Regulamin cz2
§3. Założenia



3.1 Policja ma całkowity zakaz handlu, przekazywania, rozdawania ekwipunku policyjnego. Jeżeli policjant będzie dawał się specjalnie zabijać tylko po to, aby inny gracz mógł zdobyć ekwipunek policyjny będzie karane permanentną banicją.

3.2 Jeżeli zginiesz przypadkowo w trakcie akcji osób trzecich nie jest to RDM.

3.3 Zakaz wylogowywania się w trakcie akcji lub chwilę po niej.

3.4 Filmy, zdjęcia oraz dźwięki muszą być nagrane za pomocą kamery/telefonu aby materiały mogły zostać przyjęte w sądzie.

3.5 Zakaz zabierania wymienionego sprzętu medycznego(barierki, blokady, taśmy).

3.6 Zakaz zabierania wymienionego sprzętu policyjnego(barierki, kolczatki, taśmy, granaty, maski).

3.7 Medyk jest osobą neutralną. Każde wybryki będą karane według uznania administracji.

3.8 Nie możesz używać pojazdów przeznaczonych do pracy w inny sposób niż są do tego przeznaczone.

Podejmując się pracy w urzędzie, osoba zobowiązana jest do korzystania z danego pojazdu który wynika z zawodu jak i jego ubioru roboczego.

3.9 Zakaz ingerowania w stan zdrowotny strony przeciwnej konfliktu zbrojnego (nie wolno dobijać w celu "zezgonowania" zakończenie akcji następuje po poddaniu się jednej ze stron lub utraty przytomności całej strony przeciwnej lub połączeniu tych dwóch wariantów. (Zakaz Dobijania )

§4. Napady/Porwania



4.1 Zabrania się wymuszania uzasadnionego morderstwa([PG] np. To napad! Na ziemię! Masz jedną sekundę). Wszystkie wydawane polecenie majce na celu realizację celów interakcji muszą być przemyślane, same polecenia muszą być wydawane w sposób zrozumiały dla osoby, której dotyczą. Wyznaczane zadania muszą być możliwe do zrealizowania, tzn. również czas na ich wykonanie. np. niepoprawne:

Polecenie: dawaj kapcie, masz na to 1 sek. (strzał) np. Polecenie poprawne: Zdejmij ubranie i połóż na ziemię. Masz na to 10 sek. 1, 2, 3, ... i 9, 10.

4.2 Gracz który podejmuje próbę ucieczki i nie wykonuje wyznaczonego polecenia podejmuje ryzyko iż może zostać zraniony lub zabity bez ostrzeżenia.

4.3 Porywacz musi szanować życie osoby porwanej, jeśli wykonuje polecenie nie naruszające jej bezpieczeństwa.

4.4 Po zakończonej akcji, jeśli osoba porwana wykonywała polecenia, musi mieć zapewnione realne szanse na przetrwanie(Nie wolno pozostawić osoby w lesie/bez jedzenia/związanej/z workiem na głowie/nie dalej niż 2km od miasta).

4.5 W akcji może brać udział maksymalnie 10 cywili.

4.6 Zakaz atakowania/rabowania/porywania ratowników (Medyk, Strażak)

4.7 Ratownik jest osobą neutralna

§5. Reanimacja



5.1 Po śmierci (respawn) zapominasz o całej akcji, w której brałeś udział. Nie możesz wrócić na miejsce śmierci(przez 30 minut) i kontynuować akcji.

5.2 Postać nie traci pamięci po udanej próbie reanimacji. Wyjątkiem są działania mające na celu spowodowanie amnezji. Takie działanie wymaga akceptacji ze strony poszkodowanego gracza.

5.3 Gracz którego postać została doprowadzona do stanu nieprzytomności (stan w którym nasza postać straciła całe HP lecz została reanimowana przez medyka) ma obowiązek odgrywać obrażenia do momentu udzielenia pierwszej pomocy.
Dodał : -
Data dodania : 2017-06-27 00:00:00
Komentarze
Nie ma żadnych komentarzy.