Witamy w Naszej Księdze!

Nick:alfa Dodano:2004-10-14 08:27:38 Wpis:dupa
Nick:mlk Dodano:2004-10-13 09:44:55 Wpis:za***ista stronka ! poszerzcie dzial z legendami
Nick:nightmar Dodano:2004-10-12 21:26:34 Wpis:kibel ta strona
Nick:szafa Dodano:2004-10-12 02:24:46 Wpis:piątek 13-tego najlepszy horror ever!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Ziomuś Dodano:2004-10-08 20:47:05 Wpis:*****olicie smuty ta stronka to kawał gufna!!! Diabeł to Pedał Bóg is kól!!!
Nick:O Boshe!!! Dodano:2004-10-08 20:46:01 Wpis:O Boshe! Ilet oczasu czekaBem na ten film, Cheeleader Camp, wiem wiem, ze jest sBaby, ale jush si nie mog doczeka jego kupna, a w jakiej on jest jako[i? DVDrip?
Nick:klakier_ona Dodano:2004-10-08 18:08:10 Wpis:Wasza stronka jest The Best !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siedze juz tu 2 h i jeszcze mi sie nie znudzilo. Najlepszy koszmar to " Koszmar z ulicy Wiazow". Pozdrawiam
Nick:Jason Krueger Dodano:2004-10-08 11:00:52 Wpis:Chwała Diabłu!! Za***ista strona!! Ewidentnie bezkonkurencyjna!! Pozdrawiam maniaków takich filmów jak Piątek trzynastego, Koszmar z Ulicy wiązów, Halloween i innych!! 666!
Nick:TomTRocK Dodano:2004-10-03 14:36:16 Wpis:Dajecir rade.
Niech Pan Ciemności trzyma nad Wami piecze.
Nick:Marcin Dodano:2004-10-02 19:11:42 Wpis:weźcie czesciej aktualizujcie tę stronke
Nick:>>>>EVIL DEAD Dodano:2004-09-24 11:55:04 Wpis:DLACZEGO PIĄTKI 13 wszystkie części SĄ TAKIE GŁUPIE I BEZNADZIEJNE ,NAIWNE I DZIECINNE a większość się tym jara?A film z początku lat 80 (oczywiście najlepszy) ,to EVIL DEAD i jest BEZKONKURENCYJNY!!!!!!!!!!pozdr....
Nick:ih8u Dodano:2004-09-23 17:33:01 Wpis:nikt nie wyjdzie stad zywy
Nick:Dysortografik Dodano:2004-09-17 23:35:36 Wpis:Miałem okazje ogladać ostatnio film Freddy vs Jason i nie rozumiem pewnej kwesti. Skoro Jason boi się wody to dlaczego z niej wychodzi.(boi się wody gdy we śnie walczy z Freddym)

Sam film w skali od 1 do 6 daje mu 3+
Reżyser chyba sam nie widział czy kręci horror czy komedię
Nick:gosia(megi) Dodano:2004-09-17 18:38:56 Wpis:siemka wam):*spoko stronkauwielbiam tego typu filmytylko moglibyście dodać więcej strasznych i mrocznych zdjęć!!to by było coolowqpozdro 4all
Nick:bazucha Dodano:2004-09-13 17:40:10 Wpis:Super stronka, mnóstwo dodatków, bajerów, zdjęć. Gratulacje!!! Kto chce się wymieniać filmami (horrorami i nie tylko). Dajcie znać...
Nick:Papisz Dodano:2004-09-09 21:08:57 Wpis:Ta strona jest za***ista!!!!!!!!!Moje gratulacje!!!!
Nick:leprechaum Dodano:2004-09-08 14:04:34 Wpis:aktualizacje???????????????
Nick:Jason Dodano:2004-09-07 17:13:40 Wpis:Za***ista stronka!! Najbardziej mi sie podobaja krwawe legendy...Czy moze mi ktos podac jeszcze kilka nazw polskich horrorów? Bylbym wdzieczny
Nick:maRta Dodano:2004-09-04 15:01:39 Url:www.nauka.blog.pl Wpis:to jest najlepsza strona poswiecona filmom [horrorom zwlaszcza ] jaka widzialam
bede wpadaj czesciej
pozdrowienia :**
Nick:KARTOFLEMNIACK Dodano:2004-09-01 10:34:51 Wpis:aha........x........