Witamy! :) Zapraszamy do wpisywania się. Podaj nasz adres dalej :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Piotruś-I love it Dodano:2006-10-22 15:25:19 Wpis:Tak czytam to co napisaliście,i naprawde serce mi sie otworzyło,chciałem powiedzieć , że niestety jestem samotny-bardzo mnie to boli , szukam pociechy ale jej znaleźc nie moge-nie wiem dlaczego-może to juz mi pisane jest być samotnym w tym ponurym świecie...jak możecie drogie Panie to napiszcie-może któraś z was mi dopomoże...
Nick:WeRoNiCzKa:(:( Dodano:2006-10-22 15:24:47 Url:www.wewunia.glt.pl Wpis:NIGDY n!E mÓw "KOCHAM CIE"
JeŚl! NaPrAwDe c! n!E ZaLeZy...
NIGDY n!e mÓw O UcZuC!aCh,
JeŚl! oNe NaPrAwDe n!e IsTn!ejA...
NIGDY n!e b!eRz mN!E ZA rEkE
JeśL! MaSz zŁaMaĆ m! sErCe...
NIGDY n!E mÓw ,Ze cOś BeDz!e,
JeśL! n!e MaSz ZAm!aRu NaWeT ZAcZaĆ...
NIGDY n!e PaTrZ w MoJe oCzY...
JeŚl! wSzYsTkO cO rOb!Sz JesT kŁaMsTwEm...
NIGDY n!e MóW "wItAJ"
JeśL! Tak NapRaWde mYsL!sZ "ŻeGnAj"
JEśL! nApRaWdE n!e mYsL!sZ,Ze n!e nA zAwSzE...
wTeDY mÓw"PoStArAm s!e"
NIGDY n!E mÓw "zAwSzE"....
bO zAwSzE sPrAw!a,Ze pŁaCzE...
Nick:JA:P:P Dodano:2006-10-22 10:18:05 Wpis:....:::ASAVAKIT:::....
Nick:łukasz Dodano:2006-10-21 20:59:25 Wpis:Chcem sie zakochac pochodzę z Wielkopolski mam 17 lat.Szukam kobiety w moim wieku jak szukacie chłopaka to piszcie na gg kocham was!A nie pożałujecie!!!!!!! jesteście kochani
Nick:szymek Dodano:2006-10-21 20:43:13 Wpis:kochac to kocham , ale nie mam kogo! kochajcie mnie proszę ja kocham was i całą polske pa !!!!!!!
Nick:Kate Dodano:2006-10-21 17:44:35 Wpis:Ta storna jest naprawde super!!! Nawet nie potrafie wyrazic co czułam gdy czytałam zawarte w niej słowa. Może własnie ta melidia tak gdziała, a może po prostu jak czytamy coś takiego to robi nam sie inaczej na sercu. Te słowa dają dużo do myślenie, tym bardziej jak ktoś kocha, ale nie potrafi być lub nie może być z ta UKOCHANĄ osoba. Życze wszystkim szczęścia w miłości, może będziecie mieli go wiecej niż ja. KOcham Cie A........
Nick:EWA 39 Dodano:2006-10-21 13:16:22 Wpis:ANDRZEJKU-alku...nie będe sie powtarzać,wiesz przecież..............buziak
Nick:agatka:) Dodano:2006-10-21 00:29:10 Wpis:KOCHAM WIKORA!! SKARBEŃKA!! MOJE SŁONECZKO JEST DLA MNIE WSZYSTKIM!!-Agatka
Nick:agatka:) Dodano:2006-10-21 00:19:41 Wpis:jestem z chlopakiem ponad poltorej roku... w wakacje wyjechal do anglii... nie bylo go 2 miesiace...na poczatku bardzo tesknilam...przez ten czas kilku rzeczy sie dowiedzialam na jego temat i powoli zaczynalam zapominac... poznalam innego... wiktora nadal kochalam... dawid byl inny. bardzo romantyczny... i doszlo do czegos,co sie nigdy nie powinno stac... wrocil wiktor...o wszystkim mu powiedzialam... wybaczyl mi... dawid bardzo mnie kochal...ja do niego cos czuje...ale jestem z wiktorem...kocham go,ale mysle czesto o dawidzie...moze to idiotyczne ale tak jest teraz bedac z wiktorem...dowiaduje sie,ze dawid juz znalazl sobie nowa milosc... na poczatku bardzo mnie to zabolalo...ale po namysle,stwierdzilam,ze przeciez kazdy ma prawo do szczescia i milosci!! on mnie kochal...ja mu robilam nadzieje,a i tak wybralam mojego kochanego wiktorka... tak bardzo zaluje,ze zrobilam mu takie swinstwo
powiem wam tylko tyle,ze jesli kogos kochacie,to nie ukrywajcie tego!! mowcie o tym... jesli naprawde wam na kims zalezy,to nie krzywdzcie go...
bardzo kocham wiktora...dla mojego skarbenka zrobie wszystko!! to on jest tym,przy ktorym pragne zasypiac i sie budzi...to z nim chce sie smiac i plakac... to z nim chce zyc... przy nim umierac... WIKTOR,SLONCE TY MOJE...JESTES MOJA JEDYNA,WIELKA MILOSCIA!!!-Twoja na zawsze Agatka:*
Nick:słonko Dodano:2006-10-20 21:54:53 Wpis:pozdrowienia dla niego.................W.....O....J...T...K...A...buziaki skarbie:*:*:*:*!!!
Nick:Wojtus;) Dodano:2006-10-20 21:54:10 Wpis:Slodziutki buziacek dla mojego slonecka :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*
Nick::* Dodano:2006-10-20 21:43:55 Wpis:SWIETNA TA STRONKA....TAKA....PIEKNA!!!I TAKA SZCZERA TAK....BOSKA....JESZCZE JEDNO POZDROWIONKA DLA LESIA ....WIEM KOCHANIE ŻE JUŻ NIC NIE ZNACZE DLA CIEBIE ALE TO DLA CIEBIE BUZZZIAK:****I DLA WSZYSTKICH KTURZY OGLĄDALI TE STRONKE BUUZIAKI
Nick:agata Dodano:2006-10-20 20:11:28 Wpis:dzieki tej stronce zrozumialam jak bardzo kocham pewna osobe,bez ktorej nie moge zyc....!!!przepraszam skarbie...
Nick:agata Dodano:2006-10-20 20:11:21 Wpis:dzieki tej stronce zrozumialam jak bardzo kocham pewna osobe,bez ktorej nie moge zyc....!!!przepraszam skarbie...
Nick:Koteczek Dodano:2006-10-20 15:44:36 Url:www.natala.pl Wpis:KOCHAM CIE, ZA TWA BLISKOSC I USMIECH TWOJ ZA SPOJRZENIE UKRATKIEM I PIEKNO OCZU TWYCH ZA TO ZE JESTES KAZDEGO DNIA
ZA CZOLOSC I SERCE KTORE DLA CIEBIE MAM.
NATALIA DAĆKO DLA DANIELA CICHOSZA
Nick:Renata :)))) Dodano:2006-10-19 21:29:16 Wpis:Zakochałam się w osobie która mnie nie kocha... Może kiedys będziemy razem...

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

KOCHAM CIĘ
(ale nie wiem czy ze wzajemnością)
Nick:Magda Dodano:2006-10-19 13:54:00 Wpis:Bywają w życiu chwile,
które w pamięci zostają i choć czas szybko mija, one nie przemijają. Są też osoby, które raz poznane, zostają w życiu niezapomniane!
Nick:Gosia Dodano:2006-10-19 13:39:51 Wpis:"Zycie jest ograniczone,ale milosc niewyczerpana..."
Nick:Dawid Dodano:2006-10-18 21:50:51 Wpis:Super ta stronka! Jak sie na nia wchodzi to życie nabiera sensu...
Nick:malutka Dodano:2006-10-17 18:31:23 Url:kocham cie misiu@pl Wpis:zakochana w nieprawidlowej osobie ale moze na mnie chociarz spojzy:*:*:*
Nick:Myszk@ Dodano:2006-10-17 17:45:34 Wpis:Cudowna jest ta stronka, dzięki niej uwierzyłam, że warto jest kochać i być kochanym przez kogoś naprawde wyjątkowego. Ja mam juz kogoś takiego i nigdy go nie zawiode... :*:*:*
Nick::) Dodano:2006-10-17 17:45:32 Url::) Wpis:I LOVE KAROL
Nick:Ktoś Dodano:2006-10-17 16:54:05 Wpis:Ładnie ...ah śliczne są te kotki ;-*
Nick:Klaudia Dodano:2006-10-17 16:43:13 Wpis:Piekna i wzruszajaca stronka bardzo mi sie podoba ;(
Nick:matys232 Dodano:2006-10-17 15:59:46 Wpis:Jest to bardzo fajna stronka i polecam ja wszystkim.
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 >