Skomentuj

<12345>

2010-09-17 11:39:14
Witam. W związku z realizacją materiału do dzisiejszego wydania "Faktów" TVN, poszukujemy osób poszkodowanych przez to biuro podróży, które do dziś nie odzyskały pieniędzy. Tel. (56) 651 38 32, e-mail. torun@tvn24.pl

eli
2010-07-30 17:35:02
witam wszystkich,
dzisiaj wypłacono nam część pieniędzy z odszkodowania, znaczy właściwie to tyle ile mogli bo 72%, my jednak chcemy dochodzic w sądzie aby oni nam oddali resztę, zwłaszcza ze wpłaciliśmy pieniądze 16.07 a ci złodzieje następnego dnia ogłosili upadłość, i powiedzieli ze nasza kasa została rzekomo zablokowana na ich koncie..Mam prośbe o kontakt do osób, którzy już składali bądź też zebrali grupę osób do zbiorowego pozwu przeciwko tym kanaliom, chcemy się podłączyć jeśli jeszcze jest taka możliwość,albo złożyć osobny pozew,bo nie chcemy im tego darowac..podaje w razie czego mojego maila: eliska22@tlen.pl
dzięki!

2010-07-08 11:25:22
Witam serdecznie,
czy komukolwiek z poszkodowanych przez Kopernika udało się odzyskać już jakieś pieniądze? Ja kupiłem wycieczkę w lutym 2009 roku, tydzień przed wylotem okazało się ze Koperrnik "upadł" i wycieczka odwołana. ubezpieczeni byliśmy w Europanische Reservierschierung i do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu ani zł.
Może gdyby więcej osób się zebrało z poszkodowanych to wynajęcie adwokata oraz wytoczenie sprawy z powództwa cywilnego byłoby dużo prostsze i tańsze przede wszystkim. Warto zwrócić też uwagę, iż sąd uchylił wniosek o ogłoszenie upadłości i firma nadal funkcjonuje.... niestety
Jeżeli ktoś z Państwa posiada jakieś przydatne informacje bardzo proszę o kontakt pod adresem e-mail: everrquest@gmail.com
Razem można zdziałać dużo więcej niż się zdaje. Dlatego każda wskazówka jest cenna, aby odzyskać, to co straciliśmy!

dr
2010-05-14 10:22:52
do autora strony
proszę zamieść zdjęcia z tego pobytu, na pewno są to bardzo przekonywujące argumenty i przestaną się też pojawiać bzdurne komentarze osób którym się udało spędzić z BP KOpernik miłe chwile w Egipcie.

ONA
2009-09-09 09:21:23
Wiecie może czy TA sprawa się choć trochę ruszyła? Czy ktoś posiada jakieś informacje?

2009-08-02 15:37:22
Jejku... Bardzo Ci współczuję tego okropnego przeżycia... Każde Twoje słowo ma sens. Teraz to ja się boję jeździć gdzie kolwiek na wakacje, ale skuszę się chyba jednak za rok poraz 3 na wakacje z Triadą... I serdecznie polecam to biuro. Nie musisz się martwić o zmianę hotelu, na stronie tego b.p. gdy wybierzesz hotel jest napisane ile jest wolnych miejsc. ;)

2009-08-01 17:26:15
"ONA" jeśli wysłałaś oryginał umowy do ubezp. i nie zrobiłaś kopii notarialnej to żaden sąd ci nie uzna umowy która jest skserowana więc "porażka"!

ONA
2009-07-27 14:11:04
wiecie może, czy jest jeszcze jakies forum na temat ludzi poszkodowanych? bardzo proszę o odpowiedź, zupelnie nie wiem co mam robić

ONA
2009-07-27 14:07:22
Coż... dzwonilam do ubezpieczyciela, sprawe rozpatrywac maja po 10.09.09. Pytalam czy mozemy liczyc na zwrot pieniędzy, odpowiedziano mi, ż e więcej jak 100PLN nie dostaniemy... (wycieczkę zarezerwowalam pod koniec lutego, wyjazd mialam mieć w sierpniu).

P.S proszę o kontakt tych Państwa, którzy mają zamiar skierować sprawę do sądu...

2009-07-23 15:06:09
Wiecie dlaczego tak się dzieje? Bo polskie prawo jest do kitu. Jestem właścicielem małego biura podróży. Przez trzy lata sprzedawałem oferty różnych organizatorów. Na Kopernika na szczęście się nie naciąłem i nie muszę świecić przed klientami oczami za nie swoje grzechy. Ale mimo wszystko w Polsce nie ma ani jednego silnego tour operatora, który byłby w stanie zapewnić wszystkim klientom dobre, udane wakacje. Bo nawet tym największym, jak alfa star, exim, itaka, triada - przewoźnicy i hotelarze potrafią wycinać takie numery z opóźnieniami lotów, kwaterowaniem w przybudówkach hoteli etc. Dlaczego niemiccy touroperatorzy potrafią się zabezpieczyć przed takimi ewentualnościami a polscy nie? Dlaczego jeżeli hotel zakwateruje klientów niemieckiego czy francuskiego biura, niezgodnie z umową to musi ponieść słoną karę, to samo z przewoźnikami lotniczymi? Dlaczego Polacy nie potrafią wynegocjować takich warunków, dobrych dla Polaków, klientów a nie tylko dla siebie? No właśnie... I dlatego we wrześniu zwijam interes agencyjny, już wysłałem ok. 50 listów informujących o rozwiązaniu umowy. Klienci mają pretensje do agentów, a prawda jest taka, że agenci nie mają zielonego pojęcia o kondycji danych organizatorów, bo ci szczególnie jeśli tracą płynność to sprytnie to przed wszystkimi ukrywają.
Idę w organizację swoich wycieczek, tylko swoich. Wtedy mam kontrolę nad tym co robię i wiem jak zadbać o klientów. Robiliśmy już kilkadziesiąt wycieczek firmowych. Nie mamy niezadowolonych klientów bo ich nie oszukujemy.
A teraz prawo. Szef Kopernikusa, jego żona współwłaścicielka, zarząd, zarząd byłego Open Travel itp, powinni mieć dożywotni zakaz organizacji imprez turystycznych w tym kraju. Bo świadomie oszukali setki osób, wiedząc że zbankrutują podpisywali dalej umowy i brali pieniądze od klientów.
A PIT co, chce żeby wszyscy organizatorzy płacili składki do funduszu gwarancyjnego, na poczet przyszłych odszkodowań biur, które zbankrutują. A figa z makiem. Moja cała firma ma obrót roczny na poziomie 500 000 zł, w ubiegłym roku (po 3 latach działalności) osiągnęliśmy po raz pierwszy zysk - aż 6000 zł... Dlaczego tak słabo? Bo działamy legalnie. Opłacam uezpieczeniową gwarancję turystyczną (której nie zamierzam nigdy wykorzystać), wystawiam klientom faktury, płacę zusy, podatki i inne!!! Wkładam w tę firmę 3 lata już. Chcę, bo podróże to moja pasja i chcę sprzedać ciekawe wycieczki w ciekawe miejsca, ale ten kraj potrafi zepsuć humor, pozbawić pasji etc... A dziesiątki ludzi, oszustów, co jakiś czas zakłada nową firmę turystyczną, oszukuje, przenosi się gdzie indziej, to na prezesa to na członka zarządu...Ile firm nielegalnie oranizuje wycieczki!!! LUDZIE, PAMIĘTAJCIE, ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ, ZAŻĄDAJCIE ZEZWOLENIA ORGANIZATORA TURYSTYKI ORAZ AKTUALNĄ GWARANCJĘ UBEZPIECZENIOWĄ!!! Zawsze, poproście agenta, żeby wydrukował wam zezwolenie i gwarancję organizatora, którego wycieczkę kupujecie!!! ZAWSZE o to pytajcie!!!
Powodzenia w walce o odszkodowania od kopernika

2009-07-22 10:03:44
Az ciarki mnie przeszly, pozdrawiam autora i wielkie dzieki za ta strone, zycze powodzenia.

2009-07-21 17:35:12
Myśle, że poszkodowani z tego biura są o tyle w dobrej sytuacji że polisy dzielą się na dwie czyli te do 14.03 i po 14.03 czyli są szanse że dostana oni więcej niż inni poszkodowani w latach ubiegłych. Trzymam kciuki aby tak się stało.

2009-07-21 14:50:37
czekam na inf.

2009-07-21 14:50:11
a które biuro jest ok.

2009-07-21 10:59:19
Kopernik wstrzymał słońce...i nasze wakacje ;/ Nigdy więcej z takich biur! Kiedy mieli iść złożyć wniosek o upadłość, dalej wysyłali ludzi za granicę. Skrócili mi pobyt w Egipcie o tydzień...ehh...nie warto gadać