Nick:Samantha Black Dodano:2005-09-03 19:14:54 Wpis:Niewiele wiecie o 6 cz. a Snape zabije Dumbledore'a, haha
Nick:etra Dodano:2005-08-30 12:33:25 Wpis:wejdź na paperdoll heaven
Nick:aga Dodano:2005-08-17 17:28:29 Wpis:bylam tu hi hi stronka jest zaje interesujaca i fajna
Nick:nie powiem Dodano:2005-08-12 15:59:23 Url:http://harrypotter6.cba.pl Wpis:Tutaj maż tłumaczenie: http://harrypotter6.cba.pl.
Nick:Kim Dodano:2005-08-06 17:59:09 Wpis:Hejka bardzo lubie Harrego i chciała
Nick:Eto100 Dodano:2005-07-29 10:03:32 Wpis:tak masz to tutaj zaznacz sobie adres potem prawy przycisk myszki kliknij kopiuj i wklej w linijke adresu http://www.hp.oborniki.com.pl/articles.php?id=265&page=22
Nick:Eto100 Dodano:2005-07-29 10:01:33 Wpis:Ok przeczytalem do konca i tak:Ginny chodzi z Harrym a Hermiona z Ronem i najbardziej co mnie zaskoczylo to to ze Lupin chodzi z Tonks!Harry zostanie kapitanem swojej druzyny od Quidditcha,Snape dostanie posade Nauczyciela Obrony przed czarna Magia,Harry dowie sie duzo o Voldemorcie glownie o jego przeszlosci,Harry nie zamierza wrucic do szkoly na nastepny rok.To by bylo na tyle.
Nick:Eskarina Dodano:2005-07-28 13:29:05 Wpis:macie straszczenie 6 czesci??albo chociaz linki gdzie znajde tekst po angielsku>>pozdrowienia dla wszystkich potteromaniaków...:*:)
Nick:HeRmIoNa Dodano:2005-07-25 12:32:59 Url:nie mam(narazie) Wpis:Fajna stronka, tylko nie podobaja mi sie bledy jakie wypisalyscie, np. ten o Hagridzie. Przeciez nie musi miec swojej lazienki i nie musi "w razie naglej potrzeby" latac do kibelka w Hogwarcie , bo moze sie zalatwic na dworze. Tak to to stronka spox...{sorrry za tymczasowy brak polskich znakow} Pozdrooo...
Nick:Eto100 Dodano:2005-07-24 20:42:59 Wpis:Jak ktos nie chce sie dowiedziec co bedzie w 6 czesci niech nie czyta tego pod spodem!!








Ksieciem Pol krwi jest Snape!Zginie Dumbledore z reki Snepa! to tylko ogolny zarys sytuacji na wiecej szczegolow se poczekacie do stycznia jak wyjdzie Harry :D