Zapraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Izka Dodano:2005-01-05 21:07:07 Wpis:hhm dzis nie mam ochoty na takie striki ale ogólnie nieźle dziala na psychike... bardzo ładna,,słodziutka pozdr. !
Nick:Magda Dodano:2005-01-05 21:06:42 Url:martaaa@o2.pl Wpis:KOcham mojego chłopaka lecz jest w tym jeden proble bardzo mało się spotykamy i ja jak widze go to ze szcząścia chce mi się płakac ale niee chce żeby ktoś zobaczył moe uczucie do niego.
I ja starasznie kocham mojego chłopaka lecz on się często na mnie obraża bo róże zeczy się dzieją ale tak na codzien się widzimy bo chodzimy do tej samej szkoły ale jak były święta ty tylko go widziałam w sywlka(sylwestra).ale już niee bende dalej wipisywałą tylko moge powiedzieć jak ma na imie i na nazwisko ma na imie:Bartek a na nazwisko:Pilarz przezywają go Pilarzyk jego kumpel nazywa się :Łukasz Moćko pprzezywają go :Moćko
Nick:karol Dodano:2005-01-05 21:06:08 Wpis:hmm stronka gitez pociesza w ciezkich chwilach ,dziekuje dla Liki za przesłanie jej do mnie pozdro wszystkim =>strzałeczka
Nick:agnieszka Dodano:2005-01-05 21:05:25 Url:nie mam Wpis:stronka jest fajna tylko nie dla mnie bo ja nie mam prawdziwego przyjaciela
Moja prawdziwa przyjacielaka mnie opuściła, ale muszę życ dalej.
WSZYSTKIM ŻYCZĘ SUPER PRZRYJACIÓŁ!!!!!!!!!!
Nick:Zabcia Dodano:2005-01-05 21:04:08 Wpis:super strona alejeszcze fajniejsze jest to ze moja 3,5 miesieczna córcia ma juz DWA ZABKI
Nick:PrInCeSsA17L Dodano:2005-01-05 20:56:24 Wpis:PRZYJAZN JEST CZASEM PIEKNIEJSZA OD MILOSCI A MILOSC JEST PIEKNIEJSZA OD PRZYJAZNI JESLI JEST WZAJEMNA:)
Nick:girljw Dodano:2005-01-05 20:49:52 Wpis:Strona jest fajna i dzięki Wojtiemu za nią
########
Nick:------------------------- Dodano:2005-01-05 20:48:33 Url:---------------------- Wpis:STRONA JEST SUPER POPRAWIA SAMO POCZUCIE!!! MIŁOŚĆ TO JEST COŚ PIĘKNEGO LECZ BYWA CZASEM BOLESNA!!!
Nick:Slowik_19 Dodano:2005-01-05 20:43:51 Url:nie posiadam swojej stronki!!chyba za malo zdolny jestem :P Wpis:Witam wszystkich) Swietna stronka nie ma co, bez dwoch zdan kiedy jest komus smutno powinien tu odrazy zajzec i bedzie mu moze troszke lzej na sercu!! przekazujcie te stronke kademu!! pozdrawiam) zostawiam swoj numer gadu-gadu(4632585) jakby ktos chcial pogadac ) pozalic sie w koncu trzeba sobie pomagac co nie ?? ) a czasmi jest sie lepiej pozalic calkiem obcej osobie pod warunkiem jesli umie sluchac.... to bardzo wazne!!! papasy cimajta sie wszyscy:] zapraszam na gg
Nick:Kordii13 Dodano:2005-01-05 20:41:49 Url:nie mam :( Wpis:Siemka superowa stronka,chociarz jestem chłopakiem no to i tak mi sie podoba.bardzo ci oleńko dziękuje za to że mi ją przesłałaś i pozdrawiam wszystkich,którzy ją odwiedzają i odwiedzali mam nadzieje ze ty w końcu bedziesz chciała ze mną chodzić!! Kocham cie ......
Nick:Milenijka Dodano:2005-01-05 20:41:46 Url:www.milenijka.blog.onet.pl Wpis:Ta strona jest piekna!!!!!!!!!!!!!
Nick:___SęKuŚ___ Dodano:2005-01-05 20:41:29 Wpis:fana stronka pozdrówki
Nick:Agusia18 Dodano:2005-01-05 20:40:39 Wpis:Misiu kocham Ciebie bardzo mocno!Obojętne co się stanie wiec,że zawsze będę Ciebie kochała!
Nick:mlk Dodano:2005-01-05 20:39:43 Wpis:ta stronka jest najlepsza na swiecie jest po prostu sliczna i idealna
Nick:ZuZa :) Dodano:2005-01-05 20:39:00 Wpis:JEst cudowna stronka szkoda ze nie może spełnić tych marzeń :( jestem smutna ale dzieki tej stronce jest mi lepiej :DD:
Nick:Daga Dodano:2005-01-05 20:38:26 Wpis:Kocham pewnego chlopaka ale bez wzajemnosci:(
Nick:Justyna Dodano:2005-01-05 20:35:48 Wpis:ta strona to, coś wspaniałego, przypomniałam sobie że jest osoba którą bardzo kocham........
Nick:agusia Dodano:2005-01-05 20:30:37 Wpis:kupa :]
Nick:DoRoTa Dodano:2005-01-05 20:28:40 Wpis:Ta stronka jest super !! Kiedy ją ogladam przypomina mi sie....Ł***sz jest naprawde spoko !!
Nick:Skarbek Dodano:2005-01-05 20:27:57 Wpis:Nio stronka pwnie sei spodoba wielu osobom
Nick:czarna Dodano:2005-01-05 20:27:52 Wpis:siema taa przyjciel cenna rzecz bez nich jesteśmy puści w środku... sorki Gośiaczku wcale tak niemyśle to nietwoja wina!!!3maj sie
Nick:Marzena Dodano:2005-01-05 20:24:47 Wpis:jezus zajefaina stronka!!!na prawde.Słuchając tej piosenki i ogladając ten filmik człowiekowi się od razu lepiej robi naprawda!! WIELKIE brava dla osoby która ją wymyśliła!!!
Nick:Mrowci@ Dodano:2005-01-05 20:23:54 Wpis:Ten filmik jest naprawde bombowy i wzruszajacy.
Nick:natalia666 Dodano:2005-01-05 20:23:26 Url:natalia666.blog.pl Wpis:jaki jest tytuł piosenki która leci, bo ona jest poprostu fantastyczna a ja ni znam tytułu, prosze pomózcie mi, a tak ogolnie to wielkie brawa dla autora stronki naprawde szacuneczek, ale plisssssssss podajcie tytuł piosenki
Nick:Olci@ Dodano:2005-01-05 20:19:17 Wpis:Super stronka, gdy ja oglądam na mysl przychodza mi różne osoby, które poznałam i te dobre i te złe!!!
Śle pozdrowionka tym, którzy założyli tą stronkę. papatki
Nick:Soczi Dodano:2005-01-05 20:17:41 Url:http://btt2004.prv.pl Wpis:czart popieram Twoją wypowiedź. Jeśli to chłop robił to to nie chłop!! LUDZIE OPANUJCIE SIE Z ŁAŃCUSZKAMI!!
Nick:Schiza Dodano:2005-01-05 20:17:24 Wpis:bardzo prosze o nazwę zespołu i tytuł pioseni która leci w trakcie tego filmiku o przyjacielu.blagam !!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Agusia Dodano:2005-01-05 20:13:56 Wpis:O mój Boze ten film byl piekny, gratuluje temu kto go wymyslil... Jeszcze chwila a bym sie rozryczala... Dziekuje...Tobie Asiu i Hawku...
Nick:ewelina Dodano:2005-01-05 20:10:59 Wpis:*** wam w dupe
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:05 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:05 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:05 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:04 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:04 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:04 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:04 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:03 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:03 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:02 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:09:01 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:08:58 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:08:58 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:08:57 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:08:55 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:08:52 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:08:50 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:08:46 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:Olcia Dodano:2005-01-05 20:08:43 Wpis:Po głowie chodzi mi świnka morska Balbinka i pies Fredzik.
Nick:kinguska Dodano:2005-01-05 20:08:12 Wpis:Hejka zaje***** pioseneczka podajcie mi tytul i autroa musze to miec!!! jak bedziecie miec jakies stronki prosze przeslijcie na maila lub gg plis:* z gory dziekuje) papapa
Nick:czart Dodano:2005-01-05 20:05:56 Wpis:Ale smut !!!!!!!!
Mam nadzieje ze ta strone robila laska
bo jesli to koles to wspolczuje jego rodzinie i znajomym
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >