Witaj w Księdze Gości parafii św. Antoniego w Rybniku

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Nick:An. Dominik Dodano:2006-06-11 12:54:28 Wpis:Moje zdolności wokalne może nie są, na zbyt wysokim poziomie, ale jestem przekonany, iż ważniejsza jest intencja, z jaką się psalm wykonuje, a mianowicie głoszenie Słowa Bożego.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających!

Króluj nam Chryste!
Nick:an. KArol Dodano:2006-06-10 19:00:19 Wpis:Drogi Piotrze
Jeśli uważasz że śpiew Dominika nie jest dobry to zapraszam do spróbowania własnych sił w tym zakresie jako że Sobór Watykański II pozwala na to świeckim. Czekamy w zakrystii przed każdą mszą
Nick:Kasia Dodano:2006-06-10 13:52:23 Wpis:Drogi Piotrze!
Sądzę iż większość ludzi woli słuchać śpiewu Dominika niż nieudolnych prób "śpiewania" lub raczej wycia naszej organistki.A co do "kiwania się" ludzie mają różne nawyki Pozdrawiam wszystkich odwiedzających tę stronę.
Nick:piotr Dodano:2006-06-09 09:03:50 Wpis:Czy ministrant Dominik musi się kiwać przy śpiewaniu psalmu? Mam wrażenie że jestem w synagodze...Czy On musi je śpiewać mając dość wątpliwe umiejętności wolkalne? Z pewnością nie jest numerem 1 w tej parafii...
Nick:eugenia Dodano:2006-06-06 12:49:28 Wpis:pozdrowienia
Nick:Jan Dodano:2006-06-01 13:55:18 Wpis:Ks.Durczok często mówił na kazaniach o tym o co proszą dwie panie, które wpisały się przede mną. Przyłączam sie do ich prośby.
Informowałem ostatnio sąsiadkę o tzw. świętach nakazanych, ale mi nie uwierzyła, bo nie mówił o tym ksiądz w kościele.
Nick:Małgorzata Dodano:2006-06-01 13:21:54 Wpis:Popieram prośbe Klary. BARDZO prosimy naszych księży o przypominanie w kościele na kazaniach tego co ważne!!! Słabe wiadomości katechetyczne są często powodem odchodzenia od wiary a nie zawsze ludzie są na tyle wykształceni że rozumieją ksiązki mówiące o podstawowych zagadnieniach naszej wiary. Bardzo prosimy o przeanalizowanie naszej prośby.
Nick:Klara Dodano:2006-06-01 11:40:02 Wpis:OGROMNA prośba do księży: czy w ramach kazań możnaby było przeprowadzać cos w rodzaju katechez? Chodzi mi o przypomnienie np.o tym skąd się wzięła msza św, jakie to są grzechy lekkie a jakie ciężkie? Co to sa prawdy wiary? Itp. To naprawde jest konieczne, gdyż dopiero gdy pada rzetelne wyjaśnienie z ambony to ludzie zwracaja na to uwagę. Generalnie katolicy nie chca sięgac po książki katolickie a od ich komunii sw,minęło już sporo lat, więc wielu z nich albo juz niczego nie pamięta albo wyrosło z tego jak z krótkich spodenek. "Ciemnota" religijna katolików jest często zatrważająca! Wierzcie mi.
Nick:karol Dodano:2006-05-31 11:31:58 Wpis:Cicho, głucho i ponuro jakby rzucił ktos zły urok ...
Co tu taka cisza?
Dlaczego animator Dominik NIEUSTANNIE wędruje w czasie mszy i nabożeństw?
Nick:parafianka Dodano:2006-05-26 11:51:46 Wpis:a na stronie jak zwykle "świeże" ogloszenia i intencje ... pozdrawiam
Nick:Karol Dodano:2006-05-17 10:03:50 Wpis:Racja panie Michale !!!
Przy okzaji składam serdeczne życzenia dla ks.Jacka i ks.Andrzeja w rocznicę ich święceń kapłańskich. Życzę im OBU wiele łask Bożych w sprawowaniu tego zaszczytnego ale jakże trudnego powołania. Szczęśc Boże !
Nick:Michał Dodano:2006-05-17 10:01:05 Wpis:W pełni popieram wpis parafian dot. wczorajszej żenującej farsy, którą odstawiły jak zawsze jedne i te same parafianki. Dzięki księże Jacku za próbę ratowania tej niezręcznej sytuacji. Dla niezorientowanych informacja, że wczoraj na 8.00 były 2 intencje, jedna za ks.Jacka a druga za ks.Andrzeja. Nasze "ukochane" parafianki prawie że plackiem padły przed ks.Jackiem tylko jemu składając życzenia nota bene z tej samej okazji co ks.Andrzejowi. Tylko, że do niego nikt się z życzeniami nie zwrócił. Zenujące ale na miarę tych pań.
Nick:parafianie Dodano:2006-05-17 07:28:54 Wpis:Mamy propozycję: ponieważ co roku w maju przypadają rocznice święceń kapłańskich czy nie możnaby zrobić jednej wspólnej mszy św. w intencji wszystkich księży w naszej parafii ( aby uniknąć tej bardzo niezręcznej sytuacji jako wczoraj miała miejsce na mszy św. o 8.00 )
Nick:w imieniu chorych parafia Dodano:2006-05-15 16:46:36 Wpis:ks.Andrzej Podoluk - Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i 15 lecia kapłaństwa życzą chorzy parafianie, których Ksiądz co miesiąc odwiedza. Przy okazji dziękujemy za tyle serca , wyrozumiałości i dobrych słów jakie nam Ksiądz co miesiąc ofiaruje. Bóg Zapłać !
Nick:Jan Dodano:2006-05-15 16:43:46 Wpis:Myślę że Tomaszowi nie chodziło o jakieś niecne czyny księży ale o b.pożądaną ich częstszą obecnośc na parafii. Na razie na wszystkich parafiach znikają niczym meteory jak tylko są choć chwilę wolni. Pędzą!! Rozmawiają w biegu lub tłumaczą się brakiem czasu. Mają wiele zajęć to fakt, ale bez przesady. Kiedyś b.często w kościele widziano ks.Klona modlącego się. Budujący widok.On też miał wiele zajęć ale rozmawiając z nim miało się wrażenie że na rozmówcę czekał i nigdzie mu sie nie spieszy. Żyję już sporo lat(znałem ks.Durczoka) i spotkałem wielu księży. Czasami trzeba im też coś podpowiedzieć jak to wygląda z naszej strony. Mądry kapłan zastanowi się na tym co słyszy.Jestem wdzięczny, że mamy wciąz kapłanów. Modlimy się za nich ,ale czasami mam wrażenie jakby oni żyli zbyt na luzie.A to nie jest twórcza postawa.
Nick:Mateusz Dodano:2006-05-15 16:10:35 Wpis:Zgadzsam sie z Misiem-to są normalni ludzie którzy potrzebują trochę czasu dla siebie, troche rozrywki. A jest jeszcze druga strona medalu- czy zastanawialiscie sie Macku i Tomaszu co oni wtedy robią? Otóż bardzo czesto spotykaja sie z parafianami, organizują różne sprawy dla parafii... Nie wiem, co wg Ciebie jest lepsze - ksiądz który siedzi na parafiiw czterech ścianach pokoju czy ksądz który spotyka sie z ludźmi, jeździ z młodzieżą na rowerach, odwiedza swoich przyjaciół przy okazji dając świadectwo obecności kapłana w normalnym życiu... Nie oceniajcie po pozorach!!
Nick:Karol Dodano:2006-05-15 12:32:04 Wpis:Gdzie w naszym kościele jest informacja(tabliczka) o tym, gdzie znajduje się salka dla matek z małymi dziećmi? Może byłoby to lepsze od komentarzy księdza:"Mam prośbę żeby cos zrobić z tym dzieckiem". Na przykład co ?????????? Mnie też przeszkadzają krzyczące dzieci, ale bardzo proszę odprawiających księży o cierpliwośc i wyrozumiałość, bo Kościół bez dzieci po prostu jest smutny! Najpierw usuniemy płaczące dzieci, potem kaszlących starców, potem stukających kulami a potem fałszującym zabronimy śpiewać. A potem to już nikt nam nie będzie przeszkadzał bo kościół będzie pusty!!!
Nick:miś Dodano:2006-05-14 20:52:04 Wpis:A mnie się wydaje, że kapłani są wolnymi ludźmi, dlatego moga wyjechać z domu tak jak każdy z nas - czyli kiedy im wygodnie i kiedy moga! Nie zgadzam się z wypowiedziami poprzedników. Pozdrawiam wszystkich kapłanów naszej parafii i wszytskich odwiedzających tę stronkę. Pa
Nick:Tomasz Dodano:2006-05-12 12:22:47 Wpis:Tak Panie Maćku, zgadzam się, ale pytanie, gdzie oni "uciekają"...? A potem słyszy się to i owo...niepotrzebnie...księża bądzicie z nami,tu jest Wasz dom, przynajmniej na razie!!!
Nick:Maciek Z Dodano:2006-05-09 12:41:03 Wpis:Mam prośbę do księży, aby nie "uciekali" z probostwa z swoim wolnym czasie( nie dot. ich wolnych dni kiedy muszą załatwić sobie prywatne sprawy). Probostwo to ich jakby dom rodzinny i tak jak ojciec ani matka nie mogą sobie z ulgą gdzies "zniknąć" by odpocząć od dzieci i siebie nawzajem tak myślę, że byłoby pożyteczne i dobre aby wzajemnie się wspierali i rozmawiali ze sobą. Albo nawet tylko siedzieli w pokojach aby zawsze- nie tylko - dyżurujący był ktoś obecny. To sztuka delektowac się domem rodzinnym, tym bardziej, że Sw.Antoni to kościół pod nietuzinkowym patronem. Doceńcie to kochani księża zanim pójdziecie dalej i łza wam się w oku zakręci z tęsknoty za Rybnikiem!
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »