Witamy! :) Zapraszamy do wpisywania się. Podaj nasz adres dalej :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:kuba Dodano:2005-09-04 11:10:20 Wpis:Gosiu jesteś nejfajniejszą obobą, którą poznałem,tym razem nie kłamie. przepraszam, że musiałaś przez ze mnie tyle cierpieć. Bardzo Cię lubie,a newet więcej...
Nick:Koteczek Dodano:2005-09-04 10:36:51 Wpis:Bardzo kocham Cie Kasiu!!!! Brakuje mi Ciebie bardzo!!!! buziaczki!!!
Nick:pati Dodano:2005-09-03 21:59:55 Wpis:Te wakacje były niezapomniane:* Poznalam na nich super chłopaka >Bartek< ale on jest teraz 300 km ode mnie ja dalej za nim tesknie:* Pozdrawiam cała moja ekipe))))
Nick:Agata Dodano:2005-09-03 20:31:14 Wpis:kocham cie misiuniu....Nigdy o tym nie zapomnij...Bardzo za toba tesknie...KOCHAM CIĘ
Nick:Oluś =) Dodano:2005-09-03 16:11:41 Wpis:Gorące pozdro dla wszyyyystkich których znam!!! No a szczególne POZDRO dla mojego Kochaniusiego Chłopaka Damianka, którego bardzo, bardzo mocno kocham!!! Słoneczko jesteś wyjątkowy :* :* :*
Nick:Piotr s szczurek Dodano:2005-09-03 13:39:39 Wpis:Gosiu bardzo Cię lubie pozdro

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:nie powiem kim jestem:) Dodano:2005-09-02 21:03:49 Wpis:KOCHAM ANDRUTA!!! ALE ONA MA MNIE GDZIEŚ!! POMÓŻCIE BO JUŻ NIE WYTRZYMUJĘ!!!!!!!!
Nick:Kocianka Dodano:2005-09-02 16:51:24 Wpis:Kubusiu! Nigdy o Tobie nie zapomnę! Miałam szczeście, że Ciebie poznałam. Bardzo Cie lubie!
Nick:kamila Dodano:2005-09-01 20:29:03 Wpis:ha jusz buda jupi
Nick:black star Dodano:2005-09-01 13:01:17 Wpis:kocham cieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nick:Madzia Dodano:2005-08-31 11:27:01 Url:www.madziar13.blog.onet.pl Wpis:www.madziar13.blog.onet.pl
Nick:mrbiker Dodano:2005-08-31 00:47:25 Wpis:Pozdrawiam Agate Szeląg
Nick::| Dodano:2005-08-30 15:52:22 Wpis:
Nick:EmKa :) :( Dodano:2005-08-30 14:43:49 Wpis:Gdy włączam tą stronę albo taką podobną to wszystie wspomnienia odrazu się we mnie budzą i te uczucie..pamiętnę uczucie..Zawsze będę pamiętała tego chłopaka..choć tak straszliwie mnie zranił..tyle obiecywał..i co? i nic!chce mi się płakać i śmiać.Płakać bo ja byłam kiedyś taka naiwna i taka głupia że wieżyłam w każde słowo(na gg) i śmiać bo zapraszałam do siebie kumpele i gadałyśmy z nim na gg.Tak mi się ryć chciało!Nigdy niezapomnę tego momentu kiedy pierwszy raz kumpela chciała mnie pokazać temu chłopakowi.Pamiętam to jak dziś!Wszystkie wspomnienia!WSZYSTKO..Kocham go nadal,a raczej chyba paru chłopaków..nie wiem już sama :/ Pozdrawiam CIĘ KOCHANIE,wiem że nie będziesz tego czytał ale KOCHAM CIĘ!KOCHAM CIĘ KOCHAM CIĘ KOCHAM CIĘ!NAD CAŁE MOJE ŻYCIE!KOCHAM CIĘ P\B
Nick:marzyciel Dodano:2005-08-30 13:25:09 Url:brak Wpis:ja na razie jestem samotniakiem... heh bardzo podoba mi sie ta stronka i dziekuje mojemu koledze, ze mi przeslal ten adresik przez gg. fajniuske dzieki
Nick:JUSTYNA I SYLWIA Dodano:2005-08-29 11:50:06 Wpis:JEST NAM BARDZO SMUTNO ,BO NIEDŁUGO MUSIMY SIE ROZSTAC!!JEDNAK WIERZYMY ZE NASZA PRZYJAZN PRZETRWA I BEDZIEMY PRZYJACIÓŁKAMI MIMO ODLEGŁOSCII...MIMO SWIATA KTÓRY CZESTO POTRAFI BYC PODŁY...CIESZYMY SIE ZE NASZE DROGI SIE KU SOBIE ZWRÓCIŁY
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH PRZYJACIÓŁ ZIOMKÓW Z CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ


















































































:*:*:*:*:*:*:*: *:*:**:**:*:::
Nick:Palusia Dodano:2005-08-28 20:26:45 Wpis:fajna stronka zrobcie takich wiecej plisssssss
plisssssss
plisssssss
Nick:Justynka Dodano:2005-08-28 18:23:12 Wpis:Hej! Ta strona jest fajniusia po prostu piekna, tego mi brakowalo. Ten podklad... dzieki niemu przypominaja mi sie najpiekniejsze chwile mojego zycia, mimo to, ze nie bylo ich wiele... Doszla do mnie to, iz nie mozemy ranic innych, wszyscy maja uczucia, wiedza co to bol i cierpienie, wiec pamietajmy, ze najszlachetniejsza zemsta jest PRZEBACZENIE. Janek wiem ze nie bedziesz tego czytal, ale mimo wszystko przepraszam ze bawilam sie Twoimi uczuciami, kiedy Ty mnie kochales;( Dziekuje, ze mi wybaczyles...
Nick:Aguśka Dodano:2005-08-28 12:22:18 Url:www.agulka-ja.mylog.pl Wpis:Kończa się WAKACJE..... !!!!!! Ja niechce!! Te wakacje nauczyły mnie bardzo wiele,dały nowe doswiadczenia i pozwoliły zapoznać ludzi ktorzy nigdy niebęda mi już obojetni!!Pozwoliły mi pokochać na nowo poczuc odwzajemniona i szczera miłość... A wszystko równierz dzieki temu cudownemu miejscu jakim sa Rokitki gdzie poznałam moja miłość i przyjaciół,spędziłam całe wakacje właśnie tam i nieżałuje ani jednego dnia,godziny,minuty i jestem szczęśliwa ze za rok znowu własnie tam spędzimy wszyscy razem nasze WAKACJE!!Kocham was i dziękuję że pojawiliście się w moim życiu właśnie teraz-Mati,Przemek,Guguś,Adam,Mati2,Bartek,Kamila-dziękuję!! i Tobie tez Arek za te wakacje i za to że dałeś mi swoją miłość,poczucie bezpieczeństwa i ze mogłam na nowo poczuć się komuś potrzebną...Kocham cie i was :*:*
Nick:Sarunia Dodano:2005-08-27 15:41:48 Wpis:DLACZEGO CIE POZNAŁAM...
DLAECZEGO CIĘ TAK BARDZIO POKOCHAŁAM...
TY WCIĄŻ RANISZ UCZUCIA ME...
LECZ JA W CIĄŻ W NOCY O TOBIE ŚNIE...
I MYŚLEĆ PRZESTAĆ O TOBIE NIE MOGE...
TAK BARDZO ZAWRÓCIŁEŚ MI W GŁOWIE...
GDY CIĘ WIDZE CAŁA DRŻE...
I NIE WAŻNE JEST TO ŻE TY NIE KOCHASZ MNIE..

Kocham chlopaka a on mnie nie to najorsze co moze sie przytrafic dizewczynie ma na imie Szymon chodzialam z nim 2 latq temu urwaly sie kontakty i nikt nie poffiedzial ze zrywa teraz przypomnialo mi sie o nim a jemu o mnie kce z nim byc lec cy on tego kce nie ffiem a to wsystko pses moja bylo psyjaciolka Kaske ona wsystko namiesala poffiedzial ze gdyby nie ona to byl by uss dawnio ze mna poffiedziala ze jak sie ze mna ustawi na plecach wytatuluje sobie
" KOCHAM SARE " jest on baldzio koffany koffam go i nigdy nee psestane !! Cekam as on sie zastanowi i mi poffie cy kce ze mna chodzic on uwaza ze na mnie nie zasluguje i ze ja jestem za wiele warta ale cy ja wiem cy to plawda wiem jedno koham go i nigdy nigy ne lsestane
KOCHAM SZYMUSIA
KOCHAM SZYMUSIA
KOCHAM SZYMUSIA
KOCHAM SZYMUSIA
KOCHAM SAJMONKA
KOCHAM SAJMONKA
KOCHAM SAJMONKA
KOCHAM SAJMONKA
KOCHAM SZYMUSIA
KOCHAM SZYMUSIA
KOCHAM SZYMUSIA
KOCHAM SZYMUSIA
KOCHAM SAJMONKA
KOCHAM SAJMONKA
KOCHAM SAJMONKA
KOCHAM SAJMONKA
Nick:Andzia Dodano:2005-08-26 21:23:09 Wpis:Hmm... co tu duzo pisac wzruszyłam sie przy tym podkladzie i przypominam o moim MisiaczQ ktory jest teraz u babci ale ja go Kocham i Tesknie berdzo bardzo juz nie moge sie doczekac jak przyjedzie, kiedy go przytule i pocaluje i powiem ze go Kocham!! To dla Ciebie MisiaczQ :* KOFCIAM CIE NAD ZYCIE I love YOU !
Nick:Andzia Dodano:2005-08-26 21:18:57 Wpis:Ta stronka jest po prostu super ;] Dzięki niej przypominają mi się najlebsze momęty w moim niezbyt dlugim życiu bo mam dopiero 14 latek Dzieki tej stronce a szczegolnie ten podklad przypomial mi sie moj pierwszy pocalunek, mezczyzna ktorego Kocham i bede kochac jeszcze dlugo :* z nim zrobilam wiele zeczy dziueki niemu stalam sie prawdziwa kobieta i go KOCHAM nad zycie ;D KOFCIAM CIE MISQ !!!
Nick:(=BuRzYcZkA=) Dodano:2005-08-26 15:57:05 Url:www.burzyczka-magdusia-piecnik.blog.onet.pl Wpis:Zapraszam na mojego blogaska www.burzyczka-magdusia-piecnik.blog.onet.pl błagam komentujcie on jest sliczniutki kto uwielbia gwiazdy ??? błagam wchodźcie poznacie mnie blizej zapraszam serdecznie a szczegulnie włascicielke stronki bo jest piekna bardzo :O ehhh...ta piosenka KOCHAM WAS MOJE SŁONCA !!!! :****************
Nick:Bebcia Dodano:2005-08-26 10:01:20 Wpis:Śliczniutka ta stronka!!!
Nick:zyrcia Dodano:2005-08-25 21:52:17 Wpis:Juz tu pisze 2 komenta)chcialm owiedziec, ze baaaaardzzzzzoooo tęsknie za moim Krystiankiem, zobaczymy sie dopiero za rok. A ja bym chchial sie zobaczyc i objac go juz teraz i tu.Ale wiem, zę to ejst nie możliwe!!!! Bradzo a to bardzo cie kocham!!!!!!!!!
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 >