« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Nick:logika Dodano:2003-09-08 16:32:47 Wpis:Czy w innych miastach Polski refundowano ulgi studenckie, czy nie? Jeżeli gdzie indziej - tak, a u nas nie, to oznacza, że nasze władze miejskie nie potrafią wyegzekwować należnych środków, czyli są do niczego. Jeżeli natomiast nigdzie nie refundowano, to tym bardziej oznacza, że władze są do niczego, skoro w innych miastach potafią zarządzać komunikacją miejską i środkami komunalnymi, a w Lublinie... ABSOLUTNIE NIE!!!
TRZEBA WIĘC ICH WYMIENIĆ!!!
SZCZEGÓLNIE SZEFUNIA (PREZYDENTA)!!!
Nick:mag Dodano:2003-09-08 16:19:59 Url:mag Wpis:Berr***wyliczenie jest tak proste że nie trzeba być ekonomistą. Pomnóż 30dni przez 2 przejazdy dziennie prywaciarzem na mój stan wiedzy matematycznej to jest 60 złotych a ile kosztuje bilet na 1linię w MPK???????Możesz jechać wszystkimi pokrywającymi się liniami pytam gdzie to oszustwo????Zapytaj naszych radnych kiedy MPK dostało złotówkę za ulgę jaką mieli studenci i w jakim stopniu dopłacano do innych ulg, bo jak widzę nikt z wypowiadających się na tej stronie nie zadał sobie takiego pytania.Życzę miłej podróży z prywaciarzem ,szybciej się rozsypią i nie będą smrodzić w naszym mieście.
Nick:ejdzej Dodano:2003-09-08 16:19:09 Wpis:MAG TY PALANCIE CO TY WOGOLE CHCESZ OD KOMUNIKACJI PRYWATNEJ ONI JEZDZA WEDLUG ROZKLADOW A NIE JAK MPK JEZDZA OPOZNIENI LUB ICH WCALE NIE MA.I CO MPK MAJ TAKIE TRUPY KTORE PSUJA SIE.A WOGOLE TO JA CIE ZNAJDE SK...........U I ZA........E.TY C.........LU
Nick:Hancia Dodano:2003-09-08 16:10:30 Wpis:Proste, ze poprę tą akcję, bo nie wyobrażam sobie dalszego podróżowania i tak już ch*jową komunikacją miejską po naszym wspaniałym Lublinie. Nawet nie chce mi się liczyć, ile floty musiałabym teraz wydać, ale wiem, że na bank mnie na to nie stać.
Nick:Berr Dodano:2003-09-08 15:53:56 Wpis:Mag*** Skoro tak narzekasz na prywatnych przewoźników to wytłumacz mi proszę w jaki sposób mam zapłacić za przejazd w MPK Lublin od 1 sierpnia do 9 września? DANE: 1.brak w sprzedaży obowiązujących biletów jednorazowych (nawet u kierowcy) 2.brak w sprzedaży w kasach MPK obowiązujących biletów okresowych (30 i 90 dni) SZUKANE: możliwość zapłaty w sposób zgodny z prawem za przejazd MPK. Proszę o konstruktywną odpowiedź. Jak wynika z poprzednich Twoich wypowiedzi uważasz się za osobę bardziej inteligentną od niektórych osób zabierających tu głos więc nie powinnaś mieć najmniejszych problemów z rozwiązaniem tego zadania.
Nick:Już nie Polak Dodano:2003-09-08 15:40:00 Wpis:Wipisuję się z tego kraju! A Lublin, który wydawał mi się wspaniałym miastem od dzisiaj stracił. To skandal! Najbardziej zabolało mnie to, że Mieczysław Ryba zagłosował za! Zdrada! Nie daruje mu tego!!!
P.S. Mam nadzieję, że dogadamy się z prywaciarzami i MPK w Lublinie szybko upadnie, a upadek jego będzie wielki!!!
Nick:karspu Dodano:2003-09-08 14:58:01 Wpis:Jedno slowo-skandal!!!
Nick:Berr Dodano:2003-09-08 14:16:12 Wpis:Mag***. Radzę tak wielkiej ekonomistce jak Ty i znawczyni poziomu satysfakcji klientów zarówno MPK jak i przewoźników prywatnych powrócić do książek, wziąść kalkulator i sobie wszystko przeliczyć. Pragnę zauważyć również bardzo istotną sprawę, że MPK jest przedsiębiorstwem użyteczności publicznej więc jakby nie było, oprócz opłat biletowych jego funkcjonowanie też częściowo jest finansowane z naszych podatków. Po wtóre niemal wszędzie na świecie miasta dopłacają do transportyu publicznego. Zadam więc Ci proste pytanie, bo wydaje się, że jesteś znawczynią ekonomii: w jaki sposób przejazd do miejsca docelowego i z powrotem dwoma liniami MPK może być tańszy od takiegoż samego przejazdu prywaciarzem, nawet przyjmując przesiadke z MPK na prywatny lub na odwrót. Jakby nie liczyć skorzystanie z prywaciarza za 1 zł zawsze pomniejsza koszty przejazdu (co prawda nie mam wiele wspólnego z ekonomią ale chyba logicznie tak wychodzi). Proszę o podważenie mojego stanowiska lub poparcie swoje go jakąś konkretną analizą.
Nick:braad Dodano:2003-09-07 22:10:40 Wpis:Bilety miesieczne powstrzymywały mnie ( innych)od jeżdżenia prywatnymi. Teraz to bez znaczenia. Jedyne pocieszenie, że żadko będę w Lublinie,bee tylko czasem dojeżdżał na seminarki.
Nick:Shaggy Dodano:2003-09-07 21:54:48 Wpis:bez komentarza
Nick:Paranoic? Dodano:2003-09-07 21:21:51 Wpis:Podwyzki, teraz zakaz uzywania telefonow komorkowych - to sie robi juz niebezpieczne... za jakis czas moze zakaz rozmow w autobusie, rezerwacja miejsc siedzacych :), a moze i nawet aktualne badania lekarskie..... CO DO JASNEJ CHOLERY SIE W TYM LUBLINIE DZIEJE ???? MATRIX?
Nick:remedy Dodano:2003-09-07 21:03:45 Wpis:Popieram i włączam się do protestu czynnie- bede drukował nalepki z hasłem "podaj bilecik"
Nick:mag Dodano:2003-09-07 20:22:36 Wpis:Owerty twoja wypowiedz jest na takim samym poziomie jak komunikacja prywatna w naszym mieście, pomijam błędy ortograficzne bo taka treść czy z błędami czy bez jest beznadziejna( w stylu większości wypowiedzi na tej stronie ).A tak a propos nie mogę "se fiutka pognieść"bo jestem kobietą mogłabym tobie ale nie lubię facetów którzy reprezentują poziom rozporka.Gratuluję prywaciarzom, że mają takich intelektualistów jak ty za obrońców. Nie dosyć że się nie "odwalę " to powtórzę jeszcze raz że większych oszustów jak prywatna komunikacja to w tym mieście nie ma ,zgadzam się że za wszystko ponoszą winę Prezydent i radni ale (nie tej i poprzedniej kadencji) wtedy nie widzieliśmy jak się w pieknym stylu rozkłada komunikację i nie tylko bo wtedy się lekką ręką wprowadzało ulgi tylko płacić za nie nie miał kto.
Nick:Qwerty Dodano:2003-09-07 18:28:40 Wpis:Mag, ty imbecylu, ty chyba nigdy niewidziałeś prywaciaży, idz sie przebada i daj se spokój lub se fiutka pognieć i odczep sie ****a od prywaciaży, prywaciaż to taki sam człowiek jak inny i musi zarobić tą złotówke na utzymanie rodziny a nie jak te wielkie pany państwowe, jak ci sie coś niepodoba to se chódz do państwowych lecz od prywaciaży sie ODWAL!!!
Nick:krzykoz Dodano:2003-09-07 12:16:06 Wpis:Mag, niestety nie masz racji. Ten protest jest jak najbardziej uzasadniony i to właśnie ekonomicznie. W każdym cywilizowanym kraju (no może oprócz Stanów) dąży się do rozwoju transportu publicznego z oczywsitych powodów: zmniejszanie korków, mniejsze zanieczyszczenie itd. To po pierwsze. Po drugie Miłosz już sam się przyznał, że MPK finansowo straciło na zmianie cennika, więc wszyscy w jeszcze większym stopniu będziemy dokładać do tej dziury bez dna. Ani niedouczony prezes MPK, ani księgowa bez odpowiedniego wykształcenia nie wiedzą o czymś takim jak modele ekonomiczne, a o czym uczy się każdy student I roku ekonomii. Co do kwestii niszczenia przystanków - w pełni się zgadzam. Ale protest przeciw głupocie rządzących miastem, bandzie rozkradającej własność komunalną i łamaniu prawa jest jak najbardziej uzasadniony !!!!!
