POMÓŻ W POSZUKIWANIACH DZIUB DZIUBA! JEŚLI WIESZ GDZIE PRZEBYWA LUB MOŻESZ POMÓC W JEGO ZNALEZIENIU PISZ!!! NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:bazionka Dodano:2007-05-17 19:38:18 Wpis:dziobek bobek schował sie w szafie na suficie
Nick:moniqa Dodano:2007-05-17 18:25:20 Wpis:Znajdziesz go tam gdzie włączysz jego piosenke :D:D
Nick:paulinka Dodano:2007-05-17 17:55:28 Wpis:DZIUB DZIUB jest ze mna bo wlasnie balujemy
Nick:Karabiel Dodano:2007-05-17 16:58:07 Wpis:Ja myśle że jest na drzewie :]
Nick:agatka Dodano:2007-05-17 16:58:02 Wpis:a dziub dziub właśnie u mnie siedzi...i popijamy sobie whisky
Nick:kanzas Dodano:2007-05-17 16:49:02 Wpis:własnie bardzo bym chciała sie bardzo doiedzieć gdzie on jest mam już tyle lat i od dzieciństwa zawsze chciałm wiedzieć gdzie on jest
Nick:Bunia Dodano:2007-05-17 15:47:16 Wpis:Dziub dziub dobra stronka
Nick:krasik Dodano:2007-05-17 15:39:56 Wpis:moe być wszędzie
Nick:Meduza1611 Dodano:2007-05-17 15:24:56 Url:www.swirki2000.fotka.pl Wpis:Na moim kompie....:)
Nick:natalia Dodano:2007-05-17 15:06:58 Url:------- Wpis:dziub dziub może być wszędzie
Nick:marta;] Dodano:2007-05-17 14:59:44 Wpis:trzeba go znalezc napewno jak u kogos z nas :):):):):)
Nick:edyta69696 Dodano:2007-05-17 14:43:45 Url:www.edyta6969.blog.onet.pl Wpis:na mojej liście na gg jest zarąbista i znam ją od dawna bardzo dawna i jest fajna pozdro
Nick:Oleśkaa:) Dodano:2007-05-17 14:36:59 Wpis:A ja sobie siedze przed kompem z dzieb dziubem... )::
POZDRO:*:*:*:*:*:*:*: *:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* :*:*:*
Nick:m@ti Dodano:2007-05-17 14:24:49 Wpis:mógl sie schowac po dywan:p
Nick:nice1 Dodano:2007-05-17 14:15:56 Wpis:Dziub dziub jedzie do Katowic na koncert Red Hot Chili Peppers. I znowu mamy problem, by znależc go w trzydziestotysięcznym tłumie.
Nick:NICOJULII Dodano:2007-05-17 14:04:59 Wpis:hhaah...juz nie szukajcie..wyszlam za niego za mąż jest w mym sercu....:*
Nick:gabryska Dodano:2007-05-17 13:57:31 Wpis:Dziub Dziub jest u mnie w szafie...
...sama go widzialam ;P
Nick:domcia2505 Dodano:2007-05-17 13:39:21 Wpis:dziub diub moze byc wszedzie.a moze tez gdzies sie przed nami schowal??
Nick:Poszukiwaczka Dodano:2007-05-17 13:20:32 Url:www.anka1987.bloog.pl Wpis:Dziub Dziuba na 100% znalazła Anna a że jest niezwykłym stworzeniem to go zabrała, porwała i trzyma w tajemnicy pod łóżkiem
Nick:asiczka Dodano:2007-05-17 12:58:43 Url:http://asiczka94.blog.interia.pl Wpis:moze u mnie
Nick:D0rc!@ Dodano:2007-05-17 12:05:53 Wpis:u mnie:PP heh:D
Nick:Mana Dodano:2007-05-17 11:49:34 Wpis:Dziub-Dziub dostał w dziub
Nick:Ania Dodano:2007-05-17 11:43:02 Url:www.moje-serducho-andzia.blog.onet.pl Wpis:Dziub dziub jest napewno u prokuratora bo odsiaduje to że, ma tak wilei dziub
Nick:Mikruskhm Dodano:2007-05-17 10:43:16 Wpis:To chyba ja jetsem dziub dziub))))
Nick:Lidzia:) Dodano:2007-05-16 21:34:12 Wpis:Dziub-dziub to mój brat buzka:*:*
Nick:Lidzia:) Dodano:2007-05-16 21:34:10 Wpis:Dziub-dziub to mój brat buzka:*:*
Nick:Iwka_z_Krakowa Dodano:2007-05-16 21:23:49 Wpis:Dziub Dziub jest moim dzwonkiem w telefonie ;D
:*
Nick:jurekk Dodano:2007-05-16 19:54:11 Url:http://www.dziubdziub.1k.pl/ Wpis:dziub dziub jest umnie w lodówce
Nick:klaudia654 Dodano:2007-05-16 18:25:49 Wpis:dziub-dziub jest w komie mojej przyjaciółki
Nick:donna Dodano:2007-05-16 15:16:58 Wpis:u mnie w klatce
Nick:Amiblondi Dodano:2007-05-16 14:45:23 Wpis:Kto wie? Może DZIUB DZIUB jest jeszcze w jajku? Pod bacznym okiem kaczynej mamusi!!!!
Nick:Duśka Dodano:2007-05-16 13:48:10 Wpis:Dziub dziub może być u mnie xD
Nick:Nacialcia111 Dodano:2007-05-16 13:21:19 Url:www.naciaaa111.jakajest.pl Wpis:dziub dziub może być być w gniazdku:):):)
Nick:.::Songar::. Dodano:2007-05-15 22:05:06 Url:www.empiresith.vgh.pl Wpis:Ja bym tam poprostu go osrał...
Jak się stracił to kiedyś się sam znajdzie.
Nick:magda Dodano:2007-05-15 20:10:33 Wpis:DZIUB DZIUB może być wszędzie
Nick:emka Dodano:2007-05-15 19:18:51 Wpis:hehe dziub dziub mnie pzesladuje on gdzies tu jest
Nick:Misiaczek Dodano:2007-05-15 17:19:23 Wpis:No więc... dziub dziub jest... a zresztą co ja bede wam mówiła to niespodzianka
Nick:justynaa Dodano:2007-05-15 16:22:00 Wpis:w domku na drzewie
Nick:Monia Dodano:2007-05-15 15:54:07 Wpis:Dziub dziub haha sama jestem dzib dziubP
Nick:qabinia Dodano:2007-05-15 15:28:13 Url:qabinia.fbl.pl Wpis:Gdzieś napewno musi być ale gdzie to ja tego wam nie powiem bo za głupia jestm niestety hehe
Nick:rty Dodano:2007-05-15 15:17:57 Wpis:w dziub-dziubowie
Nick:marcinxx6 Dodano:2007-05-15 12:53:58 Wpis:A skad mam wiedziec??
Nick:mieciu Dodano:2007-05-14 21:14:29 Wpis:jak gdzie on jest po prostu on ma was gdzieś i ma zamiar coś zrobić żeby jego sława się od nowa narodziła a kto wie czy on nie jest już dziadkiem ojcem i mężem......

serio a i ma dzioba
Nick:kladzia123 Dodano:2007-05-14 20:20:51 Url:www.zwariowana-zyrafka.blog.onet.pl Wpis:Dziub Dziub Chcę go znaleść
Nick:munda Dodano:2007-05-14 18:55:27 Wpis:dziub dziub jest jak brzydkie kaczątko pewnie taką miał wędrówkę
Nick:**...KaMa...** Dodano:2007-05-14 14:53:06 Wpis:Dziub dziub niestety umarł
znaleziono
go nad stawem zabili go miotłom ...
Nick:Anusia Dodano:2007-05-14 13:44:33 Wpis:W dupie u murzyna!!!
Nick:emila Dodano:2007-05-13 23:25:39 Wpis:Dziu Dziub to moja koleżanka Sandera... Hah...
Nick:Maliniak Dodano:2007-05-13 16:19:03 Url:www.malino.yoyo.pl Wpis:W sopockim lesie go widizałem. BYł niedaleko Łysej.
Nick:dsf Dodano:2007-05-12 17:45:40 Wpis:3fdgdfsddfrerewrewerrrewer
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >