POMÓŻ W POSZUKIWANIACH DZIUB DZIUBA! JEŚLI WIESZ GDZIE PRZEBYWA LUB MOŻESZ POMÓC W JEGO ZNALEZIENIU PISZ!!! NASZE forum: www.forumowisko.pl <- poleć innym i wejdź koniecznie

« 1 2 3 4 5 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 450 451 452 453 454 »
Nick:Doodzia ;dd Dodano:2007-01-11 15:33:40 Wpis:aa ja wiem gdzie jest dziub dziub ;d;d eheehe ale nie powiem.... ;pp ehehe kocham ciee moj ziubolQ
Nick:maggi Dodano:2007-01-11 15:09:47 Wpis:dziub dziub jest wszedzie, nikt go nie znajdzie
Nick:Jana =** Dodano:2007-01-11 14:51:00 Wpis:Dziub dziub jest w dziubowym dziubie u dziuba dziuba ;D
Nick:adamoo Dodano:2007-01-11 14:41:58 Wpis:DZIUB DZIUB JEST W DZIUB DZIUBOWIE
Nick:kasssiula Dodano:2007-01-11 14:37:47 Wpis:A dziub dziub jest....tajemnica
Nick:madzix:D Dodano:2007-01-11 14:33:13 Wpis:DZIUB DZIUB MOZE BYC TAM GDZIE JEST GNIAZDO DZIUB DZIUBA A GNIAZDO DZIUB DZIUBA JEST NAD WODĄ ANAJBLIZSZA WODA JEST NAD RZECZKĄ ;D;D;D
Nick:ola Dodano:2007-01-11 14:14:07 Wpis:dziub dziub uległ samospaleniu xD serio. jak sie dowiedział kto jest naszym ministrem edukacji to tego nie znióśł. znaczy mógłyby to znieśc ale jak zobaczył naszego prezydenta to juz nie wytrzymał i uległ samospaleniu XD
Nick:hanaaa86 Dodano:2007-01-11 13:43:02 Wpis:Na pewno jest tam gdzie jest mu dobrze i jest szczęśliwy!
Nick:sarenka23* Dodano:2007-01-11 13:26:20 Wpis:na pewno jest w krainie szczescia...ja tez chce tam sie znalezc pozdrowienia dla wszystkich:*:*:*
Nick:malutka Dodano:2007-01-11 12:27:28 Wpis:wszedzie tam, gdzie go potrzeboją, a skoro się zgubił, ktoś bardzo mu bliski tęskni do Niego, ale ciagle czeka... liczy się tylko ponowne spotkanie..
Nick:jadzia Dodano:2007-01-11 07:48:09 Wpis:dzib dziub jest u mmnie
Nick:Wiktor i Ala Dodano:2007-01-10 21:06:26 Wpis:Nie wiem kim jest dziub dziub
muj numer GG to 988021 prosze piszcie do mnie
dziub dziub jest u mnie w domu
ma zlamane skrzydlo kto hce go przetszymac moge go oddac nie wiem gdzie ale
moge go zatrzymac w domu
moj brahol ma tez ptaka w
domu jego dziub jest zdrowy jest bocianem.
pozdroski dla wszystkih!!
Nick:Tomqss Dodano:2007-01-10 20:53:47 Url:www.tomqss.blog.interia.pl Wpis:Hej mam sprawe może mi ktos podsunąć link do innego podobnego bloga dla małych dzieci potrzebuje dla siostry na e-maila www.tomekbargiel@interia.pl albo gg 4869305
Nick:Kiniuska Dodano:2007-01-10 18:32:09 Url:www.sweet-stars.blog4u.pl Wpis:dziub dziub jest u swojej dzoubdzowicy (jego laski) wiec nie przeszkadzajcie mu bo tam mu jest dobrze :)
Nick:marcin:Pp Dodano:2007-01-10 17:22:10 Wpis:W dupie u murzyna
Nick:wiktor Dodano:2007-01-10 13:02:58 Wpis:Dziub Dziub moze byc wszedzie
w szkole w domu pod lozkiem
po prostu wszedzie
Nick:neszka Dodano:2007-01-09 19:56:59 Wpis:dziub dziub czhyba ukrywa sie u mojej ciotki!!! ostatnio zachowuje sie ona podejrzanie, ciagle nuci "dziub dziub, gdzie sie chowasz?" i zmienila swoje przyzwyczajenia.porzucila swoje dotychczasowe hobby-Radio Maryja i przerzucila sie na nutki dziub dziubowe.poza tym czesto znika w podejrzanych miejscach o podejrzanych porach.
mysle, ze ona go ukrywa! trzeba to sprawdzic-koniecznie!
bede sie jej bacznie przygladac...
Nick:Gabi Dodano:2007-01-09 18:51:53 Wpis:I don't know
Nick:madzia :( Dodano:2007-01-09 16:54:51 Wpis:napewno jest w szafi!!!
Nick:evcius92 Dodano:2007-01-09 15:23:59 Wpis:Ten dziub dziub jest w mojej szkole^^ PG 5. Pędźcie!
Nick:Celinaa Dodano:2007-01-09 15:10:31 Wpis:siedzi koło mnie
Nick:...*[GóRa]*... Dodano:2007-01-09 14:54:04 Wpis:Dziub dziub może być wszędzie ale ja myśle że go porwali bandyci ale nie myślmy o najgorszym moja propozycja to : porwali go bandyci ,weszedł do telewizora ,jest pod łużkiem albo poszedł do kolegów........ale miejmy nadzieje że sie znajdzie...pozdrawiam...buźka:*:*
Nick:wajdnerula Dodano:2007-01-09 08:43:39 Url:wajdnerula.blog.onet.pl Wpis:zdiub dziub może być w kosmosie albo gdzięś na ziemi
Nick:RobaCek. Dodano:2007-01-08 19:07:28 Url:www.zycie-mroffy.mylog.pl Wpis:yy.? u Dziadka Mroza? 'lol'
dziub~dziub.? w gazecie.
w ściekach komorniczych.
xDD. || ..."
Nick:RobaCek. Dodano:2007-01-08 19:07:26 Url:www.zycie-mroffy.mylog.pl Wpis:yy.? u Dziadka Mroza? 'lol'
dziub~dziub.? w gazecie.
w ściekach komorniczych.
xDD. || ..."
Nick:kamil Dodano:2007-01-08 17:53:02 Wpis:dziub dziud może być na stronce mojej koleżanki
Nick:kasia Dodano:2007-01-08 17:27:56 Url:? Wpis:w s-cy moja profesorka
Nick:Paulinka Dodano:2007-01-08 17:13:36 Url:www.moj-swiat007.blog.onet.pl Wpis:A dziub dziub w dzumbulandi...
Nick:Myszka Maryszka Dodano:2007-01-08 16:38:26 Wpis:Dziub-dziub to mój brat Alexander!A rozesłałam stronkę do 15 osób i nieznaleziliście Dziub dziuba
Nick:marchewcia Dodano:2007-01-08 14:05:25 Url:www.wielka-gwiazda.blog.onet.pl Wpis:Sprawdzie na stronie www.wielka-gwiazda.blog.onet.pl może być w komętarzach . Ale raczej jak napiszesz ten komętarz to się pokarze :0
Nick:vgch Dodano:2007-01-08 09:19:27 Url:hgyhjmfh Wpis:fnhnhgf
Nick:mastodont Dodano:2007-01-07 21:50:20 Wpis:Ciężko stwierdzic ale słyszalem pogłoski że aktualnie przebywa w miejscowości Gościm
Nick:Mario Dodano:2007-01-07 20:46:34 Wpis:O kes nie wiem gdzie nie interesuje mnie to!
Nick:Atina Dodano:2007-01-07 18:00:35 Url:www.mojegry.pl Wpis:Dziub dziub może być wszędzie ale ja myśle że go porwali bandyci ale nie myślmy o najgorszym moja propozycja to : porwali go bandyci ,weszedł do telewizora ,jest pod łużkiem albo poszedł do kolegów!!!!!!!!!!!! Przesyłam pozdrowionka!!!!!! Dozobaczenie!!!
Nick:ja jestem dziub dziub Dodano:2007-01-07 14:48:49 Wpis:ja jestem dziub dziuyb
Nick:Paweł Dodano:2007-01-07 14:08:03 Wpis:może w jajeczku??
Nick:Wielbłąd Dodano:2007-01-07 14:01:06 Wpis:U mnie:)
Nick:Kiniuska Dodano:2007-01-07 13:42:34 Url:www.sweet-stars.blog4u.pl Wpis:Ja nie widzialm dziub dziuba ale wciaz szulam
Nick:ILonka Dodano:2007-01-07 13:42:23 Wpis:Moze umnie pod łużkiem jest musze sprawdzić
Nick:Łaga Dodano:2007-01-07 13:09:03 Url:--- Wpis:Dziyb dziub moze jest gdzies w moim domku Musze go koniecznie poszukac
Nick:Kamilka Dodano:2007-01-07 12:31:34 Wpis:moze u mnie pod łóżkiem albo w szafie
Nick:PauLa Dodano:2007-01-07 12:23:44 Url:paulcialol.blog.onet.pl Wpis:Dziub Dziub ... odleciał do Ameryki robić kariere...:) Widziałam go tam, jest okropnie sławny. Jego zdiecia sa na wiekszosci plakatow... :D:D:D PoZdRo
Nick:misiaczek Dodano:2007-01-07 11:27:11 Wpis:Juz znalazłem swojego dziub dziuba kocham cie kotku
Nick:Siunia =D Dodano:2007-01-07 11:03:36 Url:www.superanckie-obrazeczki-dla-was.blog.onet.pl Wpis:Hmm... To ja jestem Dziub Dziub =P Jestem w domku Pozdrawiam =*
Nick:Kate Dodano:2007-01-07 09:53:47 Url:kachamagia.blog.onet.pl Wpis:dziu dziu nurkuje w kiblu skacze na bungi!!


=)
Nick:bleck Dodano:2007-01-06 22:57:14 Wpis:jest wypchany na wystawie
Nick:KszYk x) Dodano:2007-01-06 21:37:20 Url:www.kasia-15.blog.onet.pl Wpis:Dziub dziub siedzi u mnie w lodókce i wchrzania kiełbasę xD
Nick:imprezowiczka95 Dodano:2007-01-06 17:38:24 Wpis:to ja jestem dziub dziub :* haha :)
Nick:My$ter™ Dodano:2007-01-06 16:21:10 Wpis:Dziad siedzi na dachu sąsiada i spuszcza białe bomby do jego komina. Szybko!!! Dzwonić: 888366432
Nick:plac Dodano:2007-01-06 15:50:51 Wpis:dziub dziub mozem byc w lesie w zoo
« 1 2 3 4 5 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 450 451 452 453 454 »