Witamy! Zaraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:!!![_GoŁąBeK_]!!!USTKA Dodano:2007-04-23 20:46:04 Wpis:_Jest osoba którą bardzo kocham:*ale ona mnie nie stety nie kocha.ale i tak ją kocham.Kocham cię miśqu:*:*:*:*Pozdro for aLL
Nick:Motylek Dodano:2007-04-23 14:07:47 Wpis:Odnalazłam drogę do swgo wewnetrznego dziecka, do miłosci iprawdy i tego życzę wszystkim lecz by tego doznać trzeba najpierw sięgnąć zenitu cierpienia wewnętrznego-ale warto .
Nick:Martuśka Dodano:2007-04-22 17:56:04 Wpis:Piekniusia stronka!!!! najlepsza z wszystkich. pozdrawiam gorąco :*
Nick:ZuZuLcIa Dodano:2007-04-21 20:31:57 Wpis:Bardzo podobają mi się te strony....!!:) Są wspaniałe pomysłowe i wogóle :)Fajnie by było ja by więcej tych stronek na miesiąc bylo bo jak je przeglądam to jestem zadowolona:) z tego:) Te stronki są poprostu extra:) pozdro:):*
Nick:alpin55 Dodano:2007-04-20 22:25:59 Wpis:Piszecie o miłości-to piękne,wsraniałe.......ale właśnie cztery lata mojego życia poszły w cholerę.Cztery lata!.Jeszcze dwa tygodnie temu nawet się tego nie spodziewałem,a a teraz jestem miłosnym WRAKIEM.Jak sobie z tym poradzę,to nie wiem,czy dam sobie z tym radę-też nie wiem-tak naprawdę nie wiem nic,za wyjątkiem jednego--nie chcę już do niej wrócić!,mam dosyć kłamstw i udawania-mam dosyć ran ocierając się o skały miłości,mam dosyć,bo nie potrafię więcej już przyjąć.Serce jest zbyt małe i nie da rady więcej,bo zginie!.Ktoś kiedyś powiedział...MIŁOŚĆ TO CIERPIENIE,A KTO CIERPIEĆ UMIE,TEN I KOCHAĆ POTRAFI...To jednak zbyt mało by żyć,lecz zbyt dużo by umrzeć!.......alpin55
Nick:ju!! Dodano:2007-04-20 22:10:53 Wpis:Jestem samotna .. chłopak dla ktorego zrobiła bym wszystko jest obojętny..inaczej sie zachowuje inaczej jest .. przez niego zyc mi sie nie chce..!! juz nie mam nadzieji. Okropne jst to uczucie tym bardziej ze .... hlip hlip
Nick:AnUlkA Dodano:2007-04-20 19:39:56 Url:http://nulka-ktc.blog.onet.pl Wpis:Mnie milosc, okreza duzymi krokami!! Niestety
Czasem tak bywa, że życie cały świat nam rozmywa...
Nick:Ulcia Dodano:2007-04-20 12:51:43 Url:http://moj-szczesliwy-pech.blog.onet.pl Wpis:Przyjaciele to rzecz świeta.Jestem bardzo szczesliwa ze mam tyle przyjaciol
Nick:DzikuseK Dodano:2007-04-19 21:48:16 Wpis:Ej co Mnie to Obchodzi Wszystko...Ja Kocham Tylko Mi$iaka Z Rtc. Mateusia....Buziaczki Dla Ciebie Mi$iak aha i Pozdro DLa Grze$ia HeHe:*
Nick:martuska Dodano:2007-04-19 21:42:22 Wpis:NIE MAM CHLOPAKA... RTUNKU
Nick:Gudaj:*:* Dodano:2007-04-19 21:39:58 Url:www.gudaj03.jakijest.pl Wpis:Dla Mojej Kochanej Aniusi:*:* Bardzo Cię Kocham Perełeczko Ty ma:*:*
Nick:Marlena Dodano:2007-04-19 18:40:44 Wpis:Kocham Cię Kajtusiu
Nick:monika Dodano:2007-04-19 17:54:11 Wpis:przyjazn jest najpiekniejsza zecza na swiecie, szczescie i milosc .
