Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:andzia_14 Dodano:2005-01-07 20:32:14 Wpis:ta stronka jest za***ista a kotki słodziutkie
Nick:Sławek Dodano:2005-01-07 20:29:13 Wpis:Bardzo fajna strona (szczególnie jak dostajesz linka od bliskiej Ci osoby ), ale chodzi tu o przyjaźń czy miłość, czy może przyjacielską miłość, czy miłość przyjaciół ??
NICE !
Nick:tunia_12 Dodano:2005-01-07 20:26:57 Url:------- Wpis:hm.........powiem tylko tyle że ''facet to swinia'' a najwiękasza to EJO
Nick:Dorcia Dodano:2005-01-07 20:26:57 Wpis:Mam przyjaciółke Magde.Bardzo ją lubie ona też mnie lubi .Mam nadzieje że nigdy nie bedziemy wrogami dla siebie i nigdy nie stracimy ze sobą kontaktu nawed w najtrudnych sytuacjach
Nick:Słodkaa Dodano:2005-01-07 20:25:29 Url:http://www.slodkaa4.blog.onet.pl Wpis:Ta stronka jest wprost za***ista;-)Chcę takich jak najwięcej!!
Nick:honda Dodano:2005-01-07 20:25:04 Wpis:miłość to najważniejsza sprawa w życiu człowieka i to ona pisze nam dalszą przyszłość.pozdrowienia dla wszystkich par(życzę powodzenia w dalszej drodze).
Nick:jagoda Dodano:2005-01-07 20:24:49 Url:-------- Wpis:Ta sronka jest bardzo ładna i słodka, bardzo mi sie podoba naprawde cool. Przesłałam ją dalej i inny moi przyjaciele mówili mi ze im ta stona sie terz podoba.Papa Pozdrawiam
Nick:Daniel Dodano:2005-01-07 20:24:40 Wpis:piekna ta strona jest mam dowasz wsystkich prozbe moze mi ktos tytu³ tej piosenki na gg albo e-mail wys³ac??
Nick:monia99 Dodano:2005-01-07 20:23:07 Url:************ Wpis::*:**:*:*:*:*:*:*:
Nick:ania zyrardów Dodano:2005-01-07 20:22:22 Url:anulciax2.blog.onet.pl Wpis:Super stronka!!!!!!!!!!
Nick:pablo_tekila Dodano:2005-01-07 20:20:45 Wpis:spooooooooko
Nick:TERRORYSTKA_24 Dodano:2005-01-07 20:19:50 Wpis:POZNAŁAM CHŁOPAKA NA CZACIE JEST UROCZY KOCHANY MIŁY SYMPATYCZNY LUDZIE SPOTKAŁAM SIE Z NIM SPEDZIŁAM Z NIM DŁUGI CZAS I WIECIE CO PRZEKONAŁAM SIE ZE NA CZACIE NAPRAWDE MOZNA POZNAĆ SWOJĄDRUGĄ POŁÓWKE
Nick:mwiadomokto Dodano:2005-01-07 20:19:37 Url:www.wp.pl Wpis:strona dosyć poprawna ..
Nick:SKOM Dodano:2005-01-07 20:16:29 Url:www.jebanamilosc.prv.pl Wpis:*****ole miłość we wszsytkie dziury jakie ma. Walić to fałszywe uczucie!!!!!!!!! LOVE IS CONTROL!!!!!!!!!!
Nick:DaReK :) Dodano:2005-01-07 20:14:00 Wpis:Elooo !!! Naprawde Fajna stronka !!!
No i Wysyłam ją dalej !!!



Pozdro !!! paa !!
Nick:phoj. Dodano:2005-01-07 20:13:12 Url:piccolo Wpis:Paweł
Nick:ewa Dodano:2005-01-07 20:12:19 Url:5678 Wpis:jest super
Nick:Klaudia Dodano:2005-01-07 20:11:30 Wpis:Siemka!!!! Dzięki Mateusz, ze mi przysłałeś tą stronke!!!! Jest naprawde FaJnA!!!! Pozdro
Nick:mecenas Dodano:2005-01-07 20:11:27 Wpis:Aga dzieki ze wyslalas mi ta strnonke bo ona mi daje duzo do myslenia sorki ze miedzie nami tak wyszlo ale wiedz ze jak narazie jestes moja najlepsza koezanka i nie chcial bym sie stracic,Marta KOCHAM CIE i tak bedzie zawsze
Nick:Kryś Dodano:2005-01-07 20:11:07 Wpis:Szkoda że Agatka nie ma internetu.
Super stronka!
