Księga Gości Wydawnictwa Oficyna

« 1 2 3 4 »
Nick:mateusz5 Dodano:2006-07-03 04:47:23 Url:http://one6.pl/ Wpis:Cholernie mi sie podoba ta twoja strona...
Nick:Student PL Dodano:2004-12-02 12:19:02 Wpis:Sluchy i plotki o naszym (waszym wlasciwie juz) LO kraza po calej Lodzi i nie tylko. Widze, ze dyrektor nadal udaje Terminatora... Panie Januszu, kiedy sie pan zmieni...
Przez cztery lata ciezko pracowalismy z kolegami z klasy, zeby spisac wszystkie najlepsze teksty nauczycieli naszego LO. Proponowalem paru gimnazjalistom, ze za pare browarow mozemy je odstapic, ale nikt chyba nie traktowal mnie powaznie. Nie chce trzymac tych 14 stron A4 na komputerze tylko dla siebie, niech inni zobacza, ze nauczyciele (i dyrektor) tez nie sa omnibusami. Jesli ktos ma ochote poznac co potrafi prof. Smejda na lekcji albo jak wyzywa uczniow prof. Laskowski (oczywiscie na zarty) to prosze kontakt.
Absolwent 2004
Nick:Antek Dodano:2004-06-16 05:29:46 Url:Piwo. Wpis:Moze to mogloby pomoc w sprawie spodenek? Nie teraz, bo przeciez i tak jest po jablkach. Chodzi o przyszlosc. Wrzucam w ksiegie, bo mi nie chce wejsc na forum. To co mowil Robert, musi byc NAPISANE, i mozemy tancowac. Nie inaczej, nie.

