Witamy! :) Zapraszamy do wpisywania się. Podaj nasz adres dalej :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:KaRoOoLiSiA :] Dodano:2004-12-06 20:36:52 Url:www.karooolisia.mylog.pl Wpis:JeŻeLikOgOs koFaSh NiE UkRyWaJ TeGo Bo UkRyWaC MiŁoŚć To cO$ BaRdzo zŁeGo ;(
Ja KoGoS kOfFaM aLe Ta OsObA Mnie juSh NiE KOfFa ;( ;( ;(
Nick:KaRoOoLiSiA :] Dodano:2004-12-06 20:35:06 Url:www.karooolisia.mylog.pl Wpis:hEy =** Ta StrOnKa JeSt PIEkNa, Aż Mi ŁeZka zAkReCiŁa sIe w OkCzKU =** KoFfAm WaS WsYsTkICh I zEbYScie IwEdzIeLi JaK BaŁdZo =**********
Nick:Ania- Wolsztyn Dodano:2004-12-06 20:16:53 Wpis:Pamietaj, że Cię kocham, że szczerze miłuję tego że Cię poznałam nigdy nieporzałuję :) Wiesz mam nadzieje że kiedyś się spotkamy i..... zobaczymy jak to będzie ..czas pokarze...czasami warto poczekać:) Całuski!!!!
Nick:Barret Dodano:2004-12-06 20:14:09 Wpis:Bardzo Ci dziekuja za takie miłe słówka i jestes chyba pierwsza osoba do ktorej cos naprawde poczulem. Poniewaz bardzo milo mi sie z Toba rozmawia i bardzo chcialbym sie z Toba spotkac.
Nick:Anka- Wolsztyn Dodano:2004-12-06 20:05:53 Wpis:Bartek wiesz bardzo Cię polubiłam i coś mi mówi że...... zresztą nieważne powinieneś się domyślić.....Pamiętaj o mnie że jest gdzieś taka jedna której chyba zawróciłeś w głowie... całuski i pozdrowionka.....
Nick:..>AśKa Dodano:2004-12-06 19:38:05 Wpis:CHyba zachwile zwariuje.........z miłości.............KOCHAM CIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MUsisz to wiedzieć....;;(:*
Nick:..>AśKa Dodano:2004-12-06 19:36:19 Wpis:Kocham Cie ...KubUś...Chyba wiesz o tym...a może myślisz że mi już przeszło...To nieprawda ...Ciągle myśle o tobie..Kiedy wstaje rano.Kiedy kłade sie spać.. w szkole ..Poprostu ciągle...Bardzo,bardzo boli twa obojętność..Niewiem jak mam już sobie radzić z tym uczuciem...Bardzo cięzko jest mi tak życ..Niewiem jak to dalej będzie.NIe wyobrażam sobie takiego życia..ŻYCIA BEZ CIEBIE!!!!! KOCHAM CIE BARDZO, Nikogo nigdy tak niekochałam i już niepokochamjEstem tego pewna...ale ciebie chyba nigdy nie będzie przy mnie... a tak bardzo bym chciała zeby sie to zmieniło..KOcham cie,kocham!!!!!!!!!!
Nick:kićuś Dodano:2004-12-06 19:03:13 Url:www.pimplak.pl Wpis:zakochałam się boję o tym powiedzieć choćasz to pokazuje z cięsszkim trudem mi się to udaje.wam wyznam kto tojest szymon piejko
Nick:silwi Dodano:2004-12-06 18:13:36 Wpis:Darku kocham cie z dnia coraz bardziej,,,ciesze sie ze sie juz pozalisimy!!!!!!!!!!
Nick:furby Dodano:2004-12-06 17:50:59 Wpis:ta strona jest super
Nick:jasiek Dodano:2004-12-06 16:49:36 Wpis:kie
Nick:smska Dodano:2004-12-06 14:47:53 Wpis:PAMIĘTAJCIE TRZEBA KOCHAĆ PÓKI MOZNA... BO KIEDYS MOZE BYC ZAPÓŻNO... I OKAZUJE SIE ZE JUZ TERAZ ZNACIE OSOBE KTÓRA MOZE W GŁEBI SERDUCHA JUZ KOCHACIE?????
Nick:MiLuŚ Dodano:2004-12-06 14:23:04 Wpis:MaCiUś WrAcAj SyBkO... TęSkNiE Za ToBą BaRdZo... i BaRdZo CiĘ KoFFaM!!! NiE ZaPoMniJ o MniE...
Nick:MaDZiOrA Dodano:2004-12-06 13:42:25 Wpis:Dzis mikołajki i moje urodzinki w takich dniach poznajesz swoim prawdziwych przyjaciół =)
Nick:MONIKA Dodano:2004-12-06 12:56:23 Wpis:,,KOCHAM ''dANIELA';'
Nick:monika Dodano:2004-12-06 12:54:12 Wpis:>>
Nick:pipi Dodano:2004-12-06 11:15:51 Wpis:Cio mi chodzi po glowie...???wiecie sama nie wiem bo mam taki metlik...!!!poprostu szukam jakiegos chlopaka!!! Pozdrówka pas
Nick:Twój Aniołeczek :* Dodano:2004-12-05 23:41:01 Wpis:Jutro do budy na rano a ja jeszcze nie śpie, bo wciąż mysle o Tobie.. brak mi Twych uśmiechów, wstchnień.. Barak mi Ciebie.. Kurcze nich ten 10 będzie szybciej bo już nie wytrzymam.. Tak bardzo za Tobą tęsknie Skarbie.. Mam nadzieje, że dzisiejsza sytuacja już jest za nami a jutrzejszy dzień.. będzie dobrze.. ja w to wierze.. widzimy się dziś o 1.. Kocham Cie Słoneczko całym swym serduszkiem i nie moge sie doczekać kiedy znowu będę mogła Cie przytulić i powiedzieć co czuje i jak bardzo brakowało mi Ciebie w olsztynie.. Dobranoc.. kolorowych snów.. czuwam nad Tobą.. KCBMS
Nick:Julcia Dodano:2004-12-05 23:05:03 Wpis:WIERZYCIE MOZE W PRZYJAZN MIEDZY CHLOPAKIEM A DZIEWCZYNA!!!JA TAK ALE NIE WSZYSCY TAK TWIERDZA A JAKIE TY MASZ ZDANIE????
POZDRAWIAM MOJA KOFANA KAME I TUSIE!!!ORAZ MACIUS KTORY WLASNIE SIE UMAWIA Z LASKA!!!:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:)
Nick:GaCeK Dodano:2004-12-05 23:03:30 Wpis:Kochac to nie znaczy tylko wzdychac marzyc
KOchac to nie znaczy wiecznie o kims snic
Kochac to znaczy komus zawierzyc
Kochac znaczy dla kogos zyc
Nick:Driver Dodano:2004-12-05 22:57:23 Wpis:Gdy w cichy wieczór, gdy w cichą noc, zabłyśnie księżyc i gwiazdek moc, oczy me płaczą i serce się rwie, a usta szepczą: KOCHAM Cię!Sloneczko moje najdroższe,cały czas myśle o Tobie.
Nick:ewelina Dodano:2004-12-05 22:27:59 Wpis:czy miłość może trawać wiecznie?
Nick:->gaandzia Dodano:2004-12-05 21:52:36 Wpis:->UFAM
Nick:Julcia Dodano:2004-12-05 21:21:40 Wpis:Cio mi chodzi po glowie...???wiecie sama nie wiem bo mam taki metlik...!!!poprostu szukam jakiegos ladnego chlopaka!!!
Nick:smutna:) Dodano:2004-12-05 21:05:39 Wpis:odzyskalam wiare chyba znow usmiechnelo sie do nie szczescie i osoba ktora kocham wreszczcie to zauwazyla ciesze cie pgromnie jupi!!! zycze wszystkim zby odnalezli swoje milosc :* i dziekuje bo to dzieki wam ludzio ktorzy pomagali mi w trudnych chwilach przezwyciezylam to jestescie kochani!!! buziaczki:_)::*:*:*
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 >