POMÓŻ W POSZUKIWANIACH DZIUB DZIUBA! JEŚLI WIESZ GDZIE PRZEBYWA LUB MOŻESZ POMÓC W JEGO ZNALEZIENIU PISZ!!! NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

Nick:!GRZESIU! Dodano:2005-03-14 16:14:48 Wpis:Dziub Dziub jest u mnie w domu i wlasnie jaram z nim blanta i pije browar, a pozniej idziemy na ****y.
Nick:SzAlOnA_kAtI Dodano:2005-03-14 16:13:51 Wpis:hmmm hihi nie wiem poszedł na wagary, a my do budy chodzimy ;P
Nick:julcia Dodano:2005-03-14 15:57:24 Wpis:no ja wam mówie to kumpel RETHMANA!!!:)
Nick:marowicz Dodano:2005-03-14 15:54:07 Wpis:ale jaja o co chodzi ??? :) a tak poza tym super piosenka
Nick:Mariusz Dodano:2005-03-14 15:47:21 Url:---------------- Wpis:Dziub Dziub mógł po prostu się schować za krzakami czy gdzieś tam i chowa się przed wami a wy tego nie widziecie.
Nick:Lidzia Dodano:2005-03-14 15:45:44 Wpis:A ja znalazłam dziub dziuba:P
Nick:izka Dodano:2005-03-14 15:45:20 Wpis:...W POLU JEST, choć szpaków gęsto, gdy wiosenne przyjdą siewy
A w portowych barach często przesiadują zwinne mewy…

tam gdzie pisze w polu jest, nie napisano kto, więc przypuszczam że tam własnie jest dziub dziub:D:D
Nick:Siła Tarcia Dodano:2005-03-14 15:43:21 Wpis:dziub dziub jest napewno w tym opisie
Nick:Pempas Dodano:2005-03-14 15:40:13 Wpis:DZIUB DZIUB jest na stronie internetowej www.gdziejestdziubdziub.prv.pl
Nick:Mateusz-ek Dodano:2005-03-14 15:31:55 Url:www.mateusz-ek.blog.pl Wpis:Hmm..gdzie on moze byc...;/ *** wie..:(
Nick:Alusia Dodano:2005-03-14 15:26:07 Wpis:przyjedzcie do mnie bo to ja jestem DziubDziub ;););)
Nick:mamunia dziub dziuba Dodano:2005-03-14 15:13:38 Wpis:ALE CZAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIEM KTO JEST TYM DZIUB COS TAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TO MÓJ BRACHOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:usmiechnijsiedomnie Dodano:2005-03-14 15:10:20 Wpis:buhahaha
A ja nie widziałam dziub dziuba
Ale to fruwa i lata i ma dzioba i dziób:D
Nick:pati Dodano:2005-03-14 15:08:07 Wpis:siema znajdzmy dziub
dziuba za wszelką cene heheheheeh
Nick:szyszka Dodano:2005-03-14 15:02:09 Wpis:buahhaha.....prosze o nie odnalezienie dziub dziuba ..w innym pzrypadku poszukiwania zostana zakonczone a tym samym pzrestanie juz byc spiewana ta boska piosenka...:)
Nick:pisu Dodano:2005-03-14 14:47:36 Wpis:Dziub dziub jest muj i go niedam bo zabralem go z zoo!!! hehe
Nick:KlaudiaDG Dodano:2005-03-14 14:06:39 Wpis:Dziub Dziub może być w skorupce:P:P
Nick:grzesiu_widzew Dodano:2005-03-14 14:05:20 Wpis:W dupie Twojej starej.
Nick:KBP Dodano:2005-03-14 14:03:45 Wpis:Dziub dziub jest u mnie normalnie jest siedzi aktualnei obok mnie i mówi ze strone można już zamknąć :P hehe świetny pomysł z tą stroną brawo :D pozdrowki for all
Nick:dziub dziub Dodano:2005-03-14 13:59:28 Url:dziubdziub.pl Wpis:JAK TO GDZIE W MOJEJ PIWNICY ZAMKNELEM GO , BO MNIE WNERWIL
Nick:Kubool Dodano:2005-03-14 13:25:55 Wpis:Dziub dziub to ja!!
Nick:agent_0_0_7 Dodano:2005-03-14 13:17:42 Url:vivaobrazy.republika.pl Wpis:Pewnie na wakacjach
Nick:Anka :) Dodano:2005-03-14 13:07:32 Wpis:Dziu dzub to frajer nie ma go :)
Nick:julcia Dodano:2005-03-14 13:01:11 Wpis:doszlam do wniosku ze niewarto go szukac...i tak go nikt nie zjandzie!bo nikt nie wie jak on wyglada...
Nick:ewelinka Dodano:2005-03-14 13:00:51 Wpis:Fajna stronka i fajny pomysł ale dziwny:)
Nick:Chmura Dodano:2005-03-14 12:59:57 Wpis:u pani marysi w PIŹDiE
Nick:Aga Dodano:2005-03-14 12:54:35 Wpis:Dziub Dziub moze byc wszedzie
Nick:Ktos Dodano:2005-03-14 12:49:55 Wpis:jestescie wszyscy mocno ***nieci.... nie macie co robic??
Nick:agatka:D Dodano:2005-03-14 12:46:05 Wpis:dziub dziub idzie jutro ze ,mna na egzamin puzniej go oddam ale do jutra siedzi u mnie:P on jest taki super wlasnie pijemy sobie kawke i zajadamy orzeszki:D
Nick:AgA Dodano:2005-03-14 12:04:05 Wpis:siemka poszukiwaczom Dziub-Dziuba :):) może jest na drzewie hehe ;-)
Nick:tomi Dodano:2005-03-14 12:03:24 Wpis:dziub dziub tuż za rogiem


może poszukajmy na łąkach warmi
Nick:Agatka Dodano:2005-03-14 11:42:19 Wpis:dziub dziub jest na dworcu w Krakowie z Czernicką
Nick:GORAN Dodano:2005-03-14 11:33:34 Wpis:UUUUUUUUUUUUUU Pijarka w Gaciach
Nick:julcia Dodano:2005-03-14 11:30:26 Wpis:on sie zassał ze swoim kumplem(rethmanam...)
Nick:Duda Dodano:2005-03-14 11:18:17 Wpis:znalazlem dziub dziuba!!!!!!!!!!
Nick:matyk Dodano:2005-03-14 11:10:33 Wpis:dziub dziub sie schował w ZOO hyba sprawcie!!
Nick:lilo Dodano:2005-03-14 10:55:51 Wpis:hah dziś widziałam Dziub-Dziuba w kościele na rekolekcjach:):P siedział na ambonie i przedrzeźniał księdza a len biedny hah zaczą sie jąkać :P
Nick:Kamil&MAGDA Dodano:2005-03-14 10:43:29 Wpis:Ostatnio Dziuba Dziuba Widzielismy, jak pomykał przez pola do Afryki, i z pewnoscia to był Dziub Dziub Bo mial Dziub::D:D
Nick:Tomi Dodano:2005-03-14 10:09:16 Wpis:Dziub dziub chym ostatnio widziałem go w autobusie jechał na Chebzie pętla tam go szukać tak tam jest dziub dzub
Nick:ewelina Dodano:2005-03-14 09:53:00 Wpis:U mnie!!!!!!!!!!!!!!!! Ewelina
Nick:.:JELEŃ:. Dodano:2005-03-14 09:37:28 Url:cc Wpis:ccc
Nick:Sylwiaa Dodano:2005-03-14 09:32:53 Wpis:Czesć - świetna stronka - ale ja nie widziałam jeszcze DZIUB-DZIUBA Ale jak znajdę to napisze NAPEWNO ! Paaaaaaaa
Nick:GED Dodano:2005-03-14 09:31:22 Wpis:dziub dziub moze byc hmmm...... w parku albo
na czacie {hihi}
Nick:Przemo.Ciechanów Dodano:2005-03-14 09:22:28 Wpis:JUZ WIEM GDZIE ON JEST!! U KLEMENSA!!ZNACIE GO??U NIEGO TRZEBA SZUKAC!!NARQA
Nick:Bodzio Dodano:2005-03-14 09:19:02 Url:www.bryla.4.pl Wpis:w dupie
Nick:merry Dodano:2005-03-14 08:54:53 Wpis:A ja widzialam Dziub-Dziub'a :D Seryjnie:D Taki gościu sie przebrał i powiedział że to Dziub-Dziub:D Nie no ja tam mu nie wierze:P Bo Dziub-Dziub może być wszędzie np. ostatnio9 u mojej prababci powiedzialam "Dziub -Dziub" wszystko przylecialo łącznie z psami=D Hiehie;D Pozdro dla poszukiwaczy=)
Nick:212109 Dodano:2005-03-14 08:49:52 Wpis:Dziub dziub jest w kurniku
Nick:MILKA Dodano:2005-03-14 08:20:22 Url:http;//blog.tenbit.pl/igusa94 Wpis:Nie wiem jeszcze co to jest ten dziub dziub, ale mam nadzieję że się dowiem i pomogę wam go poszukać!! Postaram się!!!!
Nick:ma1wina Dodano:2005-03-14 08:18:14 Wpis:Dziub Dziub w Iraku z terrorystami sie bawi!!! HEH
Nick:matik Dodano:2005-03-14 07:30:34 Wpis:dziub dziub występuje w puszczy!!hahaha
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 >