Social Media
Przeszło 10 lat temu firmy odkryły serwisy społecznościowe jako nowy sposób kontaktu z klientem. Dziś każda szanująca się firma ma profil na Facebooku i Instagramie, do tego Twitter, You Tube i Pintrest. Nieliczni wciąż jeszcze wierzą w Google+.

Niestety zachęcanie klientów do "lajkowania" w żadnym wypadku nie zbliżyło firmy do ludzi. Konkursy z nagrodami czy codzienne zachęcanie ludzi do dzielenia się opiniami to pozory. Kiedy sytuacja robi się trudna i firma popada w kłopoty, wtedy zdanie "fanów" ma znaczenie marginalne. Kiedy T-mobile miał awarię dopiero lament klientów spowodował, że ktoś w T-Mobile przyznał się do awarii. Dlaczego niezrobił tego odrazu, wkońcu klient jest partnerem, baa przyjacielem.
Dodał : -
Data dodania : 2018-03-29 00:00:00
Komentarze
Nie ma żadnych komentarzy.