Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:*Amorek* Dodano:2006-07-12 22:45:14 Wpis:pozdrawiam moich najlepszych przyjaciół: Agnieszkę, Emilkę, Sarę, Martę, Madzie, Olę, Patrycję, Małą, Magde, Adriana, Wojtka, Dawida, Krzysia, no i całą moją ukochaną paczkę: i jedną i drugą...dzięki wam moje życie ma jeszcze sens....
Nick:Monika Dodano:2006-07-12 21:24:04 Wpis:Kocham Cię kochanie moje!Ciągle o Tobie myślę i śnię!Poprostu ja bardzo kocham Cię!
K.C.S! :-*
Nick:Krzyś;-) Dodano:2006-07-12 15:21:46 Wpis:bo ja Cię Julcia Kocham

baaaaaaardzo
Nick:iiiiiiiii Dodano:2006-07-12 14:19:59 Wpis:jfgjcyghcxgfxzsfzrcghcgbvuhjgbuhyvguyhfghdtfygfgfjhfjfdftydrtweqafdfgyhhkoiuggdfrtsdesdedcvgbhnjmhdf ghdfdrtfghjsedfvgbhxdcfvgbhnmfgvbzsxdfvgbnfgvbhnm,asxdcfvgbazsxdcfvgbazsxdcfvgbdfgbsdfghjdrftghdfghj fvgbhjasdfgyhjkl;;dcfvgbhnjmk,lascfvgbhnasxdfghssdfghwsedfrghwqasedcfgvbnhhhyghgcxzdfsrdtyrgyuhgyfs4 srrtfdrrffgthfgetrwredsgdrrgfstrasstgfwsehuu
Nick:Kamis Dodano:2006-07-12 08:05:14 Url:www.kaaamilciaaa.blog.onet.pl Wpis:świetne są te stronki
daja dużo do rozuemienia - przynajmniej dla mnie..........mam sporo przyjaciół.....ale na jednym sie ciągle zawodze.....ale sa również następni na których jeszcze sie nigdy nie zwaiodłam....pozdrowionka dla Ani i Radzia.....
Nick:Aneczka Dodano:2006-07-11 23:17:45 Wpis:Czy to miłość czy kochanie...... :)
Nick:aniol0701 Dodano:2006-07-11 21:49:08 Wpis:hehe... nie ma na swiecie przyjaciol, przekonalam sie juz o tym bardzo wiele razy. wiele razy sie zawiodlam i niezle przejechalam. takie przezycia wiele ucza. moze pomyslicie sobie ze jestem nie wiadomo jaka ale ja naprawde nie wierze w przyjazn. kiedys owszem wierzylam, nawet mialam przyjaciol, ale oni za kazdym razem mnie zawodzili. to niemile uczucie gdy rani Cie czlowiem ktorego uwazales za sowja bratnia dusze. to mnie boli do tej pory....
Nick:karola Dodano:2006-07-11 19:41:49 Wpis:exstra strona pozdrowienia dla mojego ukochanego mateusza czyli liska tęsknie za tobą kotku
Nick:Bisek Dodano:2006-07-11 19:30:08 Url:http://pawel-bisek.blog.onet.pl/ Wpis:Zycze3 sczescia w zanjdywaniu 2 p0ołowy
Nick:joasia Dodano:2006-07-11 19:03:07 Wpis:kocham cie buraczku na zawsze życie jest tylko 1 nie chce go zmarnować....:)
Nick:marteczka Dodano:2006-07-11 19:00:28 Wpis:Bardzo was kocham..wielkie buziaki dla moich przyjaciół..i dla Moniczki która jest wielka..
Nick:Bigos Dodano:2006-07-11 18:54:42 Wpis:Przyjacielem trudno jest zostac ale latwo ta przyjazn popsuc. Wiec szanujmy swoich przyjaciul!!!
Nick:Miśka Dodano:2006-07-11 18:44:43 Url:- Wpis:Mam przyjaciół bardzo ich sanuje....bardzo lubie wasze stroki są suuuuper... dzieki że cos takiego stworzylisci
Nick:jolka kupelkom Dodano:2006-07-11 14:00:28 Wpis:1000 buziaków dla tuśki szotki i justynki
Nick:kck wojtek Dodano:2006-07-11 12:43:05 Url:______ Wpis:Anula nie maltw sie bedzie dobzze,,, :*:*
Nick:anulaa Dodano:2006-07-11 10:56:36 Url:----------- Wpis:hymmmm...... wierzyłam w przyjazn do czasu az moja pssyjaciółka mnie olała. gdy sie spotykamy przypadkiem to nawet mi czesc nie powie tak jakby mnie nie znała teraz jestem ostrozna i uwazam na wszystkich.... buziaki
Nick:Mucha Dodano:2006-07-10 22:15:43 Wpis:przyjaciel...hmmm...czemu nie...ale gdyby go jeszcze mieć...
Nick:_maRTyNa_:P Dodano:2006-07-10 22:08:55 Wpis:Eh..ta przyjazn...eh..ta miłosc kazdy ja kiedys musi przezyc ale zdaza sie ze ty kochasz ale ktos cie nie kocha i co wtedy zrobic?? chodzi mi po głowie taki wierszyk: JAK TRUDNO WTULIC GŁOWE W PODUSZKE KIEDY SIE NIE CHCE SPAC TAK TRUDNO JES CIEBIE KOCHAC KIEDY TY MNIE NIE CHCESZ ZNAC:* ten wierszyk pasuje do sytuacji w moim zyciu..moze ten ktos chce mnie znac i moze mnie nawet lubi ale co mi z tego jak ja go kocham a nie wiem czy ja cos dla niego znacze??..ale juz dobrze co ja wam bede pisac o mnie jak was to pewnie pewnie nie obchodzi..a tak do przyjazni..DLA MNIE PRZYJACIELEM MOZE BYC KAZDY!!!.. NIE WAZNE CZY JEST BOGATY CZY BIEDNY ALE BEDZIE PRZYJACIELEM..
Nick:BIYON Dodano:2006-07-10 21:55:10 Wpis:Kolegow ma sie wielu a przyjaciela jednego najleprzego i tyle
Nick:Zgredzik Dodano:2006-07-10 21:45:50 Wpis:przyjaciel jest tylko jeden...jedyny na zawsze...moim przyjacielem jest chłopak...
na który mi zależy...
Nick:Patrycja Dodano:2006-07-10 21:42:29 Url:www.szeleczka.blog.onet.pl Wpis:Moje jedyne marzenie to to zenbym chodziła z Lukaszem Kępką on jest całym moim zyciem
Kocham go najbardziej na swiecie
Nick:Radeczku tylko Twoja Agus Dodano:2006-07-10 21:01:45 Wpis:przyjaciel jest tylko jeden...jedyny na zawsze...moim przyjacielem jest chłopak...
na który mi zależało...:/
Nick:Ewelina(Ewcia) Dodano:2006-07-10 20:58:58 Wpis:Wiesz świetna stronka naprawde mi się bardzo podoba.Zawsze wiedzialam że przyjażń jest najważniejsza w życiu.Napewno przekaże ją znajomym)
Nick:Ania Dodano:2006-07-10 19:08:47 Url:www.anusiawszystkoomnie.blog.onet.pl Wpis:Bardzo fajna stronka...hm fajnie jest wiedziec ze ma sie na kogo liczyc i gdy jest zle mozna zawsze wiedziec ze ma sie przyjaciela.... teraz wiem ze łukasz jest prawdziwym przyjacielem buska:*
Nick:marcyśka Dodano:2006-07-10 18:20:51 Wpis:suuuuuuuuuuperrrrrrrrrrrrr stronkai przyjaciele sie ucieszaa moze nawet ktos wiecje....
Nick:GieMeZ Dodano:2006-07-10 18:06:42 Wpis:za***ista stonka:)zgadzam sie ze przujazn jest wielka i powinni sie miec jak najwiecej przyjacioł...
Nick:fonio:) Dodano:2006-07-10 17:55:49 Wpis:miło mi bardzo....
Nick:Magdalena Dodano:2006-07-10 17:48:43 Wpis:chcialabym pojechac na wycieczke do egzotycznego kraju
Nick:Grosiu-Zbyniu Dodano:2006-07-10 17:07:18 Wpis:Zawsze kochalem Pati,ale ona mnie olewala...Moze nadszedl czas ze cos bedzie...Kocham ją....
Nick:Katarina Dodano:2006-07-10 16:11:11 Wpis:Mam nadzieje ze wasza strona pomoze spelnic jedno z moich zyczen. jezeli sie spelni to odezwe sie znowu w piatek dzieki i trzymajcie kciuki BUZIAKI
Nick:Katarina Dodano:2006-07-10 16:10:56 Wpis:Mam nadzieje ze wasza stronapomoze spelnic jedno z moich zyczen. jezeli sie spelni to odezwe sie znowu w piatek dzieki i trzymajcie kciuki BUZIAKI
Nick:Paulina Dodano:2006-07-10 15:19:49 Wpis:Bardzio fajowa stronka
Nick:karolina Dodano:2006-07-10 15:17:03 Url:przyjaciel Wpis:fajna strona jak ja włoczyłam to sie az poplakałam pozdrawiam wszystkich przyjaciol
Nick:Dominika Dodano:2006-07-10 12:55:18 Url:www.przyjaciel.1k.pl Wpis:Cieszę się że przyjechała Paulinka
Nick:Kasiaa17 Dodano:2006-07-10 12:43:16 Wpis:Fajowa stronka ale nie wiem czy to bedzie miało wpływ na osobe ktora kocham
Nick:AmAnDzIa::)) Dodano:2006-07-10 12:38:02 Url:-''-''-''-''-''-''-''-''-''-''-''-''-''-''-''-'' Wpis:Kiedyś bez konca o nim marzyłam gdy spać się kładłam czy się budziłam w każdej sekundzie mego istnienia serduszko plotło same wspomnienia. Teraz tak nie jest, bo już zmądrzałam zbyt dużo przeszłam, wiele cierpiałam i dzięki temu wiem czym jest życie umiem przegrywać i kochać skrycie. Chcę już zapomnieć o tym co było marzę by serco go skreśliło. Zbyt długo chciałam, aby powrócił jednak to sensu nie bedzie miało bo między nami zbyt wiele się stało. Odwracam głowę, skreślam wspomnienia nie chcę go już, nie chcę cierpienia. Unoszę czoło i dumnie w przód idę wbijając w przeszłosć zaostrzoną dzidę, żeganam z uśmiechem wszystko to co się stało, zamykam oczy by serce nie płakało. I już nie bd myśleć o nim całą to bajkę zamykam w sobie. Myślami odbiegam od rzeczywistości nie czując już bolu, nie czując miłości. Dusza i umysł mi zobojętniały, a wszystkie uczucia jak dym się rozwiały. Już go nie kocham, sam to popsół serce na strzępy małe popruł. A teraz jak magnez się połączyło i dla M.K serce odżyło. Tak łatwo pochochać-zapomnieć to sztuka lecz łatwiej znalezć jeśli się szuka. A teraz znalazłam sens w zapomnieniu, radość w smutku, miłość w cierpieniu... GoRąCe PoZdRoWiEnIA DlA MaRtUsI S. KtÓrA PrZeSłAła Mi TeN LiNk ZaJeFaJnA StRoNkA TeRaZ ByNaJmIeJ WieM Że Są PrAwDziWi PrzYjAcIeLE Na KtoRyCh MoŻnA pOlEgAĆ:)
Nick:Meteor Dodano:2006-07-10 11:47:33 Wpis:Fajnie jest dostać od kogoś taką stronkę o przyjaźni. Miłe jest to że ktoś o Tobie pamięta i traktuje Cię jak przyjaciela . Przyjaciel to jest bradzo wielki skarb , lub osoba z którą chcemy powiązać nasz życie na zawsze . Życze tym wszystki co odwiedzili tą stronkę i tym co o niej nawet nie wiedzą , by spotkali tą drugą połówkę . Dzięki wszystkim Mateusz S.
Nick:EweL!na =] Dodano:2006-07-10 10:34:06 Url:www.zakrecona--ewelina.blog.onet.pl Wpis:WszYsTkie StrOnKi z 1k.pl sĄ SuPcIo, NiEkTóRe CyTaTy aLbO wIeRsZe BiOrE Do MoJeGo BloGaSa... CooL =]
Nick:Iwonka1515 Dodano:2006-07-10 09:36:06 Wpis:Przyjaźń to wielkie słowo. Przyjaźń jest wielka:) Chciałam podziękować wam wszystkim za to że przy mnie jesteście w tych dobrych i w tych złych chwilach. Zawsze moge na was liczyć. Dzielić się z wami moim szczęściem i wiem że zawsze jak mam problem zawsze mi pomożecie przez niego przejść:) Dzięki za to że jesteście:) MOI PRZYJACIELE:) Cała moja ekipa:) Dzięki Marcela, Milena, Paulina, Agata, Justyna, Kamil, Damian, Kamil, Michał:) Patrycja nie wiem dlaczego to wszystko się popsuło:( Marek dzięki za to że jesteś jesteś fajnym facetem dobrze mi się z Tobą gada tak jak z nikiminnym tak jak bym Cię znała od bardzo dawna:) Mam nadzieję że ta znajomość przetrwa długo i jeszcze więcej:) A może w przyszłości bede mogła liczyć na coś więcej Marek?? :) Jeszcze raz dzieki :) Mam nadzieję że tak bedzie zawsze:)
Nick:Ada-kura Dodano:2006-07-10 09:24:26 Wpis:niicc............
Nick:emi Dodano:2006-07-10 09:22:03 Wpis:bardzo piekna stronka wogole zdjecia i ta muzyka
Nick:Aniela Dodano:2006-07-10 09:21:09 Wpis:Rrr Kocham Cię, najleprza przyjaciółko :*:*:*
Nick:Lola Dodano:2006-07-10 09:16:35 Wpis:Sylwusiu kochana dziękuje Ci za wszystko i za złe pszepraszam... ale vardzo bym chciała abyśmy znowu były najlepszymi przyjaciółkami BARDZO CIE LUBIE!!! :*:*:*
Nick:pakerrr Dodano:2006-07-10 08:10:10 Wpis:pozsrowionka dla ciebie olu trudno mi o tobie zapomniec
Nick:moniczka Dodano:2006-07-09 20:34:19 Wpis:Przyjaciela mozemy miec tak naprawde jednegopozostali moga byc jedynie dobrymi kumplamikazdy powinien miec przyjaciela na dobre i na zle aby moc z nim przezywac smutki,radosc.Podzielic sie swoimi marzeniami,troskami
Nick:Schabek Dodano:2006-07-09 19:54:00 Wpis:JA nie wierze w tą całą przyjaźń!!!!!!Ona jest nieprawdziwa kocham ,kochałem i kocham osobe która mnie nie lubi!!!!!!
Nick:boniek Dodano:2006-07-09 19:22:48 Wpis:niewiem poco ta coła przyjażń wirtualna skoro ja jusz taką miałem i powiedziałem rze za tydzień bede a nikt sie jusz nie odezwał(chodzi mi opnią)a ja zgubiłem jej gg bo mi ktoś wykasował to poprostu bez sensu radze wienc uwarzać na takie numery
Nick:venus Dodano:2006-07-09 17:43:20 Wpis:Róża jest piękna lecz kłuje
a kłując zadaje rany.
Tak cierpi człowiek gdy kocha
a nie jest kochany.
Nick:daga(no raczej) Dodano:2006-07-09 17:18:54 Wpis:hejka wszystkim ;* pozdro dla moich przyjaciół(i bliskich znajomych); Kasi:* , Dajanki:* , Paulinki,Raczusia, Rafałka , Gabrysia:** (oczywiscie)x)Anki "pijaka";], Ivki ,Madzi, Kamila( "okuu..")boshe ludzie kocham Was!!!!! nie wiem jak to będzie jak sie za rok rozstaniemy;|jush tęsknie;*cio ja bez Was zrobie?? Koffam Was ;*;*;*;*miłych wakacji))) człowieki piszcie
Nick:cris Dodano:2006-07-09 14:32:14 Wpis:stronka jest cool!!!!!!!oby tylko bylo jak najwiecej takich!!!!!!!!!!!1
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >