Witamy! Zaraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:gosiaczek Dodano:2006-05-22 18:37:26 Wpis:Kocham Was..........
Nick:anula Dodano:2006-05-22 10:05:04 Wpis:Dziś już wiem...
Będziesz zawsze blisko mnie...
Nick:Aniołek19 Dodano:2006-05-22 08:45:49 Wpis:Dzięki tej stronce mozemy ze świata szarej rzeczywistości przenieś się do świata marzeń...Tak łatwo zapominamy o tym aby dążyć do szczęścia i dzielić się nim z innymi którzy są nam bliscy...Ja nie mam jeszcze osoby z która mogłabym dzielić tę radość...Liczy sie każda chwila zacznijmy wreszcie doceniać to co mamy obok siebie
Nick:Zakochana Dodano:2006-05-21 23:11:13 Wpis:Łukaszku.. musze ci to powiedziec!!!! K O C H A M C I Ę ! ! ! Pisze to specjalnie dla ciebie!! Proszę tylko o jedno: zwróc w końcu na mnie uwagę!!!

Koleżanka z klasy...
Nick:paula Dodano:2006-05-21 22:36:02 Wpis:bardzo spodobała mi sie ta strona. Piękna piosenka.aż zrobiło mi sie przykro, że jestem sama...cmokaski
Nick:arturszczepaniak_2006 Dodano:2006-05-21 19:46:51 Wpis:Kocham kogos i nie moge bez niej życ KOCHAM cie Gosia i tak pozostaniie. Ta strona dała mi wiare w siebiE.Wiec mam dużo sił!!!!!!!!!!!!..
Nick:Ewcia :) Dodano:2006-05-21 18:40:18 Wpis:Ta stronka jest poprostu suuuuperr Bardzo bym chciala miec do kogo ja wysłac... Mam prośbę do twórcy tej świetnej stronki.....: żeby było ich duzo dużo dużo więcej niż jest do tej pory... pozdrawiam 3maj się i zakładaj następną tak świetną stronke
Nick:TOLA Dodano:2006-05-21 18:29:28 Wpis:Mój telefon cicho stuka,
i mój zasięg Ciebie szuka,
sms-y szepcą skromnie,
jeśli tęsknisz napisz do mnie.
Nick:gwiazdka Dodano:2006-05-21 11:28:12 Wpis:kocham kogos koffanego i nie moge życ bez niego!!! .......20.05.06r....... ****Ł hehe:* .....................
Nick:Gosiaczek Dodano:2006-05-21 11:25:44 Wpis:>>>Wszystkiego naj... naj...
Nick:Ewka-metal13 Dodano:2006-05-21 09:55:48 Url:www.ewcia-metal13.blog.onet.pl Wpis:Wpisałam sie juz wiele razy ale jeszcze raz nie zaszkodzi, prawda!!
Kocham Cię K.
Nick:Agusia Dodano:2006-05-21 09:52:11 Wpis:Ta strona jest suuuuuuuuper:) Pomogla mi zrozumiec jedna rzecz:)):):)):):)
Nick:Madzia Dodano:2006-05-20 19:57:23 Wpis:dzięki wszystkim którzy są blisko mnie i wspierają mnie w chwilach kiedy najbardziej tego potrzebuje .... nie wiem jak wam się za to odwdzięczyć ... może przyjażń i to że będę się starałą nigdy o was nie zapomnieć i o wszystkich zwariowanych chwilach które razem przeżywamy
Nick:agusia Dodano:2006-05-20 15:12:17 Wpis:hejo fajna strona!!! mam nadziej ze moje zyczenie sie spełni .... NAPEWNO
Nick:monia Dodano:2006-05-20 11:25:06 Wpis:Nie potrzebuje nikogo innego do szczęscia oprócz Ciebie mój kochany Krystianie jestes dla mnie całym światem!! Mam nadzieje ze bedziemy razem juz na zawsze KOCHAM CIę JAK NIGDY NIKOGO NIE KOCHAłAM!!!
Nick:Smutna Kika Dodano:2006-05-20 11:20:21 Wpis:Zawsze wszystko co najgorsze dla mnie! Miłoć podobno jest piękna--> ale nie dla mnie bo ja przez nia cierpie.
" Miłość to gałązka topoli--> jak ja zerwiesz to boli" I chcę żeby dwie osoby o tym wiedziały. Jak mi smutno to jestem na tej stronce ( często tu jestem ) (( ;(
Nick:rafal Dodano:2006-05-20 01:46:16 Wpis:nic
Nick:niki Dodano:2006-05-19 21:53:38 Wpis:Byc zakochanym piekna rzecz zwłaszcza gdy miłośc jest odwzajemniona moja nie była.Ale życze wszytskim zkaochanym szcześcia o odwzajemnienia żeby byli szczęśliwi i kochali sie nad życie.Buziacki***
Nick:MaRzEnA:(( Dodano:2006-05-19 19:47:55 Wpis:Nie potrzebuje nikogo innego
w mym sercu ważny jestes Tylko TY.
Jesteś Miłością mojego życia
dla Ciebie chcę tylko Żyć.
I nikt już inny nie liczy się
bo Tylko Ciebie chcę.
Na Zawsze już tak Bardzo Mocno
Kochac Będę Cię.
Kocham Cię Kochanie:*:*:*
Nick:Madzia23 Dodano:2006-05-19 18:07:03 Wpis:Dzieki za super srronke jest swietna pozdrawiam
Nick:Beti Spaghetti Dodano:2006-05-19 14:24:26 Wpis:Siemka jak leci???
Nick:Natalia Dodano:2006-05-19 14:13:27 Wpis:Bo tego co czuję..zabić nie mogę....
Nick:aga Dodano:2006-05-19 13:54:58 Wpis:fajowska stronka ale nie ma słów piosenki:)))
Nick:kasia Dodano:2006-05-18 21:59:17 Wpis:Fajnie że są takie ładne stronki dzięki nim mozemy zrozumieć wartość przyjaźni i miłości i powiedzieć co się czuje w sercu i napisać to na forum.Pozdrowienia dla wszystkich.Papa
Nick:Martynka Dodano:2006-05-18 21:02:15 Wpis:"W życiu piękne są tylko chwile"...Dlaczego taak cierpimy...??
Nick:jarek Dodano:2006-05-18 20:14:22 Wpis:aniu!!!nie wiesz co tracisz olewajac mnie,ale ty pragniesz lepsza osobe niz ja...niestety
Nick:biedronka Dodano:2006-05-18 20:13:44 Wpis:zastanawiam sie czemu te życie jest takie ciężkie, raz jest dobrze a raz nie
Nick:gusia Dodano:2006-05-18 19:27:51 Url:niemam Wpis:ta stronka jest super kocham Cię tomek!!
Nick:Assiunia Dodano:2006-05-18 19:17:57 Wpis:świetna stronka wiesz ........................i love you ........T.
Nick:ziomek_piotrek Dodano:2006-05-18 19:03:31 Wpis:bardzo romantyczna pieśń
Nick:*SiWa* Dodano:2006-05-18 17:54:45 Url:www.olusia182.blog.onet.pl Wpis:.. hm.. ja jestem zakochana na zaboj.. i szanuje swoją miłość bo to jest niezykła miłośc ! possdrawiam mojego ukochanego oraz wszystkich! :*:*: buuziaczki :*:*:*
Nick:aniolek17 Dodano:2006-05-18 17:08:44 Wpis:jestescie wspaniali macie super stronki ... sa takie slodkie i uczace jka mozna kochac... dziekuje ze jestescie...buziaki:*:*:*
Nick:Zakochana;( Dodano:2006-05-18 16:13:29 Wpis:hmm fajnie być zakochanym.... Tylko moja historia miłosna jest trochę dziwna. chodziłam,zostawiłam bo nie kochałam. teraz jak jest z inną to znów kocham;( życze jednak wszystkim szczęścia w miłosci:* pozdrawiam
Nick:jasik Dodano:2006-05-18 15:57:53 Url:niemam Wpis:daria niewiadomska jest super kocham ją
Nick:Madzieńka Dodano:2006-05-18 15:24:56 Wpis:Być zakochanym to piękna rzecz...Zwlaszcza gdy ta milosc jest odwzajemniona...Moja nie była...:(Ale życzę wszystkim zakochanym Szczęscia i odwzajemnienia,zeby byli szczeliwi i kochali nad zycie.Buziaczki:*:*:*:*
Nick:Olivia Dodano:2006-05-18 15:16:30 Wpis:Ktoś Cię bardzo kocha
Nie powiem Ci kto
I w myślach całuje
Nie powiem Ci jak
I myśli i czuje
Że kogoś mu brak
Lecz serce Ci powie
Za miesiąc lub dwa
Że ten ktoś kto Cię kocha
To właśnie ja! :*:*:*

Nick:olenika Dodano:2006-05-18 14:46:24 Wpis:"bez ciebie jak
bez uśmiechu
niebo pochmurnieje
słońce
wstaje tak wolno
przeciera oczy
zaspanymi dłońmi
dzień -
szeptem
modlę się do uśpionego nieba
o zwykły chleb miłości"
Nick:Dorota Dodano:2006-05-18 14:42:06 Wpis:KOCHAM TAK BARDZO ZE BARDZIEJ NIE MOŻNA
Nick:zakochana Dodano:2006-05-18 14:22:42 Wpis:kocham cie bardzo macius prosze nie odrzucaj mnie:*:*
Nick:misia16 Dodano:2006-05-18 14:09:30 Url:www.zabcia19905kk.sympatia.pl Wpis:ojej..hmm chodzi duzo, chcialabym znalezc osobke ktora mnie na prawde kocha!!! :(
Nick:MrÓwEcZkA_16 Dodano:2006-05-18 08:51:06 Wpis:Kocham Cie Kubuś tylko Ty nie widzisz tego nawet jak bedziesz z Dorota to i tak o Tobie nie zapomnie :*:*:*:*:*:*:*
Nick:beti Dodano:2006-05-17 23:09:26 Wpis:kto mnie kocha najbardziej?
Nick:krzysiek5w Dodano:2006-05-17 18:57:54 Wpis:kocham cie kochanie moje edytko ukochana i chce byc zawsze z toba prosze by to marzenie zawsze trwalo ukochana ma edytko kocham cie nad zycie swe morze kiedys to przeczytasz oky twoj i tylko twoj krzysiek
Nick:Kaśka Dodano:2006-05-17 16:42:27 Url:http://bloggerki-blog.blog.onet.pl Wpis:Hej.Pozdro dla mojej kochanej klasy:1f gim.1 w Przemyślu,a szczególnie dla kilku osob bez których mój swiat by nie istniał Dzięki wam za wsystko i przepraszam :*
Strzała :*:* i jeszcze raz wielkie pozdro :*
Nick:niuniek Dodano:2006-05-17 16:41:57 Wpis:qrde nie wiem co robić...
Nick:Kotek:* Dodano:2006-05-17 15:20:15 Url:www.david-i-lucja.mylog.pl lub www.blog-for-you.mylog.pl Wpis:Ja juz znalazlam swoja milosc wchodzcie na te stronki ktore podalam i komentujcie:* Wspolczucia dla tych ktorzy jeszcze nie znalezli swej milosci:* Buziaki:*
Nick:asia Dodano:2006-05-17 13:17:36 Wpis:extra stronka tak jak www.obecnoscboga.1k.pl
www.przyjaciel.1k.pl
www.wiosna.1k.pl
www.szczescie.1k.pl
www.poematoszcz esciu.1k.pl
Nick:Patryk Dodano:2006-05-16 16:24:57 Wpis:Kocham Cie!!!!
Nick:siwa Dodano:2006-05-16 11:48:00 Wpis:TYLKO MNIE KOCHAJ!!!!!TO MOJE JEDYNE MARZENIE
Nick:tajemnicza Dodano:2006-05-16 07:31:31 Wpis:Kocham cię Paweł B a dlaczego ty mnie nie??