Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Bezjimienna Dodano:2005-01-08 14:05:07 Url:nie posiadam Wpis:Jaka ***owa ta stronka!!!! Debilniejszej nie widziałam!!!!
Nick:Caresse Dodano:2005-01-08 14:04:46 Wpis:Świetna stronka! Bardzo mi sie podoba. Wysłałam link wszystkich moim przyjaciołom. Śliczna jest też ta piosenka i mam pytanie jaki ma tytuł????
Nick:Michałek Dodano:2005-01-08 14:04:28 Wpis:Witam wszystkich:-)Fajna stronka..

PAMIĘTAJCIE: PRZYJAŻŃ JEST NAJWAŻNIEJSZA!
Nick: Dodano:2005-01-08 14:01:24 Wpis:kocham was moi przyjaciele....:)
Nick:kociak Dodano:2005-01-08 14:00:00 Wpis:kocham pwnego fajnego lecz chyba bez wzajemności.Miłość jeste piękana,ale też czasem rani niestety
Nick:KTOŚ Dodano:2005-01-08 13:59:43 Wpis:KOCHAM KOGOŚ DLAM NIE BARDZO WAŻNEGO CZEKAM AŻ POWIE MI ŻE CHCE ZOSTAĆ MIM PRZYJACIELEM A PÓŹNIEJ SYMPATIOM
Nick:!!_kl@udu$i@_!! Dodano:2005-01-08 13:59:36 Wpis:Ta $tronka j3$t za***i$ta !! A słówko do mojej milo$ci M@teu$zku kocham Cię !!!
Nick:damian Dodano:2005-01-08 13:59:08 Wpis:kochac jest łatwo...ale byc kochanym...nie kazdy potrafi
Nick:kicia Dodano:2005-01-08 13:57:52 Wpis:masz świetną stronke!!!!poprostu odjazd
Nick:AGA Dodano:2005-01-08 13:54:07 Wpis:Pyniu mój Ty przyjacielu!Takich w swiecie nie ma wielu!!!jestes moim wsparciem i pocieszeniem!1dziekuje ze Jestes!mam nadzieje ze nasza przyjazn bedzie trwala wieki!!az oklapna nam powieki)ciumalek w nochalek GREGOREK!!!
Nick:Ariel Dodano:2005-01-08 13:46:31 Wpis:Moim marzeniem jestes tylko ty i nic więcej mnie nie obchodzi na tym świecie.Dla Ciebie chcem żyć.Dla Ciebie zrobiłbym wszystko Agniesiu kochana
Nick:Mysia Dodano:2005-01-08 13:43:34 Wpis:Siema wszystkiem. Ta strona jest świetna i prześle ją tylko osobom ktore najbardziej lubie. Jeśli chcecie to piszcie do mnie na gg. Jestem z Wrocka i mam 116 latek. Pozdrawiam Natalia
Nick:JUSTYNKA Dodano:2005-01-08 13:42:45 Wpis:KOCHANE KOTKI..
Nick:PNTP Dodano:2005-01-08 13:38:58 Wpis:AVE
Nick:Kaaasia Dodano:2005-01-08 13:35:17 Wpis:...............;)
Nick:Kornelia Dodano:2005-01-08 13:29:32 Wpis:"Osobą, której najbardziej potrzebujemy jest ta, którą spotykamy w chwili obecnej, rzeczą zaś najważniejszą jest być dla niej dobrym" Pozdrowienia dla Wioli,Danki,Magdy i Anety.
Nick:shakirka9 Dodano:2005-01-08 13:27:51 Wpis:za***ista stronka...oby wiecej takich...ludzie ja sie wkoncu chyba na powaznie zakoochalam...ciekawe jak to bedzie dalej....ale co tam...poczekamy to zobaczymy.... DO WSZYSTKICH: LUDZIE WIERZCIE W MIŁOŚC BO TO JEST NAJPIĘKNIEJSZA RZECZ NA ŚWIECIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:~•~K_O_T_E_K~• Dodano:2005-01-08 13:27:37 Wpis:hmmm spoko stronka baaardzo mi sie podoba pozdro dla tych ktorych mam na gg dzieki ze mi przeslaliscie tą stronke muaaa =*=*=*
Nick:kasiunia Dodano:2005-01-08 13:25:19 Wpis:Dla wszystkich uczciwych w tym swiecie buziaki od kasi.
Nick:Ania Dodano:2005-01-08 13:24:43 Wpis:Miałam przyjaciółke ale niestety ona chyba nie potrafi nią być nie chce jej oskarżać ale przez tą skończoną przyjaźń niepotrafie nikomu zaufać jedynie mojej sistrze Basi, która jest mi najbliższa. Miałam nie dawno chłopaka, który ze mną zerwał podał powód ale wg mnie nie powiedział prawdy... Pamiętaj zanim zaufasz jakiejkolwiek osobie zastanów sie 100 razy czy ta osoba jest warta twojego poświęcenia, przyjaźni i miłości!!! Pozdrawiam wszystkich, którzy są skrzywdzeni przez "przyjaciela" i chłopaka!!! Mam nadzieje, że wszystko sie zmieni......
Nick:Sylwia Dodano:2005-01-08 13:24:01 Wpis:"Osobą, której najbardziej potrzebujemy jest ta, którą spotykamy w chwili obecnej, rzeczą zaś najważniejszą jest być dla niej dobrym"
Nick:AAni@ Dodano:2005-01-08 13:20:29 Wpis:Pozdro dla wszystkich najlepszych przyjaciolek i przyjacieli i kolezanek i kolegow!!!!!!!!!
jeszcze nigdy nie widzialam takiej fajnej stronki!!!!!!!! podziekowania dla ali ktora mi ja podala
Nick:Sarcia Dodano:2005-01-08 13:18:58 Wpis:,,Miłość to wymysł mózgu otumanionego hormonami i chemią'' ale ja w to nie wierze i czekam z niecierpliwoscią na tą najwspanialszą nastoletnią miłość mam nadzję że się doczekam!!!
Nick:NeKroManKa Dodano:2005-01-08 13:17:25 Wpis:Pozdrawiam całą ekipe ze Szczecinka i całe gimnazjum nr w Szczecinku i love you Damian
Nick:asia Dodano:2005-01-08 13:17:21 Wpis:duzobym dała zeby sie znowu z toba zobaczyc lecz dzieli na tozejestes odemnie za daleko teskinie za toba!!!!!!!
Nick:viola Dodano:2005-01-08 13:16:53 Wpis:Pawełku ! życie ci sie dopiero zaczyna ...nie zmieniaj sie nigdy
I nigdy nie mów nigdy!
jestem naprawdę cierpliwa...
a to naprawdę popłaca!
szaleństwa nie da sie uniknąć!
Nick:danio Dodano:2005-01-08 13:07:58 Url:.... Wpis:KOCHAM CIE MONIKA ;*KOCHAM CIE MONIKA ;*KOCHAM CIE MONIKA ;*KOCHAM CIE MONIKA ;*KOCHAM CIE MONIKA ;*KOCHAM CIE MONIKA ;*KOCHAM CIE MONIKA ;*KOCHAM CIE MONIKA ;*KOCHAM CIE MONIKA ;*
Nick:Paula Dodano:2005-01-08 13:06:28 Url:www.paula545.blog.onet.pl Wpis:Masz super stronke no i ta piosenka!!!! Extra!!!! Pisz mi czasem komenty!!!! I dzieki za te ktore mi juz napisales!!!!
Nick:natala Dodano:2005-01-08 13:02:30 Wpis:Buziaczki dla najlepszego przyjaciela na swiecie - Mateuszka (Mycka) :*****
Nick:wiesz kto? Dodano:2005-01-08 13:00:37 Wpis:nie wszystko można objąć słowami ...ale czasami i czyny nie odzwierciedlają tego co czujemy i chcemy przekazać! Myślę o Tobie i wiem że nie będzie ci tam aż tak żle...... ciało to tylko obiekt pożądania a dusza ulatnia się niczym kamfora.... musisz jednak wierzyć ze bez Ciebie jestem jak bez uśmiechu....senna....... jakaś dziwna!ZOSTAŁA tylko pustka!
Nick:MYSZA Dodano:2005-01-08 13:00:28 Url:brak Wpis:KOCHAM CIĘ MISIU!!!!!!!!!!!!!
Nick:jagódka Dodano:2005-01-08 12:59:52 Wpis:siemka wszystkiem świetna stronka, ja pozdrawiam wszystkim moich znajomych... a w szczególnosci tych z którymi sie najlepiej bawie Igusie i Marcinka heh :*
Nick:Cari Dodano:2005-01-08 12:57:50 Wpis:Cześc, bardzo fajna stronka :) chciałabym aby ktoś mi napisał jaka to piosenka, bo bardzo mi się spodobała ale wolałabym w całości jej posłuchać, byłabym wdzięczna o przesłanie tuytułu na mój e-mail pozdrawiam i życzę wielu sukcesów ze stronką :)
Nick:Fran (Łukasz) Dodano:2005-01-08 12:49:39 Wpis:Super stronka! Zakochałem się chyba i dlatego odwiedziłem tę stronkę. Jak tam samopoczucie? W ogóle to jest cool! Pozdrawiam wszystkich szczególnie Łódź i Śląsk.
Nick:pianka Dodano:2005-01-08 12:49:36 Wpis:chcem znależć przyjaciela
Nick:Marta Sysunia Dodano:2005-01-08 12:47:04 Wpis:Mam paru przyjaciół w klasie i jedną przyjaciółke z byłej klasy. Nie ma to jak przyjaciel zawsze pomoże w potrzebie! Ale moim najlepszym przyjacielem jest mój chłopak, którego bardzo kocham!!! Chciałabym, żeby tak już na zawsze zostało!!! Kocham Cię Adam, pamiętaj o tym!!!
Nick:Paulina Dodano:2005-01-08 12:46:42 Wpis:Fajna jest strona i zeby bylo ich wiele
Nick:karo i tynka Dodano:2005-01-08 12:46:39 Wpis:ta strona jest spoko oby wiecej takich bulo pozdrowionka dal wszystki Martyna i Karolina
Nick:truskaweczka Dodano:2005-01-08 12:43:35 Wpis:Pozdrawiam wszytskich znajomych!!!Moje przyjaciółeczki:MAryche,Aśke,Monike,Anie,Agnieche i kolezanki:Natalie,Ewele,Sylwie i Kache.Moich kumpli z klasy;Rola,Duśka,Kubusia,Grzesia i Romka!!! oraz całą IEP w Rzeszowie. Ta stronka jest bardzo piękna szkoda tylko że muzyka jest bardzo krótka.Trzymajcie się wszyscy. Dozobaczenia w szkole!!!Pa:);)
Nick:misiaczka19 Dodano:2005-01-08 12:41:12 Wpis:PO GŁOWIE MI CHODZI, ABY BYĆ SZCZĘŚLIWĄ W ŻYCIU I DAWAĆ SZCZĘŚCIE INNYM!
Nick:_tygrysica_1988 Dodano:2005-01-08 12:38:40 Wpis:Kocham Zbyszka
Nick:Narcia Dodano:2005-01-08 12:34:08 Wpis:Kocham moje kochane qmpele;-)I one mnie tez (CHYBA??)!!!:*:*
Nick:Malwinka Dodano:2005-01-08 12:33:17 Wpis:fajna stronka
Nick:marlenka Dodano:2005-01-08 12:31:25 Wpis:Moim przyjacielem jest osoba,ktorą kocham bardzo mocno- ponad życie!!!To dzięki niemu moje zycie nabrało sensu...zawsze rano chce budzic sie z jego imieniem na ustach!KOCHAM CIE moje SLONECZKO!!!
Chce rowniez pozdrowic wszystkie osoby ktore kochają...i sa szczesliwe jak i te ktore wciaz szukają swej milosci!!
Nick:=) Dodano:2005-01-08 12:26:57 Wpis:Pozdrowienia dla mojich przyjaciółek Natalci P. i Agnieszki K. Oraz dla Fajnego chłopaka z Gim. 1
Nick:Paula_15 Dodano:2005-01-08 12:25:00 Wpis:Trzeba żyć i kochać a nie tylko istnieć.....
Serce to jeszcze za mało żeby kochać....
Ten swe zadania spełni znakomicie kto prawdą i miłością idzie przez życie...
Życie to nie łąka usłana kwiatami lecz życie to walka przeplatana łzami.....
Dobrze widzi się tylko sercem najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.....
Przyjaciel to człowiek który wie o tobie wszystko i mimo to cię lubi.....
Umiej być przyjacielem a znajdziesz przyjaciela...
Piękna jest miłość lecz znika jak mgła przyjażń piękniejsza bo wiecznie trwa...
Nieobecność to lekarswo na miłość....
Lepiej kochać i stracić niż nie kochać nigdy.....
Łatwiej zakochać się niekochając niż odkochać kiedy się kocha......
Nick:Kindzia Dodano:2005-01-08 12:22:50 Wpis:Super stronka ja też mam przyjaciół i wzruszyłam się oby więcej takich stronek. Dziekuje osobie która wpadła na taki pomysł o wymyśleniu jej. PISZCIE DO MNIE NA GG I EMAIL. Będzie mimiło.
Nick:Katrin Dodano:2005-01-08 12:22:42 Wpis:fajna stronka
Nick:Rybka Dodano:2005-01-08 12:20:56 Wpis:dzieki Tami masz racje wszyscy moga tylko pozazdroscic, stronka jest super podoba mi sie i daje duzo do myslenia
Nick:Arek Dodano:2005-01-08 12:20:44 Wpis:Kawa musi byc gorąca jak piekło , czarna jak diabeł, dobra jak anioł ale przede wszystkim słodka jak miłość!!!!!!!!!!!!!
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >