Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:paweł Dodano:2005-01-08 10:32:44 Wpis:arletko jednym slowem nieweidzialem ze internet moze przyczynic sie do0 takiej zeczy jednym slowem kocham cie
Nick:Kasia Dodano:2005-01-08 10:31:24 Wpis:Stronka cool-wypas po prostu zajefajna. Mówi o tym co najważniejszea więc o miłość i przyjaśni czy mogłabym prosic o tytuł i wykonawce tej piosenki.
Nick:Wisienka Dodano:2005-01-08 10:30:53 Wpis:strona jest extra. to cos dla mnie!! Kocham cie MIsiu!!
Nick:martelita Dodano:2005-01-08 10:29:58 Wpis:az mi sie plakac zachcialo. dziekuje .
Nick:kubek ? :O Dodano:2005-01-08 10:26:10 Wpis:yyy mógł by mi ktoś podać nazwe tej piosenki vpls ))))
Nick:marcin Dodano:2005-01-08 10:19:14 Wpis:normalnie ta stronka jest zaje***ta !!! co dużo mówić yest bbooooooooooooomba !!!!!!!!
Nick:misia Dodano:2005-01-08 10:18:15 Wpis:Stronka cool wypas!!!!!!!!Kocham Cię Mareczku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A ty mnie???????
Nick:jaaaaaaaaa Dodano:2005-01-08 10:16:15 Wpis:Ta strona jest za***ista:]Przyda mi sie heheh:]Łukasz kocham Cie, wielka buzka :*:*
Nick:_TyNkaa Dodano:2005-01-08 10:16:11 Wpis:hmmm....W ObEcNeJ ChWiLi MySlE o ToBiE :D ....>>Ti wIeSh
Nick:DJ MILO Dodano:2005-01-08 10:11:32 Wpis:Średnia stronka może troche przesadzili z tym przyjacielstwem i kochaniem bo to są ważne słowa a źle użyte mogą ranić tak więc spoko !!
Nick:Metaxa Dodano:2005-01-08 10:07:10 Wpis:ludzie?! a czy wy wogóle jeszcze wiecie co to znaczy przyjażń?! bo ja patrząc na dziesiejsze niby przyjażnie widze tylko fałsz i obłude...ale mimo to mam jeszcze nadzieje że to sie kiedys zmieni...dzieki Pawełku za przysłanie tej stronki...pozdrawiam wszystkich pa
Nick:danio Dodano:2005-01-08 10:04:37 Url:..... Wpis::P
Nick:Mireczek Dodano:2005-01-08 09:59:48 Wpis:czesc wam pisze to bo sie wscieklem na przyjaciela.To bylo tak bylem u niego gadalismy potem pobil sie ze swoim bratemprzegral(jego brat jest od niego o cztery lata mlodszy) smialem sie dlatego ze jego brat powiedzial do ich taty ze starszy brat go bije a (starszy) mnie wyzucil za to ze sie smialem i mi jest smutna ;(
Nick:_MaDzIoRkA z GG _ Dodano:2005-01-08 09:52:45 Url:zastrzeżony Wpis:Stronka jest fajna , ale tylko fajna , ponieważ czegoś wam brokuje np. klubu jakiegos. Ale po za tym bardzo fajna !!!!
Nick:aniamala Dodano:2005-01-08 09:52:23 Url:www.blogi.pl/blog.php?blog=camini Wpis:
Nick:hh Dodano:2005-01-08 09:51:46 Url:ggthh Wpis:htyhthht
Nick:dinia Dodano:2005-01-08 09:41:24 Url:www.dinia.blog.pl Wpis:blabla
Nick:Gosia Dodano:2005-01-08 09:38:30 Wpis:zawalista stronka szkoda ze nie jest moja
spox
Nick:Madziora Dodano:2005-01-08 09:38:24 Wpis:Piszcie do mnie na gg to moze sie poznamy!!!! Bedem zadowolona!!!:)
Nick:IKA Dodano:2005-01-08 09:36:44 Wpis:Jetem zwyczajna dziewczyna ktora lubi poznawac ludzi-ktora szuka duazo milosci i....
Nick:Olka Dodano:2005-01-08 09:35:54 Wpis:KOcham Cie Kamilku czemu nie dajesz mi szansy????????
Nick:natalka Dodano:2005-01-08 09:35:45 Wpis:Kocham Cie Bartusiu!!!!
Nick:wiolka Dodano:2005-01-08 09:33:43 Wpis:ta stronka jest naprawdę super
Nick:Ania:) Dodano:2005-01-08 09:30:11 Wpis:Siemka..stronka jest naprawdę cudna, ful wypas!Uwielbiam stronki tego rodzaju i będę tu często wchodzić.Jeśli ktoś wie kto napisał tą piosenkę proszę niech napisze w księdze gości...Buziaki-Papa.
Nick:Dominika Dodano:2005-01-08 09:27:41 Wpis:Ta strona jest super,Więcej takich stron
Nick:Ewcia Dodano:2005-01-08 09:24:17 Wpis:Stronka jest cute!! ale nie wiem czy chodzi o miłość czy o przyjaźń, może o oba)
Nick:justyna Dodano:2005-01-08 09:21:06 Wpis:stronka super buziaki dla przyjaciółek
Nick:ewaa16 Dodano:2005-01-08 09:14:14 Wpis:STRONKA JEST NAPRAWDE COOL , UWIELBIAM TEGO TYPU STRONKI INTERNETOWE .... PRZYJAŹŃ I MIŁOŚĆ TO DWIE PIĘKNE RZECZY ...
Nick:Młody Dodano:2005-01-08 08:58:42 Wpis:Kocham
Nick:TOŁDI Dodano:2005-01-08 08:51:46 Wpis:POZDROWIENIA DLA CAŁEJ EKIPY Z KOKOTKA STRONKA JEST FAJNA
Nick:kazior Dodano:2005-01-08 08:18:30 Wpis:PO GŁOWIE CHODZI MI PAJĄK
Nick:Marson Dodano:2005-01-08 08:16:21 Wpis:POZDRAWIAM WSZYSTKICH ODWIEDZAJCYCH TĄ STRONKĘ KOCHAJCIE SIĘ
Nick:IRA Dodano:2005-01-08 08:08:23 Url:brak Wpis:Jestem romantyczka chyba i dlatego uwielbiam takie strony jak te Dziekuje !!!
Nick:Daria-GG Dodano:2005-01-08 08:04:38 Wpis:Siemka Dita(Olka)masz fajny i nawet podoba mi sie twója stronka jak będziesz chciała to moge Ci w czymś pomuc tylko daj znać
Nick:Olga :)) Dodano:2005-01-08 08:02:47 Wpis:stronka jest swietna!!! a ta muzyka sprawia ze chyba kazdy sie wzrusza!! wiec jesli ktos zana autora lub tytul tej piosenki to bylabym wdzieczna za ta informacje na gg lub na maila!! pozdrawiam wszystkich!
Nick:Smaggler Dodano:2005-01-08 07:49:19 Url:brak Wpis:Fajna stronka , przyjemna muzyczka - to powoduje ze czlowiek zastanawie sie nad swoim zyciem
Nick:madzia:( Dodano:2005-01-08 07:46:32 Wpis:fajna stronka...tylko troszke smutna...ale prosze was o więcej takich stronek,..
Nick:model Dodano:2005-01-08 07:42:13 Url:http://www.przyjacielsms.prv.pl/ Wpis:jestm smutny straciBem przyjacuB jak mozecie pomuc to pomuzrciemi
Nick:Ania Dodano:2005-01-08 07:41:38 Wpis:Najwazniejsza w zyciu jest przyjazn , tak sadze ...milosci mozna miec kilka ,przyjazni jednak nie wiele .Szanujcie wiec przyjazn i dbajcie o nia...Pozdrawiam Ania z Łodzi...
Nick:SzCzYpIoR Dodano:2005-01-08 07:25:34 Url:http://www.superlaugh.com/1/behappy.swf Wpis:Ta stronka jest fajna podobnie jak ta którą podałem ) wyzej to nie jest moja strona zrobiona prze ze mnie ale ta strona tez jest warta obejrzenia wiec wchodzcie
Nick:filip310 Dodano:2005-01-08 06:42:06 Url:brak Wpis:Stronka super
Pozdrowionka dla zolożycieli i jak najwięcej dzięki niej poznania przyjaciół
Nick:KaJa Dodano:2005-01-08 04:01:42 Wpis:A ja sobie mysle ze te przesylanie jest nie fair!!!Bo wcale sie nic nie spelnia!!!Ale stronka jest za***ista!!wiec niema co mowiic ino patzrec i patrzec....lolkaja!!
Nick:mrowka23 Dodano:2005-01-08 02:34:28 Wpis:DZIĘKUJĘ PIĘKNIE AUTOROM TEJ STRONY. PRAWDZIWA PRZYJAŹŃ JEST WIĘCEJ WARTA NIŻ WSZYSTKO INNE BO ZA PRAWDZIWĄ PRZYJAŹNIĄ IDZIE W PARZE PRAWDZIWA MIŁOŚĆ!!
Nick:Paulinka Dodano:2005-01-08 02:01:12 Wpis:świetna stronka i dziekuje osobie która mi ją dała buziaki
Nick:pinki:) Dodano:2005-01-08 01:44:11 Wpis:Niesamowita stronka... Jak to wspaniale jest miec przyajciol... Dziekuje ludki,ze jestescie!!!:***
Nick:Kalin Dodano:2005-01-08 01:37:12 Wpis:elo ! BŁAGAM o tytuł tej piosenki która leci w tle filmiku

prosze o szybka odpowiedz

z góry dziekuje
Nick:Pardosz Dodano:2005-01-08 01:32:36 Wpis:DZIĘKUJE GOSI CIĄGLE O NIEJ PAMIĘTAM JEST PRZYJACIULKA THE BEST ALE SIE PRZEPROWADZILEM DALEKO SZUKAM PRZYJACIELA :) :) :) :) :) :)
======>BARTEK 14
Nick:Smutno mi;( Dodano:2005-01-08 01:14:36 Wpis:Juz tu kilka razy zajzalam i napisalam cosik ladnego!a teraz jest mi cholernie smutno!niedawno zerwalam z chlopakiem.Juz o Nim nie mysle i ciesze sie wolnoscia.Pisze teraz z dwoma wspanialymi chlopakami.Tylko ze Obaj maja inne laski na okujest mi przykro bo myslalam ze mi sie uda.Wiem ze nie sa jedynymi ale chcialam sie komus wygadac a teraz moich psiapsiolek ty nie maSmutno mi!!!!
Nick:Marcia Dodano:2005-01-08 01:05:47 Wpis:Hej hmm stronka jest cudowna !!
Kocham Cię Bardzo Mocno Bajeczko Moja tak jak Ty mnie. Jestem sobą Tobie oddaną :**
Nick:Fajna***Żagań Dodano:2005-01-08 00:48:27 Wpis:hmmm wiecie co... nie chcę być już wolna Wierzę w miłość i nigdy nie przestanę mimo wszyskto Myśle o Tobie kochanie MOJE WIELKIE POZDRO DLA ZAŁOŻYCIELA
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >