Komentowany news: Zmiany w KOLONY

<1>

2021-11-18 22:01:33
Kolony wiecznie żywe!

2004-07-15 15:38:11
Hymmm, niby racja. Ale na początku ery nie ma co. Zbyt dużo wymagają siły roboczej. Ale z czego rozumiem ty produkowałeś na własny użytek?

NN
2004-07-15 15:30:44
Wcześniej też się opłacało produkować generatory, szło pod koniec tego u mnie jakieś 500 szt na turę

2004-07-15 10:30:35

2004-07-15 10:22:19
No to mozecie juz komentowac

2004-07-15 10:12:51
grafika pochodzi z www.artfan.net - edited by Krzysiek
Musze sie zabrać za KOLONY - taki opis wczoraj
wieczorem na gg miał Tieman. Zaowocowało to kilkoma zmianami
na których miejmy nadzieje poprawianie gry się nie skończy.

  1. Koszt wyprodukowania jednej sztuki
    generatora
    z około 5k został zmniejszony na 2100,
    doliczmy koszt surowców i widzimy, że produkcja genków
    staje się oplacalna. Miejmy nadzieje, że transoformatory
    nie padną ;].
  2. Kiedy miało się pewną bardzo duża ilość
    SR (siły roboczej), zanieczyszczenia spadały do zera
    .
    Dzięki temu bugowi Bercik wygrał ere. Lecz nikt już nie
    powtórzy tego wyczynu. Bład został usunięty.
  3. Możliwość kupowania na giełdzie międzyplanetarnej
    powyżej pojemność magazynów
    została zablokowana.
  4. Poprawiony BUG umożliwiający wywalenie
    się admina
    przez siebie z sojuszu plus
    podświetlenie administratora sojuszu na niebieskim tle
    (także w rankingu)
    .
  5. Pager w rankingu został nieco zmieniony.
    - póki co nie wiem o co chodzi ale się dowiem ;-]

Oprócz tych zmian które Tieman obwieścił na forum kolony należy
również wspomnieć, że numery autoryzacyjne
są naprawde losowe
. A oto przykłady:

265293744 - stary numer

abda434fd5c49a3423665a0152ffcd0e - nowy
numer

Jedynym problemem jest to, że nowe numery... nie działają.
Ale cóż nawet najlepszym się zdaża. Zresztą jak tylko Tieman
się pojawi na gg to porozmawiam z nim na ten temat.

Ufff, no to tyle.

Pzdr. Krzysiek (obradujący na Planet_Coruscant)