Nick:mag Dodano:2003-09-07 11:44:57 Wpis:Nie popieram !!!!!!!Ten protest jest jednym wielkim absurdem ludzie zacznijcie myśleć .MPK to nie miejski ośrodek pomocy społecznej tylko firma świadcząca usługę za którą należy zapłacić . Czy szewc taniej zreperuje buta studentowi , czy piekarz sprzeda mu tańszy chleb -nie!!!! a dlaczego oczekujecie tego od miejskiego przewoznika.żaden prywaciarz nie daje ulg, jeżdżą ruinami na oleju opałowym zmieniają pracowników jak rękawiczki i jeszcze traktują ich gorzej jak własnego psa i to wszystkim odpowiada i za to ich głaszczecie że swoimi kombinacjami typu wielka obniżka jezdzimy za złotówkę ? oszukują nas. Pomnóżcie tę złotówkę przez liczbę przejazdów. Gratuluję wyboru i mogę tylko współczuć.Emocje są dobre ale nie w ekonomii, a przystanki i autobusy to sobie sami niszczymy -robimy to my lub nasze przechowywane a nie wychowywane dzieci.
Nick:Zbulwersowana Dodano:2003-09-07 11:21:36 Wpis:Popieram protest. Ludzie! Przekazujmy innym bilety przy wychodzeniu z autobusu. A prezesa Miłosza odwołać. Jak widać na stronie takich złodziejskich cen biletów nie ma NIGDZIE w Polsce, a w końcu Lublin to nie jakaś metropolia.
Nick:swietlick Dodano:2003-09-06 19:43:34 Wpis:Nigdy nie bylem specjalnym milosnikiem MPK - po ostatnich zmianach dziekuje szczesciu jakim jest komunikacja prywatna. Obawiam sie kiedy tylko "lobby MPK" zacznie wywierac wplyw na miasto, aby zlikwidowac prywatnych przewoznikow.
Nick:koteczek Dodano:2003-09-06 19:08:30 Wpis:Sluchajcie, jesli naprawde maja zamiar wprowadzic zakaz uzywania komorek w autobusach, bo to moze zaklocic dzialanie nowych urzadzen, to nie stosujmy sie do tego !!!! wtedy autobusy przestana jezdzic i mpk samo sie pograzy :D
Nick::) Dodano:2003-09-06 19:07:35 Wpis:ja co prawda autobusami nie jeźdze, bo nie musze narazie. bo szkołe mam dwa kroki od domu :D ale na przystankach non stop są powybijane szyby i wogule wszystko jest zdezelowane! tak jest ! trza tąpić bandytów !
Nick:precz z Pruszkowskim Dodano:2003-09-06 13:56:57 Wpis:Odwołać Pruszkowskiego, bo to jego jest odpowiedzialność za nasze miasto. On odpowiada, że tacy krętacze jak Miłosz czy Bagiński dorwali sie do naszych miejskich pieniędzy. To jest "kolesiostwo" z oszukańczej ekipy, która kpi z nas - mieszkańców i do spółki robi nas w balona. To Prawo i Rodzina, w której Pruszkowski jest liderem przegłosowała oddanie MPK w łapska Miłosza. To Bagiński, jako członek zarządu miasta u Pruszkowskiego, sam sobie "wgrał" przetarg na obsługe stołówek! Miszkańcy Lublina zadbajcie o samych siebie!
Nick::) Dodano:2003-09-06 11:31:58 Wpis:a ja mam samochod :DDD
nie no,oczywiscie popieram,bo to jawny bandytyzm :D
Nick:Linka Dodano:2003-09-06 01:43:56 Wpis:Nie mam słów,ten cały Miłosz to skończony idiota i nadęty bufon!!!
Nick:Koteczek Dodano:2003-09-05 22:26:43 Wpis:Miłosza wypieprzyć do kosza !!!! Ciekawa jestem, co Pan Miłosz kupił sobie i swojej rodzinie za pieniądze moich rodziców!!! Skoro mówi, że nie zamierza oddawac nam tych pieniędzy, to już je na pewno 'dobrze' spożytkował. Jeśli NIK i UOKiK wydadzą pozytywną dla użytkowników MPK opinię, uważam, że stanowczo należy się domagać ustąpienia z dotychczas zajmowanego stanowiska przez Pana Miłosza.
Nick:Gosia Dodano:2003-09-05 21:22:01 Wpis:Absolutnie popieram.
Nick:Demo Dodano:2003-09-05 16:59:46 Wpis:Popieram protest.W MPK Lublin chyba ktoś zwariował.
Nick:obywatel Dodano:2003-09-05 14:04:45 Wpis:Wzywam wszystkich niezadowolonych do podjęcia obywatelskiego referendum dla odwołania prezydenta miasta Pruszkowskiego! To on lekceważy Lublin i drwiąc z jego mieszkańców obsadza ciepłe stołki swoimi poplecznikami i zausznikami, takimi jak Miłosz, czy Bagiński. Którzy nie mają pojęcia o tym co powinni robić, a tylko doją nas wszystkich z pieniędzy, zeby zapełnić swoje kieszenie!
Nick:baltazar Dodano:2003-09-05 13:43:47 Wpis:!!! UWAGA !!!!
KLEJNA PARANOJA!!!! Dzisiaj z kuriera lubelskiego dowiedzialem sie, ze w autobusach MPK nie mozna uzywac telefonow komorkowych :-(). Znawcy tłumacza ze telefony zaklucaja dzielanie urzadzen (np. w trajtkach urzadzenie do zmiany zwrotnic). Oni chyba nie maja kompletnego pojecia o czym mowia!!! Powinni zadbac o lepszy sytem, a jak tak dalej pojdzie to bedzie zakaz wsiadania do autobusu w brudnym obuwiu, zakaz zakazow itd. A niech prezesunio przyjrzy sie swoim ierowcom ktorzy czesto podczas jazdy gadaja przez komorki, pala cigarety, lub gadaja z kumplami, a w konsekwencji zapominaja o zatrzymaniu sie na przystanku. MIŁOSZ zacznich od siebie i obetnij sobie place... A tak swoja droga to ty juz dlugo nie pociagniesz na tym krzeselku.....!!!!!
Sam sobie jestes winien. Jeszcze sie taki nie urodzil, ktory by MPK dogodzil. Wojna z ludzmi nie jest do wygrania!!
STUDENCI, UCZNIOWIE, WSZYSCY zrobmy protest przed ratuszem!!!
Nick:Mieszkaniec Lublina Dodano:2003-09-05 13:13:37 Wpis:To jest normalny SKANDAL. Jestem za protestem. POWINNIŚMY PRZEJŚĆ POD RATUSZ (WSZYSCY) I ZAPROTESTOWAĆ. JESTEM ZA ODWOŁANIEM MIŁOSZA, SZANOWNI RADNI I PREZYDENT TEŻ NIECH SIĘ WSTYDZĄ.
Co maja powiedziec rodziny które tak jak radni nie zarabiają 8000 ??? (razem) ??? a jedyne 600 ? zacznie się na dobre jak wróca studenci. W pełni popieram protest.
Nick:student Dodano:2003-09-05 11:19:17 Wpis:Straszne rzeczy dziś wyczytałem w Gazecie Wyborczej. Okazało się prawdą to co było plotką w ostatnich tygodniach: MPK wyraźnie traci na wprowadzonych zmianach. Miłosz przyznał się do tego i jeszcze twierdzi, że skoro mniej zarabia to klienci musieli na tym zyskać. Czy on jest naprawdę taki niedorozwinięty ? Czy właściciel MPK, czyli miasto ma klapki na oczach i nie widzi co ten pajac wyprawia ? Działa na szkodę MPK i mieszkańców miasta !!!!!!! Przerażają mnie te codzienne wiadomości o wybrykach trójcy Pruszkowski - Miłosz - Bagiński. Ludzie, opamiętajcie się !!!!!!!!!!!! Miłosz w październiku (jak jeszcze będzie prezesem, w co wątpię) dopiero odczuje stratę bo studenci będą go mieli w dupie. Nie jesteśmy głupi - i będziemy sobie jakoś radzić bez śmierdzących autobusów obklejonych plakatami z chamskimi kierowcami. Roz*****olić to całe towarzystwo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Niunia Dodano:2003-09-05 00:03:20 Wpis:Śmieszą mnie bilety na 2 linie.Ciekawe,jak mam je wybrać,skoro dziennie jeżdżę średnio 5-cioma!!Do samej uczelnii dojeżdżają 4 różne.Poza tym co żrobić jak autobus nie przyjedzie,co zresztą zdarza się nagminnie?!Pewnie to,na co liczy MPK czyli kupować bilet jednorazowy i wsiadać w inną,nie oznaczona na bilecie linię.Oczywiście protest POPIERAM,obecne ceny biletów w ogóle nie wchodzą w grę!!!!!!!!!
Nick:milkszejk Dodano:2003-09-04 22:11:24 Wpis:a
Nick:voodoo Dodano:2003-09-04 18:19:47 Wpis:wszystkie te biurwy i zasrani pseudo ekonomisci z MPK Lublin powinni sobie strzelic baranka.... Mam nadzieje ze kiedys straca prace i nikt ich juz nie nigdy nie zatrudni.... Zarabiam 650 pln miesiecznie, musze jezdic do pracy dwoma autobusami, wiec do jasnej cholery - za co ja mam zyc...
Nick:DarQ Dodano:2003-09-04 15:54:49 Wpis:Uważam ze Rada Miejska jak i nasz prezydent są po to wybrani by bronili interesów mieszkańców... mieli być naszymi reprezentantami... a nie to co zrobili to można uznać za dosłowne Kpiny... to jest wyraźna akcje przeciwko mieszkańcom Lublina... Nikt tutaj chyba nie pomyślał o nas... Pan prezydent i rada chyba pomyśleli tylko o swoich kieszeniach... Bo podejrzewam, że nawet ich rodziny korzystają z MPK...wiec gdyby mieli na uwadze interes wszystkich nie podpisali by tej ustawy...
Skoro prezydent i rada miasta nie spełnia swoich obowiażków... To nalezy chyba domagać sie żeby opuścili jak najszybciej te stanowiska... Miesjca w radzie powinny być dla Normalnych ludzi... a nie Chamów myślących tylko ile schować sobie do kieszeni...

Uważam także że w pazdzierniku... jęśli nic sie nie zmieni... WSZYSCY STUDENCI ... UCZNIOWIE... I wszyscy korzystający z MPK... Powinni Czynnie wziąć udział w proteście... i Przejśc pod Ratusz... w Prośbą o Ustąpienie ze stanowisk Prezydenta i tych członków rady którzy nie godni są tego urzędu...

ZRÓBMY COŚ DLA NAS... I DLA NASZYCH DZIECI...
Bo jeśli teraz się uda MPK... To pomyślcie jak bedzie w przyszłości? Wtedy już nic nie powstrzyma ich...
Nick:Upadła_Siostra Dodano:2003-09-04 11:18:34 Wpis:No comment.......:/
Nick:( o Y o ) Dodano:2003-09-04 07:49:54 Wpis:Popieram Wasz apel społeczny ale obawiam się, że pracownicy naszego lubelskiego MPK są niewrażliwi na głosy mieszkańców Lublina. Przykładem czego jest tu wciąż kursujący od kilku miesięcy busik z numerem 19 w godzinach szczytu. Ludzie codziennie wydzwaniają w tej sprawie do MPK. Ja również podjem pewne kroki w celu przywrócenia normalności. Ukazała się nawet wzmianka w kurierze lubelskim na dany temat ale owe czynności nic nie dały. Dodatkowo jakby na złość owe busiki zaczęły jeździć również z rana czego skutkiem jest obecnie to, że zarówno jadę jak i wracam z pracy w tłoku i ścisku niczym z dawnych lat socjalistycznych. O ile wiem obecne czasy jak i przeobrażenia gospodarcze idą w kierunku potrzeb klienta a nie na odwrót. Widać, że zarząd spółki MPK jest wciąż w realiach dawnych socjalistycznych metod zarządzania przedsiębiorstwem. Nie ważne są dla nich głosy klientów którzy wciąż narzekają na tłok w tych małych busikach które jeżdżą w godzinach szczytu. Bez żadnego wzruszenia nic w tym kierunku nie robią a my użytkownicy z dnia na dzień bijemy rekordy w ilości osób mogących się zmieścić w busikach z numerem 19 zakupionych z przeznaczeniem przewozu pasażerów w godzinach nocnych a nie szczytu. Z drugiej strony może i to ma jakiś plus bo w końcu znajdę się w księdze rekordów Guinesa.
Co gorsze Polacy do wszystkiego przyzwyczaj się, co dziś szokuje jutro stanie się normalnością ... i pewnie już stan tłoku w busikach komunikacji miejskiej nr 19 będzie dla mnie niebawem normalnym stanem rzeczy. Ceny biletów rosną a standard maleje. Mam nadzieje, że to tylko w Lublinie takowe absurdy mogą zaistnieć bo gdyby cała Polska była opanowana przez takich urzędników to daleko nie zajedziemy w tej naszej nowej Europie ...

Pozdrawiam
Piotr L.

PS
Może Wam uda się zmienić ten stan rzeczy i w końcu w spokoju i normalności będę podróżował zarówno do jak i z pracy.
Nick:Przemo Dodano:2003-09-04 00:57:18 Wpis:Ludziska!!!! Jak można tak postępować. Smieszna jest wypowiedź prezesa MPK, który w jednym z wywiadów stwierdził, że dba jedynie o interes MPK, a to gówno prawda!!! Bo jak inaczej to nazwać. PREZESIE w innych miastach mozliwe jest utrzymanie stosunkowo niskich cen biletów okresowych, a w naszym miescie nie da rady?? Nie chce mi sie w to wierzyć. Co wiecej ceny okresowek przed podwyzka i tak nalezaly do drozszych w kraju. Niech PREZES zacznie pozadki od wlasnego ogrodka i moze odejmie sobie premi!!! Dlaczego mamy płacic za przejazdy rodzin pracownikow MPK? Gdyż oni i ich rodziny maja to zagwarantowane w umowie o prace, ZMIENIC TO!!!! Wiec my wszyscy kupujac bilety pokrywamy koszty ich przejazdu. Wiem ze wymagalo by to zmiany karty pracownikow, statusu pracy, ale od tego jest kierownictwo. ALe pewnie po co??? Skoro można ludzom zafundowac nowe wydadki, nie ruszajac swojej zgrai. PREZES:"Dbam jedynie o interes MPK" - SMIESZNEEEEEEEE.
Biedajk nie zdaje sobie sprawy ze jak wroca studenci to zacznie sie na calego... tak tak MPK bedzie ponosiło takie straty, ze lepiej o tym nie mowic, nie chodzi mi tylko o "jeden bilet dla każdego na całą trase" lecz takze o.................. GRFI itp. Wtedy dopiero .........
A MOZE STWORZYC KONKURENCJE DLA MPK!!!!!!!!!!!
Nick:WHI-SKY Dodano:2003-09-03 23:57:03 Wpis:przedstawiam artykuł z dzisiejszego Kurierka
"Rezultaty pierwszego miesiąca obowiązywania nowego cennika MPK pokazują, że firma może znaleźć się w tarapatach.

Nowych biletów jednorazowych kupujemy co prawda coraz więcej, ale liczba sprzedawanych biletów okresowych dramatycznie spadła. Sporo zamieszania sprawił także masowy wykup trzymiesięcznych biletów na wszystkie linie.
– Trzeba się było tego spodziewać – przyznaje Jacek Miłosz, prezes MPK. – Uważam, że taka sytuacja utrzyma się do końca października. Dopiero listopad będzie ostatecznym sprawdzianem nowego cennika. Wierzę, że odniesiemy sukces.
Pod koniec lipca lublinianie wykupili w MPK rekordową ilość trzymiesięcznych biletów na wszystkie linie – ponad 15 tys. Zapobiegliwi, którzy to zrobili, mogą do końca października korzystać z dowolnej liczby przejazdów. Dla MPK to pokaźny zastrzyk gotówki, jednak firma jednocześnie traci na tym, że kilkanaście tysięcy pasażerów nie kupuje nowych biletów.
– Z naszych wyliczeń wynika, że wpływy do kasy będą teraz mniejsze o około milion złotych miesięcznie – stwierdza Miłosz.
W sumie to 3 miliony zł. W sierpniu MPK zanotowało natomiast około trzyprocentowe zwiększenie sprzedaży biletów jednorazowych. Sprzedaż wahała się w granicach od 40 do 82 tys. biletów dziennie. Liczba sprzedawanych biletów okresowych, znacznie droższych niż w poprzednim cenniku, gwałtownie spadła aż o 30 proc. i to według ostrożnych szacunków.

Tomasz Stawecki "
Nick:Ana Dodano:2003-09-03 23:03:46 Wpis:Tylko jakis bezmozg mogl wymyslic taka taryfe... Jak ktos glupi to az milo... Nara mpk.. wale z buta do szkoly...
Nick:bugi Dodano:2003-09-03 21:29:20 Wpis:popieram
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »