Witamy! Zaraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:dusia93 Dodano:2006-06-05 16:11:40 Wpis:milość jest w życiu niezbedna bez milości nie ma życia wiec ja też bym chciala posiadac taka milość ja kocham ale ta osoba o tym nie wie prosze pomóz mi w tej prosbie abym byla szcześliwa jka wszyscy zakochani

pozdrowienia:*
Nick:mati18 Dodano:2006-06-05 15:03:46 Wpis:Kochm swoja dziewczyne i to bardzo mam nadzieje, ze ona mnie tak samo) szanujcie i dbajcie o swoje milosci, zebyscie ich nie stracili!!! BUZIAKI dla mojego kotka Twuj Misiaczek
Nick:mati18 Dodano:2006-06-05 14:38:16 Wpis:kochma cie i nigdy nie przestane!!! kotku jeszcze takiej dziewczyny nie mielem jak ty! buziaki twuj MISIU
Nick:mati18 Dodano:2006-06-05 10:16:31 Wpis:Kocham tylkojedna, lecz nie wiem czy ona o tym wie:( Milosc jest wzyciu potrzebna, bo bez niej po prostu nie da sie zyc normalnie:)Dlatego jesli ja posiadacie szanujcie ja i dbajcie o nia, zeby jej nie stracic!!!
Nick:Darek Dodano:2006-06-05 09:07:36 Wpis:Znalazłem Cię HALSZKO pośród cierni czasu,
W białym wnętrzu ciszy.
Spotkałem Cię HALSZKO na granicy zimowego
słońca,
U ujścia rzeki nie tkniętej morzem.
KOCHAM CIĘ HALSZKO- TWÓJ NA WIEKI Darcyś!!!
Nick:Halszka Dodano:2006-06-05 03:25:30 Wpis:Idę przez życie ze smutkiem, radością i z pewną ludzką niepewnością...ale przeważnie z własną godnoscią.
Idę i czekam...aż Ty mi powiesz, że zabłądziłam.
Otworzę oczy...spojrzę wokoło...i powiem, że jestem...stoję przed Tobą.
Zrodzi się nowe wspaniałe życie...Ty mi pozwolisz przejść przez trawniczek...Ty mnie zawołasz...podasz mi rękę i zaprowadzisz gdzie śpi jeszcze szczęście.
Lecz wiem, że muszę pokłony złożyć...myślom...radościom...marzeniom moim.
Aby mi kiedyś, razem złączone...złożyły MIŁoŚĆ PRAWDZIWĄ...na ręce moje.

Kochany Dareczku...ten wiersz napisałam, bardzo dawno temu...marzyłam o miłości, prawdziwej...takiej jak w filmach.

Teraz wiem, że marzenia się spełniają...dziękuję Bogu za to,że pozwolił mi na mojej drodze życia spotkać Ciebie.

Teraz wiem co oznaczają słowa KOCHAM CIĘ.

DARECZKU...napiszę tak...ŻYJĘ DZIĘKI TOBIE.

KOCHAM CIĘ...wiesz?

TWOJA HALSZKA
Nick:Marek Dodano:2006-06-04 22:22:46 Wpis:Stronka super i to wszysto prawda może "znów" uda mi się spotkać kogoś z kim spędzę resztę życia.
Pozdrowionka dla wszystkich szczęśliwych
Nick:Chrzanek Dodano:2006-06-04 17:15:33 Url:www.chrzanek12.funtest.pl Wpis:Bardzo mi sie podoba napewno za pare dni bedzie lepsze jak bedne miala jakies fajne pomysly to napisze POZDRO PAPAPAPAPAPA
Nick:cień... Dodano:2006-06-04 16:43:15 Wpis:Narazie nic
Nick:juti Dodano:2006-06-04 15:52:40 Url:www.juti1993.blog.onet.pl Wpis:Podoba mi się pewien chłopiec ale on już ma dziewczyna i nawet nie wzraca namie uwagi ale gdy już troche gadamy nie wiem co mu powiedzieć bo go prawie nie znam bo on chodzi do innej klasy i innej szkoły
Nick:mimek1 Dodano:2006-06-04 10:58:48 Wpis:super stronka:)
Nick:Daria i Martyna Dodano:2006-06-04 09:33:42 Wpis:Ta stronaka jest super szkoda ze jest ich tak mało i sa to tylko marzenia Miłosc jest prawdziwa chociaz trudno ja znalezc
Nick:Darek Dodano:2006-06-03 21:38:18 Wpis:Tylko to, HALSZKO: trzeba życ i kochac, a srogie mamrotania moralnych staruszków cenic mniej, niż cenimy pół grosza!!!KOCHAM CIĘ HALSZKO - Twój na wieki Darek!
Nick:edi Dodano:2006-06-03 17:27:26 Wpis:...Nie ma drogi do szczęscia...Szczęście jest Drogą...
Pozdrawiam moją przyjaciółke Maryne i mojego ukochanego Grzesia....
oraz moich znajomych z Krakowa Ośke Ziemianina Żaneta Dominike Agate Monie Malutką Wieśka Dina Marcina Mirka Żubra Roja Chudego Filipka oraz znajomych z Rzeszowa Ache Justynke Monie Kinge Age.:):):)
Nick:myszka Dodano:2006-06-03 17:22:23 Wpis:kozystajac z okazji ze mozna podzielic sie z wami uczuciami,dziekuje Piotrkowi Storarczyk za wspaniale 3 lata prawdziwej milosci.Choc nie jestesmy juz razem moje serce nadal bije moze nie tak samo jak kiedys ale nadal zyje.tylko jednym slowem moge ci sie jakos zrewanzowac ''DZIEKUJE''
Nick:Halszka Dodano:2006-06-03 16:42:47 Wpis:To zaczeło się tak niewiennie...kilka słow, parę zdań, aż w końcu spojrzałeś tak inaczej w moje oczy...pamiętam Twoje pierwsze zdanie...Witaj Mój Jedyny Śnie.
Dzisiaj już wiem, że kocham Cię ponad moje zycie...dałeś mi to czego Nikt nigdy mi nie dał...dałeś mi MIŁOŚĆ...dziękuję Ci za to Darcysiu.
Nick:Ania Dodano:2006-06-03 14:06:02 Wpis:Miłość jest czymś pięknym, ale czasami zostajemy sami.... z tęskniącymi serduszkami....i bólem w sercu.!!!
Nick:agusia Dodano:2006-06-03 10:56:42 Url:www.kicia11119.blog.onet.pl Wpis:dzieki Tobie wiem jaki sens ma życie -----,,DZIĘKUJE''
kocham cie,jestes mym MISIACZKIEM kochanie i nic tego nie zmieni naprawde
przy tobie kazda chwila staje sie niebem!

MYŚLĘ O TOBIE MISIU
TĘSKNIĘ
MARZĘ
KOCHAM
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ktoś kiedyś powiedział-MIŁOŚĆ JEST PIĘKNA tak to prawda ,ale bardzo potraf ranić rana zadana przez drugą osobę potrafi być długa i bolesna.MIŁOŚĆ JEST PIĘKNA ,ALE TA PRAWDZIWA."TO LOVE AND TO BE DEAR-KOCHAĆ I BYĆ KOCHANYM.
milosc potrafi byc piekna,
ale
czasem dotkliwie
krzywdzi.
Nick:Kasiunia Dodano:2006-06-02 15:36:58 Wpis:Ta strona jest wyjątkowa, a ta piosenka mi sie bardzo bardzo bardzo podoba. KOCHAM CIE I BEDE KOCHAŁA MÓJ PATRYCZKU!!!
Nick:izulka Dodano:2006-06-02 09:57:13 Wpis:piekna jest ta strona...muzyka na niej....piekne jest zycie....i wierze,ze wszyscy ludzie tez....a szczegolnie ten jedyny...najdrozszy naszemu sercu...kochajcie i badzcie KOCHANI!!!
Nick:Karolina Dodano:2006-06-01 22:55:39 Wpis:Kocham Cie!!!!
Nick:smiki Dodano:2006-06-01 19:06:15 Wpis:nie wiem co sie ze mną dzieje----------te wszystkie chwile bez cie są niczym i wiedz ze nie zapomne nigdy twego spojrzenia , twych słodkich ust i twojegousmiechu !!!!!!!!!! KOCHAM CIE
Nick:Lwica Dodano:2006-06-01 18:34:14 Wpis:Ta stronka doprowadza do łez. Mam nadzieje że wszyscy którzy ją oglądają myślą o swoich sympatiach i chłopakach!! ja napewno myśle o miom chłopaku, którego bardzo, bardzo kocham i pozdrawiam go.
Nick:Madzia Dodano:2006-06-01 15:09:38 Wpis:Super stronka na pewno rozesle:):) a kotki to moje ulubione zwierzaki. Traktuje je jak przyjacieli:):)
Nick:samanta_89 Dodano:2006-06-01 15:09:10 Wpis:stronka jest spokobo miłość jest potrzebna w życiu człowieka bez niej życie niema sensu
Nick:karolinka Dodano:2006-06-01 15:01:03 Wpis:Gdy spojrzałem w twoje oczy już wiedziałem ze to ty gdy poczułem twoje usta odmieniły się moje sny.Nasze usta się by rozkoszy nektar pić.Nasze serca nam kazały by w miłości razem żyć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOCHAM CIĘ
Nick:Klaudia=] Dodano:2006-06-01 09:42:37 Wpis:Miłosc jest wielka,ale takze potrzebuja ją każy człowiek...Ten zły i dobry...:*
Nick:smiki dla ,, '' Dodano:2006-05-31 20:43:40 Wpis:dzieki Tobie wiem jaki sens ma życie ---,,dzieki''
kocham cie jestes mym słoncem kochanie i nic tego nie zmieni naprawde
przy tobie kazda chwila staje sie niebem!
Nick:bari Dodano:2006-05-31 20:18:27 Wpis:spoko stronka oby tak dalej a bedzie dobrze pozdrrawiam wszystkich pa
Nick:młoda Dodano:2006-05-31 17:53:21 Wpis:kocham jednego chłopaka a ale on mnie nie- oj jaka ja z tego powou jestem s,utna i nieszcesliwa. a jak słucham tej muzyki to jeszcze bardziej o nim mysle
Nick:Smutna:(( Dodano:2006-05-31 17:04:35 Wpis:Artusiu M.z 2h Kocham Cie nad życie...i nigdy nie przestanę...Zrobiłabym wszystko byle byś był ze mną...Umarłabym za Ciebie gdybys chciał...Jestes najwazniejszą osoba w moim życiu.Nikt nie jest na równi z Tobą...Jestes dla mnie WSZYSTKIM:* Poprostu Kocham Cie prawdziwą i szczera miłością..Mam nadzieję że wkońcu to zrozumiesz i tez mnie pokochasz...Pamiętaj!Dla Ciebie zrobie wszystko!!Gdybyś Ty umarł ja umarłabym z Tobą...nigdy nikt nie bedzie dla mnie tak ważny jak TY kochanie:*Jestes moim życiem!!KOCHAM CIĘ!!

I LOVE ARTUŚ

I LOVE ARTUŚ

I LOVE ARTUŚ

KOCHAM CIE ARTUŚ

KOCHAM CIE ARTUŚ

KOCHAM CIE ARTUŚ!!
Nick:Misi@ Dodano:2006-05-31 17:01:07 Wpis:strona jest piękna ! naprawde ! miłość jest potrzebna ! bez niej życie jeś bezcelowe i beznadziejne ! "śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą" !!!!!!!
Nick:Halinka Dodano:2006-05-31 16:35:36 Wpis:Życie należy przeżyć tak aby po latach nie palił wstyd za dni przeżyte bez celu.
Nick:Natalia Dodano:2006-05-31 16:18:31 Wpis:Nasze życie pędzi jak poemat trzeba tylko znależć dobry temat Kocham, Cię...:*:*
Nick:stokrotka Dodano:2006-05-31 13:03:47 Wpis:To Ty skradłeś mój klucz do serduszka to Ty śnisz mi się po nocach to Ty skradasz me pocałunki to dla Ciebie gotowa jestem się zmienić tylko daj znak ze chcesz abym byla zawsze przy Tobie Kocham Cie Mariusz
Nick:....... Dodano:2006-05-30 22:01:57 Wpis:MYŚLĘ O TOBIE MISIU
TĘSKNIĘ
MARZĘ
KOCHAM
Nick:żancia Dodano:2006-05-30 21:51:49 Wpis:Kochaj!! Ja tego doznałam i choc czasem zbiera się burza nad głową z powodu miłości to i tak warto kochac.
Życie jest krótkie.
Nick:Maleńka Dodano:2006-05-30 21:18:36 Wpis:Wpisuje sie juz 3 raz do tej Ksiegi i caly czas uwazam, iz jest ona naprawde ZA***ISTA... Od razu mowie ze to nie jest moj ostatni wpis do tej Ksiegi, bo bedzie ich jeszcze bardzo wiele... Buziaczki... Papa...
Nick:Śnieżka Dodano:2006-05-30 21:03:23 Wpis:takie stronki są poprostu piękne, patrząc na te kociaki aż sie serce kraje tak sie nie da tylko szkoda że te marzenia sie nie spełniają!!!!!!!!!!!!
Nick:Krzysiek Dodano:2006-05-30 17:58:08 Wpis:Są chwile w życiu, które w pamięci zostają,
I choć czas mija, one nie mijają,
Są też osoby, które raz poznane,
Bywają w życiu mile wspominane.
Paulinko Bardzo mi na Tobie zależy !! Ty wiesz o tym !!
Czekam !
Nick:.... Dodano:2006-05-30 17:45:06 Wpis:Bardzo fajna
stronka
Nick:KlAuDyNkA Dodano:2006-05-30 17:35:51 Wpis:Po głowie chodzi mi... Kuba. Ja go tak kocham a on mnie nie :P. I wogole ale co tam bede pisac tego nie da sie wyrazic slowami. Fajna stronka tylko ze chce mi sie plakac jak na nia wchodze. Paaa
Nick:***** Dodano:2006-05-30 16:08:36 Wpis:MYSLE TERAZ O TOBIE MISIU KOCHAM CIE!!!!!!!
Nick:karolinka Dodano:2006-05-30 10:22:11 Wpis:mam bardz duzo problemów zakochałam sie w jednym chłopaku ktory tez mnie kocha tylko ja nie jestem z nim szczesliwa.A niby to jest miłosc od pierwszego wejzenia
Nick:karolinka Dodano:2006-05-30 09:25:47 Wpis:nic mi w zyciu nie wychodzi moje zycie to jedna wielka udreka nieraz mam juz dosyc.Nieraz mysle ze po co zyje na tym swiecie lepiej jak by mnie nie było!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:asia Dodano:2006-05-29 18:34:43 Wpis:Za***ista ta stronka!!!! super!!!
Nick:Monika14 Dodano:2006-05-29 15:59:06 Wpis:Wpisuje się do tej wspaniałej księgi, ponieważ myślę że wpisuje się tu wiele osób zakochanych! NIe zawsze miłość tych zakochanych jest odwzajemniona lae pewnie tak musi byc...JA obecnie jestem szczęsliwa bo mam wyjątkowego chłopaka
Nick:dominika88 Dodano:2006-05-29 15:53:43 Wpis:Ja sie zakochałam...to wspaniałe uczucie..to jest chłopak z tej samej klasy..i to on mi ja wyznał pierwszy...ah...KOCHAM GO... pozdrowionka i buuuuuuuuuuuuuuuuziaki dla ciebie kotku..:*
Nick:zakochana 15 Dodano:2006-05-29 14:40:27 Wpis:Od 4 lat podoba mi się chłopak który chodzi ze mną do tej samej klasy!!
Rozmawiamy ze sobą! Tylko jest jeden problem-nie wiem czy ja mu się podobam!! Mam nadzieje że tak!!!!!! Pozrowionka dla wszystkich ziomali i oczywiście dla mojego lubego!!!
Nick:ania11111 Dodano:2006-05-29 14:02:53 Wpis:JEŚLI KTÓREGOŚ DNIA POCZUJESZ, ŻE CHCE CI SIĘ PŁAKAĆ ZADZWOŃ DO MNIE... NIE OBIECUJE ŻE CIĘ ROZBAWIE ALE MOGĘ POPŁAKAĆ Z TOBĄ... JEŚLI KTÓREGOŚ DNIA ZAPRAGNIESZ UCIEC NIE BÓJ SIĘ DO MNIE ZADZWONIĆ NIE OBIECUJE ŻE CIĘ ZATRZYMAM ALE MOGĘ POBIEC Z TOBĄ... JEŚLI KTÓREGOŚ DNIA NIE BEDZIESZ CHCIAŁ NIKOGO SŁUCHAĆ ZADZWOŃ DO MNIE... OBIECUJE BYĆ WTEDY Z TOBĄ I OBIECUJE BYĆ CICHO... A JEŚLI KTÓREGOŚ DNIA ZADZWONISZ A JA NIE ODBIORE PRZYBIEGNIJ DO MNIE BARDZO SZYBKOOO MOGĘ CIĘ WTEDY POTRZEBOWAĆ :) :) :) :) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