Witamy w Naszej Księdze!

Nick:ball Dodano:2004-04-22 (21:20:03) Wpis:czesc... swietna stronka... wg mnie lider tak dalej
Nick:sach Dodano:2004-04-15 (00:15:09) Wpis:ta...ale czy CI szkeleci mieliby oczy? hehneneh
Nick:Anakin Dodano:2004-04-14 (10:56:56) Wpis:sadze ze nie ehehe znaczy w japonskim gore to bylby najpierw zwykle zaombiaki a potem by zostaly szkielety
Nick:Sachmeth Dodano:2004-04-13 (23:49:58) Wpis:hm...ciekawe czy jakby to było japonskie gore, to te trupy dotrwały by z oczami do konca HEHEHEHEH ;P
Nick:Anakin Dodano:2004-04-12 (22:17:17) Wpis:Nie chodzilo mi o pokazanie glupoty filmu , bo to nie wada , wrecz zaleta ehehe ale chcialem pokazac ze ta 'wpadka" jest... bezpodstawna choc nikogo tu obrazac nie chce , ogladalem ten film tuz przed przejrzeniem stronki wiec od razu zajarzylem tak to bym zapomnial taki szczegolik
Nick:gientelmen Dodano:2004-04-12 (21:10:30) Wpis: Gratuluje ja nie rozumiałem wogóle tego zdania o tym "ożywaniu bez oczu", czy z oczami, po pierwsze każdy wie, ze oczy składają sie w 90 % z wody , i po smierci, na drugi dzień nie ma ich już wcale, zapadają się , wypływają itd...przez pierwsze 24 godz. człowiek jest sztywny i ciężki, potem sie rozlewa w rękach a oczy to wogole znikają raz dwa, więc jak widze w filmach trupy z oczami ,to niewiem czy płakać czy się smiać, ale czy żaden reżyser na oczy trupa nie widział... mogli chociaż chodzić na biologię.... no ale może oni myslą, że żywy trup musi mieć oczy, bo inaczej by gówno widział, albo myslą ,że jak ożywa to mu oczy wyrastają...
oj ta fantazja
Nick:Anakin Dodano:2004-04-11 (11:13:44) Wpis:czytałem sobie dział wpadki i zauwazylem wpadke a mianowicie chodzi i "return of The living dead" wpadka 3 "3) Jezeli ożyły kościotrupy na cmentarzy to czemu nie ożyły kościotrupy wiszące na wieszakach, tylko dlatego że nie miały oczu??". Na poczatku filmu Frank rozmawia z mlodym skad oni u licha w indiach wzieli kosciotrupy z idealnym uzebieniem , po czym stwierdza ze one sa sztuczne , ze w Indiach musza miec odlewnie szkieletow. Tak wynika z tresci filmu. Tak wiec sztuczny szkielet nie ozyje , nawet gdyby mial oczy
Nick:SpideR_18 Dodano:2004-04-09 (14:22:06) Wpis:Stronka za***ista fajny klimat Freddy vs. Jason rulez!!!!!!!!!!!!!
Nick:mirage2002 Dodano:2004-04-06 (00:12:03) Wpis:Stronka zarombista Uwielbiam takie klimaty a u ciebie znalazłem wszystkie informacje o filmach które chciałem.Stronka OK
Nick:łukasz Dodano:2004-04-05 (14:45:44) Wpis:czesć jestem nowy i jestem ciekawy co tu jest......???/
Nick:candyman Dodano:2004-04-04 (20:07:57) Wpis:no to trza isc na latwizne kopiowac recki z zagranicznych stron ha
Nick:pitbull91 Dodano:2004-04-04 (20:02:32) Wpis:Jak już pisałem, nie mam nowych filmów, więc nawet nie mam jak pomagać wam w tworzeniu strony. Internet mam tak ch....y że nic sie nie da ściągnąć.
Nick:Kanibal G Dodano:2004-04-04 (13:56:13) Wpis:....Jak będe bezrobotny ,wtedy może całe życie poswięce dla KS. Ale wtedy nie bede miał kasy na internet , na filmy itd, więc tak czy inaczej , nie czekają nas raczej codzienne aktualizacje, nie jestesmy serwisem omercyjnym. Owszem , na początku ,kiedy dla krypty pisło kilka(nascie) osób, ciągle były nowe recenzje , nawet sam ich nie czytałem tylko robiłem swoje. Teraz jak Sachmeth już napomknęła - KS to trzy osoby. No jeszcze Sagal ostatnio napisał recenzję, którą niebawem zamiescimy. Także kiedy ja będe miał nowe filmy ,napiszę kilka recenzji. Póki co ,stukam w klawiaturę ale tylko na Forum HO

pozdrowienia
Nick:Sachmeth Dodano:2004-04-03 (17:24:39) Wpis:no soryy...ale tylko 3 osoby cos robią...a kazdy maszkole, prace, rodzine na glowie i c*** wie co jeszcze Pisanie recenzji to nie jest jedyne zajęcie(przynajmniej dlamnie)..filmy oglądam..ale recki nie zawsze napiszę.
Nick:Candyman Dodano:2004-04-03 (12:04:23) Wpis:widze ze sie przestaliscie starac
Nick:Sachmeth Dodano:2004-04-02 (13:54:45) Wpis:JA SIĘ PRAGNĘSPYTAC, CZY KTOS Z KS POZA MNĄI gIENTELMENEM WYBIERA SIE W SIERPNIU NA ZLOT?? warto by bylo....
Nick:Anka Dodano:2004-03-31 (21:08:29) Wpis:fajna strona tylko żadnego filmu z działu downlad nie da się ściągnąc
Nick:Fan Horrorów Dodano:2004-03-30 (20:14:47) Wpis:Stronka za***ista! A jakie opowiadania! Po prostu rewelka! Oby tak dalej!
Nick:kanibal Dodano:2004-03-29 (16:42:39) Wpis:no jak weszła siostra zakonna na czat to ja zaraz wyszedłem ,gdyż czułem się niepocieszony i grzeszny, albowiem wczesniej ujrzałem plugawe poduchy co je wkleiłes, mam na mysli te cycki bezbożne !!!
A Andrzeja L. bardzo lubię, i salutuję do jego portretu pozdro
Nick:CENOBITE Dodano:2004-03-29 (01:29:01) Url:www.caseofhorrors.prv.pl Wpis:taa w końcu doszlismy do porozumienia heheh
na całe szczęscie potem sie wszystko uspokojuło
no może poza wizyta niejakiego A.Leppera który
cały czas namawiał nas do zapisu do Samoobrony ,
no i nawet zakonnice mieli my na czacie .....

POszlismy spać po 3 .....