Witamy! :) Zapraszamy do wpisywania się. Podaj nasz adres dalej :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Ania Dodano:2005-04-09 12:13:11 Wpis:Witajcie.. Na początku chciałam pozdrowić wszytskich tych którzy się kochają! Życzę Wam szczęścia jak najwięcej. Ja nie kocham nikogo.. jest mi smutno.. a ta stronka tak mnie wzruszyla.. Chciałabym znaleźć te swoją drugą połówkę.. wciąż czekam.. ale nadzieji mam coraz mniej
Nick:Alusia :D Dodano:2005-04-09 11:30:20 Wpis:hmm. Tomuś nawet jak jestes daleko to i tak w moim serduszku głeboko:D Kocham Cei i zawsze bede cie kochać choć ty już dawno zapomniałeś co było między nami...?:( chciałabym abu znów było tak jak kiedyś-wiem byłam głupia.. ale teraz wiem co straciłam.. już w tedy bardzo bardzo cie kochałam..:* JA i moje serduszko bedzie zawsze otwarte na Ciebie..I prosze nie zapominaj jak było nam fajnie..:D powiedz mi tylko Dlaczego teraz tylko Jesteśmy qmplami?? Bede czekała może kiedyś sie to zmieni może wiem jesem Optymista i to wielką lae czaba mieć zawsze nadzieje na lepsze jutro..!! KOcham Cie i Bede Cie kochała o każdej porze dnia i nocy..:*
Nick:Alusia :D Dodano:2005-04-09 11:28:54 Wpis:hmm. Tomuś nawet jak jestes daleko to i tak w moim serduszku głeboko Kocham Cei i zawsze bede cie kochać choć ty już dawno zapomniałeś co było między nami...? chciałabym abu znów było tak jak kiedyś-wiem byłam głupia.. ale teraz wiem co straciłam.. już w tedy bardzo bardzo cie kochałam..:* JA i moje serduszko bedzie zawsze otwarte na Ciebie..I prosze nie zapominaj jak było nam fajnie.. powiedz mi tylko Dlaczego teraz tylko Jesteśmy qmplami?? Bede czekała może kiedyś sie to zmieni może wiem jesem Optymista i to wielką lae czaba mieć zawsze nadzieje na lepsze jutro..!! KOcham Cie i Bede Cie kochała o każdej porze dnia i nocy..:*
Nick:madzia Dodano:2005-04-09 10:23:01 Wpis:Luki, kocham Cie ponad wszystko, chce z Tobą spędzić reszte życia pomimo, że ci nie znam dobrze i tak I Love you
Nick:Aniołek Dodano:2005-04-09 09:30:00 Wpis:Zrobiłam tu na tej slicznej stronce 2 wpisy.Otrzymałam tą stronke od osoby którą tak mocno kochałam czystą bezinteresowną miłoscią do niego.Przestaliśmy miec kontakt już od dawna Wczesniej snuliśmy plany cudowne plany.Chciałam być jego ostoją być przy nim w najtrudniejszych chwilach gdzie gdy przyjaciele znajomi zawiodą go ja bede przy nim.Mieszka daleko ode mnie bo w Bruxeli.Wiem jak mocno mnie kochał wiem też że pisał kiedyś na forum że miłosc nie zna granic trzeba tylko ufac sobie Zawsze mówił mi: Anioku jestes moja największą miłoscią.Ja ufałam wierzyłam.Wiem ,że miłośc potrafi przetrwac wszystko.Oddałam mu całe swoje czyste serduszko,i czekałabym aż przyjdzie moment gdzie wreszcie Będziemy razem.Kochac to nie znaczy patrzec na siebie ,ale w tym samym kierunku i ja patrzyłam.Moje marzenia legły w gruzach.Przez ponad rok dzwonił do mnie pisywał sms-y i jak powiedział że nie wyobraża sobie nie słyszec mojego głosu hm.. a jednak.Przestał dzwonic pisac.Ostatnio napisał mi że mnie kocha ale inaczej.Rozumię znaczenie tego słowa "inaczej" tzn to juz nie miłość poniewaz miłosc wymaga wielu poświęcen wielu wyrzeczen.Napisał mi jeszcze że chce byc sam że tak bedzie najlepiej.Wczoraj gdy tą stronke otrzymałam momentalnie napisałam do niego.Jakież było moje rozczarowanie gdy czytałam jego słowa że chodziło mu o "przesłanie" że przeprasza że zawiodłam się na nim.Te moje wczesniejsze 2 wpisy są już bez znaczenia.W moim sercu pozostał tylko ból i wielkie rozczarowanie do tej osoby.Ojciec Swięty prosił by wybaczać.Ja wybaczam ,ale tylko Bóg wie ,że w mym sercu pozostawił wielką ranę i to On Bóg zdecyduje czy wybaczyć człowiekowi ,który dawał nadzieję długo po to by ją odebrać.Czy jemu będzie wybaczone?myslę,że to Bóg sam zadecyduje.Może kiedyś przeczyta to co tu napisałam.W moim serduszku niestety nie może byc miejsca dla osoby która tak mocno zraniła.
Nick:Łuki Dodano:2005-04-09 08:00:10 Wpis:Madziu kochana choć jesteś tak daleko,to ja i tak cały czas o tobie myśle,kocham cię,będę kochał i cię nigdy nie zapomnę.Moja miłość nie zna granic do Ciebie.Nawet jak będziesz miała chłopaka,i tak będę Cię kochał.Pamiętaj o tym i o Mnie,kocham cie dla Ciebie zrobię wszystko.A do chłopaka po prostu się przyznaj.I love you.
Nick:Alusia:D Dodano:2005-04-09 00:04:06 Wpis:Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham Cie!!!Kocham TOMUŚ:*:*:: twoja zawsze kochająca ALusia
Nick:Alusia-Gliwice Dodano:2005-04-08 23:59:48 Wpis:
Nick:Alusia Dodano:2005-04-08 23:42:21 Wpis:Kocham cie Tomus czemu to sie tak skończyło bardzo mi Ciebie braqje i chce być z toba już zawsze!! pozdrowionka dla kochanego Adamka z Gliwic...::*:*< całuski >
Nick:EDYTA Dodano:2005-04-08 22:33:25 Wpis:Z DNIA NA DZIEN JESTES SŁODSZY...UWIELBIAM GDY MOWISZ O KRZYSIU..TO ZE MASZ TAKA ZASADE O JAKIEJ PISALES TO SWIADCZY TYLKO O TYM JAKIM JESTES DOBRYM TATUSIEM...HMM ALE NIE POWIEM ZE NIE MIALAM OCHOTKI Z TOBA POKLIKAC...SŁODKICH SNÓW WAM ŻYCZE ŁOBUZIAKI..PAPA
Nick:ddd Dodano:2005-04-08 22:00:52 Wpis:nie kocham nikogo i nikt nie kochsa mnie, zycie jest...wole nie mowic jakie...
Nick:ana Dodano:2005-04-08 21:43:33 Wpis:mam pustą głowe chodzą mi mrówki...
Nick:????? Dodano:2005-04-08 21:01:33 Wpis:chyba juz nic z tego nie bedzie przykro mi ale ja na to nic nie poradze i tak kocham cie
Nick:EDYTA Dodano:2005-04-08 20:20:01 Wpis:kocham cie!!!!!!!
Nick:agnieszka14 Dodano:2005-04-08 20:15:06 Wpis:witajcie!!!
nic mi teraz po glowie nie hodzie
wiec pozdrawiam i ..!!!!!!!!!
Nick:aniolek lub księzniczka Dodano:2005-04-08 18:37:05 Wpis:dawno nie pisałam! ale znowu zawitałam!! nie wiedziałam żę można kogoś kochać tak jak ja kocham mojego rafiego!!!!!! rodzice są przeciwko nam (a raczej moja mama) ja nie moge bez niego zyć jeszcze te kilometry mieszkamy na drugim końcu polski a widzieliśmy się tylko raz moja mam go chyba nie lubi za to że uciekłam do niego niedawno! ale nigdy nie zapomne tego czasu jaki spędzilismy razem!! noi w końcu przeżyłam pierwszy pocałunek z nim z tym jedynym i najwspanialszym facetem na świecie!! Bardzo cię kocham mój najwspanialszy Rafałku!!!!!!!!!!!!!!!!I love you!!!!!!!!! Ich libe dich!!!!! Mój misku jeszcze tyle do wakacji!!!!!!! Ja nie wytrzymam bez ciebie!!!!!! Bardzo cie kocham!!!!!!
Nick::( Dodano:2005-04-08 18:10:47 Wpis:Dostałam tą stronę nie wiem od kogo. Choć to bardzo mało prawdopodobne to w głębi duszy modlę się zebyś był to Ty. Jesteś dla mnie najważniejszy w życiu mój Aniołku i nigdy nie wybacze sobie ze przez własną głupotę pozwoliłam Ci odejść. Gdybyś tylko zechciał mi wybaczyć.....kom
Nick:??? Dodano:2005-04-08 18:06:42 Wpis:KOCHAM TYLKO JEDNEGO CHŁOPAKA NA ŚWIECIE I BĘDĘ GO KOCHAĆ CAŁY CZAS NIGDY NIE PRZESTANĘ
TĘSKNIĘ ZA TOBĄ MISIACZKU TWOJE SŁONECZKO... ODEZWIJ SIE WKONCU DO MNIE !!!KAZDY POPEŁNIA BŁEDY ALE JA JUZ TOBIE WYBACZYŁAM NIE POTRAFIE SIE GNIEWAĆ NA CIEBIE !!!! MAM NADZIEJE ŻE TO PRZECZYTASZ A NAPEWNO TO ZROBISZ KIEDYS? TO MI ODPISZ MARIUSZKU DOBRZE !!!!!PPAPAPAP KOŃCZE JUZ POZDRAWIAM WSZYSTKICH !!!! BUZIAKI
Nick:Aniołek Dodano:2005-04-08 17:44:02 Wpis:Wpisałam sie juz do tej księgi.Ale napisze jeszcze .Tak bardzo chciałabym by to co kiedyś "zgubiłam" powróciło.Wiem ,że człowiek w życiu wiele błędów popełnia,ale i na nich powinien sie uczyć.Bardzo chciałabym by ta miłośc do mnie powróciła ,ale czy powróci? hm...To pytanie ciągle sama sobie zadaję i niestety nie moge znalezc odpowiedziBedę stać na tej drodze i wypatrywać tej miłosci może ją spotkam .Jeżeli spotkam to mocno sie przytulę i wyszeptam KOCHAM CIĘ
Nick:Aniołek:) Dodano:2005-04-08 17:24:40 Wpis:Tak bardzo Cie kocham i tęsnie moje mysli są zawsze przy Tobie.Gdziekolwiek jesteś ja bedę.Jak cien anioła będe podazac za Tobą i strzec cięChoc moje oczy sa przepełnione tęsknotą,to moje serduszko zawsze będzie biło dla Ciebie.dla Ciebie SERDUNIO(angelo)
Nick:EDYTA Dodano:2005-04-08 15:46:11 Wpis:SŁONKO CO SIE DZIEJE??LOGUJESZ SIE NA CHWILKE PO CZYM ZNKASZ..NIE ODPISUJESZ NA SMS-y..WIEM ZE NIE MUSISZ TEGO ROBIC..ALE JA NIE WIEM CO SIE DZIEJE...CZY WSZYSTKO JEST OK?/ WIEM ZE CI CIEZKO MI TEZ..ALE PAMIETAJ JA NICZEGO NIE WYMAGAM I NICZEGO NIE OCZEKUJE...KOCHAM CIE ZA TO ZE JESTES..I ZAWSZE POZOSTANIESZ KIMS WYJATKOWYM ROBERCIE...
Nick:olka Dodano:2005-04-08 15:16:24 Wpis:BARDZO FAJNA STRONKA CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ TEJ O TO OSOBIE KTÓRA MI JĄ PRZYSŁAŁA A JEST NIM MÓJ ZNAJOMY Maciek pozdrawiam go !!!!!!!!!!!!!!!!! a tak przy okazji jak jeszcze pamietam Caluski dla mojegojedynego Kochanego misiaczka .Bardzo ale to Bardzo i jeszcze raz bardzo go Kocham ,nigdy ci tego nei mówiłam ale jeszcze ci powiem nie raz nie martw się . Jesli to czytasz to napewno sie domyslisz kto to mógł napisać .Pozdrawiam gorąco do szybkiego zobaczenia papatki... odpisz misiu .
Nick:zakochana Dodano:2005-04-08 15:12:19 Wpis:kocham chłopaka który chodzi z moją najlepszą kumpelą... jest mi z tym strasznie źle... on wie o moich uczuciach ale niestety dla niego mogę być tylko koleżanką... nie wiem co robić ale wytrzymałam już kilka miescięcy i może wytzrymam jeszcze dłużej... fajna stronka więc pozdrowionka!
Nick:olka Dodano:2005-04-08 14:25:04 Wpis:hejka !!!!!!!!!!!!!!!!NAJNAJNAJNAJNAJNAJNAJ-UKOCHAŃSZY Mariuszku bedziesz zawsze w moim serduszku do końca mojego zycia . KOCHAM CIE
Nick:EDYTA Dodano:2005-04-08 11:56:59 Wpis:ALE MI BRAKUJE ROZMOWY Z TOBA A NA DODATEK SIE NIE ODZYWASZ..HMM...CHYBA JESTEŚ MOIM NAŁOGIEM HIHI..ALE KOCHAM TEN NAŁÓG....MYŚLE O TOBIE CHOC NIE WIEM CZY TY ROWNIEŻ...MAM TAKA NIEODPARTA OCHOTE ZADZWONIC DO CIEBIE..USLYSZEC TWOJ GŁOS...ALE NIE ZROBIE TEGO BO NIE WIEM CZY MOGE.....MIŁEGO DNIA SŁONKO...POMYŚL O MNIE CHOC PRZEZ CHWILKE....PA
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 >