Witaj w księdze gości TITEUFA

Nick:milena5 Dodano:2006-07-04 00:02:14 Url:http://one6.pl/ Wpis:Great site!
Nick:alan Dodano:2006-04-04 15:40:14 Wpis:kto powie o ktorej godzinie??
Nick:alan Dodano:2006-04-03 22:15:32 Wpis:zmienilo sie i nie wiem o ktorej godzinie
Nick:Nadia Dodano:2006-03-25 19:46:29 Wpis:Szczerze to Nadia i Tituf do siebie nie pasują .
Siemka Nadia.
Nick:alan Dodano:2006-03-22 15:49:22 Wpis:i titeuf niejest gówniarzem!!!
Nick:alan Dodano:2006-03-22 15:47:01 Wpis:nowe odcinki chcemy nowych odcinków!prawda??
Nick:lpluaksz1 Dodano:2006-03-12 13:40:46 Url:dupa :P Wpis:Titeuf to gówniarz jak ich mało Titeuf to obsrany gnojek i kopnięty pachołek i jest debilem jak możne go lubić on jest holreny !
Nick:titeuf Dodano:2006-03-12 13:37:26 Url:www.titeuf.mistrz.pl Wpis:czaszkujesz????
Nick:max Dodano:2006-02-20 15:22:55 Wpis:jestem max bardzo lubie titeufa
Nick:Alan Dodano:2006-01-06 17:39:49 Wpis:Dziewczyny w tej szkole wiedzą ile jest 2 razy 5
nie tak jak Titeuf.
Nick:ALAN Dodano:2006-01-01 18:48:25 Wpis:Uwielbiam Titeufa.
Nick:PAWEŁ Dodano:2005-11-03 17:53:30 Url:http://www.titeuf.prv.pl/ Wpis:SIEMA PIERWSZY RAZ TO OTWORZYŁEM A MOŻE JUŻ TU BYŁEM NIEWIEM AHA TITEUF, MANIEK,HUGO,FRANEK,JAŚEK I NADIA SĄ SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nick:titeuf Dodano:2005-10-29 18:58:30 Wpis:siema titeuf jest coool nie?????
Nick:Noodle Dodano:2005-10-24 23:36:46 Wpis:Titeuf tylko o jednym...
Nick:jasny Dodano:2005-09-17 15:59:39 Url:http://www.titeuf.prv.pl/ Wpis:Dopiero co odwiedziłem strone od zresetowania kompa nara póziniej napisze nara...
Nick:Mary Dodano:2005-08-08 16:04:04 Url:nie mam Wpis:super stronka
ja też bardzo lubie Titufa
Nick:Cl@ris@ Dodano:2005-07-22 22:02:34 Wpis:ludzie przestańcie z tą 6 w pracy!!ja też to lubie ale titeuf jest o wiele fajniejszy
Nick:Cl@ris@ Dodano:2005-07-22 21:55:04 Wpis:titeuf jest super tylko szkoda że leci zamiast 6 w pracy
Nick:tajniak Dodano:2005-07-21 11:09:59 Wpis:mendy jesteście i tyle
Nick:antola Dodano:2005-07-18 10:03:06 Wpis:nadia jest świrnięta a teiteuf jeszcze bardziej
< 1 2 3 4 >