Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:ktos Dodano:2006-07-03 20:40:41 Wpis:Tą StRoNkĘ jak przeczytałem to zrobiło mi się SmUtNo naprawdę!!!!!!!!!!!!
Nick:.:::Bartuś:::. Dodano:2006-07-03 20:27:09 Wpis:fajna stronka...mam przyjaciuł którzy mi zawsze pomagają ale najbardziej potrzebuje dziewczyny... piszcie samotna dziewczynya tak apropo mam 15 wiosen
Nick:karolka:P Dodano:2006-07-03 19:33:39 Url:www.karolka323.blog.onet.pl Wpis:Hejuncia:*** Pozdrawiam Was wszystkich:PP A i chciałabym podziękować moim koffanym przyjaciłom, dzięki którym zawsze jakoś wychodzę z dołków, które miewm niestety często:( Dziękuje:***
Nick:aguus Dodano:2006-07-03 18:46:09 Url:www.przyjaciel.pl Wpis:kazdy przyjaciel jest po to by mogl wspierac...
Nick:paula Dodano:2006-07-03 17:44:43 Wpis:hmm... *****, bierz siem do roboty... :D
Nick:monia Dodano:2006-07-03 16:31:09 Url:www.monia.blogasek.pl Wpis:piszcie do mnie jestem z dolowana jesli ktos chce miec dziewczyne piszcie do mnie mam 12 lat pliz
Nick:teufelek Dodano:2006-07-03 14:34:09 Wpis:git stronka!!dzieki niej przypomnialy mi sie piekne chwile z osba dla mnie wzna!!ktora stariclam przez jej glupote:(:(
Nick:ANoNiMeCzKa Dodano:2006-07-03 14:17:06 Wpis:Czemu mnie zostawiłeś??A ja tak bardzo tęsknie ((
Nick:Dziewczyna17 Dodano:2006-07-03 14:13:40 Url:www.poczta onet.pl. Wpis:Przyjaźń i miłośc to najważniejsze kwiaty świata
Nick:Izka Dodano:2006-07-03 12:29:34 Wpis:Podoba mi się chlopak ktory jest ode mnie rok mlodszy.Nawet nie o to chodzi ale podrywa inne dziewczyny i to na moich oczach. wcześniej mówił mi dużo różnych rzeczy np.ze mu się podobam.kiedys na dyskotece poderwal laske.Laska poszla gdzieś na jakąś godzine a ten chłopak przyszedł do mnie i zaczął mówić te swoje przemówienie jaka to jestem ładna i chciałby ze mna zatańczyć, ale mu odmówiłam i powiedziałam o co mi chodzi.teraz jak sie spotykamy mówi tylko "cześć"!! Ale zobaczymy jak bedzie na następnej dyskotece!!!! mam nadzieje ze sie to poprawi!!!
Nick:agata Dodano:2006-07-02 23:00:23 Url:http://misio14p.blog.onet.pl Wpis:Serdeczne pozdrowienia i powodzenia dla Datusa,aby znalazł sobie wkońcu kogoś,bo jest bardzo wartościową osoba i szkoda,żeby się marnował w samotności...
Nick:Bogna Dodano:2006-07-02 21:46:51 Wpis:Jestem szczesliwa spelniona kobieta..........poznalam mezczyzne swego zycia........nigdy go nie widzialam....ale cyber seks z nim jest boski.....wszystkim goraco polecam....
Nick:zuzia Dodano:2006-07-02 21:08:08 Wpis:KOCHASZ I POKAŻ ŻE KOCHASZ LUBISZ I POKAŻ ŻE LUBISZ JESTEŚ PRZYJACIELM I POKAŻ ŻE JESTEŚ PRZYJACIELEM
Nick:Ania Dodano:2006-07-02 20:44:05 Url:www.vinx122.blog.onet.pl Wpis:Dajmy im milosc
Nick:Ami Dodano:2006-07-02 20:22:12 Wpis:Kocham Cie najmocniej na świecie Adzio. Najmocniej. Kocham tylko ciebie dawid. Nie opuszcze cie nigdy. jestes moim skarbem nad skarbami
Nick::* eska :* Dodano:2006-07-02 19:21:16 Url:www.im-eska.blog.onet.pl Wpis:Cóż... Miłość i przyjaźń to dwie wspanaiłe rzeczy! Korzystajmy z tego! To bardzo cenne! Myślę, że ta strona jest warta istnienia :)
Nick:Kamilka Dodano:2006-07-02 17:49:46 Wpis:Przyjazn jest najwazniejsza rzeczom w zyciu czlowieka bo nawet milosc nie zastapi przaciela/przyjaciolki dlatego moim zdaniem przyjazn jest najwazniejsza rzeczom w calym zyciu...
Nick:ktoś Dodano:2006-07-02 16:34:12 Wpis:Przyjaźń jest soooper...mam przyjaciół i bardzio ich kocham Ale do pełnie szczęścia potrzebna mi jeszcze jena osoba... Chłopak którego kocham najbardziej na świecie chodzi z inną dziewczyną...Ale ona nie traktuje go chyba zapoważnie....MISIU KOCHAM cIĘ ZROBIĘ WSZYSTKO ABYŚ BYŁ SZCZĘŚLIWY, I TYLKO TY MOŻESZ SPRAWIĆ ŻEBYM BYŁA JA SZCZĘŚLIWA... zA KAŻDYM RAZEM GDY CIĘ WIDZĘ CZUJE ŻE BURCZY MI BRZUSZEK....KOCHAM CIĘ...
Nick:Maleństwo Dodano:2006-07-02 16:05:16 Url:nie mam Wpis:Kocham najbardziej na świecie mojego kochanego Jasia nie moge bez niego żyć .Nie wiem co bym zrobiła gdyby nie on .przepraszam Cie Aniu że tak wyszło że Jasiek nie jest już z Tobą tylko ze mną .wiem że jesteś wściekła ale naprawde miłość nie wybiera .On cie nie kocha już naprawde jesteś już nikim papap pozdro dla mojej kochanej kuzynki Edyty papa wielkie buziaki .Kocham Was bardzo wszystkich .Miłosc jest najpiekniejsza na świecie
Nick:p_ewka Dodano:2006-07-02 14:59:19 Wpis:przyjaciel jest barodzo potrzebny aby wspierac!pozdro dla wszystkich:*
Nick:Ula Dodano:2006-07-02 13:42:42 Wpis:Przyjaciel jest bardzo warzną dla mnei osobą . Mam dużo przyjaciół , którzy mnie wpierają i pomagają mi!! I za to im bardzo dziekuje , a są to m.in. MARTYNA , KAROLINA , PAULINA , EWA , MACIEK I KAROL!! Dziekuje Wam!! :*
Nick:Dziunia Dodano:2006-07-02 12:49:54 Wpis:Dzięki tej stronce poczułam sie komuś potrzebna!Zrobiło mie sie tak jakoś lżej!Wiem że mam przyjaciół na których zawsze moge liczyć!Przyjażń jest bardzo ważna!Doceń to że masz kogoś kto ci pomoże!Kogoś kto z Toba jest!I pamietaj nie zrób niczego co spowodowałoby stratę tak ważnej i bliskiej ci osoby!! buziaczki
Nick:Dooorocia Dodano:2006-07-02 11:27:33 Wpis:jak przeczytalam ta stronke uswiadomilam sobie jak wazna w zyciu jest przyjazn... ostatnio troche najwieksza popsulam i tego zaluje mam nadzieje ze da sie jesszcze to naprawic