§1. W szkole tworzy się funkcję Szkolnego Rzecznika Praw Ucznia, zwanego dalej Rzecznikiem.
§2. Rzecznik jest osobą ułatwiającą podmiotowe traktowanie uczniów w procesie dydaktyczno – wychowawczym.
§3. Rzecznikiem może być każdy nauczyciel Szkoły.
§4. Rzecznika wybierają w demokratycznych woborach wszyscy uczniowie szkoły na kadnencję trwającą 3 lata. Wybory przeprowadza Samorząd Uczniowski.
§5. Rzecznik może być odwołany przez Dyrektora Szkoły:
· Na wniosek Samorządu Uczniowskiego skierowanego do Dyrektora Szkoły
· Na wnisek samego rzecznika skierowanego do Dyrektora Szkoły
§6. Funkcję Rzecznika można sprawować wielokrotnie.
§7.Działania Rzecznika są oparte na zasadach ujętych w Statucie Zespołu Szkół, Wewnątrzszkolnym Systemie Oceniania, Konwencji Praw Dziecka i Kodeksie Ucznia. Działania Rzecznika to w szczególności:
– reagowanie wszędzie, gdzie naruszone są prawa ucznia i innych osób – pracujących w Zespole Szkół
– działania mające na celu ochronę praw ucznia i pracowników Zespołu Szkół
§8. Rzecznik w sprawowaniu swej funkcji jest niezależny.
§9. Obowiązki Rzecznika:
– znajomość: Statutu Szkoły, Konwencji Praw dziecka, Kodeksu Ucznia, Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania i innych regulaminów Szkoły
– interwencja w wypadku naruszenia praw ucznia
– informowanie uczniów o sposobie dochodzenia przysługujących im praw
– pomoc osobom zgłaszajacym fakt naruszenia ich praw – według ustalonych regół
– kontrola rozwiązywanych spraw
– składanie sprawozdania (dwa razy w roku szkolnym i na koniec 1 i 2 semestru) przed Radą Pedagogiczną – ze swojej działalności.
§10. Prawa Rzecznika:
– swobodne działanie wedłóg obowiązujących w Szkole regulaminów i ustalonych regół postępowania
– wnioskowanie do organu uchwalającego Statut Szkoły o wprowadzenie zmian zgodnych z prawami ucznia
– uczestnictwo, na wzniosek zainteresowanego ucznia, w roli obserwatora przy prowadzeniu egzaminów klasyfikacyjnych
– odmówienie podjęcia interwencji (decydują zaistniałe okoliczności)
§11. Drobnymi przypadkami naruszania praw ucznia zajmuje się wychowawca klasy.
§12. Rzecznik podejmuje działania na wniosek uczniów, nauczycieli lub pracowników administracji Szkoły.
§13. Informacje, które zdobywa Rzecznik w toku rozstrzygania zaistniałego problemu (od obu stron konfliktu) – są tajemnicą służbową.
§14. Tryb postępowania w kwestiach spornych uczeń-uczeń:
– wysłuchanie relacji obu stron konfliktu, we współpracy z wychowawcą klasy – podjęcie rozmów z każdą ze stron
– w przypadku problemów z rozstzrygnięciem sporu – skierowanie sprawy do pedagoga szkolnego.
– w dalszym etapie postępowania – uzyskanie opinii Rady Pedagogicznej
– w razie postzreby ostateczną decyzję podejmie Dyrektor
§ 15. Tryb postępowania w kwestiach spornych uczeń-nauczyciel:
– wysłuchanie relacji obu stron konfliktu
– rozmowy z każdą ze stron
– w razie potzreby zasięgnięcie opinii pedagoga szkolnego
– w razie potrzeby ostateczną decyzję podejmuje Dyrektor.
§16. Rzecznik informuje obie strony konfliktu o sbosobie rozwiązania konfliktu.
Nick:cagliostro Dodano:2004-06-03 19:28:46 Url:www.hattrick.org Wpis:Bylem tu!*cought*
Nick:Popława Dodano:2004-01-04 15:20:50 Wpis:nie jestem gejzerem bystrości
Nick:KONIO Dodano:2004-01-03 11:30:36 Url:SIENKIEWKA 46, III LO Wpis:PO TYM JAK STARA REDAKCJA WYBYŁA Z WASZEJ SZKOŁY, STRACILIŚMY LEKKO KONTAKT... A WSPÓŁPRACA XXI Z III LO TRWAĆ MUSI !!! PRUS I KOŚCIUSZKO DWA BRATANKI !!! JESTEŚMY OTWARCI NA PROPOZYCJE WSPÓLNYCH AKCJI! stronka wasza coraz lepsza, polecam też część SZAKALA dotyczącą, już uaktualnioną.POZDRAWIAM W NOWYM ROKU!
Nick:ja Dodano:2004-01-02 11:36:30 Wpis:Jestem pełen uznania dla twórców paragrafu. Przeczytałem wszystkie numery i wysoko oceniam poziom artykułów w nich zawartych. Oby tak dlej! (jeśli nie lepiej ;)
Nick:Nelly Dodano:2003-11-04 17:49:13 Wpis:Nic dodać, nic ująć... Stronka świetna, dużo lepsza niż sobie wyobrażałam.;-)
Tylko co stało się z waszą gazetą????????!!!!! Już od dawna nie widziałam żadnego nowszego numeru... Czyżby "Paragraf" był tak rozchwytywany? A może to "wspaniałomyślna" działalność niejakiego X. (chyba i tak wszyscy wiedzą, o kogo chodzi..), który po prostu chce, żeby biedne, znudzone władze szkoły miały jakieś ciekawsze zajęcie na ponure, jesienne dni? Mam dla was jedno małe ostrzeżenie na przyszłość - jeżeli nie zaczniecie działać, to jest wysoce prawdopodobne, że wkrótce może pokonać was mierna, oficjalna konkurencja. A tego chyba nikt by nie chciał...
Nick:paulinka Dodano:2003-10-22 18:10:59 Wpis:OKi odwal sie od mojej psiapsiuly kazdy ma prawo pisac tu co chce i wyrazac swoja opinie.Przynajmniej tak mi sie wydaje...A stronka wcale taka rewelacyjna nie jest jest dobra ale nie swietna.Pozdrawiam III LO a w szczegolnosci klase Ic tzw.samice i calutkie gimnazjum 27 oraz oczywiscie jego absolwentow.
Nick:OKI Dodano:2003-10-18 17:36:21 Wpis:Dobra, moj pierwszy wpis w ksiedze gosci, po roku istnienia Paragrafu.

Przypomniec chcialem jeno: jest forum dyskusyjne, wlasnie po to, zeby prowadzic tam jakies dyskusje, czy zapodawac opinie o ostatnich numerach gazety, a tu powinno sie jedynie wypisywac, jacy to w pyte nie jestesmy, nie?

To po pierwsze, a po drugie: nie pisac mi tu, ze Szakal gorszy od Paragrafu, bo to tak, jak by mi kto zapodal, ze Serena jest lepsza od Venus(zaczalem ogladac tenisa, od kiedy czarni bracia kopia i tam dupe bialasom).

Pozdrowienia z Warszawy sle wujek Maciek.
Nick:ania Dodano:2003-10-18 14:15:10 Wpis:Witam:) w piatek dostalam nowy numer SZ do lapki, "nareszcie..":) jak zwykle bylo wymienianie sie stronami i zacieszanie.kapitalna Sala Kiblowa(faktycznie trudno zapomniec jej czar;) i nieoceniony Victor M. Ale gdzie LATERAMUSY? Czyzby nie bylo nowych? w razie czego dostarczymy, bo u nas co lekcje nowa porcja;) trzymajcie tak dalej, ukazujcie sie czesciej! pozdrawiam cieplutko
Nick:M.in Ch. Dodano:2003-10-17 20:47:50 Wpis:Witam Panie, Witam Panow.
Wpis sie Szakala tyczyl bedzie, boc pomimo iz online rzeczywiscie cytujac samych autorow "aktualnie nie ma nic aktualnego", toc na papierze Szakal rosnie w sile i jest z numeru na numer gazeta lepsza.
Czy jest slabszy w swej sile razenia od Paragrafu? Nie. Jest to zupelnie inny typ gazety. Szakal jest wydawany legalnie co zobowiazuje do zachowania chociazby pewnego poziomu slownictwa, jak i obiektywizmu. Szanownej osobie, ktora pode mna wpisacsie raczyla pragne przypomniec [o ile osoba owa tak zamierzchle czasy paimetac moze] iz Paragraf zaczynal od bardzo mocnego krytykowania wszystkiego i wszystkich wokol niekoniecznie zachowujac przy tym obiektywizm czy spojrzenie na problem takze z innej niz uczniowska strony [tak ja to subiektywnie odbieralem]. Nie zmienia to faktu, ze Paragrf moze "pozwolic" sobie na duzo wiecej nizli Szakal, to sie znaczy na otwarta krytyke belfrow. Tak czy owak, Szakal nigdy nie probowal byc Paragrafem, ani na odwrot. Wspolpraca byla tu jak widac po tej stronie priorytetem i mysle to miedzy innymi dzieki niej obie gazetki sa tak ciekawe, a spolecznosci obydwu szkol cos laczy.
Obie gazetki sa w rownym stopniu opiniotworcze. Paragraf dlatego, ze jest nielegalny i rozprowadzany zazwyczaj w sposob wariacki, Szakal ze wzgledu na to, ze ma jasno okreslony styl, nie jest anonimowy i wszyscy moga napisane teksty latwo identyfikowac z ich autorami, ktorzy zdaja sie byc jedna z najbardziej zauwazalnych grupw trojce. Glownym jednak pwodem dla ktorego obydwa biuletyny sa tak popularne jest po prostu pisanie prawdy. I to pisanie na wysokim poziomie [wystarczy powiedziec, ze obaj naczelnicy maja inklinacje dziennikarskie. Krotko mowiac: Sz. i P. zdecydowanie wybijaja sie poziomem nad lizusowskie periodyki wychodzace "pod opieka" jakiegos nauczyciela w wiekszosci licouw lodzkich. Swoja droga ciekawe czy rusza kiedys nieregularniki o podobnym profilu w innych inteligenckich szkolach srednich, jak I, IV czy XXIX [zdaje sie ze tam cos wychodilo, ale to byla jakas zenada and marmolada]. Moze koncern Oficyna [co za durna nazwa] wreszcie stalby sie prawdziwym konglomeratem o jakimkolwiek znaczeniu?
Dobra, teraz do wszystkich, ktorzy czytali najnowszego Szakalah.
Wreszcie doczekalismy sie numeru na poziomie prawdziwej dobrej gazety satyryczno-pubicystycznej [jak ktos wie co to znaczy, niech mi da znac, bo ja jestem pewien ze takiego slowa w jezyku polskim nie ma. Chyba ze Pani Rembowska ma na ten temat inne zdanie]. Ten Sz. jest strasznie zroznicowany. Jeden dlugi wywiad-rzeka [jak na pismo 8stronicwe], ktory jest naprawde sensacyjny. Troche reportazy, kontynuacja starych, stalych rubryk. Chyba do pelni szczescia brakuje tylko felietonu, ktory pokzalby tez , ze redakcja posiada wlasne mozgi z wlasnymi pogladami i potrafi roznotematyczne przemyslania przelac na papier. Przeca nie musi byc to tylko przemyslenia zwiazano bez posrednio ze szkola. Sz ma byc pewnie tez troche portretem trojkowicza, wiec jakby dwoje z redaktorow notorycznie zamieszczajacych swoje wpisy na forum internetowym dziennika wydawanego przez konkurencyjny koncern o nazwie A. [patrz Szakal str.6], zechcialo podzielic sie przemysleniami o naszym pieknym miescie takze na lamach Sz., byloby juz po prostu swietnie. Co do problemow xerokopiarskich, to ja pomoc nie moge bo daleko od szkoly mieszkam i troche trudno byloby mi pomoc [a gdzie do cholery ogloszenie w gazetce na ten temat?!].

Co wiecej. Nareszcie po z gora roku dzialalnosci mozna rozroznic styl pozsczegolnych pismakow. Po pierwszym zdaniu juz wiem co pisze mydlano-FAJNY, aczkolwiek dobry nadal, bardziej przypominajacy normalna gazete Konio, a co moj ulubiony zjadliwo -chamski Slodek. Reszta to jeszcze male czeladniki, to niechaj wiec sie male czeladniki bardziej przykladaja - bedzie bardziej roznorodnie, czyli roznorodniej ["obozowicze"].
Coz, tak mocny a jednoczesnie jakosciowo dobry Szakal musial byc dla kotkow [wedlug wielu "mydlanych palantow z pierwszych klas"] prawdziwy szok. W tej gazecie jest pokazane jak w inteligentny i nie chamski, lecz zjadliwo-przyjacielski sposob mozna oceniac rzeczywistosc. Czasem, zeby dac komus popalic wystarczy po prostu napisac prawde [patrz wywiad z Korczowa - BRAWO KONIO].
Coz bez dwoch zdan ten Szakal udal sie jak rzadko [lub jak czesto na poczatku roku kiedy zapalu i sily starcza].

Wywiad Majory z kotami moglby byc ostrzejszy albo przemenic sie w jakis krotki reportaz o nowych. Pierwsze zdanie o tym, ze nie bedziemy publikowac opinii w stylu dupy sa wporzo, az sam sie prosi o szerszy, "socjologiczny" komentarz.

Relacja z meczu jest tak ciekawa i zjadliwa ze nie mam watpliwosci kto ja napisal. Przegiecie na maksa. Zwlaszcza Pan Mariusz musial sie ucieszyc [ kto wreszcie napisze o kretynskiej sytuacji, ktora od niepamietnych czasow w Trojce ma miejsce? Coz to za idiotyzm jest, zeby w szkole uczniowie musieli placic kserokopiarzowi 25 groszy za strone, czyli drozej niz gdziekolwiek. Wiadomo - uczen nie duren, w ciemie bity nie jest leci na druga strone i kseruje wszystko za piec giera uraczajac sie w dodatku cukierkami i mozliwoscia pogadania z przyjemna [TROCHE bardziej niz Pan M.] "Pania z ksero". W gruncie rzeczy sprawa jest zrozumiala i nie ma w niej nic dziwnego. Pielgrzymki uczniow na kazdej przerwie przez jedna z najruchliwszych ulic w Lodzi sa oczywiscie spowodowane warunkami naszego mikrorynku. Nie zmienia to jednak faktu, ze cala sytuacja zakrawa o farse. Poczekamy az ktos w koncu wpadnie pod samochod i bedziemy jak zawsze "madrzy po szkodzie".

CKOD - uciekajac z imprezy u kumjpla z Rety wracalem z Sedziem i Wasilem samochodem z ojcem gitarzysty, ktory uzywal czesciej slowa ****a, iz Boguslaw L. w filmach Wladyslawa P. - poziom zachowania odziedziczony po przodkach...

Obozowicze to chyba hit tego numeru. Czy koty to naprawde taka banda jeszcze gorsza od mojego rocznika? Blagam napiszcie cos wiecej o nich w nastepnym numerze.

Szakal to nie tylko zlewa sztubackiego autoramentu co swietnie pokazuje wysmienity wywiad Slonio and Konio. Koniowi chwala za precyzyjne pytania i wykorzystanie glupoty i niedyskrecji tej Pani Profesor. Z drugiej zas strony pokazuje to sposob dzialania i postepowania z podwladnym "szanownej" pani Dyr. To co dostawalo sie do naszych uszu o metodach dzialania prycynpala, w koncu zeszlego roku kiedy cale grono pedagogiczne bylo sklocone z Dyrektorka i kompletnie zdezorientowane i zdeinformowane, znajduje potwierdzenie w tym wywiadzie. Mysle, ze ten tekst jest najwazniejszym z dotychczasowych opublikowanych w Szakalu. Uwazam, ze opublikowanie tekstu w sposob jednoznaczny obciazajacego Rzesze i w bardzo negatywny sposob korespondujacego z Prof. Jagielska, pokzazuje klase i odwage autorow Sz. Lecz to `ile warta` jest profesor Rajch zobaczymy dopiero po jej reakcji na ow wywiad. Przypomniec trzeba, ze juz dwukrotnie dyrektorzy ingerowali w Szakal. Najpierw "Kaczor" wycofal czesc nakladu z powodu "kacika sportowego", potem Rzesza ocenzurowala zdjecie milosciwie panujacego nam prezydenta miasta [Lodzka Parada *****oli Kropiwnickiego Dziada]. Czy Pani Dyr. jeszcze bardziej obnizy loty i zblizy sie poziomem do Kropy? Sie zobaczy. Jezeli uszanuje wolnosc slowa [fragment z definicji] :Prawo to jednak może podlegać pewnym ograniczeniom ze względu na poszanowanie praw lub dobrego imienia innych osób. Czy wolnosc slowa zostala naduzyta? Nie. Wywiad prezentuje jedynie opinie osoby, ktora znana jest powszechnie z wypowiadaia duzo ostrzejszych sformulowan w stylu: ta *****olona Graczyk. Mysle zatem, ze wszystko jest na swoim miejscu. Teraz swoistym testem na "demokracje" bedzie reakcja dyrekcji [ o ile bedzie jakakolwiek [intuicja nie kaze mi w to watpic:]]. Tak czy owak Konio - wielkie brawa za dobry wywiad i wytrwalosc w wysluchiwaniu odpowiedzi [deszczu starczy Ci na tydzien, prawda?]
Taka techniczna uwaga mi sie w glowie zajawila...
Moze zamiast meczyc sie ze strona moze lepiej zrobic liste subskrybentow? Do kazdego moznaby wysylac "prenumerate" [zwlaszcza do xero-wspolpracownikow] Kazdy sub. moglby dostawac jakis tam extra - artykul droga elektroniczna, moze to dobry pomysl na to zeby szakal droga mailowa stal sie popularny w szerszych kregach? Wydaje mi sie ze wbrew pozorom Gazetka szkolna nie musi byc zamknieta i niezrozumiala dla reszty. Pod warunkiem ze tak jak Szakal jest na dobrym poziomie.

Artykul o kiblowej to jakies nieporozumienie, jakby polowa, gdzies ucieta nie wiadomo po co dlaczego. Mozna bylo napisac smieszniej i wiecej albo wcale i oszczedzic se trudu.
Gdzie sa Lateramusy!!!!??? LAteramusy!

Chrzest kotow relacja standardowa. Troche ostrawa, w sumie nic specjalnie ciekawego, a jednak cos ciekawego, czyli jednak moze cos ciekawego, tylko w sumie jak zawsze, tylko troche inczej, albo inaczej, nie inaczej tylko w inny sposob bo z innymi. Choc co roku.


Generalnie bardzo dobry numer bez slabych punktow - GRATULUJE.

M. in Ch.
Nick:ja Dodano:2003-10-17 18:21:11 Wpis:hej. tak ogolnie to wasza gazetka jest calkiem ok. ale moim skromnym zdaniem to wciaz troche zbyt mdla i pod tym wzgledem nie umywa sie do paragrafu. moze to dlatego ze wychodzi na legalu. pozdrawiam wszystkie samice z Ic i absolwentow 27 gim.
Nick:słodek Dodano:2003-10-17 18:10:53 Wpis:mamy już nowego webmastaha i tylko od prędkości w jakiej nasi leniwi towarzysze z Paragrafu prześlą nam pewne tajne informacje zależy, kiedy strona nasza ruszy!
ston dużo być nie może.
im wiecej stron, tym mniejszy nakład.
a jesli tak dalej pojdzie, jesli nie znajdziemy nowych chetnych do xerowania (u rodzicow w pracy za darmo, u wujka, jakos na lewo itd.) to pewnie wkrotce SZAKAL ukazywal sie bedzie tylko online.
bo płatna gazetka w grę nie wchodzi.

więc jeśli macie jakieś xerokontakty,dajcie znać! stańcie się współtwórcami SZ!!
czołem!
Nick:prof.Yanush Araminovitch Dodano:2003-10-17 17:12:31 Wpis:Moje orły,Shakalowa strona odstaje od Paragrafowej i to w złym kierunku. Zróbcie tam coś, bo pustawo! (Wszelakoż Paragraf ma literówki i to w meni!)A Szakal off-line ma za mało stron (8 tylko)!
Pozdrawiam panów inżynierów i panie inżynierie!
Nick:Marylefteye Dodano:2003-09-16 19:49:26 Url:marylefteye.blog.pl Wpis:Lord Vader też miał problemy z oczami!!!
Nick:alka Dodano:2003-09-10 20:20:33 Wpis:hejka! to jest gazetka króra chyba cieszy wszystkie oczka... jestem osóbka z pierwszej klasy i dowiedziałam się o was dość niedawno... szokujcie dalej swoimi wypowiedziami na niekróre tematy... tak agent smith to b.dziwny człowiek... pozdrawiam
Nick:ProMike Dodano:2003-09-09 16:38:05 Wpis:Jestem pierwszy rok w 21 LO. Dziś przeczytałem pierwszy numer paragrafu XXI. Bardzo fajne "gazetka". Dopier dziś dowiedziałem się troche o historii paragrafu od starszych klas. Widze że nie macie łatwo dlatego tym bardziej zachęcam Was do pracy i życze wydania kolejnych numerów.

P.S.
Może ktoś ma dla mnie jakieś wskazówki co do XXI liceum (nauczycieli,zacowania itp.)? Jeśli tak to prosze o kontakt (michall87@02.pl)
Nick:Marjory Dodano:2003-06-05 20:11:56 Wpis:cisza...
Nick:słodek Dodano:2003-04-25 22:35:49 Wpis:Hej hej! Spokojnie!
Okazuje się, ze nawet jak napiszemy o kimś pozytywnie, to i tak ma się do nas pretensje. Walkmanmanie, wszystkiego dobrego, będzie nam Cię brakowało! (i piszę do bez przekąsu)
« 1 2 3 4 »