Nick:DJ Bączuś Dodano:2007-04-19 15:38:53 Wpis:Po moim policzku płynie łza..mała samotna tak jak ja
Nick:Kamcia:) Dodano:2007-04-19 14:58:49 Url:www.kamcia-love.mylog.pl Wpis:zAkOcHaŁaM SiĘ...TYLKO BEZ WZAJEMNOSCIjest mi bardzo smutno
Nick:smutna Dodano:2007-04-18 17:09:30 Wpis:Kocham pewną osobe a ona mnie nie.... wezme tabletki i znikne na zawsze nie będe już cierpieć....
Nick:paula Dodano:2007-04-18 12:43:37 Wpis:chodzi mi po głowie że kocham kogoś
Nick:IzU$ Dodano:2007-04-18 10:23:31 Wpis:ChYbA SiĘ zAkOcHaŁaM.....aLe NiE wIeM CzY Ci To PoWiEdZiEć...cHyBa SiĘ w TobIe zAkOchAłAM, RoBeRt......NiE wIeM cZy Ty tEż We MniE...
Nick:..:K@$!A:.. Dodano:2007-04-17 22:07:07 Url:www.kasia-930.blog.onet.pl www.life-is-sucks.blog.onet.pl Wpis:KofFam Cie PioTrusiu... JuSh na zawSze!!! Nic naS nie RozdzieLi.. !! TESKNIE BARDZO MOJ MISQ !!! KOCHAM CIE PONAD ZYCIE!!
Nick:myszka467 Dodano:2007-04-17 18:17:50 Wpis:MIŁOŚĆ
Nick:kobelki Dodano:2007-04-17 14:20:44 Url:mnvbtr Wpis:jahjajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajjajajajjajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaj ajajajajajajajqajajajajajajajaajaajjajajjajajajajajjsajajajaajjajajajajajajajajajajajajajajajajajaja jajajkajajajajajajaj=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=-]=]=]=]=]=]=]=]=][=]=]=]=]=[=[=[=[=]=]=[ =\]=[=]=[=][=]=]=[=]=[=][=]=]=[=]=[=]=[=]=[=]==][=[]=]==['=[][][][[=[==[]=]=[][=]=[=][=]
Nick:Boski Dodano:2007-04-16 00:37:02 Wpis:Ok.!
Nick:spoko Dodano:2007-04-15 10:57:09 Wpis:ŻONA MNIE NIE KOCHA - to nic. kocham córkę i syna i nie chcę im sprawiać przykrości odchodząc z domu na zawsze
Nick:Li$ka :P Dodano:2007-04-14 16:36:50 Wpis:Te stronki z serii 1k. są siuUuUuUuUuUpelll Bardzo lubię je odwiedzać, bo wtedy nie czuję się samotna ...
Nick:KarolQa Dodano:2007-04-14 15:54:27 Wpis:ehh miłość to super sprawa, tylko dlaczego ja zawsze wszystko psuje ehh
Nick:Asiula:* Dodano:2007-04-13 17:21:47 Wpis:Jednym słowem kocham Cię MICHU....Nie potrafię żyć bez Ciebie...Dlaczego tak się stało,że już nie jesteśmy razem?Wróć do mnie...
Nick:Martina :) Dodano:2007-04-12 20:23:29 Wpis:Nie mam chopaka. Czasem mi brak takiej osoby, a czasem nie, bo wiem, że ja sama zrezygnowałam z miłości. Dobrze, że mam przyjaciół, którzy są ze mną, choć jedną przyjaciółkę tracę... walczę o jej przyjaźń, bo PAMIĘTAJCIE: przyjaźń jest najważniejsza!!! :)
Nick:Asiunia Dodano:2007-04-12 18:17:51 Wpis:kazali mi napisac co mi chodzi po głowie... a teraz mam w glowie tylko jedna osobe... MOJEGO KRZYSIA pozdrowionka:*
Nick:pallinka Dodano:2007-04-12 18:17:06 Wpis:Po 1:
Te wszystkie stronki z serii 1k.pl sa przecudowne!!!
