Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Paula Dodano:2005-01-08 15:36:35 Wpis:ten film pokazuje wszystko co do Ci chcialabym powiedziec czy napisac kocham cie dawid
Nick:Radi Dodano:2005-01-08 15:33:16 Url:http://newtemp.w.interia.pl Wpis:ja *****ole co to jest?? kto wymyśla takie bzdury?!?!?!?!?! i po co to komu??
Nick:Nemesis Dodano:2005-01-08 15:33:03 Wpis:ta strona jest zjechana na maksa
same zboczone rzeczy tylko dla ludzi
mających coś na psychice!!!!!!!!!
wchodzą tu tylko idioci
Nick:Gw!4zDeCzK4 Dodano:2005-01-08 15:29:20 Wpis:Żyj chwilą! Pamiętaj, że życie jest tylko jedno! Nawet jeżeli zrobiłeś coś źle, to zawsze to dla Ciebie nowe doświadczenie! Ludzie są przecież omylni i uczą się na błędach. Jednak zawsze postaraj się naprawić swój błąd - będziesz miał dzięki temu czyste sumienie... A jeżeli chcesz komuś powiedzieć, że go Kochasz... to zrób to dziś! Dlaczego nie? Chociaż wielka miłość i wielki sukces wymagają podjęcia wielkiego ryzyka,, bierność w niczym nie pomaga Może Ta Osoba czeka na Twój krok! Na przykład jakiś przystojny facet... Całuski dla mojej Gw!4zDeCzK!
Nick:konrad Dodano:2005-01-08 15:29:10 Url:------- Wpis:kocham cię
Nick:konrad Dodano:2005-01-08 15:29:09 Url:------- Wpis:kocham cię
Nick:miłgonia Dodano:2005-01-08 15:25:50 Url:http://svt.se/hogafflahage/hogafflaHage_site/Kor/hestekor.html Wpis:BYC SZCZEŚLWĄ I KOCHANĄ I ZEBY NIGDY NIE BRAKOWAŁO I KASY:-)
Nick:Niunia18 Dodano:2005-01-08 15:23:54 Wpis:Adrianuś KOCHAM CIĘ ponad wszystko w życiu.Pamiętaj o tym.Na zawsze Twoja Sylwia
Nick:Sysi@ Dodano:2005-01-08 15:18:22 Wpis:Kotq jestes moim najwiekszym skarbem..chwile spedzone z Toba to jedne z najfajniejszych w moim zyciu:)uwielbiam Cie Twój anołek :*
Nick:=****OLCIA**= Dodano:2005-01-08 15:15:52 Wpis:=****** piszcie do mnie !!!!!!1=*******
Nick:Anita Dodano:2005-01-08 15:13:51 Wpis:Ten bohaterem jest w szarym tłumie,
Kto kochać, cierpieć i przebaczać umie.
Nick:kamil Dodano:2005-01-08 15:13:50 Wpis:Kocham moje słonko i choc bardzo ją ranie to prubuje jej to wynagrodzic dajac jej miłość bez granic
Nick:Asia :)*** Dodano:2005-01-08 15:13:25 Wpis:swietna stronka :) bardzo mi sie podopba :) pozdrawiam :***
Nick:zeniu Dodano:2005-01-08 15:11:32 Url:www.zz.k9.pl Wpis:ja niemam przyjaciuł a nawet kolegów
lipa nie.musze liczyc tlko na siebie...
Nick:NiuNia_thc Dodano:2005-01-08 15:11:31 Wpis: Stracilam kogos kogo bardzo kochałam i szanowałam życie bez niego jest strasznie dziwne ponure i smutne nie daje rady juz
Nick:MrÓwC!4 Dodano:2005-01-08 15:11:10 Wpis:Wielkie buziaczki dla mojej Senioritki, mojej najlepszej przyjaciółki, która mi tą stronke przesłałą... Kosiam Cie SeN!Or!Tko
Nick:SEWCIO Dodano:2005-01-08 15:10:34 Wpis:JEDNA OSOBA JEST MI NAPRAWDE BLISKA ALE ONA TEGO NIEWIDZI SZKODA ZE NIEMOZEMY BYC RAZEM ZE JESTEM TYLKO TAKIM MALYM ROBACZKIEM KTUREGO ONA NIEDOSTRZEGA.... POWIEDZCIE MI JAK MOZNA ODNALESC SZCZESCIE W ZYCIU JAK MOIM SZCZESCIEM JEST TA JEDYNA;;;;;;;;;;;
Nick:@@@@@@ Dodano:2005-01-08 15:09:42 Wpis:Osoba, która mi to przysłała jest najświetniejszą, najwspanialniejszą, najcudowniejszą, najpiekniejszą kobietą jaką w życiu spotkałem... KOCHAM CIE!!! :*
Nick:cypis Dodano:2005-01-08 15:08:03 Wpis:strona fuul wypas ehhehehehe
Nick:Maniura Dodano:2005-01-08 15:07:49 Wpis:Kocham Cię Paweł!!! Mam nadzieję że Ty też mnie pokochasz. A może już mnie kochasz???
Nick:marchewka Dodano:2005-01-08 15:07:23 Url:brak Wpis:ta stronkia jest piekna dzieki ze mi ja przysłałeś
Nick:zosia3560 Dodano:2005-01-08 15:06:02 Wpis:Po głowie nic mi nie chodzi.Nie mam ani wszow ani zadnych innych gadow.Pozdrawiam wszystkich i zycze szczesliwego Nowego Roku.
Nick:tera Dodano:2005-01-08 15:01:53 Wpis:Marzenia są tylko marzeniami
Nick:Proszek Dodano:2005-01-08 15:01:53 Wpis:Wiele jest smutku na świecie ale nie widze zycia bez Ciebie... :*:*:*:*:*:*:*...
Nick:kasia :))) Dodano:2005-01-08 15:00:51 Wpis:)
Nick:Aniołeczek Dodano:2005-01-08 14:58:49 Url:www.craxa.hwdp.pl Wpis:"Wykreślić ze świata przyjaźń....
to jakby zgasić słońce na niebie
Wszak niczym lepszym, ani piękniejszym nie obdarzyli nas bogowie."
Nick:Małgosia Dodano:2005-01-08 14:56:50 Wpis:Heja!!Lubię zwierzaki!!Myślę że zwierzaki to najlepsi przyjaciele!!pozdrawiam Małgosia
Nick:ola Dodano:2005-01-08 14:53:56 Wpis:Siemka wszystkim piszcie do mnie jak macie ochote jestem cool dziewczyna i poznam fajnych ziomali i ziomalki pozdro!!!!!!!
Nick:Iza Dodano:2005-01-08 14:43:31 Url:http://blog.tenbit.pl/moje_dziwaczne_zycie Wpis:odwiedzcie mnie i zostancie moimi przyjaciółmi !!! =D
piekna stronka...
wzruszajaca...
pozdro szczególnie dla miska to znaczy Michała i wszystkich prawdziwych przyjaciół !!!
Nick:moniczka Dodano:2005-01-08 14:38:23 Wpis:Stronka fajna:) pozdrowionka dla kochanego Wojtusia:*
Nick:firbitka Dodano:2005-01-08 14:38:04 Wpis:Wow stronka jest piękana i chyba najpiękniekjsz jaką widziałam pozdrawiam wszystkich znajomych-->buziaki dla Was::**
Nick:!@#$ Dodano:2005-01-08 14:36:59 Wpis:kocham cie choc nigdy nie odwzajemnie3sz tego uczucia
Nick:izu$ka Dodano:2005-01-08 14:34:08 Wpis:Pozdrawiam moich kofaniutkich przyjaciół: aunulce; kasie; dode; marte;sylwie; monike; anie; asie; madzie; galeczke;sylwka;mariusza; łakasza; dawida; paweła; wojtka; łukasza; mateusza; domonika;damiana ;darka;oraz wszysciutkich:*:*:*
Nick:Pawel Dodano:2005-01-08 14:33:21 Wpis:pozdrawiam całą swoją rodzine
Nick:DaRiO$ Dodano:2005-01-08 14:31:48 Url:http://blog.tenbit.pl/daria-byczek Wpis:Stronka jest prze świetna !! wogóle te wiersze , piosenka ... poprostu exstra wielkie pozdr00 dla załozyciela tej stronki !! i wsyztskich którzy odwiedzili ta stronke
Nick:Bruncio Dodano:2005-01-08 14:31:30 Wpis:pozdrawiam swoją dziewczyne i moich przyjaciół:tekillke,onke,lawende,dominika,psychola itd.kocham was bardzo.cmok cmok
Nick:Ola Dodano:2005-01-08 14:30:44 Wpis:Super filmik !
Nick:Karolcia Dodano:2005-01-08 14:29:18 Wpis:"Najpiekniejsze jest to czego nie ma
Na co czekasz i tesknisz od lat
Bo najpiekniejsze sa w zyciu marzenia- bajkowy kolorowy swiat
Gdy doczekasz sie marzen spelnienia nie beda one jak we snie- BO NAJPIEKNIEJSZE SA MARZENIA ,KTORE MAJA DOPIERO SPELNIC SIE!!!!" PRZYJAZN......" "Jak trudno znalezc perłe wsrod morskiego ziela - tak trudno znalezc wsrod ludzi wiernego przyjaciela..." ale ja chyba znalazlam :dd POZDROWIENIA DLA BETTI I ULCI!!! :***
Nick:Diana Dodano:2005-01-08 14:29:02 Wpis:Siema szukam przyjaciela bądż przyjaciólke:)
Nick:Angela Dodano:2005-01-08 14:28:24 Url:http://angela-kleszcze.eblog.pl Wpis:Siemka bardzo słodka stronka poprostu swietna...
Nick:kropa Dodano:2005-01-08 14:26:57 Wpis:hehe zajbiesta stronka uuu jaka romantyczno-przyjacielska exstra pozdro dla załozyciela
Nick:Daria Dodano:2005-01-08 14:26:47 Wpis:Świetna stronka) Dużo ciekawych stronek widziałam,ale stwierdzam,ze ta jest najlepsza=]] Mam jedno pytanko jak sie nazywa tytuł tej piosenki..śliczna jest=]] P.S.SkarbeńQ Kocham Cię:*
Nick:paulina1988 Dodano:2005-01-08 14:26:16 Wpis:Pozdrawiam wszystkich odwiedzających tą stronke!!Jak macie ochote to piszcie na moj nr.GG lub na e-mail
Nick:grabunia Dodano:2005-01-08 14:24:12 Wpis:KOffam cie bardzo tak tak misiaku .....Graba
Nick:misia Dodano:2005-01-08 14:23:35 Wpis:mam problem bo mam chłopaka a jest wielu na jeso miejsce którzy sie o mnie biją?!co ja mam robić kocham tylko jesnego!!!!!!!!!!!!
Nick:Agata Dodano:2005-01-08 14:22:11 Wpis:Jaka ta stronka jest świetna i wzruszająca!!
Nick:kasienka Dodano:2005-01-08 14:17:22 Wpis:czy istnieje przyjazn miedzy chlopakiem a dziewczyna
Nick:asia Dodano:2005-01-08 14:13:32 Wpis:Dzieki kochani jestescie prawdziwymi przyjaciolmi
Nick:Adka Dodano:2005-01-08 14:10:06 Url:www.adriannkaa.blog.onet.pl Wpis:Hejka zapraszam serdecznie do mnie zostawcie koma a sie odwdzięcze na 100%...a tak pozatym to spoko strona
Nick:madzia Dodano:2005-01-08 14:05:18 Wpis:widziłam joż wiele stronek ale stwierdziłam że ta jest najlepsza Dzienkuje ci daria:*:*że przesłałaś mi tom strone jeszcze raz dzienki papa :*:*:*
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >