Witamy! Zaraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:GerBeR Dodano:2005-01-19 22:11:15 Wpis:Życie jest piękne jeśli tylko można marzyc i te marzenia się spełniają !! Niestety moje marzenie się nie spełniło- opadłem jush z sił ale dla takiej osoby jak ONA warto żyć i mieć nadzieje że przyjdzie taki dzień w którym moje marzenie sie spełni :) KOCHAM JĄ BARDZO MOCNO !!!!!
Nick:Migocia:) Dodano:2005-01-19 21:58:30 Wpis:nie lubie rozzsyłać stronek, przykro mi:( ale kotki sa przesliczne, az sobie je skopiowałam do kompa:)
Nick:szukajaca drogi do szczes Dodano:2005-01-19 21:53:47 Wpis:stronka po prostu mnie rozwaliła jest boska. serduszko zaczeło mi szybciej bic. Ja niestety nie jestem do konca szczesliwa po za tym ze rodzinke mam kochana i wspaniałych przyjaciół to brakuje mi szczerej, namietnej miłosci takiej ktorj nic nie grozi i ktora bedzie wiecznie trwała. Mam nadzieje ze szczescie kiedys sie i do mnie usmiechnie i przezyje taka miłosc. muszę tylko w to bardzo wierzyc. Pozdrawiam wszystkich. buziaki gorace. Pa
Nick:Mała mi Dodano:2005-01-19 21:38:45 Wpis:Mam pewne zaleglosci,bo...wczoraj sie nie wpisalam ale dzis to nadrobie..niestety caly czas mam dola.. dzis spotkalam sie z moim bylym, ale jego nie kochalam..bedac z nim kochalam calkiem inna osobe i niestety dalej ja kocham. dlatego zazdroszcze tym osoba ktore sa z osobami ktore kochaja, bo ja mialam wlasna szanse ale ja stracilam.......teraz moge tylko pluc sobie w brode. najgorsze jest to ze nie mam tez przyjaciol. jestem sama mam tylko znajomych z ktorymi spedzam czas ale to wszystko dlatego nie mam ochoty na nic
Nick:Sylwia Dodano:2005-01-19 20:33:20 Wpis:Miłość jest piekna, kiedy się ją spotka wtedy rozkwita jak czerwona róża. Miłości nie da się ominąć. (stronka jest bardzo fajna)
Nick:Pstryk Dodano:2005-01-19 19:49:17 Wpis:Kocham...osobe ale ta osoba...nie kocha mnie !!!
Nick:Luke Dodano:2005-01-19 19:47:55 Url:http://student.uci.agh.edu.pl/~para Wpis:Hello ! Fajna stronka ! Trzymajcie tak dalej i nie zamykajcie jej !
Nick:kamila Dodano:2005-01-19 19:40:10 Wpis:Jestem szlona i romantyczna nastolatka i wlasnie sie zakochalam kocham!!!!! Ciesze sie z zycia i duzo marze dziekuje za zalozenie takiej fajnej stronki !!!!!
Nick:Zossia Dodano:2005-01-19 19:32:50 Url:nie@mam Wpis:Po pierwsze to zarąbista stronka i szkoda by było jej likwidować! Rozesłałam ją do wszystkich znajomych i wszystkim się podoba! Nie niszcie jej!
Po drugie to nic ciekawego nie mam do napisania!
Po trzecie to wierzę w przeznaczenie i uważam, że niektórzy powinni być razem jak naprzykład J.B i X.X
Po czwarte nie istnieje miłość od pierwszego wejrzenia!
Nick:Airoc Dodano:2005-01-19 18:59:37 Url:www.airocagata.blog.onet.pl Wpis:=] Naprawdę świetny pomysł z tą sytonką Pozdrawiam i zapraszam na http://airocagata.blog.onet.pl )
Nick:Toffi Dodano:2005-01-19 18:52:26 Wpis:ZA to ,że jesteś ,Kumin KOCHAM CIĘ......
Nick:Toffi Dodano:2005-01-19 18:51:56 Wpis:ZA to ,ż jesteś ,Kumin KOCHAM CIĘ......
Nick:Lucjusz i Alutka Dodano:2005-01-19 18:41:57 Wpis:Dzięki naszemu kochanemu ozonkowi pisiorkowi,wiesz za co za wszystko i za to ze nas nie zostawiłaś jeszcze pomimo naszej ułomności;P i za to ze kochasz Łukasza... Kochamy Cię!!!!
Nick:o-zonka Dodano:2005-01-19 18:31:23 Wpis:dziekuje za wszystko, za to jestescie przy mnie, moge sie wam zwierzyc i pomagacie mi w rozwiązywaniu problemow, a takze w tym aby moje marzenie sie narescie spelnilo.Mocno w to wierze i mysle ze mi sie uda!
Nick:MARTUŚ24 Dodano:2005-01-19 18:10:31 Wpis:kocham zycie bo uratowało mnie z wypadku jestem sama ale to przetrwam
Nick:Milenka :) Dodano:2005-01-19 16:24:02 Wpis:Miłość :)
Nick:Osa Dodano:2005-01-19 15:59:08 Wpis:Dziekuje Bardzo za podanie adresu tej strony.stronka jest po prostu SUPER. Moja laska jest obecnie w wisle i wraca dopiero za pare dni,jest mi bardzo smutno bez niej,Strasznie Ja Kocham,dzieki waszej stronce robi mi sie odrazu lepiej. KOCHAM CIE AGUSI I CZEKAM NA CIEBIE :*******
Nick:naneczka Dodano:2005-01-19 15:52:02 Wpis:Fajna stronka. Bardzo mi sie podobała. Zawsze jak mi smutno wchodze na nią i jest mi lepiej.
Nick:naneczka Dodano:2005-01-19 15:51:33 Wpis:Fajna stronka. Bardzo mi sie podobała.
Nick:Aska W. Dodano:2005-01-19 15:30:50 Wpis:Macie superrrr stronki!!! i moze moje zyczenie sie spelni !!!! mama nadzieje ze tak a tak na marginesie pozdrawiam moich znajomych !!! buziaczki pa pa pa
Nick:marcin m. Dodano:2005-01-19 15:11:47 Url:marcin m. Wpis:Kochać nie znaczy o czymś marzyć
Kochać nie znaczy o czymś śnić.
Kochać nie znaczy komuś wierzyć.
Kochać to znaczy dla kogoś żyć!
Nick:Monia Dodano:2005-01-19 14:51:48 Wpis:Macie za***istą stronke PS.Szukam chlopaka
Nick:Irek P Dodano:2005-01-19 14:46:04 Wpis:Nie mam rozowych okularow moj swiat jest czarno-bialy.Ale ja go pomaluje wszystkimi swiata kolorami.Lecz do tego potrzebuje ciebie.Mojej planety najpiekniejszych farb.Moj swit przy tobie nie straci ani jednej z barw. Dla ukochanej Moniki od Irke
Nick:Zocha Dodano:2005-01-19 14:36:41 Wpis:He he w sumie to moge powiedziec tak stronka ogolnie jest wporzo kolorowa i wogole coll.jezeli chodzi o przyjaciela albo bliska osobe nie mam i nie chce miec..Mam duzo kolezanek z nimi sie kumpluje lecz swouich tajemnic nikomu nie powierzam yo .przysylajcie mi wiecej takich stronek :*:*
Nick:graszka Dodano:2005-01-19 14:03:34 Wpis:dzieki,brdzo mi sie podoba ta strona i chciala bym jeszcze jakies otrzymac podon\be pozdrawiam dzieki
Nick:Schumacher Dodano:2005-01-19 13:52:19 Wpis:hahah co to kur.. koncert życzeń?? strona jest tak dziadowska że aż sie płakać chce... trafiłem na nią przez przypadek I OBYM JUŻ WIĘCEJ NA NIA NIE TRAFIŁ!!! jednym słowem : C***NiA!! NARA!!
Nick:---AdI--- Dodano:2005-01-19 13:17:02 Url:nie mam Wpis:Jak stracilas przyjaciela to se znajdz nowego!!!
Nick:natalkus Dodano:2005-01-19 12:34:51 Wpis:Siemka!! Macie super stronke. Bardzo podoba mi sie ta piosenka. Moze podalibyscie jej wykonawce i tutul, plosie . Pozdrawiam.
Nick:tygrysiątko Dodano:2005-01-19 12:28:38 Wpis:Witam was wszystkich
Mołość na najpieksza rzecz jaką można przeżyć w życiu dla tego szanujcie ją.
Nick:paulina Dodano:2005-01-19 11:49:17 Wpis:"To człowiek człowiekowi najbardziej potrzebny jest do szczęścia" Pozdrowienia dla wszystkich a szczególnie dla Agnieszki, Siwej, Olgi, Elizy, Klaudi, Sandy oraz Kaśki !!!
Nick:paulinka Dodano:2005-01-19 11:34:35 Wpis:właśnie straciłam moje przyjaciela i jest mi bardzo źle samej bardzo za nim tęsknie i ciągle płacze!!
Nick:Andzi_a Dodano:2005-01-19 11:25:18 Url:www.blogownia.net/glizda_andzia Wpis:Fajna stronka :P zapraszam do mnie!!! www.andzia08.blog.onet.pl i na www.blogownia.net/glizda_andzia
Nick:Agnieszka Dodano:2005-01-19 11:20:23 Wpis:S.U.P.E.R stronka!!!!!Pozdro dla wszystkich odwiedzających nią!
Nick:Kreciczek Dodano:2005-01-19 11:18:49 Wpis:stronka jest bardzo ładna i ja wiem ze ta stronka jest najlepsza którą zobaczyłem i jest dużo miłości bardzo fajna strona i nigdy niewiedziałem takiej pięknej strony
Nick:poka Dodano:2005-01-19 11:03:16 Wpis:smutek przenika moje serce dlaczego tak jest tego sama niewiem może to on...
Nick:myszka :) Dodano:2005-01-19 09:56:50 Wpis:Tak-przyjaźń to wspaniała sprawa. Mam dwojke przyjaciół. Jednym z nich jest facet-starszy ode mnie o 10 lat,ale super się dogadujemy :) Drugą z tych osób jest moja psiapsióła Olcia. Znamy się 10 lat, przez te 10 lat siedziałyśmy w jednej ławce i było cudownie, rozumiałyśmy się bez słów, robiłyśmy różne psikusy i zawsze przy tym było mnóstwo śmiechu. To był wspaniały czas. W zeszłym roku skończyłyśmy gimnazjum i niestety każda z nas poszła do innej szkoły :( I to był nasz największy błąd. Co prawda codziennie się widujemy, ale to nie zmienia faktu, że każda z nas ma teraz sprawy, które zupełnie nie obchodzą drugą z nas. Tak bardzo chciałybyśmy znów być w jednej klasie, tylko już teraz jest to niemożliwe, ja jestem w LO na mat-inf, a Ola w profilu na administracji. Więc ani ja, ani ona nie możemy się przenieść :( I to jest w tym wszystkim najgorsze.
Teraz apel do wszystkich przyjaciół:
Jesli jesteście ze sobą tak bardzo powiązani jak my, to nie rozdzielajcie się, bo później będzie wam naprawde bardzo bardzo trudno.

Gorące pozdrowionka i buziaczki dla kochanej Olci i kochanego Wojtka :)
Nick:kamila Dodano:2005-01-19 09:35:01 Url:http;//www.prv.pl/kgdodaj-wpis.php?id=120804 Wpis:bardzo piekne ;)
Nick:marysia Dodano:2005-01-19 07:34:40 Wpis:Pozdrawiam Wszystkich !
"Przyjaciele są jak ciche anioły,podnoszą nasze skrzydła gdy te zapomniały latać"
Życzę Wam miłości odwzajemnionej i takiej gorącej aby chciało się żyć!!!
Nick:SpOx :> Dodano:2005-01-18 23:16:20 Wpis:Ogólnie stronka jest THE BEST !!! :>
Pozdro Wszystkim Których Znam :>:>:>
Nick:Ktosik:) Dodano:2005-01-18 22:48:34 Wpis:"Najlepszym darem jest cząstka samego siebie"...
Nick:pumcia:* Dodano:2005-01-18 22:40:50 Wpis:Stronka cool:*Nie lubie takich łańczuszków ale stronka jest słodziutka Szczególnie obrazeczki...Pozdro dla Bartusia :*Koffam Cie:*
Buziak for all:*
Nick:Bydgoszcz-Fordon Dodano:2005-01-18 22:28:56 Wpis:ZaKoChAłAm SiĘ W ToBiE I BrNe DaLeJ W BłOtO, CzY Ty WiEsZ Co Ja RoBiE??? KOCHAM CIĘ IDiOtO!!!!! KOCHAM CIĘ Piotrusiu
Nick:ewka Dodano:2005-01-18 22:26:14 Wpis:powiem krotko: nienawidze tych lancuszkow ale gdy zobaczylam te stronke to naprawde uwierzylam w to ze bez wiary i nadzieii nie osiagniemy nic dlatego z calego serducha dziekuje wam za te stronke i dzieki tez tym od ktorych ja dostalam to dzieki wam znowu zaczelam wierzyc.
PRZECZYTAJCIE TO JESZCZE RAZ, KTOS PIEKNIE UJAL UCZUCIA W SLOWA:

Dziękuję Ci Panie, że żyję.
Dziękuję Ci za to wszystko co kryję.
Za miłość od ludzi wspaniałych,
I za nienawiść od mych wrogów stałych.
Za zwierzę chodzące po domu,
I za przyjaciela stojącego w progu.
Jestem wdzięczna za zdrowy rozsądek
Oraz za wieczory spędzane z Nim w piątek.
Za codzienne lśnienie z góry,
Aby widzieć jakie popełniam bzdury.
Dziękuję za frezje w pokoju pachnące
I za konwalie w kuchni więdnące.
Lecz przede wszystkim za nadzieję,
Że spełni się moje najskrytsze merzenie.
Nick:szczurek Dodano:2005-01-18 22:22:18 Wpis:Jestem na tej stronie po raz pierwszy.Oczywiście od razu mi się spodobała.Pozdrowienia dla wsystkich którzy ją stworzyli i dla odwiedzających tę stronę!!!!
Nick:Paulina Dodano:2005-01-18 22:08:24 Wpis:hej:) bardzo fajne stronki:) podziwiam za pomysl..pozdrawiam :]
Nick:Malwina14 Dodano:2005-01-18 22:04:38 Wpis:Siemka ta stronka jest bardzo sliczna i ciekawa jest swietna spodobala mi siem chcę aby takich stronek powstalo więcej:*
Nick:LiLi Dodano:2005-01-18 21:50:30 Wpis:Przyjaźń jest piękna, gdy ma się przyjaciela. I NEED A FRIEND
Nick:REPLIKANT Dodano:2005-01-18 21:46:31 Url:www.eskapology.net Wpis:Przyjazn powstaje , i nikomu bólu nie zadaje sa w niej dni pochmurne więcej radosnych dlatego w nas pozostaje Super stronka .
Nick:niusia1353 Dodano:2005-01-18 21:14:50 Wpis:...A WTEDY NAJPRAWDZIWSZA MIŁOŚĆ DOPIERO SIĘ ZACZNIE!...BARDZO FAJNA STRONKA. DZIĘKUJĘ MOJEMU PRZYJACIELOWI(MISIAKOWI) ZA TO ŻE JEST.A NAWET SIĘ NIE POZNALIŚMY OSOBIŚCIE I TAK GO KOCHAM. DZIĘKUJĘ CI! BARDZO FAJNA STRONA. A JA JESTEM SENTYMENTALNA.
Nick:pajaczusia14 Dodano:2005-01-18 21:06:55 Url:www.tarantulka10.blog.onet.pl Wpis:boshe... koffam takie stronki... to one uświadamiają mi jak ja koffam moich znajmoych... koffam was a stronke wszytskim przesyłam i stsram sie was rozpowszechnić... KOFFAM WAS i to teraz zrozumiałam.. całuski :*:*:*:*:*:*