Witamy! Zaraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:fajna Dodano:2006-02-07 14:35:17 Url:www.uczuciasms.prv.pl Wpis:hejka ta stronka jest naprawde super aż idzie sie popłakać.dziękuje za tą stronke
Nick:Jaroslaw Dodano:2006-02-07 13:26:52 Wpis:szukam swojej drugiej polowy ale niemoge jej znalesc
Nick:Iwona Dodano:2006-02-07 12:46:45 Wpis:Wiele myśli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:vedette Dodano:2006-02-07 11:50:42 Wpis:Stronka super,az chce sie kochac nietylko tego jedynego ale caly swiat!!!!!!!!!!!
Nick:Buziaczek :) Dodano:2006-02-07 11:08:38 Wpis:Cześć!Musze wam powiedzieć że ta stronka jest bardzo fajna. Ciesze sie że na nią wpadłam. A to wszystko dzięki Maćkowi. MACIEK OGROMNE DZIĘKI !!!!!
Nick:ewa07 Dodano:2006-02-06 19:47:19 Wpis:witajcie wszyscy. czytajcie wszyscy.jest to super stronka.na walentego wszystkiego najjjjjjjjjjjjjjjjj.bawcie sie dobrze.mojm kolezankom samych pieknych dni, usmiechu,sukcesów w zyciu osobistym.
Nick:KOTEK;) Dodano:2006-02-06 16:41:56 Wpis:TAK BARDZO,BARDZO,BARDZO KOCHAM MOJEGO KOTKA I CHOLERNIE ZA NIM TĘSKNIE HEH:*
Nick:zanetka Dodano:2006-02-06 14:21:18 Wpis:zaskoczyla mnie ta stronka natalko jest poprostu cool.piekna
Nick:angelika_18 Dodano:2006-02-06 09:18:08 Wpis::)
Nick:anusia(słoneczko) Dodano:2006-02-05 21:22:31 Wpis:Czy pamiętasz kiedy było
tak słodziutko i tak miło...
Zapach perfum Twoich,
czułam w ramionach swoich...
Na waxsach Cię poznałam
i od razu pokochałam...
I wciąż tęsknie za tym co było...
I chyba się to nie skończyło...
Niech tak będzie już na zawsze...
Bądź w mym sercu,
aż miłość w nas nie zgaśnie...
Kocham Cię Krzyśku:)twoje słoneczko:)
Nick:Dee! Dodano:2006-02-05 20:11:34 Wpis:4 you Soniu :)
Nick:Pati:) Dodano:2006-02-05 19:32:43 Wpis:Bardzo fajna stronka o miłości;) tylko szkoda, że ja nie mam swojej drugiej połówki ale wierzę, że niedługo się zjawi:P
Nick:Aneci@ Dodano:2006-02-05 18:27:40 Url:www.anecia93.blog.onet.pl Wpis:Bardzo bym chciala znalesc chlopaka ktory by mnie pokochal... no i ja go tez... Wierze w to ze tak niedlugo bedzie :D
Nick:monisia Dodano:2006-02-05 17:36:53 Wpis:bardzo byl chcial znales chlopak ktory mnie pokocha i ja jego hehe
Nick:Puszak Dodano:2006-02-05 17:04:14 Wpis:POZDRAWIAM MOJA MADZIE NAJUKOCHANSZEGO KRÓLICZKA NA SWICIE MYSLE ZE NASZA MIŁOSĆ PRZETRWA CALE ZYCIE KOCHAM CIE A CZY TY MNIE???? ODPISZ KOFANIE
Nick:Agniesia21 Dodano:2006-02-05 16:30:25 Wpis:Kochanie kolejna noc nadal bez Ciebie...
Strasznie tęsknie nie poznaje siebie...
Obok poduszka wciąż pusta...
A ja tak pragnę całować Twe usta...
Patrzeć w Twoje oczy godzinami...
Kocham Cię mówić dniami i nocami...
Jesteś dla mnie osobą doskonałą...
Choć widzę Cię tylko w snach ciągle mi mało...
Więc bądź ze mną na dobre i złe...
A wiesz czemu?...
Bo ja bardzo Kocham Cię Tomeczku!!!
Nick:anngell3 Dodano:2006-02-05 15:41:02 Url:www.anngell3.sympatia.pl Wpis:Milosc nie jest skarbem,ktory sie posiada,lecz obu stronnym zobowiazaniem:-*
Nick:BEKSA Dodano:2006-02-05 15:29:51 Wpis:Szukalam szczęścia gdzieś daleko a ty byleś tak blisko...
Gdy było mi źle,trzymałeś mnie za ręke, ja nie dostrzeglam nic...A teraz już za poźno...
Nick:Fisia Dodano:2006-02-05 15:26:02 Wpis:Bardzo ładna jest ta stronka piękna jest muzyka i ... aż łzy mi lecą z oczu.Bądźcie wszyscy szczęśiwi :)
Nick:Paulinka Dodano:2006-02-05 15:22:46 Url:---------------------------- Wpis:Bardzo podobaja mi sie te stony. W szczególnosci te o uczuciach do drugiej osoby. Buzka i pozdro> :)
Nick:Jarek Dodano:2006-02-05 14:51:43 Wpis:Kapitalna strona nie widziałem takiej strony w którj jest tyle miłości. Aż chce sie żyć normalnie postawia na duchu i jest piękna kożdemu sie zakręci łezka w oku.
Nick:nati Dodano:2006-02-05 13:07:03 Wpis:Byliśmy razem tylko,
A swiat piękniał w oddali,
"KOCHAM"-szeptałeś mi w uchu,
A usta twe mych szukały,
Lecz sny przeminą szybko,
Zostaje tęskonota i żal,
Nie mogę zrozumieć dlaczego..,
Odszedłeś ode mnie gdzies w dal!!??

Z drogi wybranej nigdy nie zbaczaj:
cierpiac-kochaj..,
milcząc- przebaczaj!!!
Nick:MaRzEnKa:):):):) Dodano:2006-02-05 12:20:41 Wpis:Serce moje kocha Twoje,
Ty wypełniasz myśli moje,
Z Tobą czuję się jak w niebie
Bo ja kocham tylko CIEBIE:*:*:*
Kocham Cię A....:*:*:*
Nick:KOCHAM CIE KERMITKU Dodano:2006-02-05 12:12:36 Wpis:Chce z Toba zyc
Z Twojej szklanki pic
Robic Ci sniadanie
Mowic Ci Kochanie
Spac obok na Lozku
Drapac cie po Brzuszku
Bo bardzo Cie KOCHAM moj kwiatuszku!

Wstręciuchu! Otworzyłeś drzwi do mojego serca, wlazłeś tam z buciorami i zatrzasnąłeś je za sobą! Z siłą uderzenia wypadł klucz i nigdy stąd nie wyjdziesz! Bardzo się cieszę, chociaż nieźle nabłociłeś.

Szczęście Ci niosę i Ty daj mi szczęście! Ręce wyciągam, by chwycić Twe ręce. Sercem gorącym przyjmuję Twe serce, pragnę być z Tobą i... już z nikim więcej.

Każdego dnia udawadniasz jak bardzo mnie Kochasz...
Każdego dnia Twój pocałunek daje mi siłę do życia...
Każdego dnia czy jest dobrze czy źle, Ty jesteś ze mną...
Każdego dnia pokazujesz, że jesteś tez moim przyjacielem...
Każdego dnia utwierdzasz mnie w tym że zawsze będziesz obok...
...a ja każdego dnia Kocham Cię jeszcze mocniej i goręcej...
i każdego dnia przekonuję się, że nie jestem już w stanie żyć bez Twojej miłości...

ŻABCIU BARDZO MOCNO CIĘ KOCHAM JAK WARIATKA!!JESZCZE NIKOGO NIGDY TAK NIE KOCHAŁAM! JESTEŚ CAŁYM MOIM ŻYCIEM! DZIEKUJĘ CI ZA WSZYSTKIE CHWILE KTÓRE SPĘDZASZ ZE MNĄ!PAMIĘTAJ JACUSIU ŻE JUŻ ZAWSZE BĘDĘ Z TOBĄ PRZEZ CAŁE MOJE ŻYCIE I JEDEN DZIEŃ DŁUŻEJ! NIGDY NIE UWOLNISZ SIĘ OD TEJ MIŁOŚCI SZCZEREJ I WIELKIEJ KTÓRĄ CIĘ DAŻĘ!!! twój na zawsze kochający cię do szaleństwa KRULICZEK!!!!!!
Nick:Dworus Dodano:2006-02-05 11:47:48 Wpis:Super stronke przesle to wielu osobom
Nick:mikuś Dodano:2006-02-05 11:43:30 Wpis:"W ciszy szukam słów by podziękować za Twą MIŁOŚĆ..." Kochanie wiedz i pamiętaj, że czekam na Ciebie!!! Byłam, jestem i będę dla Ciebie i z Tobą... Już niedługo wojsko sie skończy i zaczniemy nowy etap w naszym życiu... W naszym wspólnym życiu :))) Kocham całym sercem i nie pragnę niczego więcej!!!
Nick:Paweł T. Dodano:2006-02-05 10:58:45 Wpis:"Lepiej smucić się i płakać niż żyć bez miłości w weselu"
Monika! Kocham Cię!
Nick: Dodano:2006-02-05 09:35:07 Wpis:" Miłość to przestrzeń i czas udostępnione dla serca "
Nick:słonko Dodano:2006-02-05 02:16:10 Wpis:Co to jest miłość ........nie wiem
Nawet gdy boli .......dłuższą chwile
Ale to miłe i chcę to mieć .....dla siebie
Nie wiem na jak długo, i nie wiem na ile

Gdzie mieszka miłość .........nie wiem
Może w uśmiechu a może w niebie
Czasem ją słychać w śpiewie
A czasem w leśnym echu

Co to jest miłość ...powiedz,
Albo nic nie mów................
Ja chcę cię mieć przy sobie
I nie wiem................czemu
Nick:.... ., Dodano:2006-02-05 01:11:30 Wpis:Myszka...........taka spokojna,............ przyglądam się tobie,
jak gdybym badał, w nocy pragnąc powolutku zobaczyć oczu twoich kolor.
................obejmuję ci dłońmi twarz, .............kiedy leżysz tu wyciągnięta
u mego boku, przytomna, zbudzona, w milczeniu patrząca na mnie
...........................................fotografio
Nick:Maleńka Dodano:2006-02-04 23:25:07 Wpis:Kocham Cie Denis.z dnia na dzień coraz mocniej.:*:*:*:*:*chce być tylko z Toba i z nikim więcej !!!
Nick:????????? Dodano:2006-02-04 21:37:30 Wpis:SMUTNA NIE TYLKO TY JESTES TUTAJ SAMA SMUTNIUTKA. POPROSTU TRZEBA WIERZYC I JESZCE RAZ WIERZYĆ W TO ŻE BEDZIE LEPIEJ . JA TEZ ŻAŁUJE ŻE ZERWAŁAM Z CHLOPAKIEM OJ ZE SOBA BYLO NAM TAK DOBRZE NO I TAK JAKOS WYSZLO TERAZ TEZ NIE MOGE O NIM ZAPOMNIEC ... ALE jest takie powiedzenie ze stara milosc nie rdzewieje to co ma byc czas pokaze ale nie załamuj sie i walcz o swoje.
Nick:smutna Dodano:2006-02-04 21:29:13 Wpis:z łukaszem chodzilam 4 michy temu gdy zerwalismy nie czułam smutku ani zalu!!!dopiero teraz zdalam sobie sprawe z tego ze go kocham!!!!i ni mysle o nikim innym tylko o nim o moim misiaczku!!!nie wiem co teraz mam robic!!!jestem zrozpaczona!!!prosze poradzcie mi i napiszcie do mnie!!!
Nick:**DaniO*** Dodano:2006-02-04 21:08:43 Wpis:***MiŁoŚCi DoświaDczYłme Przy Tobie I DoŚwiadCzam Za KązdYm Razem Kiedy Jestem BliSko Ciebie :* ...
Nick:**Dycia** Dodano:2006-02-04 21:05:51 Wpis:miłość to najpiękniejsze uczucie!! buziaki dla wszytskich którzy byli w moim serduszku :*
Nick:pomyluna Dodano:2006-02-04 20:25:16 Wpis:widzialam go dzis znowu i zdalam sobie sprawe ze go kocham!! znam Mariuszka od 6latek. nigdy w nim nic nie widzialam. chlopak jak chlopak- zwyczajny. ale dzis zobaczylam go w innym swietle. zobaczylam ze chodz nie jest ladny to ma tyle zalet ze to jego wyglad sie nie liczy.. poczulam jego zapach jak wstawal i...przepadlam. ach..:( tylko ze to nie jest takie proste bo on widzi we mnie tylko kumpele (a nawet niewiem czy AZ tyle:( a nawet gdyby jakims cudem udalo mi sie wzbudzic jego zainteresowanie to i tak nic z tego nie bedzie bo jest kumplem chlopaka z ktorym (wszyscy myślą że) kręce:( i on by nie zrobil tego (zainteresowal by sie mna) kumplowi:(:(:( buuu;( niewiem co robić HELP!!:(
Nick:_paulinCia_ Dodano:2006-02-04 17:35:03 Wpis:NiE wIeM cO mAm NaPiSaĆ pOpRoStU jEsT mI sMuTnO i To bArDzO nIe DaJe sObIe sAmA rAdY...;( PoZdRoFfIoNkA pApA:* FoR aLlS
Nick:lorena Dodano:2006-02-04 16:16:19 Wpis:Miłośc to uczucie złote ,nawet z mądrego umie zrobić idiote....
Kochajmy ludzi tak szybko odchodzą...:)
Nick:kalina Dodano:2006-02-04 16:15:12 Wpis:Niestety,ale nikt mnie nie KOCHA i ja też nikogo,ale myślę,że to się kiedys zmieni.
Nick:jagódka Dodano:2006-02-04 16:05:51 Wpis:Nie wiem co myslec nie wiem co poczuje wiem tylko ze za duzo panikuje :)
Nick:langus Dodano:2006-02-04 15:55:10 Wpis:a teraz wieżysz mi że z tym że cię kocham to nie był kit ??
Nick:rambo Dodano:2006-02-04 15:48:20 Wpis:mam taki problem ze mama piie a tata ją biie brat sika na mnia a siosta w wannie
Nick:Langus Dodano:2006-02-04 15:39:57 Wpis:Muszę się przyznać że jestem nieśmiały , ale muszę powiedzieć że chciałbym żeby taka jedna osoba kochała mnie jak ja ją.
Nick:??????????????? Dodano:2006-02-04 15:02:21 Wpis:ejejej jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj sorki mozesz zmienic sobie nik to byl mój ???? nik oki z gory dziekuje .pozdrawiam przy okazji wszystkich moich znajomych ppapapapapaptki 3 majcie sie do poniedzialku .juz niedlugo ferie zobaczymy sie aniu asiu danusiu lukaszu martynko marcinie mariusz krzysiu darku danielku juz w nastepna sobote o zapomnialabym o Dominiku buziaki dla was wszystkich juz 11.02.04. przyjade do kuzynki atak naprawde to do Ciebie Dominiku na balety sie wybierzemy razem damy czadu ...moze sie cos między nami ułoży chcialabym cie lepiej poznać Olka
Nick:???????????? Dodano:2006-02-04 14:40:49 Wpis:Aśka kocha Marka...
Nick:a-a.. Dodano:2006-02-04 13:14:16 Wpis:kocham Cię Marco...marzę o chwili,w której mogłabym Ci to powiedzieć...i usłyszeć to samo...
Nick:sandrusia:) Dodano:2006-02-04 12:17:43 Wpis:Kocham MOJEGO ADRIANKA!!!!!!! :) dziekuje ci ze jestes:)) Ich libe dich!!
Nick:magda Dodano:2006-02-03 22:49:50 Wpis:kochan kocham kocham cie
Nick:*********** Dodano:2006-02-03 22:17:40 Wpis:KOCHAM CIĘ MARKU!!!!!nie wiem jak CI to powiedzieć
Nick:Anita Dodano:2006-02-03 22:00:39 Wpis:Kocham mojego Piotrusia i nie moge bez niego żyć...
KOCHAM CIE PIOTRUŚ!!!!!!!