Witamy! Zaraszamy do wpisywania się :) NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Ewelina Dodano:2005-11-07 21:11:01 Wpis:Kiedy słyszę Twoje imię ,Moje serce płakac chce Bo zapomniec nie potrafie a bez ciebie jest mi zle Kochaj bo coz warte zycie bez milosci lecz pamietaj ze najwiekszym cierpieniem jest milos bez wzajemnosci kocham Damiana
Nick:Andzia Dodano:2005-11-07 20:12:55 Wpis:BARDZO WAS WSZYSTKICH KOFAM A SZCZEGÓLNIE CIEBIE ...... DZIĘKUJE ZA TO ŻE JESTEŚCIE PRZYMNIE
Nick:iskierka Dodano:2005-11-07 20:09:41 Url:www.iski.prv.pl Wpis:Stronka zrobiona extra ..muzyczka dopasowana .Życze dalszych sukcesow patrzac na liste wpisow to odwiedza Ja bardzo duzo ludzi .Pozdrawiam i caluje :*:*:*:*:* papa
Nick:LINKIN_KA Dodano:2005-11-07 18:18:21 Wpis:Nawet miła stronka,a do tego niezle dopasowana muzyka,tylko czemu taka krótka..?chetnie przesle ją swom znajomym..pozdrawiam
Nick:stasio Dodano:2005-11-07 16:01:22 Wpis:KASIU KOCHAM CIE NAJBARDZIEJ NA SWIECIE NIECH TAK ZOSTANIE DO KONCA SWIATA
Nick:Samancia Dodano:2005-11-07 15:23:43 Url:www.breaking-the-habit.mylog.pl Wpis:I'm nothing... I have nobody... I don't alive... I'm so lonley...
Jakieś *****olenia o uczuciach! A gdzie one są do cholery?! Na świecie brak szacunku, tolerancji... Zmieńmy to. Sprawmy aby każdy był szczęśliwy...
Nick:Elfik Dodano:2005-11-07 15:14:45 Wpis:Za***ista jest ta stronka KOFFAM WAS WSZYSTKICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
Nick:one Dodano:2005-11-07 15:04:22 Wpis:zakochałam się
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to jest piękne!!!!!!dzieki szymon!!!!!!!
Nick:SABINA Dodano:2005-11-07 14:37:21 Wpis:Pragnę spędzić z Tobą resztę życia!Kocham Cie!!!
Nick:iwona31 Dodano:2005-11-07 13:41:31 Wpis:Anitko kochana jestem z tobą i nie bój się powiedzieć prawdy tym którzy któży cie kochają.Oni chcą być razem z tobą i cieszyć się dzieciątkiem ,które nosisz,nawet jeśli są ostatnimi osobami,które teraz chcesz o tym poinformować.Zawsze możesz na mnie liczyć.Będę z tobą......Ja nie miałam nikogo z kim mogłam się podzielić taką wiadomością......No cóż....to było dawno temu....i do tego szkoła i rok nauki,Ale udało się.Kocham cię-twoja siostra.
Nick:martusia Dodano:2005-11-07 13:15:53 Wpis:mysle o ukochanej osobie
Nick:kotek25 Dodano:2005-11-07 12:14:49 Wpis:pozdrowienia dla reni 30 przesyła ania sąsiadka.pozdrawiam mojego misia Kamilka kocham Cie mój skarbie buzka.
Nick:marzenka Dodano:2005-11-07 12:09:27 Wpis:Choc ja tu,
A Ty tam,
Ja Cie zawsze
W sercu mam.
Bog jedyny wie,
Jak ja kocham Cie! TO DLA CIEBIE MISKU
Nick:~~~ Dodano:2005-11-06 22:39:38 Wpis:hmm fajne : )
Nick:MaGdAlEnKa=) Dodano:2005-11-06 22:27:21 Url:www.przyjaciel-to-dobry-zioom.blog.onet.pl Wpis:Bardzo fajna stronka co prawda byłam tu już wcześniej ale dopiero teraz jakoś tak bardzo zachciało mi9 się wpisać i przy okazji polacam mego bloga
Nick:Zdunioo Dodano:2005-11-06 21:38:55 Wpis:Miłość nieraz daje rozum tym
Którzy go nie mają
Dodaje rozumu tym
Którzy mają go mało
I odbiera tym
Którzy mają go wiele.
Nick:ktos z tłumu Dodano:2005-11-06 20:51:27 Wpis:Fajna stronka i piosenka tez przemilutka a obrazki fanfastyczne buziaki przesylam wszystkim samotnym)
Nick:natalia Dodano:2005-11-06 20:43:52 Url:nie ma Wpis:nie moge znalesc swego wlasnego kata w którym mógł by mnie ktos pokochac nie mam szczescia w milosci i co mam zrbic.nikt na to nie zna lekrstwa jedyny bóg
Nick:ula Dodano:2005-11-06 18:06:14 Url:www.przyjacie.1k.pl Wpis:Kocham z całego serca ,mojego Krzyśka.Mam bardzo mużo stron np.tak jak ta . Masz bardzo spoko stronke i ładnie dodaną muzyke .
Nick:agapala16 Dodano:2005-11-06 17:38:10 Wpis:Wiesz co mi chodzi po głowie ????????? -mrówka - .
Nick:nieznajoma Dodano:2005-11-06 16:42:51 Wpis:ciekawe czy spełni się moje marzenie...?Wierzę w to!!!!
Nick:Karola Dodano:2005-11-06 16:29:32 Wpis:Pozdrowienia dla wszystkich, a szczególnie dla całej rodziny, całej klasy 3G oraz całej Zielonki
Nick:nelka Dodano:2005-11-06 15:57:38 Wpis:jak potoczy się moje życie
Nick:siasia Dodano:2005-11-06 15:04:20 Wpis:Nawet cień przyjaciela wystarczy, aby uczynić człowieka szczęśliwym. Wielka prawda!!!
Nick:paulusia Dodano:2005-11-06 14:57:51 Wpis:pozdro for: berni, madzia, olejowa, patrycja i dla wszystkich znajomych których nie wymieniłam
Nick:siasia Dodano:2005-11-06 14:49:14 Wpis:Fajna stronka, najbardziej podobają mi się cytaty w niej znajdujące się. Ale piosenka też jest śliczna brawo!!!
Nick:Monia Dodano:2005-11-06 13:05:37 Wpis:Serdeczne pozdrowienia dla Moich przyjaciół:Madzi,Funky,Chudej,Zioła,Ani,Smerfetki,Aji,Loli,Maji,Rybki!!!
Nick:GOSIENKA Dodano:2005-11-06 12:11:12 Wpis:Gdy otwieram tę stronkę przypomninają mi się chwile spędzone z moją drugą połówką.Choć bardzo za nim tęsknię to wiem że nigdy już razem nie będziemy.to najbardziej boli!!

-TERAZ POTRZEBUJE OSÓBKI KTÓRA POMOŻE MI ZAPOMNIEĆ-
Nick:Ewelina Dodano:2005-11-06 11:45:17 Wpis:kocham kogos ale nie powiem kto to i nie moge zyc bez niego
Nick:Karolcia Dodano:2005-11-06 11:43:59 Url:- Wpis:Właśnie zerwałam z moim chłopakiem,którego w ogóle nie kochałam. Chodziłam znim tylko dlatego że chciałam zapomnieć o innym. Przeprosiłam go za to ale nie wiem czy mi wybaczy. Bardzo żałuje że go tak zraniłam.
Nick:Smutna Dodano:2005-11-06 11:08:09 Wpis:Dzisiaj jest najsmutniejszy dzień w moim życiu!!!!!!!!!! Bo odszedł z mojego serducha ktoś wyjątkowy!!!!! Choć miejsce w sercu było dla niego darmowe i wieczne!!!! On jednak zostawił mnie z tymi wspomieniami!!!!!!!!!!! Siedze i pisze bo nic innego mi nie zostało!!!! A jedyne co czuje to ból i gorycz!!!!!!!!! Nie wiem co mam robić, gdzie mam się podziać i co myśleć!!! Jedyne co mi przychodzi do głowy to że go KOCHAM!!! A co najgorsze że już nigdy nie będe mogła mu tego powiedzieć!!!!!!!! Mogłabym walić głową w ściane,pięścią w stół ale to nic nie zmieni!!!!!!!!!!!! Jedyne co mi zostało po nim to gwiazdka na niebie!!! Na którą patrze gdy nie mogłam być przy nim!!!!!!!! Teraz będe mogła patrzeć na nią codziennie!!!!!!!!!!!
Wasza stronka jest super!!!!!!!! Tylko yu mogłam powspominać najpiękniejsze chwile mojego życia!!!!!!!!!!
Nick:AdZiAk Dodano:2005-11-06 10:45:05 Wpis:POZDROOFKA DLA MOJEJ KLASY 1G A SZCZEGÓLNIE DLA K MARO :* KOFFAAM CIE :], POZDRO DLA IGI, MAGDY, SONI, MONI, KASKI, SANDRY, :] NOI DLA TOMKA I. Z 1H ! BUZIAAKI
Nick:sandra Dodano:2005-11-06 10:28:09 Wpis:czesc wam hiihhi i wiecie co jawas mam na gg papapapp
Nick:wena69 Dodano:2005-11-06 07:54:28 Url:www.aniolyzmyslow.prv.pl Wpis:Uwielbiam takie stonki, pięknie dobrana muzyka i grafika
Gdy czytam zastanawiam się wtedy nad własnymi uczuciami, w tym naszym szybkim życiu gdzieś po drodze gubimy romantyzm , miłość i przyjaźń, Wy nam o tym przypominacie.....pozdrawiam cieplutko
Nick:Anka Dodano:2005-11-05 22:22:56 Wpis:Ta stronka jest bardzo romantyczna i skłania mnie do refleksji nad miłością !!!!!fajne są te wszystkie kociaczki i pieseczki!!
Nick:Kiki Dodano:2005-11-05 21:39:46 Wpis:Chyba znalazlam swoja druga polowe! ale nie jestem pewna!! Nie wiem nawet czyn on mnie kocha! Nie smiejcie sie z mojego nicku ale tak na mnie mowi przyjaciolka i jest to dla mnie bardzo wazne!! Mam nadzieje ze moja polowa sie znajdzie..... jak juz sie nie znalazla!!!!! Ja go bardzo mocno kocham ale czy on mnie?? Wie tylko on i Bog!! Ale mam nadzieje ze mnie kocha podejdzie do mnie i mi to powie!! Wprawdzie sie z nim spotykam ale mam watpliwosci!!! moze niedlugo poprosi mnie kidys o to czego pragne.... !!!! A tak wogole ta stronka jest odlotowa!! Jak slucha sie tej muzyki to chce sie zyc!!!! pozdro
Nick:tyska Dodano:2005-11-05 21:39:02 Wpis:spoko sttronke za***ista wogule spoko obrazki piosenka dla zakochanych spoko kocam cie
Nick:Marta Dodano:2005-11-05 21:14:30 Wpis:lubie ta piosenke stronka jest ładna,nie szukam miłości....Kocham tylko BOGA, pozdrowienia dla samotnych
Nick:GOSIEŃKA Dodano:2005-11-05 20:59:06 Wpis:Chyba kocham kogoś,poznałam go na oboziku spędziliśmy ze sobą wspaniałe chwile.Niestety nic z tego nie wyszło a ja nadal tęsknie.Żałuje bo to jest coś ważnego w moim życiu

>>>>>>>NIGDY O TOBIE NIE ZAPOMNĘ
Nick:Mała Dodano:2005-11-05 20:57:46 Wpis:KOFFAM CIEM ADAŚ I NIGDY NIE PRZESTANE
Nick:Szalona 18-stka:) Dodano:2005-11-05 20:36:19 Wpis:Mieć kogoś blisko i kochać go ponad wszystko.....)
Może ja teżw końcu znajdę taką osobę)
Nick:Marlena Dodano:2005-11-05 20:25:30 Wpis:Hmmm...może ja też znajde kiedyż swoją drugą połowę....
Nick:Kiki Dodano:2005-11-05 20:03:36 Wpis:Akurat dzisiaj poklucilam sie z przyjaciolka!!! Ale teraz po obejrzeniu tej strony mam nadzieje ze sie pogodzimy!!! Ta strona jest genialna! Naprawde nabiera sie checie do zycia!!!! To niesamowite!!!! SUPER!!!!!
Nick:merphy2 Dodano:2005-11-05 19:09:22 Wpis:Badzo piekne slowa az dech zapiera w piersiach :*
Nick:Marcepasia Dodano:2005-11-05 18:52:25 Wpis:To dziwne jak bardzo nie doceniamy rzeczy dzięki ktorym nasze życie jast piękne, jak bardzo niezauważamy ludzi, dzięki którym istniejemy.To niesamowite jak bardzo gnamy do przodu nie łapiąc życia w całej okazałości i jak bardzo nie chcemy zauważyć ile dobra i piękna jest wokół nas...Buziaki dla wszystkich którym dane było przeczytać tę stronkę)dzięki!!
Nick:Ewelina Dodano:2005-11-05 18:25:34 Wpis:życie to męka miłośc to sen a jednak wiez mi ze kocham cie! pozdrowiena dla Mariusz
Nick:Sylwusia Dodano:2005-11-05 18:11:48 Wpis:Mam nadzieje ze ze mna bedziesz i pokochasz mnie tak jak ja Ciebie kocham...
Sylwia
Nick:Ewelinka Dodano:2005-11-05 18:06:50 Wpis:Kocham cie Mariusz i tak bardzo mocno z calego serca
Nick:Patryk K. Dodano:2005-11-05 17:40:39 Wpis:I lowe you yyyyyyyyyyyyyyy
Nick:dorcia Dodano:2005-11-05 17:37:08 Wpis:Bez Ciebie jestem jak misio bez miodu... Cio będzie jeśli umrę z głodu...???Kocham cie krzysiu i mam nadzieje ze juz wkrotce bedziemy razem.