POMÓŻ W POSZUKIWANIACH DZIUB DZIUBA! JEŚLI WIESZ GDZIE PRZEBYWA LUB MOŻESZ POMÓC W JEGO ZNALEZIENIU PISZ!!! NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:*** Dodano:2005-03-26 23:18:42 Wpis:dziub dziub może być w kościele, w końcu święta:-)
Nick:kamoos Dodano:2005-03-26 22:52:44 Wpis:dziub dziub moze teraz siedziec u kogos w koszyczku myslac ze zostawil tam swoje jajeczko ;)pozdr
Nick:niziol1987 Dodano:2005-03-26 22:50:49 Wpis:laski pisac domnie dziub dziub to ja psiac umuwimy sie moje gg 4921392
Nick:pawel Dodano:2005-03-26 22:39:37 Wpis:wydaje mi sie ze dziub dziub jest w dziupli i sobie grzecznie siedzi pewnie niedlugo sie znajdzie :)
Nick:Jackie Dodano:2005-03-26 22:37:59 Url:http://jackie-blog.blog.onet.pl Wpis:DZIuB dZiUb siE sChOwAl!!ON UCIeKA PRzED niMi!!onI Sa WszEdZIe!!!AAAAAAAAAA OnI CIe wIDZa!!!oNi tU Sa!!!!!AAAAAAAAAAAA!!
A swiStAK SiEdZI Bo srEbERkA byLy kRaDzIone!! oNi TO wiDzA!!I WIedZa wSzYStKo!!DziuB DzIuB SIe iCh BOI!!!
Nick:F@tumEX Dodano:2005-03-26 22:28:25 Wpis:Dziub Dziub jest w spodniach moze ... ? Kto wie...
Nick:vampirek Dodano:2005-03-26 22:16:54 Wpis:Dziub Dziub jest w moim akwarium!
A może jest w mojej ksiożce!Kto to wie?
Nick:SaBiNa Dodano:2005-03-26 22:14:10 Wpis:Oczywsicie, ze widzialam Dziub Dziuba!! Stał za sklepem rybnym w Ciechocinku z flachą "Fioletowego Brata":] i wsadzał Dziub w butelke! Na dodatek nie chcial sie podzielic:/ ale z niego DziubDziub;/ ...:P
Nick:nastja Dodano:2005-03-26 22:00:29 Wpis:hmmm moze się zawiesił po ostatniej jumpie ....na bank bo ostatnio widziałam go w akademi latał gdzies nad głowa ale nie zwracałam na niego uwagi na bank sie znajdzie bo jest na głodzie i potrzebuje dopalaczy do dalszego działania;)
Nick:ALA Dodano:2005-03-26 21:31:59 Wpis:W JAJKU
Nick:michalmds Dodano:2005-03-26 21:23:52 Wpis:Na stronach z grami
Nick:adam Dodano:2005-03-26 21:19:18 Wpis:w dziupli
Nick:kosa Dodano:2005-03-26 21:16:07 Url:http://seba95.blog.onet.pl Wpis:Nie wiem gdzie on jest ale się znajdzie (może)
Nick:pinka Dodano:2005-03-26 21:14:46 Url:www.paulinkaa6.blog.onet.pl Wpis:DZib Dziub moze byc w piosence
Nick:Kania Dodano:2005-03-26 20:58:35 Wpis:No nie wiem:P może faktycznie w parq... Ciekawe gdzie się podział dziub dziub...:P a Co to wogóle jest:D
POZDRO
Nick:_PiNkY_GiRl_ Dodano:2005-03-26 20:54:35 Wpis:hmmmm:D:D:D W parq na browarq:)
Nick:kociak_15 Dodano:2005-03-26 20:52:04 Url:brak Wpis:Hmmm....żebym ja to wiedziała to bym napisała...:P Nie mam zielonego pojecia gdzie jest ten cały dziubek! PoZdRo I NaRka WsZyTkIm :**
Nick:Tita Dodano:2005-03-26 20:36:02 Wpis:(:::
Nick:ugryziony Dodano:2005-03-26 20:16:36 Wpis:Skorzystam z okazji i zareklamuje się
Warsztat dla bobrów - Letnie wymiany łapek i ogonków
Wrocław ul. Przytul Misia 3/4
Zapraszam!
Nick:Orzechowy szwederko Dodano:2005-03-26 20:10:27 Wpis:Jak na moje to Dziub Dziub jest u mnie w szafie ale boje sie ją otworzyć...
Nick:wero Dodano:2005-03-26 20:07:30 Wpis:W dupie u murzyna!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:anonimowa Dodano:2005-03-26 20:00:42 Wpis:Dziub Dziub jest moim bratem!! Jest teraz koło mnie ;)
Nick:spike Dodano:2005-03-26 19:44:15 Wpis:moze wkoszyczku wielkanocnym??
Nick:dotka Dodano:2005-03-26 19:42:38 Wpis:I don't know kurde no...!!!:)
Nick:Aguś Dodano:2005-03-26 19:37:07 Wpis:Dziub Dziub napewno sie chowa w Dziubolandi ;)))))
Nick:Talka Dodano:2005-03-26 19:29:30 Wpis:dziub dziub morze się schować wszendzie nawet u kogoś w domu ale tego niewie nikt
Nick:zuzia Dodano:2005-03-26 19:24:18 Url:http://blog.tenbit.pl/zuzineczka Wpis:Biedny Dziub-Dziub;( Pewnie juz niezyje!!
;(:(
jak ktos go zobaczy do gadajcie bo ja plakusiam;(;(
Nick:...:Magda:... Dodano:2005-03-26 19:12:43 Wpis:ja też znam dziub diuba :P
Nick:JuLka Dodano:2005-03-26 18:53:06 Wpis:eLo :D
a ja znam Dziubka :)))
Nick:Kasiunia Dodano:2005-03-26 18:53:03 Url:kasniennkaaa Wpis:W dupie maciory.
Nick:nie znajomy Dodano:2005-03-26 18:52:21 Wpis:kto to jestest dziubdziub????
Nick:olka yzym Dodano:2005-03-26 18:50:55 Wpis:hahha
Nick:jessie Dodano:2005-03-26 18:23:54 Wpis:dziub dziub lezy na sianku na bzykanku!!!! =)
Nick:Ramcia Dodano:2005-03-26 18:16:52 Wpis:Myśle że dziub dziub schował sie w szfie Harrego Pottera!!!!!
Nick:Irma Dodano:2005-03-26 17:57:01 Wpis:Właśnie go spłuknęłam . Szukajcie w ściekach .
Nick:iwo Dodano:2005-03-26 17:56:16 Wpis:oczywiście na tej stronie
Nick:kaśka Dodano:2005-03-26 17:39:06 Wpis:No ja myśle że Dziub Dziub ... Oj jaki frajer szuka tego Dziub Dziuba !!!??
Nick:Ania_1983 Dodano:2005-03-26 16:49:38 Wpis:nie wiem:*:*:*:*
Nick:winyl Dodano:2005-03-26 16:49:27 Wpis:dziub dziub moze byc f ****zie
Nick:SQter Dodano:2005-03-26 16:41:48 Wpis:a c*** wie
Nick:Groszek Dodano:2005-03-26 16:38:50 Wpis:JA ZNAJDE DZIUB DZIUBA :D
Nick:Metalka Dodano:2005-03-26 16:38:02 Url:www.metalka.mylog.pl Wpis:siemka!! siwetna strona ;-) siwetna pisoenka "dziub dziub" ;) tylko ciekawe co za tym stoi:D:D
Nick:Justa Dodano:2005-03-26 16:32:21 Url:------------- Wpis:DZIUB DZIUB GDZIE ON JEST ??????????????????
Nick:Finka Dodano:2005-03-26 16:16:43 Wpis::)
Nick:ann Dodano:2005-03-26 15:49:42 Wpis:lolllllllllll
Nick:Martyna-Myszka Dodano:2005-03-26 15:45:44 Wpis:dziub-dziub moze byc wszedzie!!!!
Nick:Lenna Dodano:2005-03-26 15:45:13 Wpis:W necie!!!!!!!!!!!!
Nick:Małe Zielone Dodano:2005-03-26 15:41:54 Wpis:moim zdaniem Dziub Dziub dopiero się budzi, więc nie ma narazie wielu śladów jego działalności :)
Nick:Wpisany Dodano:2005-03-26 15:13:54 Url:www.sztab.com Wpis:Moim zdaniem dziub dziub siedzi w zakladzie psychioatrycznym. Gdyby mi ktos tak spiewal "A kto widzial dziub dziuba? " to tez bym tam wyladowal...
Nick:Pierożek Dodano:2005-03-26 15:06:30 Url:www.seeerduszkooo.blog.onet.pl Wpis:Dziub Dziub może być w główce Martelki (zamiast mózgu)=D=D.A kto wie,jeśli Dziub Dziub nie jest w Martelki główce to może sem chodzi gdzie po Bydgoszczy=D=D=D Martelko miłosci moja=*******
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >