Nick:Kasia Dodano:2004-06-04 19:32:56 Wpis:Naprawdę super strona, ale mam jedną uwagę:
zajrzałam dziś na informacje o VII tomie i znalazłam że dowiemy się z niego dlaczego tylkjo niektórzy czarodzieje zostają duchami, a to przecież już wiadomo
Nick:Plapla Dodano:2004-06-04 19:23:25 Url:plapla-plapla.blog.pl Wpis:siemka zajobista stronka szkoda tylko ze nie ma zdjec z treciej czesci filmu Harry'ego Potterai jak bedziecie miec streszczenie VI czesci kasiazki to napiszcie mi e-maila lub na gg dzieki papappaaaaaaaaaaaaa
Nick:hanha forger :) Dodano:2004-06-03 15:32:50 Url:szlamawslytherinie.blog.pl Wpis:hejka potteromaniacy :) zapraszam na moja stronke :)
Nick:sarenka146 Dodano:2004-06-01 20:44:27 Url:www.sarenka146.blog.onet.pl Wpis:Prosze.Mam tylko adres domowy Daniela Radcilffa.Dajcie mi jego adres e-mail.Prosze.Mój nr.gg7964605
Nick:..::DrabinkA::.. Dodano:2004-06-01 18:09:34 Wpis:spoko stronka posdruFFka
Nick:ossa Dodano:2004-05-31 10:04:55 Url:jakubossa.blog.onet.pl Wpis:Fajna strona.
Nick:laila Dodano:2004-05-30 22:22:48 Wpis:Czy z łaski swojej możecie zaktualizowac fanfiction? Bo w dziale opowiadania zapanowało średniowiecze, a ostatnia aktualizacja pamięta czasy króla Artura!
Nick:Awari Dodano:2004-05-30 19:37:14 Url:www.awari.blog.pl Wpis:trafiłam tu przez przypadek szukająć w sieci ciekawych fotek Jasona Isaacs'a,niestety nie udało mi się znaleźć żadnej tapety z Lucjuszem Malfoyem...czego bardzo żałuję.Byłabym wdzięczna za jakieś informacje,gdzie takowej szukać.
pozdrawiam.
Nick:dercia Dodano:2004-05-30 14:24:49 Wpis:strona jest na serio fajna, ale nie ma zadnych aktualizacji oprocz newsow oczywiscie.nie ma nowych komnat (-) i mam tez jedno zastrzerzenie do akademii magii.zapisałam sie w MARCU a do tej pory nie dostalam zadnych sów z lekcjami ani nawet z informacja ze jestem na li8scie uczniów.nawet nie jestem dopisana do listy ucznióW!!!! oprocztego strona jest THE BEST!!! przebija ja tylko oficjalna angielska strona o hp.pozdro z Łodzi dla wszystkich fanów HP!!!!!!!
Nick:alicja Dodano:2004-05-30 09:23:45 Wpis:hej:* ta strona jest bardzo dobra. Jednak dziwi mnie to że niedodaliście więcej zdjęć. Już jest ich masa [HPiWA]
podam wam stronke z galerią i czekam gorąco na zmiany;]
http://film.onet.pl/F,8944,galeria.html