Po 2:
Podawajcie adresy tych stron dalej, bo bardzo milo sie je czyta i oglada!!!
Po 3:
Dzieki wielkie dla tych, ktorzy te stronki stworzyli!!!
Nick:tina23510 Dodano:2007-04-12 14:25:46 Wpis:Uważam,że te wszystkie strony są przecudowne i bardzo miło i przyjemnie się ich słuch i ogląda je. Dzięki nim wiele zrozumiałam i niczego nie żałuję.Pozdrawiam i dziękuję
Nick:AntySzkoła ;-)) Dodano:2007-04-12 10:25:50 Wpis:WAŻNE!!!!!! WAŻNE!!!!!!
Kto ma ochotę na 3 miechy WAKACJI ??
Jeżeli istnieje taki ktos to wbijac na ta stronkę http://www.przedluzwakacje.1k.pl/ PROSZE mósimy miec 1,5 miliona głosów......
Uczniowie skrzywdzeni przez szkołę łączmy się w jedność (wchodzic na ta stronke ile sie da)
Nick:Sara Dodano:2007-04-11 20:38:07 Wpis:Śpieszmy sie Kochac ludzi tak szybko odchodzą!!!!!!!!!!!!!
Nick:Arek Dodano:2007-04-11 19:58:13 Wpis:Luzia ja już nie daję nam żadnych szans (mi i Ani0. a myślisz mnie ona nie zraniła??? Myśliz ze mnie to nie bolało??? i musiałem cierpieć i nawet nie wiesz jak bardzo. Chę zapomnieć o Ani jak najszybciej mam nową dziewczynę i ją kocham. Zrozum nie jesteśmy sobie przeznaczeneni widocznie. Kiedyś ją bardzo bardzo kochałem ale ona wszystko spiepszyła. Była nam razem wspaniale ona sama chciała że by tak wyszło. I nie przekonuj mnie bo to nie ma sensu nie wybacza siętakich rzeczy. Nie wtrącaj się w moje życie bo mam dziewczyne którą kocham i niechę i nie mam zamiaru rozwalać tego związku. Już nie kocham Anki i che o nie APOMNIEĆ na zawsze!!!! Nie możesz mnie zmusic żębym do niej wrócił bo i tak nie wrócę. Przykro mi że cierpi! A ty jak chcesz jej pomóc to napewno nie z moim udziałem bo nigdy nie wybacze jej tego co zrobiła. Ania znajdzie sobie napewno innego o wiele wiele wiele lepszego chłopaka ode mnie. A ty pozwól mi o niej zapomnieć!!! NIE KOCHAM ANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:jaa Dodano:2007-04-11 09:43:30 Wpis:chodzi mi po głowie mrówka
Nick:MySeCkA Dodano:2007-04-10 20:56:25 Wpis:Kurcze jednak po dość długim czasie zrozumiałam że Tobie Kubuś i mi nie jest pisane być razem... teraz już jestem niemal w 100% pewna przy kim jest moje miejsce.... Jakub zawsze będziesz TYLKO moim przyjacielem... i za to wszystko Ci bardzo dziękuje.. dzięki Tobie mam co wspominać... Teraz wiem że kocham tylko i wyłącznie Dawida... Zranił mnie lecz mimo to potrafiłam mu przebaczyć i do niego wrócić...
Dzięki niemu wiem po co i dla kogo żyje
dzięki niemu na nowo odkrywam sens we wszystko i pokładam w nim cała moją nadzieję
Dzięki niemu na nowo zaczęłam wierzyć...
Dzięki niemu zawsze czekam na to lepsze jutro...i rano wstaję z nadzieją ze kolejny dzień będzie coraz lepszy..

naprawde wiem że nic nie dzieło by się gdyby w tym wszystkim nie było jakiegoś powodu... "nic nie dzieje się bez powodu"

Pozdrawiam Was WSZYSTKICH i gorąco całuję!!

jeśli chcecie to piszcie na e-maila czekam.
Nick:agusia156 Dodano:2007-04-10 19:46:54 Wpis:Super stronka!!!!! Tylko takich więcej!
Nick:agusia512 Dodano:2007-04-10 15:04:37 Wpis:bardzo mi smutniutkooooo(((... chetnie był pogadała z kims i się zwierzyłaaaa((((nienawidze__swiata
Nick:Anu$iaaa Dodano:2007-04-10 14:23:39 Url:;) Wpis:Kocham...kocham...kocham xD pzdr dla wszystkich którzy mają marzenia
Nick:AnCiA:) Dodano:2007-04-10 14:02:02 Wpis:Te stronki sa super:)pozdrawiam
Nick:Gosia :) Dodano:2007-04-10 12:57:49 Url:www.smutek-dzieffcynki.mylog.pl Wpis:hej wam wszysykim :) Dla mnie po glowie chodzi to,ze smutniutko mi i chciałabym sie do kogos przytulic. Jak ktos chce porozmawiac to jestem chetna ....
Nick:Gosia :) Dodano:2007-04-10 12:57:49 Url:www.smutek-dzieffcynki.mylog.pl Wpis:hej wam wszysykim :) Dla mnie po glowie chodzi to,ze smutniutko mi i chciałabym sie do kogos przytulic. Jak ktos chce porozmawiac to jestem chetna ....
Nick:marta1289 Dodano:2007-04-10 09:30:52 Wpis:szkoda, ze nie ma wiecej takich stron, bo ona jest bardzo romantyczna:)
Nick:Natalia Dodano:2007-04-09 22:39:37 Url:nataaalka1994.bloog.pl hehe Wpis:dla mnie miłość musi być wzajemna...:*bo nie ma miłości bez zaufania i miłości...
Nick:Martina Dodano:2007-04-09 22:05:54 Wpis:Ludzie cieszcie każdą chwilą z przyjaciółmi bo nagle mogą odejść z błahego powodu...
Nick:Kamil Sz Dodano:2007-04-09 21:12:19 Wpis:milosc to super uczucie jesli sie kogos kochaP
Nick:Anka Dodano:2007-04-09 17:07:50 Url:www.ania1996.przyklej.pl Wpis:Cześć będe pisać o mojej miłości zycia...
Kocham Patryka z mojej klasy mysle o nim śnie i nie śpie czasami przez całą noc tylko o nim pisze pamiętnik!
On kocha inną i nie zdaje sobie sprawy, że ja go kocham i nie moge bez niego zyć!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!

Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Patryk kocham Cie!!!Patryk kocham Cie!!!
Nick:keram2112 Dodano:2007-04-09 16:11:20 Wpis:nie zawsze jest tak jak chcemy niestety
Nick:Luiza Dodano:2007-04-09 15:59:19 Url::) Wpis:Arek jesli wejdziesz na ta stronke to chce Ci powiedzieć że bardzo skrzywdziłeś Anie Synowiec ktora teraz tak bardzo Cierpi z powodu Ciebie zrozum ona Cie bardzo kocha prsze Cie przemyśl to co Napisałam i chce żebys to w końcu zrozumiał że Ania Bardzo Cie kocha i nie potrafi bez Ciebie żyć prosze porozmawiaj z nią prosze a nawet błagam Cie o To ona naprawde cierpi pisała też że sobie coś zrobi jak z nią nie będziesz prosze miej choć sumienie i porozmawiaj z nią o tym może jest jeszcze coś co czujecie do siebie co pozwoli wam byc jeszcze razem prosze to dla niej tak bardzo ważne ona zrobi dla Ciebie wszystko tylko pozwól jej wrócic do Ciebie nie przekreślaj tamtych zdarzeń wiem że cierpiałeś jak dowiedziałes sie o jej ciąży ale nie powód żeby tak od razu sie od niej odsuwać przemyślcie to oboje może uda wam sie dojśc do porozumienia z sobą przeciez tak bardzo sie kochaliście to czemu to wszystko sie tak poprostu rozwaliło czemu przekreśliłes ją ze swojego życia czemu tak bardzo jej nie kochasz . Wiem że oboje potrzebujecie czasu ale zrozum to ona Cie kocha i nigdy cie nie zapomni nigdy poprostu nigdy jesteś całym jej światem i bez ciebie jej życie nie ma sensu . Arek prosze cie jak wejdziesz na tą stronke to prosze cie daj odpowiedż prosze . Chce żebyś wiedział że Ania bardzo tęskni za tobą bardzo kocha i płacze za tobą więc plisssss ZROZUM TO W KOŃCU że ona CIE KOCHA . Wiem że taraz jesteś z Gosią swoją nowa dziewczyną ale przecież i tak jestem pewna że kochasz Anie i od miłości nigdy sie nie ucieknie . Prosze Porozmawiaj z nią o was i o tym co do siebie jeszcze czujecie prosze ja nie chce żle nie chce żeby zniszczyła sie pomiędzy nami przyjażń chce jedynie zrozumienia i tego wszystkiego co Ania wycierpiała . Przeciez jeszcze cos do niej czujesz więc czemu odrzucasz to uczucie tego nie da sie zmienic nie da sie pkochać innej osoby skoro czujesz cos do Ani . Czemu tak bardzo ją krzywdzisz czy nie widzisz tego że jej na Tobie zależy czy tego nie widzisz czemu . jesteś taki sam jak Sebastian Wróblewski on też tego nie doceniał co do niego czułam a to jest zwykłym błędem jak mozna kochać osobe do której sie nic nie czuje no pomyśl tak logicznie . Prosze Wróć do Niej ONA CIE POTRZEBUJE PROSZEEEEEEEEEE CIEEEEEEE AREKKKKKKKKK K. WRÓĆ DO ANI SYNOWIEC bo ja nie chce żeby ona sobie coś zrobiła z powodu Ciebie nie chce żeby znowu była w szpitalu nie chce tego i Ty też wiem że tego nie chcesz dlatego jeszcze raz PROSZEEEEEE CIEEEEE WRÓĆ DO NIEJ . Pamiętaj że od miłości nie da sie uciec taka jest prawda i czy ty będziesz miał inne dziewczyny czy nie i tak będziesz cierpiał bo ta jedna osoba kocha cie i ty ją . Arek Nie bądz taki jak Sebastian Wróblewski nie bądż taki wredny przemyśl to wszystko co Ci napisałam i odpisz mi na tej stronce prosze Cie błagam Cie o to bardzo . Ania naprade Cie kocha i chce z tobą być do końca życia . Arek zrozum to naprawde nie chce ci niczego złego uswiadamiać ale nie chce aby Ania cierpiała tak bardzo jak cierpiała przez jaśka wiesz jak bardzo ją to bolało ile musiała wycierpieć ale nie poddała sie . Gdy chciała sobie odebrać życie to mówiłam jej że ty ją kochasz i że nie chciałbyś jej cierpienia ona wtedy powiedziała chce żyć jedynie dla Arka dlatego tak bardzo Cie o to Arek prosze wróć do niej ona cie naprawde potrzebuje ZROZUM TO WKOŃCU PROSZEEEEEEEEEEEEEE. Chce żebyście byli razem szczęsliwi naprawde chce waszego szczęscia bo wiem że kochsz ją i wierze w to że wrócisz do niej nie zawiedziesz mnie mam taką nadzieje . Wierze w Ciebie i Anie że znów będziecie kochającą sie parą i że nie będzie żadnych pomiędzy wami kłutni ppapapa jej koleżanka Luiza . Przeczytaj to Arek i daj odpowiedż prosze Cie o to z całego serca . Buziaki dla was na dobry początek . Ania Cie naprawde Kocha papappapapappap.
Nick:anu$a Dodano:2007-04-09 15:24:22 Wpis:Zajefajna stronka i ciekawe zdiątka
Nick:nesa2 Dodano:2007-04-09 14:21:51 Wpis:brakuje mi rodzicow,rodzenstwa jestem bardzo daleko od nich TESKNIE