POMÓŻ W POSZUKIWANIACH DZIUB DZIUBA! JEŚLI WIESZ GDZIE PRZEBYWA LUB MOŻESZ POMÓC W JEGO ZNALEZIENIU PISZ!!! NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:Kaśka Dodano:2005-04-29 17:52:25 Wpis:Anka Jestes wstrętna! Ty lepiej zobacz czy go u Ciebie w pokoju nie ma...albo w Twoim łóźku!
Nick:ania :) Dodano:2005-04-29 17:46:50 Wpis:dziub dziuba mam w DUPIE!!!!!
Nick:juli Dodano:2005-04-29 17:34:26 Url:www.julunia-12.blog.onet.pl Wpis:no własciwie to dziub dziub może być u mnie w toalecie!!! Zart!!!!!!!!!
Nick:Marcysia Dodano:2005-04-29 17:20:21 Wpis:Dziub Dziub gdzie Ty sie podziewasz jak bedziesz to daj obecność znak ze jestes ok
Nick:Dziub Dziub Dodano:2005-04-29 16:56:44 Wpis:Szukajcie mnie wszyscy jasteście już bardzo blisko wystarczy ,że będziecie zgraną drużyną ,a znajdziecie mnie niebawem!!
Nick:martyna ziom Dodano:2005-04-29 16:54:05 Wpis:niwim gdzie jest moze w klopie
Nick:Simon Dodano:2005-04-29 16:18:28 Wpis:ul.Matejki w Zabrzu.Kolo sultana
Nick:Zaza Dodano:2005-04-29 16:17:57 Url:www.pinkzazu.blog.onet.pl Wpis:Ja se tak mysle ze normalnie dziub dziub mial juz dosyc tej slawy i zapewne rzucil sie z okna lub z mostu biedak.......
Nick:Kiko Dodano:2005-04-29 16:14:26 Wpis:W dziubolandji!!!
Nick:Madzia Dodano:2005-04-29 16:08:14 Wpis:DZIUB DZIUB JEST U MNIE W DOBRYM WIĘC SIĘ NIE PRZEJMUJCIE.POSZUKIWANIA ZAKOŃCZONE
Nick:Kaśka Dodano:2005-04-29 16:05:14 Wpis:Diub diub moze byc w Afryce!! Czuje ze On właśnie tam jest
Nick:kasia Dodano:2005-04-29 15:53:43 Wpis:mój dziub dziub jest razem ze mną i nikt go nie szuka
Nick:Kaśka Dodano:2005-04-29 15:47:12 Wpis:nieweim i nikt tego nie wwwie !!!!!!!!!!!
Nick:AfRo Dodano:2005-04-29 15:44:52 Url:www.pryzmat-zycia-afro.blog.pl Wpis:hehehhe dzis wraz z moim chlopakiem poszukiwalismy dziub-dziuba : sprawdzalismy i w parku i w sklepie i wszedzie gdzie tylko sie da! doszlismy jednak do wniosku, ze sa na swiecie klony dziub-dziuba i wedlog mojego Michalka jestem jednym z nich a prawdziwy dziub-dziub moze byc w lasach rownikowych, o tak, zapewne tam wlasnie sie schowal :]
Nick:Mija Dodano:2005-04-29 15:30:13 Wpis:Dziub dziub jest u Darusiiiiii :DDD hehe... ona go schawała u siebie pod łożkiem, a co z nim robi w nocy to możecie sobie wyobrazić.. hehe!!!! buziaki
Nick:Dake Dodano:2005-04-29 15:19:18 Url:www.chatypolskie.prv.pl Wpis:w dóbie ó mózyna
Nick:dziub dziub Dodano:2005-04-29 14:32:03 Wpis:Ja go chyba wczoraj widziałam leciał nad moim koffanym domkiem!!!!//:
Nick:kuboni Dodano:2005-04-29 14:22:25 Wpis:może być u mnie . Żart ! może być w mieście Gostyń
Nick:Gosia Dodano:2005-04-29 14:19:30 Wpis:chyba widziałam dziś dziub dziuba jak wracałam ze szkoły leciał koło mojej koffanej szkółki
Nick:Bazylek;) Dodano:2005-04-29 14:12:20 Url:http://a-ga-tka.eblog.pl Wpis:Dziub Dziub?! To napewno ten co leciał wczoraj przed moim oknem! Gońcie go!
Nick:Barcelona Dodano:2005-04-29 13:56:10 Wpis:dziubdziub może być na campnou
Nick:22czarnulka22 Dodano:2005-04-29 13:38:21 Url:22czarnulka22.sympatia.pl Wpis:hmmm moim zdaniem ten tajemniczy dziub dziub zostal uprowadzony przez NASA i biedaczek teraz znosi koszmarne eksperymenty....hmmm moze wyslali go na marsa czy co?? )))
Nick:Esel Dodano:2005-04-29 13:32:03 Wpis:full wypas stronka
Nick:Natasia Dodano:2005-04-29 13:05:31 Wpis:ja widziałm był ze mną na piwie
Nick:Dziubcio Dodano:2005-04-29 09:48:13 Wpis:Na pewni go znajdziemy trzeba tylko w siebie uwierzyć!!
A tak w ogóle to ostatnio widzialem takiego malego pierzastego ptaszka z ładnym dziobkiem w mojej szafie ! Może to on =D =D =D =D
Nick:~Amy~ Dodano:2005-04-29 08:59:03 Wpis:Dziub dziub to ja
Nick:Dziuby Dodano:2005-04-29 08:43:32 Wpis:To my jesteśmy dziuby!!! w LO nr 18
Nick:FryTkA Dodano:2005-04-29 07:05:36 Wpis:moj Dziu Dziub siedzi w moim serduszku, ale Twoj?! nie mam pojecia... nie przejmuj sie, znajdziemy go!
Nick:Tscharna Dodano:2005-04-28 22:06:21 Url:www.tscharna.blog.onet.pl Wpis:Dziub Dziub jest na 3 roku socjologii we Wrocku
Nick:YoAnka i Aga Dodano:2005-04-28 22:00:14 Wpis:Na Mazurach
Nick:Buźka Dodano:2005-04-28 21:41:47 Wpis:Dziub dziub jest jak się kogoś słotko pocałuje.
Nick:elaa Dodano:2005-04-28 21:37:13 Wpis:ooooo ja wiem gdzie jest dziub =P on jest u mnie w szafie hehe
Nick:Kingulec Dodano:2005-04-28 21:24:23 Wpis:No dziub dziub... hehe siedzi u mnie na strychu... nie no zartuje.. nie wiem.. ale go znajdziemy !!!!
Nick:kasinka Dodano:2005-04-28 20:52:50 Wpis:dziub dziub hmm... trudne pytanie jk jest taki owlosiny i ma dziub to jest tu przedemna ;p
Nick:Monika Dodano:2005-04-28 20:39:59 Wpis:Moze jest w swojim łuzku juz spi
Nick:lolek Dodano:2005-04-28 20:33:13 Url:http://www.statusy-gg.net Wpis:spoko dziub dziub
Nick:marniczo Dodano:2005-04-28 20:31:40 Url:www.marniczo.blog.onet.pl Wpis:Ja wiem gdzie on jest
Nick:lolita Dodano:2005-04-28 19:51:56 Wpis:dziub dziub jest w Ameryce Północnej....
Nick:aniolek Dodano:2005-04-28 19:28:39 Wpis:u mojej kolezanki
Nick:kate Dodano:2005-04-28 19:10:43 Wpis:ja wiem gdzie on jest....on jest mój oczywiscie dziób dziób
Nick:redakcja Dodano:2005-04-28 19:07:31 Url:www.gdziejestdziubdziub.prv.pl Wpis:nie powiemy wam gdzie jest dziub dziub bo to tajemnica a zreszto to jest powalona wchodzcie na naszo nowo strone i rozwiązujcie funtesta dziubdziuba a oto strona www.dziubdziub.funtest.pl
Nick:dziub dziub Dodano:2005-04-28 19:02:17 Wpis:Miałem dziuba dziba w głowie
i jestem w niebie
Nick:Dj BuNio Dodano:2005-04-28 18:40:37 Url:www.streetstation.prv.pl Wpis:Elo ja wiem gdzie jest dziub oczywiście w radiu StReEt StAtIoN !!! zapraszam do odwiedzania mojego radyjka !!!
Nick:lalcia Dodano:2005-04-28 18:33:08 Wpis:to mój piesek NEMO dzub dzub
Nick:ruszkiewicz Dodano:2005-04-28 18:23:53 Url:www.lukaszruszkiewicz.funtest.pl Wpis:szukajmy dziub dziuba
Nick:Cip_CIP Dodano:2005-04-28 17:33:06 Wpis:Wiem gdzie on jest w copie mojej laski , sam dzis sprawdzałem ....uwierzcie!!! jest tam i nie ma sensu go szukać!!! niech se tam siedzi!!!!
Nick:gosiaczek Dodano:2005-04-28 17:23:48 Wpis:Dziub Dziub to moja koleżanka Dariuszka :D:D Ciągle o nim mowi jaki fajny jest :D:D
Nick:Nikt Dodano:2005-04-28 17:02:28 Wpis:Ten z*** poerdoli sie w stodole. Ma ***a na 10 metrów
Nick:adek Dodano:2005-04-28 16:56:29 Wpis:u swej ukochanej
Nick:kaczor Dodano:2005-04-28 16:53:51 Wpis:dziub dzub jest u mniew kiblu i zarzywa wódy ze śmietnika