Nick:Kate Dodano:2005-01-07 20:11:05 Url:niemam Wpis:Mam przyjaciółke ma na imie Michasia.Bardzo ją lubie.Mam nadzieje że nigdy sie z niom nie pokłuce.Jest dla mnie jak siostra.POzdrówka dla wszystkich ZiOmAlI yo yo yo yo wszystkim.
Nick:Buia Dodano:2005-01-07 20:10:36 Url:niemam... Wpis:Jakie to sweet;(...az sie płakac kce na widok tych kofcianych kotkow:)...niemam słow...dzienkuje ci Madziu:*
Nick:MONO Dodano:2005-01-07 20:08:28 Wpis:Kochana Jolu"Karino"dzieki za adres tej strony jest ok kocham Cię nigdy nie zapomne Twych słów gestów i pocałunków jesteś na zawsze w mym sercu,Twe cudowne włosy zawsze mam przed oczyma piękne jak falujące dojrzałe zboże na wietrze,zasadze znowu drzewko abym nigdy nie zapomniał o Tobie jestem zakochany
Nick:Anka Dodano:2005-01-07 20:05:53 Wpis:w tym momencie to chyba nic mi nie chodzi po głowie... :)
Nick:Marlenka Dodano:2005-01-07 20:04:40 Wpis:Soksik jest ta stronka i dziekuje dla Fajnej Madzi że zechciała ja mi wysłac bo jest naprawde cool!!!
Nick:Kitana Dodano:2005-01-07 20:04:27 Wpis:Sylwia miśku dziękuję ci za wysłanie tej strony TĘSKNIĘ ZA TOBĄ!!Pozdro dla (G)Andzi,Zuźki,Olgi(czyli moich pozostałych przyjaciółek),Madzi(bo choć teraz jesteśmy pokłócone to i tak jesteś moją przyjaciółką),Kartolinki,Szatana,Kasi(Pu-Pu!),Kaśki G. i innych czadowych lasek z mojej klasy i nie tylko!!!!
Nick:Loczek Dodano:2005-01-07 20:03:34 Wpis:Własnie dostałam tą stronkę od koleżanki bo jestem smutna ale mi przejdzie. Kocham Kogoś i to bardzo kiedy usłaszałam tąmelodię na samym początku tej stronki łzy same mi poleciały z oczu , mam 3 kotki w domku i sa śliczne jak również te . Szkoda ze przy tym ogądaniu tej stronki nie było mojego chłopaka Bardzo Go Kocham!!!!! Pozrowienia dla Wszystkich
Nick:Piotr Marszałek Dodano:2005-01-07 20:03:29 Wpis:Super stronka!
Nick:Sarenka:) Dodano:2005-01-07 20:00:18 Wpis:Pisze tylko po to aby przkazać pewnej osobie podziękowania za tą stronke.Jest swietna!!!! Pozdrowienia oczywiscie đla niedawno..poznanej mi osoby, ktora..takze sie tu wpisala..Dziekuje Ci Gilbert!.. mam nadzieje.. ze to na co tak dugo czekasz..odnajdziesz i jesli juz znajdziesz..to nie dasz temu uciec. Pamietaj ze prawdziwa Milosc..tkwi w serduszku.. P.S pozdrowienia dla wszystkich. A Tobie Gilbert przesylam caluski.Papapa!!!!!!
Nick:Karolii Dodano:2005-01-07 19:58:23 Wpis:Hejka wszystkim! Kiedyś wierzyłam w prawdziwąmiłość, ale ktoś skutecznie mnie z tego wyleczył!Co Wy na to? Chrzanić ich! Musi istnieć!!!! Na przekór temu co widzę dookoła, MUSI istnieć, chociaż by dlatego, ze ja jestem uparta i nie widze innej opcji!!!!!
Nick:Mycha Dodano:2005-01-07 19:56:15 Wpis:Takie stronki są potrzebne...
Nick:asienka :P Dodano:2005-01-07 19:54:39 Url:---------------------- Wpis:mmm dostalam te stronke od ... mojego bylego chlopaka fajnie ... ciese sie hehe mily jest fajny z niego kumpel
Nick:w huj przyjacielska:P Dodano:2005-01-07 19:51:32 Wpis:siemanko! ale wy jestescie naiwni...!! naprawde myslicie ze przyjazn istnieje? eno... sory ale sama sie na tym przejechalam. mialam kiedys swoja "przyjaciolke", kumplowalymy sie dosc sporo czasu! i co z tego wyszlo? dziewczyna zrobila mnie w h*ja:/ i znalazla se nowa naiwna.. do wykorzystywania! ale ze ja sie nie dalam to juz moj pech! nic za friko! nie? eh... ja tez mam, ale jakos nie umiem jej nazwac przyjaciolka bo mysle, ze wtedy ja zranie... ona jest poprostu moim odbiciem lustrzanym=] pozdrawiam wszystkich pieprzonych naiwniakow:P nara ziomale!
Nick:Malutka Dodano:2005-01-07 19:50:04 Url:brak Wpis:Mam nadzieje że chłopak na którym mi baaaardzo zależy wreszcie to zrozumie
"Bo bez Ciebie nie ma mnie..."
Nick:Zakochana Dodano:2005-01-07 19:47:47 Url:nie mam Wpis:jesten zakochana od dłuższego czasu w chłopaku ktury spodobal mi sie od pierwszego spojzenia.jest cudowny a gdy weszlam na wasza strone i posluchalam ta piekna melogie poprostu sie poplakalam bo jest bardzo piekna...mam kotka malego w domku i ruwniez jest taki piekny jak wasze kotki z tej stronki...od tej pory uwielbiam ta melodie jest cudowna szkoda ze teraz nie ma tu mojego chlopka....kocham go!!!!!!!!!
Nick:Kondzik Dodano:2005-01-07 19:46:48 Wpis:JOŁ wszystkim!!!!!!!!!!!!!Pozdrowienia dla ludzi z Poniatowej:D
Nick:MON!K@ Dodano:2005-01-07 19:46:29 Url:----------- Wpis:Ta strona dała mi trochę do myślenia !!!!
To narazie i całusków 124 PA PA PA PA!!!!!!!!!
Nick:Kamila Dodano:2005-01-07 19:43:50 Wpis:chodzi mi po głowie co mam znaleść w tobie Kamila
Nick:>>Niunia Dodano:2005-01-07 19:41:45 Wpis:Tomeczku... jesteś najwspanialszym chłopakiem noi oczywiście chłopakiem jakiego w Życiu moim miałam ... KOCHAM CIĘ PONAD ŻYCIE ....
POZDRAWIAM...

Paule K. przyjaźnimy się dopiero chwilke ale jesteś poprostu super qmpelą jakiej jeszcze nie miałam koffam Cię i chce żeby już tak zawsze było... :>

Fifiego, Pawełka, Stiepana, Bamba , Domela ;P, Adiego, Peje, Kaczora, Biedrone, Gonza, Patrycje :*, Staszka, Justyne, Stasia , Stasia :*:*:*:* ,
noi wielu wielu innych którzy są na prawdę wspaniałymi przyjaciółmi.
Nick:Daria Dodano:2005-01-07 19:41:03 Wpis:super strona za***ista naprawde mnie sie podoba
Nick:czarek Dodano:2005-01-07 19:38:04 Wpis:hej ta stronka jest super, az się cieplutko robi w sercu )). szkody tylko ze tak naprawe ciężko jest uwierzyć w prawdziwą miłość i zaufać komus w 100%. Czemu ludzuie czasem są tak okropni ???. pozdrawiam wszystkich
Nick:sojer Dodano:2005-01-07 19:36:55 Wpis:dostałem to stronke od kolezanki.Ona jest super
Nick:Sania Dodano:2005-01-07 19:34:50 Wpis:ta stronka jest niesamowita chcialam powiedziec ze dla mnie przyjaciolka jest najwazniejsza na swiecie bo z nio moge wszystkoorozmawiac i wogule ona mi pomoze w kazdej chcwili a ten kto przyjaciolki nie ma niech sobie szybciutko poszuka papa buziaczki dla wszystkich jesli z was ktos chce mnie poznac niech kliknie na gg po numer 6158124 czekam na was papapa
Nick:LuKaS Dodano:2005-01-07 19:34:04 Wpis:mam złamane serce i tą strone dostałem od niej
Nick:beata Dodano:2005-01-07 19:32:56 Wpis:ta stronka jest zajefajna!!!!
Nick:xlesiu Dodano:2005-01-07 19:30:16 Url:www.lubicka.xp.pl Wpis:"...Przyjaciele są jak anioły, które nas podnoszą, kiedy nasze skrzydła mają kłopoty z przypomnieniem sobie jak się lata..."
Nick:Madzia Dodano:2005-01-07 19:26:48 Url:nie mam Wpis:chcialambym miec prawdziwa przyjaciolke ale jedna kolezanka niechce byc moja nalepsza przyjaciola:(
Nick:glebos Dodano:2005-01-07 19:26:20 Wpis:ludzie róbcie więcej takich stron!!
Nick:Angelika Dodano:2005-01-07 19:25:36 Wpis:Siemka wam !!!!!!! Fajna stronka !!! Marcin ja tesh Cie kocham !! i tęsknie za Tobą !!!
Nick:Cl@udu$!@™ Dodano:2005-01-07 19:24:32 Url:claudusia08blog.onet.pl Wpis:Nio przyjaciel jest wazny w zyciu ... :))
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >