Dodano:2006-08-03 18:54:34 Url:www.amorek719.blog.onet.pl Wpis:Przepraszam moje 2 najlepsze przyjaciółki.....Jest mi tak źle bez was....
Nick:JoLc!a =* Dodano:2006-08-03 18:34:37 Url:www.opisy-jolki-na-gg.blog.onet.pl Wpis:SIemcia Przez tą stronkę mam duzo przyjacieli Uwazam zeby było wiecej takich stronek to by było lajcikowo .. a przyjaźń jest teraz najwązniejsza P Busiaczki for Kasztan Ewcia Adusia Anitka i Natalia Agnes.. No i chyba tyle :*
Nick:Magda Dodano:2006-08-03 18:13:08 Wpis:dużo ludzi przez ta strone poznałam więcej takich stron :*)
Nick:SŁONECZKO-Natalia Dodano:2006-08-03 16:06:46 Wpis:Czesc mam na imie Natalia i mam 14 lat.Ta stronka jest naprawde super!!!!Mam przyjaciół którym moge zaufac i bym chciała poznac kogos jeszcze.Wiec piszcie na gg! Gorace pozdrowienia dla wszystkich ktorzy odwiedzili ta stronke i Buziaczki dla mojego Kochanego Jareczka.KOCHAM CIE JAREK I nigdy nie przestane!!! ***I LOVE YOU MISIU***
Nick:Agusia Dodano:2006-08-03 14:49:17 Wpis:mam na imie Agata lat mam 12 moje hobbi to taniec i śpiew chcę poznać prawdziwego przyjaciela lub przyjaciułke piszcie na muj email-agatajust@op.pl i na gg też piszcie-6545790 pozdro.dla Ani i mojego kochanego Mateuszka buziaki
Nick:Karolina Dodano:2006-08-03 14:25:03 Wpis:Ta stronka jest super!! Ale gdy ją przeczytałam to myślałam o takiej osobie która kiedyś była mi naprawdę bliska i kochana... Niestety, już jej nie ma.... !!!
Nick:Tygrysica Dodano:2006-08-03 13:24:58 Wpis:Szkoda ze wakacje juz sie koncza. :-)
Nick:Tygrysica Dodano:2006-08-03 13:24:47 Wpis:Szkoda ze wakacje juz sie koncza. :-
Nick:tygrysek=* Dodano:2006-08-03 12:15:22 Url:www.tygrysek-lola.blog.onet.pl Wpis:koffam cię Danielku pamiętaj o tym=* ta stronka jest poprostu śliczna
Nick:alusia Dodano:2006-08-03 11:12:18 Url:wwww.spele.nl Wpis:pozdrawiam Zońe i piotra
to moji P.N.C.Ż I WAS zapraszam na moje gg.
Nick:ewunia18 Dodano:2006-08-03 09:36:06 Url:brak Wpis:kocham cie moj kofany Łukaszku
Nick:AnUS Dodano:2006-08-02 23:21:46 Wpis:Pozdrawiam moich kochanych Przyjaciol!! Brodke Milenke,Micie,Asiunie Ch, Hele, Tasiorka, Paulusie, Blojdunie i cala klase IIIA I GIMNAZJUM W POMORSKU)
Nick:cysia Dodano:2006-08-02 22:27:12 Wpis:ta stronka jest extra ale gdy tylko ja przeczytalam to sie rozplakalam bo niedawno stracilam osobe na ktorej mi tak naprawde bardzo zalezalo sama nie wiem czemu tak postapilam i najgorsze bo nie moge o nim zapomniec chociaz bardzo bym chciala
*jesli chcesz pogadac to do mnie napisz na gg
Nick:darek-ala piątkowa Dodano:2006-08-02 22:06:47 Wpis:chodzi mj po głowje mala mruweczka ktura ma na jmję ala j ona jest bardzo kochana
Nick:darek-ala piątkowa Dodano:2006-08-02 22:05:36 Wpis:chodzi mj po głowje mala mruweczka ktura ma na jmję ala j ona jest bardzo kochana
Nick:karolina Dodano:2006-08-02 21:36:18 Url:http://blog.tenbit.pl/karci Wpis:kocham cie daniel
pozdro for you :***
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >