Witamy! Zaraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:nieznajoma Dodano:2005-10-07 22:39:40 Wpis:pomimo ze wiem ze ten ktos nie zajrzy tu powiem tak : kocham grzeska w i nic tego nie zmieni nawet to ze on mnie nienawidzi
Nick::( Dodano:2005-10-07 22:39:18 Wpis:Kocham Mateusza K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)) buziaczki kochanie:*
Nick:zofcar Dodano:2005-10-07 22:17:49 Wpis:Kocham świat piękny , kocham ludzi oni mnie tez kochają, świat jest piękny trzeba tylko zauważać i widzieć to piękno.
Nick:USIA Dodano:2005-10-07 22:06:22 Wpis:chce tylko by mnie ktos pokochal ja kiedys byl ktoskto mnie kochal ale jusz go nie ma kolo mnie i jest mi bardzo smutno bez niego
Nick:DOM!N@ Dodano:2005-10-07 21:43:57 Url:Nie mam Wpis:hey ziomki! Stronka jest po prostu zatąbista.Niech powsaje więcej takich stron.
POZDROW!EN!@ DL@ C@ŁEJ 2"C" Z N!SK@:*(KTBCK):*:*
Nick:EMI Dodano:2005-10-07 21:30:24 Wpis:Dlaczego to życie jest takie... takie pop*****one?? Kto mi może to wytłumaczyć?? Dlaczego kochamy ludzi którzy nas nie kochają???
Rozstanie- złe słowo. On nie rozumie, że bez niego nie ma mnie, to bez niego jest mi źle, bo bez niego czuję się tak bardzo żle, tak bardzo samotnie.....
Nick:iLOnkA Dodano:2005-10-07 21:25:00 Wpis:eLO PozdRaffIam ŁukASzA :*
Nick: Dodano:2005-10-07 21:17:26 Wpis:Jest w moim zyciu Kto$,kto jest tak daleko... a jednak chwile spedzone razem pamietac bede przez całe moje zycie... mimo,ze pokochałam kogo$ innego nie potrafie zapomniec i ta odleglosc sprawia tak wiele bolu...dlaczego? Osoba,ktora pokochalam... żłoty Chlopiec.. nie moze byc moj... kocha inna mimo,ze nie jestem mu obojetna...jestem kim$ z kim sie bardzo liczy a i to zadaje mi bol... jest takze kto$,kogo nie potrafie pokochac mimo,ze zostalam obdazona tak ogromnym i pieknym uczuciem...nie potrafie dac mu wiecej niz przyjazn... i to takze boli... tak niewiele szczescia spotkalo mnie w zyciu a jednak mam przyjaciol... przy nich czuje sie dowartosciowana... czuje sie kim$ waznym...jestem dumna z tego co w zyciu osiagnelam... i czym los mnie obdarzyl... ta stronka daje nadzieje,ze nawet to co zadaje najwiekszy bol,potrafi cieszyc...trzeba tylko znalesc w sobie radosc,ktora mamy gdzie$ w glebi serca...trzeba docenic i cieszyc sie tym co sie otrzymalo od zycia a nie rozpaczac nad tym czego nie mamy...trzeba dbac o to co mamy by i tego nie stracic...i dazyc do spelnienia marzen...Bardzo Kocham Moje Kochane Przyjaciolki,ktore sa dla mnie jak Siostry i na ktore wiem,ze zawsze moge liczyc... dziekuje za wszystko co dla mnie zrobily i co otrzymalam od zycia
Nick:M@riczka :* Dodano:2005-10-07 21:02:41 Wpis:"Czegoś mi brak, czegoś pęknego, dotyku warg, uśmiechu Twego"
Nick:Maleńka Dodano:2005-10-07 20:57:41 Wpis:Serce serce pokochało, serce sercu sie oddało teraz serce serce prosi niech to serce w sercu nosi! Tobie-Ja
Nick:agnes-13 Dodano:2005-10-07 20:46:47 Wpis:chciałabym być kochana ,by ktoś na kim mi zależy odwzajemnił moje uczucie.
Nick:MUNIEK Dodano:2005-10-07 20:36:44 Wpis:JESLI W TO WIERZYCIE TO JESTESCIE PO***ANI W KÓRWE!!!!!!!!!!
Nick:Justynka Dodano:2005-10-07 20:29:30 Wpis:W życiu najważniejsza jest miłość fakt, lecz znaleźć ją jest tak trudno ...
Wielkie :* dla założyciela tej stronki
Rusza serduszkiem
Pozdrawiam wszystkich :*
Nick:WiErz?Ący W MaRzEnIa :P Dodano:2005-10-07 20:15:40 Wpis:Karolina...KOCHAM CIĘ!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:Karolina Dodano:2005-10-07 20:13:42 Url:- Wpis:Zawalista stronka!!! Przynajmniej daje jakąś nadzieję na poprawe w życiu!!! Pa!
Nick:Kasieńka Dodano:2005-10-07 19:50:18 Wpis:Naprawde stronka jest luxaz sie chce miec ta osobe ktora sie kocha
Nick::*kinia:* Dodano:2005-10-07 19:48:19 Wpis:Fajna stronka ale mi nic nie pomoze bo ja mam strasznego pecha do facetow a w szczegolnoci do tych ktorzy mi sie podobaja....zycze innym powodzenia...:*
Nick:malutka Dodano:2005-10-07 19:47:02 Wpis:kamilu kocham cie i wiem ze ty mnie tez kochasz pamietasz te chwile spedzone razem??pewnie tak szkoda ze sie rozstalismy ale nasze drogi znowu sie zchodza i mam nadzieje ze bedziemy razem kocham cie
Nick:Julka Dodano:2005-10-07 19:43:26 Url:www.julenka144.FunTest.pl Wpis:Marcin to taka romantyczna stronka...ty też taki jesteś
Nick:Martin Dodano:2005-10-07 19:43:11 Wpis:Naprawde jest zajefajna strona dla samotnych osob, ale nie tylko!
Nick:beata Dodano:2005-10-07 19:43:02 Wpis:POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH KTORZY OGLADAJA TA STRONKE!!!!!!!!!! ABY WSZE MARZENIA MOGLY SIE SPELNIC!!!!!!!!
Nick:Niebieskooka Dodano:2005-10-07 19:37:54 Wpis:Czlowiek czlowiekowi jest potrzebny do szczescia...tylko tak trudno znalesc to szczescie
Nick:kitty---pretty :P Dodano:2005-10-07 19:34:35 Wpis:No więc tak :
KOCH?AM:
Anitke,
Justynke,
Krzysia,
Grzesia I,
Grzesia II,
Adasia,
Andzie,
Adusia,
Wojtusia I i II....
itd.
Mogłabym wymieniać całe mnóstwo ludzi, którzy są moimi przyjaciółmi. Nie każdy ma takiego kogoś...ostatnio z moją przyjaciółką nie mogę się jakoś dogadać, a o ile pamiętam znam ją od baardzo dawna.Może to i trochę moja wina bo mam zmienne dość często humory :/ No ale mam też innych którzy mnie wspierają.Poczekam aż to się wkońcu wyjaśni...
Nick:Monika Dodano:2005-10-07 19:21:03 Url:-------------- Wpis:Spoko stronka jest ok fajne gidy :*:*:*
Nick:samotny Dodano:2005-10-07 18:38:33 Wpis:Fajna stronka! Szkoda ze ja niemam szczescia i moje mazenie sie niespelnilo chociaz bylo juz kilka razy blisko.
Nick:Jasink@ Dodano:2005-10-07 18:23:27 Wpis:TA syronk@jas super!!!!!!!!!! jEsT idealna dla tego kto sie smuci ma ma niespelnionom milaść!
Nick:=>MoOon!s!a Dodano:2005-10-07 18:12:47 Wpis:BaRdZo fAjNA sTrONKa =) .. ChCiAlAbYM zEbY mOjE zYcZeNiE sIe sPeLnIłO .. ByLaByM nAjSzCzEsLiWsZA nA SWIeCie;*KoChAm CiEm bEjBe;*;*;*WiEsH o TyM;*;*;*v
Nick:Jagusia Dodano:2005-10-07 18:06:36 Wpis:>
Nick:julka1407 Dodano:2005-10-07 17:47:39 Wpis:kto zna nazwe tej piosenki co leci na tej stronce niech mi napisze na maila!! plis
pozdro for all
Nick:M Dodano:2005-10-07 17:45:32 Wpis:Super stronka...świetna muzyka i w ogóle wszystko cacy dzięki...pozdrawiam wszystkich
Nick:Asia Dodano:2005-10-07 17:43:09 Wpis:podoba mi sie P
Nick:marcia Dodano:2005-10-07 17:36:05 Wpis:"miłość nie jest skarbem,który sie posiadło,lecz obustronnym zobowiązaniem"
buźka dla Was wszystkich
Nick:Justi Dodano:2005-10-07 17:30:15 Wpis:Siuper robcie wiecej takich stronekfajnie jest dostać coś takiego, nio i fajnie wysłać to komuś wyjątkowemu
Nick:Pyśka :) Dodano:2005-10-07 17:23:53 Wpis:Spełni sie moje zyczneie czy nie?? Tak bardzo chce zeby sie spelnilo a pozatym to za***ista stronka po prostu super
Nick:nothing...:( Dodano:2005-10-07 17:21:58 Wpis:hmm...fajniutka stronkatylko że ja mam zawsze pecha w sprawach związanych z moim serduszkiem...;(pozdrawiam wszystkicg buziaczki:*:*:*
Nick:misiek Dodano:2005-10-07 17:04:46 Wpis:Fajna stronka Fajna muzyka. Miłość jest w życiu bardzo potrzebna....
Nick:Niponka Dodano:2005-10-07 16:58:06 Wpis:Super stronka, tylko kiedy slucham tej piosenki od razu zaczynam plakac, to smutne,ale strasznie prawdziwe. Pozdro. dla Kosyy. Miłosc jest piekna!!!
Nick:Zakochana Dodano:2005-10-07 16:56:54 Wpis:ta stronka jest super. Mozna tu napisac co sie czuje do inne osoby . pozdrawiam mojego chlopczyka>
Nick:angel Dodano:2005-10-07 16:54:02 Wpis:Moze będzie wszystko dobrze. Ale narazie to wszystko tak o Ale narazie to wszystko do d***
Nick:aga Dodano:2005-10-07 16:30:34 Wpis:fajna stronka pozdrowienia dla NATALKI.N
Nick:Piotruś Dodano:2005-10-07 16:30:04 Wpis:Siemka All super stronka poprawia chumor :] ale tak naprawde to super by było jakby zawze widniał na wszystkich twartzach uśmiech aby wszyscy niemieli !!! ŻADNYCH PROBLEMÓW !!!
P.S Karola P. wiem , że tu gdzieś jesteś i znajde Cię
YO PATRYCJA
Prześle tę strone wszystkim , których mam na gg
Nick:Aga S. Dodano:2005-10-07 16:16:09 Wpis:Ta stronka jest cudowna. Mysle, że nawet najwiekszy twardziej by sie wzruszył.
Nick:Aga Dodano:2005-10-07 16:14:12 Wpis:Pozdro dla adasia i marcinka oraz karolka!
Nick:L.E.W.Y. Dodano:2005-10-07 16:08:05 Wpis:KOcham Cie Martynko to dla Ciebie!!!(strona supeR)
Nick:Binas Dodano:2005-10-07 16:02:35 Wpis:Jestem tak samotny serduszko mi bije tylko dla jednej osoby ale nie jestem chyba w jej typie. szukam kobiety powaznej.
Nick:kajaluk Dodano:2005-10-07 15:56:04 Wpis:Hej!Stronka suuuuuuuuuuuuper.Pozdro dla wszystkich zakochanych.Ja też jestem zakochana ale nie jestem w Jego typieDLACZEGO????????????????Pamiętaj D.... że Cię kocham i nigdy nie przestanę!!!!!!!BKDP:-*:-*:-*:-*:-*
Nick:Angelika Dodano:2005-10-07 15:47:50 Wpis:Miłość jest piękna lecz mija jak łza
Przyjaźń piękniejsza bo dłużej trwa
Nick:Czekoladkaa Dodano:2005-10-07 15:11:09 Wpis:...:::Jak w bajce cofnąć czas, realnie przeżyć go jeszcze raz...Kocham Cie Grzesiu:::...
Nick:samotna Dodano:2005-10-07 15:06:45 Wpis:Nie wiem co powiedzieć. Poprostu jestem sama. Przyjaciół nie mam. Nie ma mnie kto wspierać w trudnych chwilach leczi tak jestem szcześliwa ale nie do końca
Nick:Bigos93 Dodano:2005-10-07 14:30:01 Wpis:Pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!