Witam w mojej Księdze Gości !!!

Nick:pm30 Dodano:2007-03-25 17:15:51 Wpis:bylem tu 25032007
Nick:Wojciech W. Dodano:2007-03-11 22:20:44 Url:www.republika.pl/wojtek05 Wpis:To jest zdecydowanie najlepsza strona kolejowa ze wszystkich jakie miałem przyjemność odwiedzić. Szczególnie rewelacyjny jest dział poświęcony relacjom z wycieczek. Życzę powodzenia w dalszej pracy. Pozdrawiam wszystkich MK.
Nick:Piotrek Dodano:2007-03-01 21:16:40 Wpis:Hej jestem Piotrek i mieszkam w Kozlu i tez sie intereeuje koleja.Lubie glownie pociagi spolki Inter City.Naprawde podziw dla tego co zibaczylem na twojwj stronie jest naprawde OK w tamtym roku jechalem do warszawy EX opolanin a z powrotem IC gornik W ic standart wspanialy jezeli mozesz to napisz na moj nr.GG prosze o kontakt.Z pozdrowieniami kolejowymi. Piotrek
Nick:Ko_ordynator Dodano:2007-02-26 23:42:14 Wpis:Witaj szanowny PMKowiczu, chciałbym Cię zaprosić na otwarcie przystanku Opole Warsztaty. Otwarcie nastąpi 31 lutego br. Mam nadzieję, hyhy ... ale się uśmiałem (dobre co nie ?), że zjawisz się z tą samą ekipą, z której była nieziemska grzana w Głuchołazach (ojejku, lepsza faza niż w Radiu Opole) i w Brzegu (tylko Marcin Kartonik Was przebijał). Główną atrakcją będzie jednostka (tylko proszę nie dzwonić do dyspozytora, by bipę podstawił w zamian !) plus ptaszki za oknem .. ahahah ! Pozdrawiam i życzą dalszych sukcesów w życiu osobistym, jak i na forum. Po poniższych wpisać widzę, że naprawdę potrafisz robić totalnie WSZYSTKO dobrze, sobie i innym, stronie tesh ... hyhy
Nick:pkw Dodano:2007-02-24 15:07:36 Wpis:To co robisz trzeba uznać za BARDZO DOBRE!Tymi którzy Ci zarzucają pomyłki nie przejmój się i ich olej!!!To są ludzie niekompetentni i nieznający się na kolejnictwie i pracy na kolei.Pozdrawiam.
Nick:qoCiaczeq Dodano:2007-02-09 11:54:18 Wpis:Won shmato, on jest mooj!
Nick:Anoolka Dodano:2007-02-04 23:27:56 Wpis:Cze byku. Chciałabym poznać chłopca, który jest weteranem jazdy na kolei. I znalazłam Ciebie ! Przyjdź do kina "Chemik", 6 lutego o 18:00. Leci "Apocalypto". Weź swój nagrywacz Mp3, poszalajemy Mój znak rozpoznawczy: bilet z kasy KURS90. Czekam na Ciebie Grzeniu, nie zawiedź mnie !
Nick:DJ jazdowicz - eSTeKowicz Dodano:2007-02-04 23:12:12 Url:moj_koffany_blogasek@onet.pl Wpis:Ej no co jest kurna! What's up? Chooje chca skasowac pociagi?? Jestem prawdziwym MK i na to nie pozwole, chopy , dziochy , bieremy bejsbole i napier...beton! z calej sily. A potem DB na polskie tory. Od kiedy maja byc 2 pary na KK Opole?? Zaraz trzasne posta na pmk jak sie wqurie, a co! jak tak mozna. BTW, Ostrozna jednak pojechala, od kiedy chca ja zawiesic, jak ja dojade do babiczki do Jesenik, he?? Niech beton odpowie! Yo for all!!
Nick:Stokrotka_bc Dodano:2007-02-01 23:58:21 Wpis:No to zostawiam wpis Bardzo fajna stronka, widzę człowieka z prawdziwą pasją. A w życiu pasja bardzo się liczy Gratuluję i życzę powodzenia w dalszych podróżach
Nick:aga Dodano:2007-01-28 17:57:10 Wpis:Napisze krótko - naprawde fajna stronka, widac w niej prawdziwą pasję, powodzenia w dalszej działalności
Nick:alciak Dodano:2007-01-17 22:49:13 Wpis:witaj Grzesiu ta stronka jest świetna, widać że naprawde tym żyjesz dlatego takie robi wrażenie bede zaglądać... oj tak 3m sie :*
Nick:cluzo Dodano:2007-01-11 20:05:06 Url:www.pkp-jazda.pl Wpis:Kolejowe pozdrowienia dla MK z KK :)
Proszę, jaki ten świat mały – na internetowym szlaku spotykam ziomka z mojego rodzinnego miasta i na dodatek jest to kolejomaniak, jak ja.
Zazdroszczę ci, że znajdujesz tyle czasu na kolejowe podróże – jeszcze nie zdążyłem zapoznać się z całą zawartością twojej strony, bo jest bardzo bogata w treść. Fajnie, że zapodałeś kolejowy humor – tego mi brakuje na wielu kolejowych stronach. Mp3 z nagraniami też są świetne.
Zawsze zielonych świateł i dalszego rozwoju stronki życzę, licząc, że kiedyś połączymy siły i wybierzemy się na jakieś wspólne kółeczko

Paweł Słowik
Nick:Ładniak Dodano:2006-12-20 01:44:40 Url:www.pr.pkp.pl Wpis:A i bym zapomniała ... pociągi do Ostrużny to było grudniowe prima aprilis ... od lutego tylko 2 pary na odcinku KK - Opole ... a SA109-008 idzie na części dla dolnośląskich 003 i 004
Nick:Ładniaki Dodano:2006-12-20 01:39:22 Url:www.pr.pkp.pl Wpis:Chłopcze z KK ! To My ! BETON ! Prawdziwy pkpowski beton ! Tak, to My sprawiamy, że każda Twoja noc to bezsen. To My zabraliśmy wycieczkowe i przymierzamy się do podwojenia ceny za turystyka oraz wycofania przejściówek w Chałupkach ... aby zrobić sobie kółeczko do Kielczy, będziesz musiał sprzedawać gluty z nosa na Stadionie 10-lecia, ale to dla Ciebie drobiazg. Ale to dzięki nam będziesz mógł nagrać zapowiedź peronową treści: "Pociąg do Nysy ma tygodniowe opóźnienie". Kolejne atrakcje i niespodzianki już w lutym...
Nick:Dodusia Dodano:2006-12-10 19:40:34 Wpis:bardzo podoba mi sie stronka-masz bardzo ciekawą pasjeoby tak dalej i powodzenia
Nick:Krystian Poznań Dodano:2006-11-30 16:10:57 Wpis:Witam Grzesiek! Fajne fotki ciekawa strona jest co oglądać.GRATULACJE
Nick:Organizator Dodano:2006-11-23 20:10:27 Wpis:Wal się na ryj o szynę ... czyli ... zapraszam na imprezkę do Głuchołaz ... zrobimy fight na gołe klaty.
Nick:Arczix Dodano:2006-11-13 21:03:07 Url:www.arczix123.jest.in Wpis:macie cos o wodzisławiu śląskim :)jak cos bedziecie mieli dajcie znać :)pozdro;P
Nick:M45t3R Dodano:2006-10-25 23:23:55 Wpis:Fajnie, fajnie... Oby tak dalej
Nick:stary Dodano:2006-09-07 20:43:42 Wpis:to jest to !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! takiej strony szukałem NAJLEPSZE SA MP3 TO JEST ZA***ISTA STRAONA
NARAZIE POZDRÓW KAZIE
Nick:Marek Dodano:2006-09-03 10:11:38 Wpis:Super strona!!! Ciekawe relacje i zdjęcia i wszystko! Pozdrawiam
Nick:teress Dodano:2006-08-13 23:32:24 Wpis:jestem z Ciebie dumna zycze dalszego rozwoju stronki... ps: zbieram bilety, ale nie kolejowe hehe
Nick:KM Dodano:2006-08-12 13:12:08 Wpis:CZEŚĆ
Nick:Rapide kumpel Pitera Dodano:2006-07-07 22:43:32 Wpis:ziomki to fajowka stronka !!!
Nick:PITER Dodano:2006-07-06 11:44:08 Url:--- Wpis:lol Taka strona to powinna lecieć INTERNATEM za EUROPE

POZDRAWIAM !!!!!
< 1 2 3 4 5 6 >