Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:patusia Dodano:2005-10-08 17:50:55 Wpis:a moze ktoś tutaj szuka miłości i jest z nad morza tak jak ja???
Nick:gordon19 Dodano:2005-10-08 17:33:41 Wpis:wszystko
Nick:weronika17 Dodano:2005-10-08 17:25:28 Wpis:jestem smiertelnie nieszczesliwie zakochana...=(
Nick:patusia Dodano:2005-10-08 17:24:48 Wpis:bardzo fajna strona, bardzi mi brakuje kogos kogo pokocham i kto bedzie kochal, strasznie zle jest samemu, czuje sie taka niepotrzebna ;-(;-(;-( Stronka jest naprawde super....
Nick:asica Dodano:2005-10-08 16:57:30 Wpis:kocham mojego misia pysia
Nick:Rafii17_wawa Dodano:2005-10-08 16:38:23 Wpis:GORACe bUzIaCzKI Dla MoJej aduSi ktOrA BaRdZo kOChAm ) i nigDZY nIe PrZeStANe:*:*:*:* A roWnIeZ DlA cALej eKiPY


WaRsZaWa LEgIA gOrA
Nick:Plażowiczka Dodano:2005-10-08 16:36:32 Wpis:superowa stronka. Pozdro dla Eweliny Kończyk ze wschowy i jej chłopaka łukasza Junga także ze Wschowy od Pameli ze Wschowy .
Nick:Misia i Nati Dodano:2005-10-08 16:36:17 Url:http://misiunia555.blog.onet.pl Wpis:hello pozdrawiamy wszystkich !!! suuper stronka napiszcie do nas jesli chcecie
http://nati5555.blog.onet.pl !!odwiedzajcie nasze blogi pozzdrawiam jeszcze raz całuski papa
Nick:Paula12 Dodano:2005-10-08 16:17:36 Wpis:Pozdróffka dla moich znojomych i przyjaciół!!!Czyli:Kołderki,Szypuły,Madzi,Oliwki,Kola,Chmiela,Marty,Piąteczki,Pauliny,Wawona,Łacyka, Matiego,Kozaka itd.Papa !!!KOCHAM CIE CHMIELU
Nick:galus Dodano:2005-10-08 16:16:57 Wpis:Kto Kocha niech mowi o tym szczerze po pzniej bedzie za pozno jak Kochasz to powiedz to osobie ktora kochasz a bedzie Ok.PA Szczescia zycze
Nick:Ania Dodano:2005-10-08 16:16:54 Wpis:nic
Nick:RENIA30 Dodano:2005-10-08 16:06:45 Wpis:Sokolim lotem życie przemija,
Jak kwiat uczucie więdnieje:
Kochaj młodzieńcze, póki ci sprzyja
Młodość, z uśmiechem nadzieje.
A czy to błyśnie pogoda złota,
Czy łzy żałości popłyną,
Obie na drodze twego żywota
Najmilsze kwiaty rozwiną.
ten wiersz dedyguje mojemu przyjacielowi MARECZKOWI
Nick:Alina i Daria Dodano:2005-10-08 15:54:21 Wpis:Miłość to dwie dusze w jednym ciele
przyjażń zaś to jedna dusza w dwóch ciałach
Nick:jaskółeczka Dodano:2005-10-08 15:43:58 Url:www,wp.pl Wpis:Cześć skarbie dziekuję ci za te wszystkie miłe wiadomości i za chwile miło spedzone z Toba niewiem ile ich jeszcze bedzie ale mam nadzieję że tak szybko sie nieskonczą .
Zawsze o Tobie myslę tak stronka jest na to dowodem kim dlamnie jesteś a jestes kimś wyjątkowym .pozdrawiam i całuje TWOJA JASKÓŁECZKA
Nick:Natka Dodano:2005-10-08 15:42:53 Wpis: Buziaczki dla Ciebie;***
Nick:EDytkuś Dodano:2005-10-08 15:38:57 Wpis:Hejka ta stronka jest naprawdę fantasyczna jeśli będziecie mieli takie jak ta i podobne to napiszcie do mnie Kocham Cie Pprzemek
Nick:Kaśk@ Dodano:2005-10-08 15:38:29 Wpis:stronka jest super!!! ale nie dla mnie... przecież i tak wiem że nigdy nie będziemy razem....
Nick:oli Dodano:2005-10-08 15:27:04 Url:www.wp.pl Wpis:dzienki saba za tą stronke
Nick:aniołek Dodano:2005-10-08 15:20:29 Wpis:przyjaciele sa potrzebni mam dwie przyjacióki i niemoge bez nich żyć
Nick:RENIA30 Dodano:2005-10-08 15:15:12 Wpis:serduszko mamy jedno powinnismy kochac to co dało nam zycie i dziękować za to ze jestesmy
Nick:Martyna Dodano:2005-10-08 15:09:54 Url:679 Wpis:Pozdrowienia dla Martyny Słowickiej i
Kamila Słowickiego.Bardzo was lubię.
Nick:kasienka Dodano:2005-10-08 14:37:56 Wpis:siema wasza stronka jest naprawde super.Może być takich stron więcej. Pozdrowienia dla Adama, Rafala, Justyny, Edyty i wszystkich których znam. Kasienka
Nick:Michaśka Dodano:2005-10-08 14:34:18 Wpis:Dziękuje tobie Aguś za tą stronke!
Jest supciooooooooooooooooooooo!!!
Nick:madzia Dodano:2005-10-08 14:18:44 Wpis:miłość jest piękna ,ale jednocześnie cholernie boli ,gdy dla kogoś tylko kumpelą
Nick:arti Dodano:2005-10-08 14:16:52 Wpis:NADA JESTEŚ KOCHANA BUZIAKI
Nick:karo Dodano:2005-10-08 14:13:27 Wpis:Piękne kotki
Nick:malgosiaze slaska Dodano:2005-10-08 13:58:26 Wpis:MIŁOŚĆ JEST PIEKNA ALE TWA NIE DLUGO CHCIALAM BY POKOCHACZ KOGOŚ
Nick:oli Dodano:2005-10-08 13:57:01 Url:www.wp.pl Wpis:super stronka słodkie kodki
Nick:kasiunia Dodano:2005-10-08 13:47:43 Wpis:ojjj chyba nikt mi nie pomoze..;/;/
Nick:nada Dodano:2005-10-08 13:35:05 Wpis:arti kocham cie i nie obchodzi mnie czy ty jestes ladny czu nie :*
Nick:oli Dodano:2005-10-08 13:17:26 Url:www.wp.pl Wpis:pozdro dla kludi moćkowskiej od oliwii kołtun
{napisz do mnie na gg}
Nick:$andrusia Dodano:2005-10-08 13:12:00 Wpis:bardzo podoba mi się ta stronka!!!jest cool!!!pouczająca i słodziutka!!!!JA CHCĘ JESZCZE RAZ
Nick:Blanka =* Dodano:2005-10-08 13:08:01 Wpis:Gorące pozdrofionka dla całego Głogowa, a zwłaszcza dla ekipy z sp7 i całego gim.3 (2c)...bu$$ki...=************Pozdro600 =]...Ki$$
Nick:aga Dodano:2005-10-08 12:54:30 Wpis:pozDrófkaa dla Kasiunii oraz Mateuszka i MaćKa =*
Nick:ktoś Dodano:2005-10-08 12:52:59 Wpis:Pozdrowienia do Darunie i Dawodka który mi sie podoba
Nick:A$ka:* Dodano:2005-10-08 12:18:39 Wpis:Pozdrowionka dla moich sasiadow i mojej klasy Ib i dla reszty odwiedzajacych te stronke "fajna stronka"
Nick:Herunia ;] Dodano:2005-10-08 12:11:01 Url:www.herunia666.mylog.pl Wpis:=* pozdrÓfka dla Mojej psiapsiÓły DarU$ki i MarLenKi =) a dUZy bUziOl dLa MiLu$ki =* big cmok =) paaa kaaaaaa Ceeeee
Nick:Kasia Dodano:2005-10-08 11:50:34 Wpis:Bardzo podoba mi się ta stronka są piękne kotki i ta śliczna pioseneczka!mam nadzieje,że będzie coraz więcej takich stronek!Poniewaz mam wielu przyjacieli i nieraz się z nimi kłócę a puzniej sobie mówim,że tak niepowinniśmy!!Czekam na więcej takich stronek są one zajefajne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Czarna Dodano:2005-10-08 11:44:42 Wpis:Super!!!!!!!!! hehehe
Nick:anulka Dodano:2005-10-08 11:29:39 Wpis:NIGDY MI SIĘ NIE ZNUDZI,
NIGDY NIE BĘDĘ MIAŁA DOŚĆ,
NIGDY NIE POWIEM "NIE",
TYLKO POWIEDZ "CHODŹ",
I
I PÓJDĘ Z TOBĄ NA KONIEC ŚWIATA,
BĘDĘ JAK TWÓJ CIEŃ,
RAZEM POSKROMIMY HURAGAN,
ROZPALIMY OGIEŃ NA OCEANIE,
PRZENIESIEMY NIEBO NA ZIEMIĘ,
STWORZYMY RAJ TYLKO MY DWOJE.
TO WIERSZYK DLA MOJEGO CYTRUSKA TĘSKNIE ZA TOBĄ
Nick:Karolinka.Olecko Dodano:2005-10-08 11:21:54 Wpis:Bardzo mi sie podoba.
Magda masz racje ze sie wzruszajacy.Zapiera dech w piersiach .

Jest supciooooooooo....
Nick:firana Dodano:2005-10-08 11:18:37 Wpis:stronka looz poza tym ze to ladnie wyglada w bajkach...milosci z przyjaznia nie da sie polaczyc bo zawsze konczy sie beznadziejnie... a szkoda...
Nick:Klaudunia Dodano:2005-10-08 11:17:57 Wpis:Małych ludzi Pan Bóg stworzył!
Duże osły same rosły!
Pozdrawiam wszystkich z klasy 4b w Poznaniu!
Nick:nada Dodano:2005-10-08 11:05:41 Wpis:kocham cie arti :}
Nick:syla Dodano:2005-10-08 11:02:23 Wpis:Fajna stronka!! Jest bardzo pouczająca hehe
Nick:Megi Dodano:2005-10-08 10:58:01 Wpis:Pozdrowionka dla Baltusia :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
Ale tu cukierkowo :/. :**:.
Nick:PIOTREK Dodano:2005-10-08 10:57:02 Wpis:TA STRONA PODOBA MI SIĘ BARDZO. POZDRAWIAM OLKA, MADZIĘ (MAŁPIATKĘ ) KINGĘ I WSZYSTKICH MOICH PRZYJACIÓŁ I KOLEGÓW))
Nick:IwUsIa Dodano:2005-10-08 10:45:07 Wpis:.. FaJnA sTrOnKa .. TrOcHCe BaRdZo Aż Sie WzRuSzYlAm ..

KoChAm CiE .. =***************
Nick:majka Dodano:2005-10-08 10:41:24 Wpis:Stronka super spoko dajcie więcej takich.Pozdrówka!!!
Nick:Paulina Dodano:2005-10-08 10:15:02 Wpis:Cześć!!mi chodzi po głowie przyjazn
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >