Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Iwona Dodano:2005-03-20 23:19:59 Wpis:Jesli sie kogos Kocha to sie poczeka chociaz jest moj misiu w USA badzo za nim tesknie i Go Kocham i Jestem przy nim calym serduszkiem:*:*:*:*:i mysla:*:*:
Nick:Mały Dodano:2005-03-20 22:01:53 Wpis:Kofam moje kofane psiapsiółki RÓŻOWE i moja ukochaną ALICJĘ która bardzo KOCHAM
Nick:Adiran Dodano:2005-03-20 21:16:53 Wpis:Fajna stronka, tylko czegos jej brzkuje - więcej wierszyków
Nick:Gutus Dodano:2005-03-20 20:42:08 Wpis:Jak by ktos chcial wiedziec to KOCHAM DOMINIKE-DONIE
Nick:Marciaq10 Dodano:2005-03-20 19:55:29 Wpis:Czesc.Mam 10 lat, nazywam sie Marta, jestem z Wielunia i poszukuje chlopaka od 10 do 17 lat.Czekam na chętnych.A to moj nr gg:8429060. Czekam bardzo cierpliwie i mam nadzieje ze szybko znajdzie sie jakis chetny.Buzka:*
Nick:Mała17 Dodano:2005-03-20 19:48:26 Wpis:Ludziki jutro Wagarki kto idzie ze mną na LaBKE!!!!!=)A i przy okazji chciałam jeszcze dodać, że ta stronka jest za***ista naprawde POLECAM ja gorąco:*
Nick:Iwona89 Dodano:2005-03-20 19:45:21 Wpis:Stronka jest spoko A co do przyjaciół to mam ich wielu i bardzo się ztego cieszę, bo zawsze mogę na nich liczyć!!! Całuski wszystkim ludziom:*
Nick:Ana:) Dodano:2005-03-20 16:41:23 Wpis:Dzwonili do mnie z nieba , uciekło im aniołek!!! Nie bój sie nie powiedziałam im gdzie jesteś........dla wspaniałej Natusi od Anetki
Nick:anka Dodano:2005-03-20 16:34:38 Url:nie posiadam Wpis:Wszystkiego najlepszego dużo zdrowia pomyszlnosci dla wszystkich znajomych z mirowa
a przedewszystkim buziaki dla anki zębik klaudii żak oli żak marleny biczak
Nick:Psychiczka Dodano:2005-03-20 16:09:53 Wpis:Serdeczne pozdrowionka dla za***istej Palisi
Nick:mrofcia Dodano:2005-03-20 16:08:06 Wpis:Jak kwiat pragniewody tak ja pragne przyjażni ,jak zwierze pragnie wolności tak ja spotkania naszego !!!!!!!!
Nick:kuLka :))) Dodano:2005-03-20 16:03:33 Wpis:siema ziomki. serio tA strona j\est super i naprawde są miłe wpisy !!!! i love you : ))))
Nick:Kasia Dodano:2005-03-20 15:25:46 Wpis:Nie na rok
Nie na dwa
Lecz na zawsze
Tobie ja
Nick:Paulinka Dodano:2005-03-20 14:04:15 Url:www.paula366.blog.onet.pl Wpis:siemka mam na imie paulinka mieszkam na osedlu 1000lecia jak chcecie mnie poznaci to przez gg.
Nick:wiolka Dodano:2005-03-20 13:30:23 Wpis:wiele rzeczy
Nick:werow Dodano:2005-03-20 13:10:16 Wpis:Ta stronka to superowe miejsce! Zwierzaki takie ładne, że aż można je schrupać! Podoba mi się bardzo!
JEST SUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Asiulec Dodano:2005-03-20 12:29:30 Wpis:"Święta" Marzeo psie rasy(york)ale wiem że te marzenie musi się spełnić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Ewka Dodano:2005-03-20 12:23:46 Wpis:Ta stronka jest debest nie widziałąm lepszej ciekawe kto ja wymyslił ładne zwoerzaki ja nie jestes sama
Nick:myszka Dodano:2005-03-20 10:51:20 Wpis:Ta stronka jest super !! Macie niezłe pomysły Po prostu ślicznusia
Nick:maly Dodano:2005-03-20 10:25:20 Wpis:generalnie to mam wszystko w dupie czy jestem lubiany itp inni mnie nie doceniaja nie znaja mnie tak naprawde i zle opisuja jestem bardzo uczuciowy placze czesto na takim fajny serialu kochaj mnie jestem niesmialy podobam sie dziewczynom ale tylko tym ktorym zalezy na czyms takim jak milosc zwiazek a w moim wieku to nie mozliwe bo tego teraz nie bedzie mam za***istych kumpli niektorych lubie z nimi jarac i wogole sa ok
milosci to ja chyba nie zaznam dlatego nie moge byc z zadna dziewczyna bo one chca milosci i dlatego jestem inny niz wy wszyscy tak wiec wiecej bede jaral i to mi pomoze...
Nick:Grucha Dodano:2005-03-20 08:38:48 Wpis:Super stronka naprawde, pięknie to zrobiliście :) nie sztuka miec 1000przyjaciół wystarczy mieć 1 ale prawdziwego =D mam takiego
Nick:ZG(L)ENA Dodano:2005-03-19 20:20:12 Wpis:hmm sam nie wiem ale lubie takie wiersze jak na koncu a tak to spoksik
Nick:jarcio Dodano:2005-03-19 20:09:36 Wpis:super stronka.polecam gorąco,gratuluje pomysłu.pozdrawiam :]
Nick:Andzia Dodano:2005-03-19 18:36:47 Url:http://aniusia1313.blog.onet.pl/ Wpis:Ta stronka jest SUPPER bardzo mi sie podoba :):* pozdrowionka dla wszystkich . Koffam was :*:*::*:*:*:*
Nick:Budyś Dodano:2005-03-19 18:17:38 Wpis:Ta strona jest po prostu śliczna!!!!!!!!!!1
Nick:Nasty16-16 Dodano:2005-03-19 17:30:44 Wpis:Chcę poznać osoby szczere i wspaniałe...!
Chcę być szczęśliwa i kochana...!
Chcę znaleść miłość swojego życia!!!
Nick:zjawka Dodano:2005-03-19 16:31:34 Url:http://zjawka.blog.gery.pl/ Wpis:przyjaźń rodzina miłość dobra ZABAWA
Nick:*l*i*n*a* Dodano:2005-03-19 16:28:59 Wpis:dzieki tej stronie pomyslalam o moim piesku którego bardzo kocham i wogóle! Pozdrawiam wszystkich co byli na tej stronie i *L*U*N*E* qraz wszystkich ktorych znam!!!!!!! buziaki
Nick:Ktoś :D Dodano:2005-03-19 15:50:43 Url:------BRAK------- Wpis:KUR..A nic mi nie chodzi po głowie !!
Kompletnie nie wiem co napisać więc Pozdrawiam ALL PISZCIE NA e-maila LUB na GG
JESTEM NASTAWIONY NA WSZELKIE KONTAKTY Z FAJNYMI LASKAMI !! Z GÓRY THXXX
Nick:karolina Dodano:2005-03-19 15:39:33 Wpis:nie mam myśli ostatnio ale wiem ze nie moge byc samotna i bede robic wszystko by to zmienic dzieki fajna stronka
Nick:Ziomo Dodano:2005-03-19 15:28:08 Wpis:Po głowie mi nic nie chodzi bo nosze kaptur
Nick:[SPEED]*RaLf Dodano:2005-03-19 10:56:53 Wpis:HI... P0D0BA MI DZIECZYNA ZNAJ0MA ALE..., NIE WIEM C0 R0BIĆ??.....CDN
Nick:Niunka Dodano:2005-03-19 10:39:04 Wpis:Ta stronka jest Suuper! wzruszyla mnie do łez. jakie to jest piękne, chcialabym byc tak szczesliwa ale niestety nie jestem z kims kogo KOCHAM wiec to jest nie mozliwe
Nick:Julita Dodano:2005-03-19 10:29:33 Wpis:...
Nick:mary wzruszona Dodano:2005-03-19 10:12:45 Url:nie mam Wpis:kocham was wszystkich.Wogóle ta stronka jest tak wzruszająca i słodka,że się poryczałam.

Koffani , tak bardzo chciałabym powiedzic mojemu chłopakaowi,który uważa , że zerwaliśmy , że go KOCHAM jak nie wiem co
szaleje za tobą wariacie ... :* I love YOU

SEBA!!!!!! :*
Nick:aniolek Dodano:2005-03-18 22:50:51 Wpis:Rozeszlismy sie 2 tygodnie temu i tego czasu mimo iz widzisz ze sie usmiecham to tak naprawde jest mi bardzo smutno i przykro,ze nie ma Ciebie juz obok mnie((
bardzo teskinie... z Toba i choc na sile probuje sie odkochac nie wychodzi mi to
Na zawsze w mojej pamieci pozostanie wszystko to co przezylam z Toba..... Wiem,ze juz nigdy nie bedziemy razem choc ja tego chyba chce...!!!!!! mielismy zostac przyjaciolmi a tak naprawde nie wychodzi nam to!!!! udajemy ze sie nie znamy a ja tak bardzo chcialabym powiedziec Ci o moich problemach chcialabym posłuchac Ciebie.Niestety to juz nie jest i nie bedzie mozliwe NIGDY!!!!!! KOCHAM CIE NAPRAWDE CIE KOCHAM!!!!
Nick:malutka Dodano:2005-03-18 22:22:50 Wpis:własnie przekonałam sie kto jeest moim PRAWDZIWYM przyjacielem....
troche sięzszokowałam, ale w sumie pozytywnie......
koffffffffffam all!!
Nick:SANDI :) Dodano:2005-03-18 22:16:39 Url:www.pati-rumia.blog.onet.pl\ Wpis:Ta stronka jest taka taka sliczna ze jak ogladam ja to beczec mi sie chce poprostu sa boskie muj kot tez taki był pozdrowionka
Nick:Sandi Dodano:2005-03-18 21:30:31 Wpis:Ta strona dziala na mnie tak , tak ....nie wiem jak to wyrazic heh ale taka prawda!! Fajnie ze jest o przyjazni:] !! A ta piosenke dedykuje Natalii i Arti-emu bo bardzo bardzo i bardzo i nie wiem jak bardzo ich lubie!! :]POZDRO FOR ALL a w szczególnosci FOR NATALIA AND ARTI!!! :];]
Nick:roczny niewidoczny Dodano:2005-03-18 21:00:13 Url:roczna niewidoczna Wpis:teeee no fajna stronka ogolem nie lubie sie zwierzac nieznajomym wiec tego nie zrobie ale mam dobry chumor i jest ze***is... wiec nie narzekam!!!!!!!oby tak dalej,wszystko idzie w dobrym kierunku,a co-hmm wole to zachowac dla siebie
Nick:KIKA Dodano:2005-03-18 20:28:07 Wpis:moja przyjaciółka to andzia k
Nick:małżeństwo Dodano:2005-03-18 20:07:42 Wpis:KOcham Cie moja ukochana, najlepsza, najbardziej wybuchowa MMMMMMMartysiu
twój wielbiciel!!!!!
to ja marcin wiesz Szadkowski nie
Nick:Kari Dodano:2005-03-18 18:22:23 Wpis:Kocham Justyna Banaszek z Sierakowa caluski pozdrawiam cie Karol mz sanatorium
Nick:gosia Dodano:2005-03-18 17:43:14 Wpis:Szukam przyjaciól.
Nick:diablica;-) Dodano:2005-03-18 16:57:45 Wpis:Swietna strona! Bardzo interesujaca, ciepla i dajaca do zastanowienia... Oby bylo przez nia wiecej ludzi, ktorzy nazywaja sie PRZYJACIÓŁMI
Nick:Marysinia Dodano:2005-03-18 16:20:17 Url:CzwartyWymiar.ziomek.us Wpis:Jak życie jest piękne to dlaczego jest tylu smutnych ludzi na świecie...? Ja zapraszam na mojego bloga i mam nadzieje że humor kiedyś mi sie poprawi...chociaż mam przyjaciół to nie mam swojej miłości...
Nick:ania Dodano:2005-03-18 16:18:23 Wpis:szkoda mi tych psów
Nick:~~milutka~~ Dodano:2005-03-18 16:07:42 Wpis:ludzie ktorzy siedza w monotonii i nie dadzą sobie pomuc, pozdro
Nick:Olunia Dodano:2005-03-18 15:50:54 Wpis:Stronka jest bardzio bradzio fajna pozdrawiam wszystkich papatki !!!!!!
Nick:Justysieńka Dodano:2005-03-18 13:59:36 Url:nie mam Wpis:stronka moze byc ale duzo osób nie lubi takich łańcuszków.pozdro dla autora stronki
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >