Witamy! Zaraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:k*a*s*i*u*n*i*a Dodano:2008-05-26 15:28:51 Wpis:Damianku jestes moim słoneczkiem
Nick:Paula Dodano:2008-05-20 15:57:43 Wpis:Kocham jednego
Nick:mi$$$ta Dodano:2008-05-20 14:50:10 Wpis:dziekuje, ze jestes kochanie !!!
Nick:Paulka Dodano:2008-05-17 01:00:01 Wpis:wniosleś w moje życie iskierę szczęścia która choć plonęła krótko pozostawiła piękne wspomnienia... dziękuję Ci .;Z.B.;. =*
Nick:nieznajomy Dodano:2008-05-16 11:07:27 Wpis:Przyjaźń to wielki skarb i Ty o tym wiesz wiec nie traćmy tego.
Nick:************** Dodano:2008-05-12 18:15:51 Wpis:fajna stroneczka
Nick:xxxxx Dodano:2008-05-11 21:44:43 Wpis:KOCHAM CIE NAJDROZSZY I NIGDY NIE PRZESTANĘ TWOJA M....A.
Nick:******** Dodano:2008-05-07 15:50:14 Url:www.uczucia.1k.pl Wpis:Nie ma co zwlekać z miłością.Świat bez miłości to tak jak świat bez wartości.Ja sama mam chłopaka i bardzo go kocham.Ludzi na całym świecie nie doceniają prawdziwej miłości.Trzeba się cieszyć z tego co się ma tak jak ja.Zrobiłam pierwszy kroczek do mojego chłopaka.Po prostu rób coś by cię zauważył.chodź blisko niego i mów cały cza coś do niego np:cześć,pa,co porabiasz,będziesz dziś na gadu-gadu itp.Za kilka dni twój chłopak też cię pokocha
Pozdrawiam wszystkie Sylwia i wszystkich odwiedzającą tę piękną stronkę papa
Nick:kasia14121994 Dodano:2008-04-30 18:27:05 Wpis:wszystko mi po mojej główce chcodzi:( takie głupoty:( ale nie ma sie czym przejmowac, a zwłaszcza chłopakami:P
Nick:IWONKA Dodano:2008-04-20 09:04:39 Url:IWONKA Wpis:KOCHAM CIE DAMIANKU...
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH OSUB ZE SZKOŁY W MORAWSKU....
TRZYMAJCIE SIE....
POZDROWIENIA DLA MOJEGO WÓJKA....
POZDRAWIAM TAKZE ANDŻELIKE Ć I NATALIE Ś TRZYMAJCIE SIE......
Nick:Izulka Dodano:2008-04-19 19:43:39 Wpis:ta stronka jest p[o prostu śliczna:))
Nick:xxxx Dodano:2008-04-18 14:02:42 Url:xxxx Wpis:kocham CIĘ MIREK.. czekam na ciebie...
Nick:asiulla7 Dodano:2008-04-17 15:12:02 Wpis:Kocham Cie MARCIN i tak juz zostanie chce byc z toba do końca świata... jesteś moim natchnieniem moim spełnionym marzeniem po prostu bardzo bardzo bardzo.... Cię KOCHAM!!!!!!!!!
Nick:AnOnIm Dodano:2008-04-17 13:11:02 Wpis:Po głowie teraz nic mi nie chodzi, ale czasem siądzie tam mucha. Pozdrawiam serdecznie!
Nick:PiK Patryk i Kasia Dodano:2008-04-16 19:03:48 Wpis:Kocham Cie Kasiu i nic tego nie zmieni, będę robił wszystko abyś uwierzyła w moją Miłośc do Ciebie i czekał aż Ty będziesz gotowa na nią
Nick:KOWAL Dodano:2008-04-16 14:02:36 Url:www.kowal97.fbl.pl Wpis:Mi o to chodzi żeby chodzić z piękną dziewczyną tylko nie wiem jak to zrobić!!!!!!!????
Nick:Dj.Myszka25 Dodano:2008-04-15 21:37:08 Url:www.djmyszka.dbv.pl Wpis:MIŁOŚĆ JEST DO NICZEGO BO RANI
Nick:mania1630 Dodano:2008-04-14 18:30:57 Wpis:pozdrawiam wszystkich i zycze wam takiego uczucia jakie sobie zamarzycie
Nick:AGUSIA Dodano:2008-04-14 14:38:21 Wpis:KOCHAM KOCHAM GO GO
Nick:lauer Dodano:2008-04-12 18:12:28 Wpis:Dobrze,ze jest usmiech,bez tego swiat bylby bardzo smutny
Nick:xXxmmmyszkaaaxXx Dodano:2008-04-10 00:24:28 Wpis:Kochanie każdej nocy i każdego dnia myślę o Tobię nie ma chwili gdybym nie pamiętała co nas łączy) Jeżeli kiedyś tu zajżysz i przeczytasz to...to wiedz że bardzo Cię kocham i dziekuję Ci za te wspaniałe 9 miesięcy kocham Cię i nigdy nie przestanę tygrysku) Twoja zawsze kochająca myszka
Nick:Sylwia Dodano:2008-04-08 20:27:37 Wpis:Mój mąż, moja córeczka...
Czyli moja rodzina, największy mój skarb.
Nick:misia Dodano:2008-04-07 22:23:42 Wpis:teraz właśnie chodzi mi po głowie pewna łądna osóbka(jest bardzo ładna)
Nick:xxxxxxxxxxx Dodano:2008-04-05 15:40:53 Wpis:bakdo cie kocham kristi.
Nick:agusia Dodano:2008-04-05 13:39:08 Wpis:Bardzo kocham takiego jednego chlopaka ale jest miedzy nami bardzo doza granica. ktorej nikt niejest w stanie przeciac
Nick:angela Dodano:2008-04-05 11:46:23 Wpis:Norbi kocham cię
Nick:natalia Dodano:2008-04-03 16:33:17 Wpis:co mi chodzi po głowie? Ludzie Wy jesteście jacyś nienormalni!!!! Czy cały świat musi wiedzieć ze Jesteście zakochani. :-/ Z tak pięknego uczucia jakim jest milosc trzeba zaraz robić hipermarket!!! Opamietajcie się
Nick:Dzaga Dodano:2008-04-03 14:42:44 Wpis:Milosc jeste piekna tylko strasznie boli gdy jest bez wzajemnosci Ja juz tak raz mialam i nie moglam pozniej zyc! Teraz mam podobnie ale ta miłość jest odwzajemniona!!! Trzymam za was kciuki dziewczyny!!!
Nick:lucja14 Dodano:2008-04-03 06:41:06 Wpis:lubie wszystkich ale ciągle mam pecha u facetów
Nick:kaienka Dodano:2008-04-01 21:30:24 Url:www.photoblog.pl/kaska20 Wpis:dlaczego miłosc tak rani kocham cie karolku i nie wiem jak mam dalej zyc bez ciebi. poprostu nie potrafie
Nick:Marzena Dodano:2008-03-31 14:17:10 Wpis:"Śmiech wcale nie jest złym początkiem przyjaźni,a na pewno jej najlepszym zakończeniem"
Nick:Paula Dodano:2008-03-30 19:10:45 Wpis:zajefana stronka.

KOCHAM CIE DZIUBKU:*:*:*
Nick:beatadgz Dodano:2008-03-30 19:05:56 Wpis:Bardzo fajna stronka....Milosc przezwyciezy wszystko..pozdrawiam
Nick:grzes Dodano:2008-03-30 14:48:46 Wpis:kocham kogos lecz nigdy nie bedziemy razem bo ona kocha kogos innego choc bardzo mnie lubi .
Nick:marlena Dodano:2008-03-30 13:39:07 Wpis:fajna strona:)
Nick:eines Dodano:2008-03-30 13:12:24 Wpis:chciałabym być z moim misiem już do końca... do końca świata i jeden dzień dłużej
Nick:fatalna-53! Dodano:2008-03-29 23:17:59 Wpis:Cóż-życie bez miłości to życie stracone.Kocham, pragnę, tęsknię - On o tym wie - Bardzo miła stronka - a melodia super - tak fajna jak Jego oczy - Jego głos - jak cały ONNNNN!!!!!!
Nick:Kika Dodano:2008-03-29 17:19:30 Wpis:Oj..ale głupoty...........;/ale piosenka fajna i kolor stony papa
Nick:Aguss1616 Dodano:2008-03-29 16:15:48 Wpis:Chciałabym wiedzieć kiedy naprawdę będę szczęśliwa? I czy kiedykolwiek będę? ...
Nick:milka:* Dodano:2008-03-29 13:22:33 Wpis:Kocham Cie Tomeczku...:*:* ale czemu ty mnie nienawidzisz i niechcesz znac? kto mi pomoze zapomniec o nim? jesli chcecie mnie zobaczyc to mam fotke..... www.mila7.fotka.pl
Nick:gusia Dodano:2008-03-29 12:40:21 Wpis:co mam zrobic zeby byc z chłpakiem
Nick:Mycha19 Dodano:2008-03-29 11:46:35 Wpis:Miłość to niekonczaca sie opowiesc o chwilach dobrych i złych z ukochanym...tym co sie czekało na niego całe swoje zycie...druga połowa jest bardziej szczesliwa bo sie jest szczesliwym z tym wymarzonym...ja jestem szczesliwa bo odnalazłam Go juz....chociasz nie jestesmy jeszcze razem....ale i tak wiem w serduszku ze kiedys to sie stanie ... ze Bóg nas ze soba złączy...nawet i jeszcze w tym roku :)
Nick:Aga Dodano:2008-03-29 10:45:11 Wpis:Tak niewiele chciałam od życia.....chciałam męża, który poprostu JEST, kocha, nie zdradza....zostałam sama z dwójką WSPANIAŁYCH dzieci - mam 32 lata, czuję się zraniona i bardzo tęsknię za prawdziwym, szczerym uczuciem...Bo kochac to patrzeć w tym samym kierunku....
Nick:Aga Dodano:2008-03-29 10:24:17 Wpis:Chciałabym jeszcze raz móc się zakochać....chciałabym budzić się nad ranem i chuć bicie serca Ukochanej osoby....chciałabym tak porostu przytulić się, zjeść z nim w łóżku śnaidanie, porozawiać i wiedzieć...i czuć.....że jest tylko mój! że mnie nigdy nie zdradzi,że zawsze będzie...ze pokocha moje dzieci.....
Nick:aga Dodano:2008-03-29 08:38:21 Wpis:super stronka! **___**
_**___**_________****
_**___**_______**___****
_**__**_______*___**___**
__**__*______*__**__***__**
___**__*____*__**_____**__*
____**_**__**_**________**
____**___**__**
___*___________*
__*_____________*
_*____0_____0____*
_*_______@_______*
_*_______________*
___*_____v_____*
_____**_____**
_______*****_______
Nick:patuncia Dodano:2008-03-24 12:04:20 Url:www.fotka.pl/profil/rihanna234/ Wpis:Kocham Cie moje słoneczko ty mój kwiatuszku.....
Nick:stokrotka Dodano:2008-03-23 16:08:39 Url:www.biedronka59blog.onet.pl Wpis:Szczęscie to radość życia
Nick:sylwia Dodano:2008-03-22 18:23:53 Wpis:Nic
Nick:kasia Dodano:2008-03-21 00:21:15 Url:xxx Wpis:KOCHAM CIE MISIU
Nick:Nataluśśś;* Dodano:2008-03-20 13:00:41 Wpis:tak naprawdę to niewiem;*