Witamy! :) Zapraszamy do wpisywania się. Podaj nasz adres dalej :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Sebastian Dodano:2005-11-09 20:54:23 Wpis:Kamilko moja !kochamCIę! i zawsze będę..jestem gotowy spędzić z tobą całe zycie(ciekawe czy wytrzymasz ze mną ) kocham cię!!
Nick:iśka Dodano:2005-11-09 20:53:04 Wpis:kocham CIę wiesz?
Nick:Misiek Dodano:2005-11-09 20:45:39 Wpis:Musze wam to wszystkim napisać.Jednym słowem przekazać całemu światu!!!Wiec poczytajcie to...Jestem z Trzcianki Mam 18 lat kiedys poznałem taką dziewczyne o imieniu Iza (Kotek) poznalismy sie przypadkowo,los chciał żebysmy byli razem,jestesmy do dzisiejszego dnia.I mam nadzieje ze tak pozostanie juz na zawsze.Bardzo Cię Kocham Kotek:*:*Jestes dla mnie wszystkim:*Jestes tym co dla mnie najwazniejsze:*Musisz to wiedziec ze Kocham Tylko Ciebie:*I Tylko Ty sie dla mnie liczysz:* Jezeli chodzi o nas związek to jest super,chociaz czasami Kotek zamienia sie w wrednego małpiszona ;p;p;p To i tak jej to wybaczam,a to wszystko dlatego że....wiecie?....ze ją KOCHAM!!!!KOCHAM NAJMOCNIEJ,KOCHAM JAK JESZCZE NIKT NIEKOCHAŁ!!!!Pozdrowionka dla wszystkich któży to przeczytali.MISIEK KOTEK FOREVER!!
Nick:kaja Dodano:2005-11-09 20:43:45 Wpis:ejo kocham cie karolu!!!ponad wszystko!!pamietam o tobie!!kocham,kocham,kocham!!!!!!!!;;*;*;*;*;*;*;*;*;*
Nick:tusiek90 Dodano:2005-11-09 20:43:18 Wpis:mmm...bez osob bliskich naszemu sercu zycie nie mialo by znaczenia. cieszmy sie ze mamy z kim dzielic sie naszymi troskami,smutkami i radosciami...nie zapominajmy o swoich przyjaciołach
Nick:Pati Dodano:2005-11-09 20:38:16 Url:http://www.slonko1993.mylog.pl/ Wpis:elo! KOcham Kube i nigdy nie przestane on jest cudny miły śliczniutki!! KOcham go ponad zycie:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
Nick:lelek Dodano:2005-11-09 20:20:39 Url:www.blog.tenbit.pl/lelus13 Wpis:Mnie Nikt Nie Kocha ,
Wszyscy Lubią
Kilka Osób Nie Nawidzi..
I Jest Mi Czasem Dobrze Czasem Żle..
Ale Jak Ktoś Kogo Ty Kochasz Kocha Ciebie Jest Za****iście
Szkoda Ze Ja Nie Mam Takiego Kogoś...
Moze Kiedyś Znajde
Nick:Bartek Dodano:2005-11-09 20:16:18 Wpis:Na początku miłość jest straszna i bolesna, ale jeżeli przejdziemy przez ten etap staje sie piękna i ciepła.

Sam to wymyślilem

PS.Ja jestem jeszcze w tym pierwszym etapie.
Nick:Paulinka :p Dodano:2005-11-09 20:15:32 Wpis:Ta stronka jest piękna!!!Aż sie wzruszyłam... Myślę że każdy ma prawo do miłości...Ludzie o ,,twardym sercu" też czują!!Nie rańcie ludzi wokoło bo oni kiedyś mogą zranić Was!!Te słowa pochodzą z głębi serca(głęboko gdzieś ukryte wylewamn zapisując je tu..) papa pozdrawiam wszystkich wyrażajcie swoje uczucia bo potem może być za późno coś otym wiem....Buziaki
Nick:GOSIEŃKA Dodano:2005-11-09 20:06:44 Wpis:MIłość,według mnie jest to coś pięknego dopuki trwa.Gdy się skończy u jednej osoby druga cierpi to jest niesprawiedliwe.By zapomnieć trzeba dużo czasu.
>>>>>>>>JUŻ PRAWIE MI SIĘ UDAŁO
Nick:ja i juz Dodano:2005-11-09 20:02:43 Wpis:ej ja tam wpisalam p i e r d o ł a czy to wulgarne slowo? :lol:
Nick:ja i juz Dodano:2005-11-09 20:01:45 Wpis:Ale *****ola:[ ludzie jak wy w to mozecie wierzyc? :/
Nick:Załamana Dodano:2005-11-09 20:00:47 Wpis:Jest mi very very smutno ;-(( normalnie chce mi się płakać (Kocham M....... ale niestety niedawno ze mną zerwał, mimo tego że byo nam ze sobą bardzo dobrze i nic nie zapowiadało takiego smutnego finału naszej znajomości )
ja poprostu już nie mogę Jak niczego na świecie chciałabym żeby wrócił i żeby było tak jak dawniej!!!! Staram się mieć nadzieje że tak się stanie ale powoli chyba sama zaczynam w to wątpić!!

M...... KOCHAM CIĘ BARDZO MOCNO..........WRÓĆ!!!! tak bardzo mi na Tobie zależy !!
Nick:sylka Dodano:2005-11-09 19:58:20 Wpis:MARCIN JA CIE KOCHAM BARDZO MAM NADZIEJE ŻE SIE SPOTKAMY W NAJBLIŻSZYM CZASIE.........JAK BĘDZIESZ NA TEJ STRONCE TO ODPISZ KOCHAM CIE
Nick:xxx Dodano:2005-11-09 19:58:19 Wpis:Gdybym wiedziała że teraz tak będzie chyba bym zrezygnowała z tych wszystkich cudownych chwil nie musiałabym się tak męczyc... kiedys moze wypłynę...
Nick:ktoś taki Dodano:2005-11-09 19:53:45 Wpis:wow
Nick:sp2 6c dziewczyna Dodano:2005-11-09 19:52:47 Wpis:kocham cie krzysiu z 6 c z sp2 w swiatkach
dziewczyna z 6c
Nick:sp2 6c dziewczyna Dodano:2005-11-09 19:52:46 Wpis:kocham cie krzysiu z 6 c z sp2 w swiatkach
dziewczyna z 6c
Nick:sp2 6c dziewczyna Dodano:2005-11-09 19:49:35 Wpis:kocham krzysia zeleckiego ale on mnie nawet nie lubi chcialabym zeby o tym wiedzial Kocham cie krzysiu
Nick:Klaudia Dodano:2005-11-09 19:35:36 Wpis:Kocham pewnego chłopaka ale on zabardzo nie zwraca na mnie uwagi wiem ze napewno mu sie podobam z charakteru i mnie lubi!!!! nie wiem jak na siebie swrocic uwgi!!! KOCHAM CIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nick:Monika Dodano:2005-11-09 19:31:27 Wpis:Dobrze widzi sie tylko sercem.Najwazniejsze jest niewidoczne dla oczu... wasza stronka jest super, dostałam ją od kolegi dla którego myślałam, że nic nie znaczę, pomyliłam się... Ta stronka idealna jest dla ludzi nieśmiałych, czasami trudno jest wyrazić coś za pomocą słów, a taki mały gest może sprawić. że robi się człowiekowi cieplej na serduszku... Ja mam to szczęście, że mam wokół siebie ludzi dzięki którym ogień w moim sercu nigdy nie gaśnie, pozdrowienia dla Braciszka, Kamci, Anii, Anetki, Przyjaciela, Krzyśka, Damiana, Grzesia, Wojtka i mojego Kochanego Misiaczka... dziękuję wam za to, że jesteście, bo bez was ten świat byłby szary i smutny...
Nick:xxx Dodano:2005-11-09 19:30:55 Wpis:nie umie napisac tego co teraz czuje...ale wierz mi ze nikt nigdy nie sprawil mi tyle radosci co ty w tej chwili...ale nie tylko o to chodzi poprostu zrozumialam cos bardzo waznego...dziekuje ci ze jestes...
Nick:Monika Dodano:2005-11-09 19:28:00 Wpis:Dobrze widzi sie tylko sercem.Najwazniejsze jest niewidoczne dla oczu... wasza stronka jest super, dostałam ją od kolegi dla którego myślałam, że nic nie znaczę, pomyliłam się... Ta stronka idealna jest dla ludzi nieśmiałych, czasami trudno jest wyrazić coś za pomocą słów, a taki mały gest może sprawić. że robi się człowiekowi cieplej na serduszku... JA
Nick:Paola Dodano:2005-11-09 19:19:17 Wpis:zajefajna ta stronka!!!!!!!!!! Tylko kiedy slysze ta piosenke robi mi sie smutno bo przypomina mi sie chlopak ktorego KOCHAM!!!! Ciekawe tylko czy on mnie tez???? Mam taka nadzieje
Nick:sl.niunia144 Dodano:2005-11-09 19:04:25 Wpis:Ta srtonka jest naprawde odjazdowa!!!!!! Wchodze na nią kilka razy dziennie :* :*!!!A najbardziej podoba mi się NUTKA , bo to moja ulubniona nutka !!!!!GRAtulacje dla autorów stronki :*:*:*
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 >