Nick:Asia Dodano:2006-07-02 11:07:38 Wpis:beznadzieja totalna,głupia i pusta strona.bleeeeeee
Nick:wrona24 Dodano:2006-07-02 10:16:06 Url:www.wrona24.photoblog.pl Wpis:Przyjaciel to najważniejsza osoba na świecie :)
Nick:Ewusia Dodano:2006-07-01 22:08:53 Wpis:Przyjaciel to prawdziwy skarb...wiem to
Nick:chruma i żaba Dodano:2006-07-01 20:35:34 Url:gg chrumy to 7850719 Wpis:super jest ta strona wchodżcie na nia a jak chcecie pogadac to sa nasze nr. gg albo adresy e-meila
Nick:agusia Dodano:2006-07-01 20:09:29 Wpis:Bardzo fajna jest ta stronka!!! Polecam:))
Nick:ANoNiMeCzKa Dodano:2006-07-01 19:51:10 Wpis:MiłoŚć JeSt WiElKa

BUŹIAKI
Nick:landryna Dodano:2006-07-01 17:09:26 Wpis:przyjaciółki nie mam i nie chce mieć zraniła mnie i nie zapomne tego do konca zycia. dzięki Sandra pamietaj o mnie tak jak ja po Tobie buziaczki pozdrawiam
Nick:Niusia Dodano:2006-07-01 14:21:18 Wpis:Wszystko przemija,
Wszystko się zmienia,
Nie ma nawet œladu, cienia.
Lecz jedyne co zostaje...
To jest to co przyjaŸń daje!
Nick: Dodano:2006-07-01 12:57:08 Wpis:Pozdro dla Pazi z II d z Wałcza i dla Radka (Inka), Krzyśka, Piotrka (Mahela))
Nick:ania Dodano:2006-07-01 10:13:29 Wpis:Ta stronka jest EXTRA....
Nick:Oluś Dodano:2006-07-01 10:04:01 Wpis:Nie mam nikogo... :(( Pomocy!!!!!!!
Nick:cris Dodano:2006-07-01 09:33:17 Wpis:stronka jest cool!!!!!!!!!!spodobała mi się!!!!!!
Nick:niuniek... Dodano:2006-06-30 23:00:13 Wpis:dzidzia sory.. ale nie kłócmy sie z powodu jakiegoś debila... za bardzo cie kocham.. buziam cie mocno i tęsknie...
Nick:Martusia=) Dodano:2006-06-30 20:37:03 Wpis:Zajefajna stronka-nawet sie popłakalam=)Wiecie co Wam powiem mialam kiedys PRZYJACIóLKE ktorą bardzo cenilam sobie w zyciu i zalezało mi na niej az w koncu nadszedł dzien w ktorym los zachcial bysmy sie rozstali...i choc nie wiem dlaczego tak sie stalo i czy to naprade byla moja druga polowka przyjazni ja nadal bede o niej pamietac...pozdrawiam:*A!I pamietajcie ze PRZYJECIEL to najwspanialsza osoba pod słoncem...=)
Nick:madzia Dodano:2006-06-30 19:23:57 Url:www.madzio-chomiczek.blog.onet.pl Wpis:Jestem szczęśliwa
Nick:Madziaa Dodano:2006-06-30 18:55:46 Wpis:Przyjacielu!! T ak to Ty ProsiaczQ idzzesz wrezzcie do Dybisza po zdiecia!! Jak tak bedizesz to przyjaciolmi nie bedizemy!;p;p buahaha a tak na serio you're my friend and QmaK!! Nazwany przez ArusiaDragus coiebie tesh pozdrawiam i to alllllllllllll heart

I'mgoing,Bye
Good Bye all world
friends
Nick:justynka174 Dodano:2006-06-30 18:13:38 Wpis:Bardzo bym chciala byż szczęsliwa:)
Nick:michal Dodano:2006-06-30 16:09:21 Wpis:Nasze życie na błędach rysowane
miłością, uczuciem przeplatane.
Jestem małą iskierką, która wypala się
uczucie me zanika gdzieś w tle
Popełniam błędy i naprawiam je
gdy dotknę dna, odbije się.
Gdy sił zabraknie przyjaciel wyciągnie mnie.
Zasypie mnie kwiatami miłymi słowami
To prawdziwa przyjaźń między nami.
Nick:DoM!n!s!aCzKa Dodano:2006-06-30 08:49:41 Wpis:..kocham cie raz kocham cie dwa kocham cie tyle ile niebo gwiazd ma..

Mocno Przytuliłeś Pocałowałeś Mnie I Zaczarowałeś życie Me !! :*:*:*:*:*

Fajna stronka
Ale dlaczego kogos sie kofa a onas nie ??
Oto jest dobre pytanko .
Nick:kris...(kotek) Dodano:2006-06-30 01:12:25 Wpis:****************************************
Potrzebuję dziś Twej bliskości, tak jak ptak potrzebuje wolności.
By unieść do góry swe marzenia -więc potrzebuję Ciebie...
I dłoni, i ust, i spojrzenia...
Bo przy Tobie kochana odlatuję w świata marzeń bramy!
Wtedy nasz świat maluję...
Kocham, Tęsknię,Szanuję...!
Lecz gdy powrócić muszę tęsknię ogromnie- to boli
i tak zabija -powoli, powoli...
Dlatego z Tobą być chcę i muszę.
Ty karmisz mnie i moją duszę!
Więc proszę o to jedno -bądz tylko dla mnie i tylko ze mną!
Nigdy nie zostawiaj samego z tą rzeczywistością...,
bo Ty jesteś podporą, ostoją i moją "wolnością"!
Kocham Cię Kwiatuszku
****************************************
Nick:kris...(kotek) Dodano:2006-06-29 23:41:19 Wpis:<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Dla Ciebie Żyję
o Tobie śnię
a to wszystko dla tego
bo bardzo mocno Kocham Cię:-)
Całuski dla mojej Kochanej Naj Naj Najwspaniaszej Justynki.T :-) :-) :-)
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Nick:ANonimeczka Dodano:2006-06-29 22:04:30 Wpis:kocham cie i nigdy nie przestane
Nick:Ania Dodano:2006-06-29 21:49:38 Wpis:Fajne obrazki oni potrzebuja milosci dajmy ja wiec im
Nick:Justynka Dodano:2006-06-29 21:01:23 Wpis:Pamiętasz ile razem przeszliśmy ??
Nie było łatwo sam wiesz...
Ale i tak
Za wygraną dać nie chcieliśmy....
Miłość była i znikała
Jednak musi to być prawdziwa miłość
ponieważ na nowo się odradziła
Nasze uczucie przetrwało
Wzloty i upadki
Liczne kłótnie
Łzy i słowa........
Nawet rozstanie...
Przetrwało
Bo nasza miłość
jest wielka i wyjątkowa
KOCHAM CIE.......
Nick:Paulinka14:) Dodano:2006-06-29 18:19:57 Wpis:Przyjaciel, to najważniejsza osoba na świecie!!! Bez mojej ?Justynki nie mogłabym być...ona jest idealną przyjaciółką, a ja staram sie być najlepszą przyjaciółką dl niej..
Nick:*ASIULKA* Dodano:2006-06-29 14:30:51 Wpis:*DLACZEGO KOCHAMY TYCH , KTÓRYM NASZA MIŁOŚĆ NIE JEST POTRZEBNA??........*
Nick:Kasia Dodano:2006-06-29 13:57:54 Wpis:Cześć Wszystkim...Czy zauważyliscie to co ja?? Ta stronka naprawde jest Za***ista...Bardzo Mi sie podoba i dała Mi dużo do zrozumnienia,Moje życie nabrało sensu.Znów odżyłam,jestem samotna choć Bardzo Szczęsliwa, bo mam Swoich Przyjaciół, którym jestem potrzebna...Mam nadzieję,że Moje marzenie w końcu się spełni bardzo bym chciała...3Majcie sie Cieplutko...
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >