Witamy! :) Zapraszamy do wpisywania się. Podaj nasz adres dalej :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Edysia Dodano:2006-11-29 20:07:21 Wpis:Ewelino my wiemy, że nas kochasz, ale niestety zawidłyśmy się na Tobie i ciężko jest nam tak szybko o wszystkim zapomnieć! Wiemy jak musiało Cię to boleć(bynajmniej ja wiem bo znasz moja historie)ale zrozum na wszystko potrzeba czasu! Nie chcemy wszystkiego skreślać i ja to rozumiem-sama wiesz że ja pierwsza wyciągnęłam do ciebie rękę! Nie martw się na wszystko przyjadzie czas!
Nick:aSia Dodano:2006-11-29 18:40:28 Wpis:StRoNkA ślIcZna... BaRdZo Mi SiĘ pOdObA bEdE nA nIa WcHoDzIc JaK bEdZiE mI źLe PrZyPoMnI mI wTeDy zE mAm PrZyJaCiOlKe Na KtOrA mOgE zAwSzE lIcZyC:*
Nick:Eweluska :):) Dodano:2006-11-29 17:40:16 Wpis:Hej!!! Kocham tą stronke!! Chcialabym cos powiedziec!!! Niedawno zrozumialam ze przyjazn to cudowne uczucie!! Ja nie potrafie normalnie funkcjonowac bez niej!! Byl taki czas w moim zyciu kiedy nie chcialam zyc bo stracilam wszytskie osoby ktore byly najblizsze mojemu sercu!! Zaluje bardzu wielu decyzji!! Moje najwiekrze marzenie to cofnac czas! Jednak dziekuje Bogu , ze poznalam takie wspaniales osoby jak moje kochane dziewczynki !!1 Chcialabym was jeszcze raz bardzo przeprosic, za wszystko co wam zrobilam!!! PRZEPRASZAM!!! jA NAPRAWDE ZALUJE!!! i BARDZO BARDZO WAS KOCHAM PROSZE PAMIETAJCIE O TYM!!! :*:*:*:*:*:*:
Nick:Lolo Dodano:2006-11-29 17:25:12 Wpis:Dzięki za rady!!! I postaraj się w nią uwierzyć! Wierz mi, to cos wspaniałegggggo.
Nick:Nieważne kim jestem, tylk Dodano:2006-11-29 17:22:54 Wpis:Stronka jest ok.:] choć ja nie wierze w miłość. Dla mnie ona nie istnieje, ponieważ jest złudna, a osoba którą kochasz często nie zwraca na Ciebie uwagi. Należy to olać i żyć z optymizmem... Choć czasem nie jest to nikomu na ręke :[ Dla załamanych przez pech w miłości apel : Nie martwcie się, ponieważ kiedyś nadejdzie. Ja w nią nie wierze, ale nie bieżcie ze mnie przykładu ! Możecie popełnić bład....
Nick:MySzKa Dodano:2006-11-29 16:39:07 Url:www.mmadziaaa93.photoblog.pl Wpis:hej strona bardzo fajna bardzo mi sie potoba!!!czesto na nia wszodze gdy sie zle czuje!!!!i naprawde pomaga!!oraz sliczna muzyka !!!pozdrawim :***
Nick:Sloneczko Dodano:2006-11-29 15:57:42 Wpis:Boska jest ta stronka!!! Rozesłałam wszystkim z listy gg
Nick:Edysia Dodano:2006-11-29 15:39:35 Wpis:Kocham ta stronke jest wyczepista!
Nick:Pawcio Dodano:2006-11-29 15:14:33 Wpis:Kasiu zwróć uwagę na mnie choć raz. Proszę
Nick:Pawcio Dodano:2006-11-29 15:12:22 Wpis:Kocham pewną osobę a ona nawet na mnie nie zwróci uwagi. Co ja mam zrobić???
Nick:kasia Dodano:2006-11-29 11:08:20 Wpis:strona jest supre chociaz rozpomietuje we mnie złe chwile...ale mam nadzieje ze na ta strone zagladnie wiele osob majace takie własnie problemy...pozdrawiam
Nick:znowu ja Dodano:2006-11-28 22:56:44 Wpis:takie małe przypomnienie dla osób takich jak ja: nabierzmy wiatu nadzieji ona ostatnia powinna umrzeć
Nick:Ja Dodano:2006-11-28 22:52:53 Wpis:Nooo... dostałam ją i co ja niby teraz mam zrobic?lol czgo on oczekuje? ze mu sie na szyje rzuce? ale stronka jest okej
Nick:dakian Dodano:2006-11-28 20:17:25 Wpis:stronka OK ale muzyka do bani jak by topielca chowali
Nick:dakian Dodano:2006-11-28 20:15:31 Wpis::) Kochaj i szalej nie pytaj co dalej, caluj i grzesz miloscia sie ciesz ;)
Nick:Beate3ka Dodano:2006-11-28 19:47:59 Url:brak Wpis:Zarąbista stronka!!! I taka wzruszająca piosenka.. naprawde SPOKO pozdro dla tych, którzy tworzyli tą stronkę!!
Nick:werka Dodano:2006-11-28 19:44:15 Url:przyjaciolka-czarownicy.blog.pl Wpis:Bardzo podba mi się ta strona internetowa i mam nadzieje,że jeszcze dużo osób wpadnie na nnnnią i zapraszam na moją :)
Nick:nikt specjalny Dodano:2006-11-28 17:54:50 Wpis:Milosc? Po co to ? zawracasz sobie glowe a jak powiesz kochasz mnie to cie wysmiejom, albo olejom jak szczura ;/
Nick:Kasieńka Dodano:2006-11-28 17:12:26 Wpis:super stronka:) pozdrawiam
Nick:RADZIO Dodano:2006-11-28 12:13:03 Wpis:TA STRONKA OTWIERA MOJE UCZUCIA DO DRUGIEJ OSOBY.
Nick:Grand Dodano:2006-11-28 08:01:20 Wpis:HEJA TA STRONA JEST SUPERRRRRRR I BARDZO POMAGA POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH ZNAJOMYCH I RODZINY.........
Nick:Darii Dodano:2006-11-27 21:41:33 Wpis:Hejka:D Ta strona jest naprawde fajna...POzdrawiam:*:*:*
Ps. Wysyłajcie ta stronke komu tylko się da!!!:P
Nick:SzYszKaa Dodano:2006-11-27 21:26:39 Wpis:I może pomoże mi ta stronka w pogodzeniu się z bardzo bliską mi osobą...3majcie za mnie kciuki
Nick:SzYszKaa Dodano:2006-11-27 21:24:53 Wpis:Dziękuję Wam za tę stronkę.Dostałam ją od osoby,po której nawet bym się nie spodziewała,że coś dla niej znaczę...Dzięki=*
Nick:didi Dodano:2006-11-27 18:04:41 Wpis:za***isty łańcuszek
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 >